נייס במהלך למניעת הונאות: השיקה טכנולוגיית זיהוי קול ביומטרי

חברת נייס-אקטימייז משיקה פתרון המאפשר מניעת הונאות במרכזי שירות. הפתרון עשוי לסייע לארגונים להקטין את ההפסדים הנגרמים להם כתוצאה מההונאות
תומר קורנפלד |

חברת נייס מרחיבה את סל המוצרים שלה בתחום ההונאות במרכזי שירות. היום דיווחה חברת ההייטק על השקת פתרון מבוסס זיהוי קול יומטרי המרחיב את חבילת הפתרונות שלה. הפתרון יכול להפרס במרכז השרות בפני עצמו או כחלק מחבילת הפתרונות של נייס אקטימייז למניעת הונאה באירגונים.

על פי חברת המחקר Aite Group, שיעור ההונאה במרכזי שירות לקוחות נמצא במגמת עלייה. חברת המחקר Data Monitor מעריכה כי 20% מקורבנות מקרי ההונאה יעזבו את החברה בה התרחש המקרה. המתחזים משתמשים לעיתים קרובות בהנדסה חברתית באמצעות מינוף מידע הזמין ברשתות החברתיות המאפשר להם להערים על נציגי השירות אשר עדיין מזהים את המתקשר באמצעים מסורתיים.

הפתרון של נייס-אקטימייז מאפשר לארגונים להקטין את ההפסדים הנגרמים כתוצאה מהונאות, זאת ללא הערמת קשיים על השירות. הדבר מתבצע באמצעות גישה רב-שכבתית הכוללת טכנולוגיה לא פולשנית לזיהוי קול ביומטרי, ניתוח דיבור ונתונים נוספים ויכולות בזמן אמת.

הפתרון של נייס למניעת הונאה במרכזי שירות מאפשר לחברות לזהות במדוייק מתקשרים שכוונתם לבצע הונאה על פי דפוס הקול הייחודי להם תוך שימוש בטכנולוגיית זיהוי קול ביומטרי להשוואה של כל שיחה ושיחה עם רשימת חשודים הידועים כמתחזים. הפתרון של נייס מנחה את נציגי השירות בזמן אמת כיצד לטפל בשיחות בסיכון גבוה ומספק להם פתרון מקיף לניהול סיכוני הונאה המתעדף שיחות בסיכון גבוה לחקירה עוד טרם אישור העיסקה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה