עסקת נדלן
צילום: PIXABAY

10 טיפים לבחירת סוכן נדל"ן

ישראלים רבים מעדיפים שלא לפנות לסוכני ולמתווכי נדל"ן מיומנים בגלל המוניטין השלילי שנוצר למקצוע המתווכים. כמו בכל תחום בחיים גם בתיווך נדל"ן יש חאפרים ושרלטנים מהם כדאי להיזהר, לכן כדאי לדעת כיצד לבחור נכון סוכן נדל"ן מקצועי, ישר, אמין ומנוסה – בחירה נכונה של סוכן נדל"ן מסייעת לכם לחסוך הרבה זמן וכסף. בנוסף, תוכלו לאתר את הנכס המתאים בדיוק עבורכם ותיהנו משירות ברמה גבוהה ומפתרונות יצירתיים בתהליכי מכירת והשכרה דירות ונכסים אחרים

תוכן בחסות |

כדי לזהות סוכן נדל"ן מקצועי ואמין פנינו למתווך המנוסה גיל י. לוי המתמחה בין היתר באיתור ושיווק מבני תעשייה למכירה ולהשכרה, מגרשים, מחסנים לוגיסטיים ומבני מסחר. לדבריו, חשוב לבדוק מהו הניסיון של סוכן הנדל"ן, שנות ותק בענף, שיטות העבודה, תחומי התמחות, עמלה הוגנת ועוד. גיל הכין עבורכם 10 טיפים שיסייעו לכם לבחור סוכן נדל"ן מקצועי ומנוסה.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.