הבורסה ננעלה ביציבות: המעו"ף עלה 0.08%, מניות הגז זינקו

ביום ה' סגר המעו"ף בשיא אחרי ראלי של כמעט 3% בשבוע החולף. הנה זמני המסחר השבוע 
 |  (78)
באחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו ביציבות במחזור מסחר נמוך כאשר מדד המעו"ף עלה ב-0.08%. מניית ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 69.6 0% ישראמקו יהש בסיס:69.6 פתיחה:69.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  בולטת בעלייה של 3% במחזור ער.

מדד ת"א 35 -0.34% מדד ת"א 35 1,558.92 -0.34% מדד ת"א 35 בסיס:1,564.3 פתיחה:1,560.84 גבוה:1,560.84 נמוך:1,558.04 תמורה:25,302,048 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.13% מדד ת"א 90 1,249.47 +0.13% מדד ת"א 90 בסיס:1,247.85 פתיחה:1,247.44 גבוה:1,249.55 נמוך:1,247.35 תמורה:3,489,182 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.56% מדד ת"א בנק 2,400.85 -0.56% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,414.38 פתיחה:2,402.74 גבוה:2,403.65 נמוך:2,399.67 תמורה:5,190,972 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר 351 מיליון שקל. לבד העובדה כי מדובר בימי חול המועד בישראל, באירופה המסחר יחודש רק ביום ג' (פסחא). בוול סטריט המסחר יתנהל השבוע כרגיל.
ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון
ברקע למסחר בת"א, לפי דיווח מיום שישי - רק 126 אלף משרות נוספו למשק האמריקני בחודש מארס, זאת מול ממוצע התחזיות שעמד על תוספת של 245 אלף משרות. גם הנתונים לחודש פברואר וינואר עודכנו חזק כלפי מטה. ביום שישי, לרגל good firday, לא התקיים מסחר בארה"ב וגם באירופה הבורסות היו סגורות (פסחא) אבל החוזים בניו יורק הגיבו בנפילות והדולר צלל ( לכתבה המלאה לחץ כאן).
הבורסה בת"א היא למעשה הראשונה שהגיבה בפועל לנתון התעסוקה האמריקני אחרי שביום חמישי נסגר המסחר בעלייה של 0.62% (עלייה שבועית של 2.93%!) לשיא כל הזמנים. צריך לציין שמתחילת השנה המתאם של המעו"ף עם וול סטריט זה לא בדיוק אחד לאחד, בלשון המעטה - וזאת למרות שמעל 50% ממשקלו של המעו"ף אלו מניות דואליות. מדד ה-S&P500 עלה 0.39% מתחילת השנה, בעוד המעו"ף עלה 12.8%.
זמני המסחר בחול המועד: זה יהיה שבוע מסחר מקוצר (עד יום ד' כולל) כאשר בשל חול המועד - המסחר בימים א' עד ד' יסתיים כבר בשעה 14:25 (טרום נעילה יחל ב-14:14).
מניות במרכז:

מניית ערך פיננסים +0.98% ערך פיננסים 3,600 +0.98% ערך פיננסים בסיס:3,565 פתיחה:3,600 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה כמעט 5% בפתיחה (במחזור דליל) על רקע דיווח החברה לפיו יש ברשותה מידע קליני שנאסף בגרמניה, מעבר למה שנכלל בבקשה הראשונית שהגישה, אשר עשוי לשנות את עמדת הגוף הרושם וזאת ללא צורך בניסויים קליניים נוספים.

סקטור הגז ריכז עניין רב והמניות בתחום זינקו בשיעור חד ובמחזורים חריגים יחסית לאווירת החג: 
דלק קבוצה +0.39% דלק קבוצה 52,000 +0.39% דלק קבוצה בסיס:51,800 פתיחה:52,000 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש}
ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 69.6 0% ישראמקו יהש בסיס:69.6 פתיחה:69.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 942 0% דלק קידוחים יהש בסיס:942 פתיחה:942 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{ננו דיימנשן}זינקה 15% לאחר שדיווחה על "תוספת להסכם רישוי" - לכתבה המלאה.
תגובות לכתבה(78):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    עכברים עכברים איפה אתם? אני חתול שמן שמן (ל"ת)
    ירון החתול 06/04/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    מחר 1658 במעוף חג שמח לעם ישראל (ל"ת)
    ותיק 05/04/2015 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    הנפילה בוא תבוא.החכמים מתחילים לצאת (ל"ת)
    צביק 05/04/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • שנים אתם צועקים את זה. יאללה מספיק (ל"ת)
    מישל 05/04/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 48.
    מחיר יעד 9600 - בכלל לא עלתה מאז ההנפקה
    מניית קנון 05/04/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המניה גם מחזיקה בטאואר שעלתה המון. מניית קנון צריכה להמריא
    סגור
  • 47.
    לוקחים כסף מהבנק ושמים במניות. זה הכי טוב שיש
    מישל 05/04/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תלכו לבנק תיקחו הלוואה ותשימו במניות. זה כסף רווח על בטוח. אני רק מגדיל כל הזמן. אני מבסוט וגם הבנק מבסטט
    סגור
  • מישל
    האם 05/04/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אובמה
    סגור
  • 46.
    תקנו מניות תקנו מ (ל"ת)
    שרוך נעליים 05/04/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    תגידו אתם אמיתייםjQuery20300022143975365906954_1428233306039?השוק בארץ חיובי בעיקר מעוף
    סוחר חתיך 05/04/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אבל יש המון מניות מעולות לטווח בינוני וקצר אל תהיו בצד הטיפש שעומד בצד וצועק מפולת בועה ובלה ולא מבין אך השוק עולה ובורח לו בסופו של דבר שהטיפש הזה יקנה ויצעק זה לא בועה בדיוק אז אתם תמכרו וכך נוהג עולם המסחר בקיצור לדעתי השוק ולונג ואני בפנים חזקקקקק מאוד ואשאר בלונג לטווח של מס חודשים כל ירידה לצורך עלייה ותנו לאלו שבחוץ לאכול את הלב לבדם
    סגור
  • הקשקשן
    לירון 05/04/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהוא עילעי וחתוך סוחר ואפרים וגיא ועמית יאללא סתום
    סגור
  • לסוחר חתיך
    אליעזר לוי 05/04/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני לא יכול להסכים עמך שהשוק בורח למס חדשים מה שעולה הוא גם ירד במימוש רווחים אם במעט ירידה או יותר הירידה בוא תבוא אני אישית רוכש בחסר אולי זה טעות אבל מנסיון ירידה תבוא התזמון הוא הבעיה פה אז אל תהיה בטוח בשום דבר כל טוב לך
    סגור
  • מה אתה מתיחס סוחר חתיך הוא גם עילאי גם ירון קשקשן ועמית (ל"ת)
    חורב 05/04/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 44.
    המסע מתחיל , יום, חודש הקריסה תגיע
    מהפך מתחיל 05/04/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הנגידה יילן בעדות לפני שבוע יהיה שיפור בתעסוקה ... כולם מתדלקים את השווקים בהודעות מלאכיות , חכמים צריך לחכות בצד
    סגור
  • הלוואי עוד חודש בנתיים נרויח עוד (ל"ת)
    מישל 05/04/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כן תחכה בצד. אני מרוויח כבר 4 וחצי שנים , ואתה תחכה בצד (ל"ת)
    עמית 05/04/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 43.
    תותי פרוטי
    פרוטרום 05/04/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ללא ספק פרוטרום הלהיט של השנה פרייר מי שלא עולה לרכבת כי שער 20000 קרוב מתמיד בהצלחה לכוווווולם
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    למה לא עולות? (ל"ת)
    מניות הבנקים 05/04/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 41.
    13000 בקרוב + דיבדנד ענק!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    מבטח שמיר 05/04/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 40.
    מתי תכתבו כבר על 3 הגופים שמחזיקים את השוקון שלנו?! (ל"ת)
    רם 05/04/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 39.
    רק למעלה ולמעלה. רחמנות על העכברים (ל"ת)
    ירון החתול 05/04/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • רחמנות עליך מקשקש ללא לאות כל יום וכל היום לא נמאס לך (ל"ת)
    מאיר 05/04/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כל עוד יש עכברים , זה עושה מזל טוב (ל"ת)
    ירון החתול 05/04/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • ליראון
    מיור 05/04/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כסף טוב ומתאים לאדם מוצלח וחכם ובעל מזל ואוהב העם והמדינה ותורם לחברה ושיש לו מטרות ומאוויים בחיים שהוא טורח לישמן. אבל אם אין מכל אלו ואפילו לא אחת..כסף..ככל שיהיה ובאשר יהיה..עלול להוביל לאומללות ודיכאון וחוסר איפתיות משום דבר..והיו דברים מעולם. את חשבונותיך איני מכיר ואף לא מעניינים אותי. הייתי מציע שתמצא עיסוק בחיים שבו תיתרום לעצמך ולזולת ויהי טוב. חג שמייח.
    סגור
  • שמרוויחים כסף כל יום מבסוט. כסף עושה מצב רוח טוב (ל"ת)
    ירון החתול 05/04/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 38.
    בונוס זה מבזק??????. (ל"ת)
    מה קרה ביז 05/04/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    אין בועה בשוק המניות - לקנות (ל"ת)
    וורן באפט 05/04/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 36.
    חברים, אתם ישנים על האף...:)
    יואב 05/04/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    6 4
    1. וורן באפט: אין בועה בשוק המניות 2. כסף זול 3. סיכומים עם איראן - הפיתרון הטוב ביותר נכון להיום מבחינת סביבה עסקית 4. פלסטינאים - בלחץ הערביות השפויות חוזרות למו"מ בלי תנאים מוקדמים 5. 30 מנדטים למפלגת השלטון - ממשלה יציבה
    סגור
  • 35.
    במצב השווקים בארץ.
    עולם תחתון השולט 05/04/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    14 4
    בואו ואלמדכם ואשכילכם במספר עובדות: 1)אותנו לא מעניין מה המצב הכלכלי..מדיני..פוליטי..ביטחוני ועוד. אנו עושים בבורסה הקטנה של תל אביב מה בא לנו בראש. ברצוננו מעלים ..ברצוננו מורידים וברצוננו מטלטלים..כמו שאנו מטלטלים את אלו שלא נחמדים אלינו.2)אין לנו בעיה עם רשות ניירות ערת שתעז להעיר לנו על מעללינו. אנו לא דופקים להם חשבון וכמו כולם הם פוחדים מאיתנו למרות שאנו פודלים. 3)אין לנו גם בעיה עם רשות מאף אחד. אנו האדון הקובע וחורץ גורלות.ראו..אתם צריכים להבין אותנו..היזדקננו ונקעה נפשנו מגביית דמי חסות ופרוטקשן ובקבוקים ושבירת עצמות ושטויות למיניהם. אז מצאנו תחום נקי וקל ובטוח ואנו הרשות האמיתית לניירות ערך בארצנו. הבנתם..טוב..לא הבנתם..גם טוב..אנחנו..מ'כפת לנו בעצם..
    סגור
  • 34.
    אינסוליין הודעה מעולה במאיה
    למבינים בלבד 05/04/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש סיכוי טוב שהערעור על פסילת התרופה יתקבל ואז השממים הם הגבול ...לא המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 33.
    יש הודעה מבונוס לא תזיק כתבה תודה. (ל"ת)
    לביז חג שמח וכשר 05/04/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    תקראו ותפנימו-ירידות חחחחחחחחחח (ל"ת)
    תגובתי מאתמול מס 1 05/04/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 31.
    ישראמקו
    נפתלי 05/04/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הולכת להפתיע השנה לדעתי לפחות שער 80.
    סגור
  • ישראמקו
    משקיע ותיק 05/04/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתאים לך ירוק כהה. בהצלחה
    סגור
  • סך הכל עולה היום בגלל גורביץ'
    עמי 05/04/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחר יורדת אחוז וחצי
    סגור
  • 30.
    דקות לפתיחה המעוף ניסחר בירידה מיזערית..
    עוד פנינה של ביז 05/04/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה זה וכמה זה נחשב למיזערית? לפי האקדמיה ללשון הכוונה למינימלי..קטן מאד..אז הכוונה ל 0.0000000001% ירידה? אולי ל 0.11% ירידה? אולי ל77% ירידה? אם כבר רוצים לתאר מצב או כמות..יש לציין מספרים כמו: יורד 0.25% או 0.05%. אבל כאן הרי אוהבים את: לשפשף את העיינים. טס. נחת. ממריא..מתפוצץ..ןעוד שרוצים להאדיר דבר מה..אבל גורמים לבלבלת.
    סגור
  • 29.
    הבורסה
    מוטי 05/04/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    במצב הנוכחי אין תחליף לשוק המניות. ולכן המניות ימשיכו לשבור שיאים. עד מתי , זוהי שאלת מיליון הדולר
    סגור
  • 28.
    עכשיו רק מדד טהרן 100 (ל"ת)
    זריף 05/04/2015 01:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    מחר קונה פרטנר בפתיחה שגר ושכח
    רפי 04/04/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחיר שלא יחזור
    סגור
  • 26.
    יעיף את הבורסה...
    ההסכםעם האיראנים 04/04/2015 22:15
    הגב לתגובה זו
    3 15
    ביבי שב בצד אל תפריע לחגיגה.
    סגור
  • 25.
    מחר יהיה מפולת וכל אלו שחשבו
    צחי 04/04/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    3 10
    שהחג יביא להם עליות יבלו מרור כבד מאוד
    סגור
  • הצילו מהמפולת חחחחחחחחח (ל"ת)
    עמית 05/04/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 24.
    תיקון חד למעלה זה נקודת כניסה ...
    פרוטליקס מחר מפציצה. 04/04/2015 21:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה נקודת פריצה והזמן להיכנס שלא תגידו שלא אמרנו לכם בהצלחה !!!!!
    סגור
  • הוא צודק, ארביטראג' חיובי של כמעט 4% יעיף את המניה (ל"ת)
    אסף 05/04/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    תקנו הרבה מניות החגיגה רק מתחילה.
    ירון החתול 04/04/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הכסף על הרצפה רק לקחת. ושהקנאים הפחדנים יאספו זבל במשאיות זבל אולי ימצאו פמוט נחושת למכור לסוחר בשנקל
    סגור
  • מתחזה (ל"ת)
    ירון החתול 05/04/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ירון עילאי עמית ועוד כולכם אותו אחד ואותו אחד הוא כולכם (ל"ת)
    אפריים 05/04/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • לירון
    אחד העם 05/04/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    7 5
    לא עדיף לישון בלילה מחובק עם עלמה צעירה בת 66 מאשר עם המקינטוש העתיק שלך? כבן 69 מתקרב ל 70 אתה עדיין יכול לאשה צעירה בת 66 שתעניק לך אהבה .המקינטוש זה סתם גוש ברזל קר וצונן ואף אי אפשר לתקוע את מקום כניסת הפלאג. נסה פעם בחייך אישה חמה שתפנק אותך ותיקח ממך אף פחות מהחשמל שהמקי דורש לעצמו. בנה לך חיים במה שנישאר לך עד 120.
    סגור
  • עוד!! אוהב את זה. צבא שכחת. (ל"ת)
    ירון החתול 05/04/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 22.
    סאטקום מערכות אופציה 1 תמשיך להפגיז (ל"ת)
    דני 04/04/2015 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עליה?
    אבי 04/04/2015 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה אבל כמה הכתב אופציה עלה השנה?
    סגור
  • 21.
    לכותב המאמר
    תמיר 04/04/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כותבים לא התקיים מסחר בלשון עבר. לא כותבים יתקיים בלשון עתיד
    סגור
  • 20.
    לקנות ריאל איראני
    איזו 04/04/2015 20:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    להשקיע בענפים ובחברות שסוחרים עם איראן
    סגור
  • 19.
    דיבידנד גדול ואחרי הדיבדנד ישאר בקופה הרבה כסף
    מבטח שמיר 04/04/2015 20:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וזה אומר עוד דיבידנד גדול. בשיא עברה את 13000. והיא תשבור את השיא. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 18.
    מה קורה עם הזבל הזה? (ל"ת)
    בבילון 04/04/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • מניה מעולה
    דיויד 05/04/2015 00:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תוך חצי שנה תוכפל....עם כיוון לפי ארבע...
    סגור
  • 17.
    טאואר החוזה בהודו עד סוף אפריל . (ל"ת)
    אייל 04/04/2015 19:07
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 16.
    מחר עליות כרגיל (ל"ת)
    ריקו סוארס 04/04/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
    13 10
    סגור
  • 15.
    מימוש
    איש פשוט 04/04/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    5 9
    אם מחר לא יהיה מימוש אז מתי?לפחות מחר בבוקר......ירידות
    סגור
  • 14.
    ואני לפחות יודע
    ירום החותל 04/04/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שעילעי וגיא ועמית וסוחר חתוך ואמיר מעריצים אותי ומעתיקים מיממני כל פיפס ואני זורק להם עצמות שירווויחו כמה לירות
    סגור
  • 13.
    שלא תישאלוו אחר קח שאלות מטומטטמות
    ירום החותל 04/04/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אז כמו שאמרתי לכם ואתם סתומים לא מאמינים ולא מרימים מהריצפה ורל למלה כל הזמן אז אני עושה עשרת אלפים שקל ליום ויש ימים שאני עושה עוד חצי אחוז ליוםן שבמחשבה שנייה זה אוטו דבר גם החצי אחוז וגם העשרת אלפים. אז אם חס וחלילא וחס ושלום יאיו קצת ירידות מחר או השבוע או השנה או בעשר שנים הקרובות אני מכפת לי אני כי אני בנוי לקח שאם אני מביא 10000 שקל ליום בימי עליות אז שיש עעליות ללמטה שזה אומר ירידות אז אני יודע לפניח והופך חיד כמו אני מומחה בפוקר ובדוק ובימים שחל ירידות איזה ביאוס אני מרוויח במקום 10000 שקל רק 22000 שקל ואני מבואס קשות. וחוץ מיזה אלו שאומרים אני בן 60 אבל עשיר ומעעושר ולא דלפון כמוכם. גם ההשמה שלא הייתי בצבא היא נכונה אבל שהייתי בן 18 ב1964 לא היה לנו בכלל צבא וזה על בטוח הציעו לי שנתיים לפני שלא התגייסתי שידעו שמקימים את צהל ב19658 בערך שאני יהיה הרב הראשי של צהל אבל לא למדתי דף גמרא אף פעם ואיך אני יהיה רב ראשי אז אמרו לי לפחות תהיה מפקד חיייילות השיריעון אז אמרתי שזה לא יאפשר לי להתעסק במניות וגם לא היה מקום בטנק למקינטוש שאני יווששן איתו אז תהנו לפחות מיזהה שאני עושה כסף וו
    סגור
  • בלבלן עם שגיאות כתיב ועיניים גדולות ודמיון פורה כרגיל (ל"ת)
    אפרים 05/04/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • החתול ועילעי ועמית
    נחון שאתה 05/04/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני בטוחחח שאתם אוטו אחד וייש עוד שלוש בארך
    סגור
  • אפרייים
    מיזא? 05/04/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שנפלו לו המיחנסיים?
    סגור
  • 12.
    מפולת (ל"ת)
    המפולת מתחילה..... 04/04/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 14
    סגור
  • 11.
    יתחיל ירידות מחר ,יסיים בעליות (ל"ת)
    א.א 04/04/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 10.
    למרות עליות
    לוזון 04/04/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    8 5
    איין מה לעשות עדין למעלה
    סגור
  • 9.
    מניות הגז יטוסו יום ראשון כי נתניהו מתערב בעניין הגז
    אבנר ורציו 04/04/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    11 4
    ובימים המאוד קרובים יהיה סוף כל סוף הסכם עם פרופסור גילה תשובה ונובל יחדיו. ושערי המניות יטוסו . לשורטיסטים ביזפורטל אומר-איתכם הסליחה. שוק חיובי ומניות גז נפט עוד יותר חיוביות בשבוע הזה. חג שמח לכולם
    סגור
  • 8.
    הווידאו מתחיל לעבוד ללא הפעלה....תרגיל שיווקי מעניין
    קליפ 04/04/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בגלובס הכותרות נותנות מיידע....בביז מסתירים מיידע. הכל ערמומי,נוכלים
    סגור
  • 7.
    בורסה מורסה
    אורי 04/04/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ומה עם האגחים? נתוני ארה"ב מצביעים על כך שעלית הריבית תידחה דבר שאמור להקפיץ את האגחים. אבל האתר הזה לא אוהב לספר דברים חיוביים.
    סגור
  • 6.
    מפחייייד העדר שועט קדימה כנסו והפנימו
    יוני 04/04/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    7 10
    הריבית האפסית גורמת לעמך ישראל לדהור לבורסה עדר כבשים המובל לשחיטה !!!!!!!!!!!!!!!!!! בדקו את ההיסטוריה כיצד תמיד אבל תמיד איך היא נגמרה הפעם זה יכאב הרבה אבל הרבה יותר מחר אני מוכר הכל עם רווח נחמד זכרו חזירים קטנים אוכלים הרבה חזירים גדולים אוכלים אותם !!!!!
    סגור
  • 5.
    שורט בזק לונג פרטנר סלקום
    סוחר על 04/04/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יעד פרטנר 1600 סלקום 2400 פחות מחודש בצלחה .
    סגור
  • 4.
    מחר פרטנר סלקום 12-15 אחוז למעלה
    דוד 04/04/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    התמחור המניות במכירה יתר ביי ביי שורטים אכלתם אותה
    סגור
  • נחיה ונראה (ל"ת)
    שורטיסט 04/04/2015 20:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    תיקון
    איש פשוט 04/04/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 7
    הגיע זמן לתיקון אנשים רואים רק כיוון אחד עוד מעט יפסיקו לעבוד ויקנו רק קולים......
    סגור
  • 2.
    מחר אפריקה מפגיזה (ל"ת)
    בורוביץ 04/04/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • למה דוקא מחר אפריקה מפגיזה תן סיבה (ל"ת)
    אסנת 05/04/2015 03:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כי כך הוא החליט אין לו סיבה סתם לזרוק משהו למה לא (ל"ת)
    אפרים 05/04/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    עלייה של אחוז לפחות