טיקטוק
צילום: freepik

איך להתפרסם בטיקטוק

טיקטוק זאת פלטפורמת המדיה החברתית הכי מאתגרת, מעניינת, ומושכת שקיימת כרגע. עם למעלה מ1.5 מליארד משתמשים, וטווח גילאים שרק הולך וגדל, דבר אחד בטוח - אתם רוצים להיות שם. בין אם אתם חולמים להיות מפורסמים, בין אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות, אם תדעו איך להתפרסם בטיקטוק יפתח לכם עולם מדהים, עם שלל אפשרויות חדשות.

תוכן בחסות | (1)

האם עדיין אפשרי להתפרסם בטיקטוק?

"מה אם אני לא יודע לבצע סלטות, זה עדיין אפשרי" ,"מה אם אין לי את ציוד האיפור באלפי דולרים", "מה אם אני לא מוכן לשבור את האייפון שלי לאלפי חתיכות כדי להתפרסם?" אילו שאלות שסויאל בוסט, חברה שבעזרתה תוכלו לקנות עוקבים וצפיות לחשבון הטיקטוק שלכם, ניתקלת בהן על ידי לקוחותיה מדי יום.

והתשובה? היא בהחלט כן. בין אם תחליטו לעשות זאת בעצמכם ובין אם תחליטו להעזר בשירותי קידום לטיקטוק, גם בלי מליון אפקטים, מליוני שקלים וציוד יוקרתי - אתם בהחלט יכולים לעשות את זה.

 

הצעדים שחובה לבצע כדי להתפרסם בטיקטוק

צעד 1 -  לפתוח חשבון בטיקטוק

צעד שנראה מובן מאליו, ועם זאת, הופתענו לשמוע כמה אנשים בכל זאת לא עושים זאת. אם אתם רוצים להתפרסם, הדבר הראשון הוא לפתוח חשבון ומלא את הפרטים.

טיקטוק מאפשרת הרשמה מאוד קלה, ותוך 5 דקות, אתם כבר יכולים להתחיל ולקבל סרטונים חמים ישר לטלפון שלכם.

תוכלו כמובן ללמוד עוד על קידום בכל רשת חברתית באתר https://socialboost.co.il/

 

צעד 2 - עקבו אחר המפורסמים ביותר בתחום שלכם

אז אחרי שחגגנו את ההצלחה בפתיחת חשבון טיקטוק, הגיע הזמן לעשות צעד חשוב נוסף והוא - לעקוב אחרי אנשים שנרצה להיות כמוהם וללמוד מהם.

בין אם אתם מתחברים לאותם מפורסמים שהצליחו להתפרסם בזכות סרטוני מתיחות,

בין אם אתם מתחברים לאותם מפורסמים שהצליחו להתפרסם בזכות סרטוני מוטיבציה,

בין אם אתם מתחברים לאותם מפורסמים שהצליחו להתפרסם בזכות סרטונים מקוריים על העסק שלהם.

אתם רוצים למצוא לפחות 3-5 אנשים או עסקים שעשו פריצת דרך בטיקטוק.

"למה, מה זה עוזר לי" אתם בוודאי שואלים.

והתשובה: תוכלו לעקוב אחריהם, לצפות בסרטונים שלהם, ללמוד מהם ואז - לעשות כמוהם (ואולי אפילו יותר טוב).

לא תמיד צריך "להמציא את הגלגל מחדש". לפעמים כל מה שאנחנו צריכים לעשות, ובמיוחד בטיקטוק, זה לקחת רעיון כלשהו ולתת לו את הטוויסט המקורי שלנו.

 

צעד 3 -  תכננו את התכנים שלכם בטיקטוק

אז אחרי שחקרנו את המפורסמים, ואנחנו יודעים מה עובד אצלם ומה לא. הגיע הזמן, שנתחיל - להתפרסם!

בטיקטוק מאוד חשוב, לפרסם באופן קבוע ושוטף. ולכן, כדי שלא תתחילו עם 10 סרטונים ביום, ואז אחרי שבוע תתייאשו ותעברו לפרסום פעם בחודש, שווה קודם לתכנן כמה תכנים, אילו תכנים ובאיזו תדירות אתם הולכים להתפרסם.

שוב, גם כאן, אתם יכולים לעשות זאת לבד, או להעזר בשירותי קידום לטיקטוק - אנשים שחיים את טיקטוק ויודעים מה עובד ולא עובד, מה צריך לעשות ומה אסור לעשות.

 

צעד 4 - תוציאו סרטונים טובים לאוויר

יאללה, הגיע הזמן לצאת לדרך. בעזרת סרטונים שוטפים וטובים, הדרך להתפרסם בטיקטוק לא תהיה ארוכה מדי:
  • תוודאו כי הסרטונים שלכם מעניינים - מצחיקים, מרגשים, מושכים, מרגיזים. העיקר שהסרטון יגרום לרגש מסוים אצל הצופה.
  • תוודאו שהקול ברור והצילום איכותי - לא משנה כמה התוכן שלכם טוב. אם רואים אצבע על המסך או שומעים רעשים מציקים באוזן, אנשים לא יצפו בכם.
  • האשטגים - רוצים להתפרסם בטיקטוק? תמיד וודאו שאתם עושים תיוגים שמתאימים לסרטון. וכך האלגוריתם של טיקטוק יידע לאילו אנשים להציג אתכם.
 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נועה 24/01/2021 12:07
    הגב לתגובה זו
    תודה! עכשיו אהיה כמו צארלי דמיליו! :o
אביטל כהן. צילום: יח"צאביטל כהן. צילום: יח"צ

אביטל כהן עושה זאת שוב - עוד עסקת ענק באיחוד האמירויות

אשת העסקים השלימה עסקת נדל"ן אסטרטגית בהיקף של יותר מ-70 מיליון דירהם באזור הקזינו החדש של ראס אל-חיימה

נושאים בכתבה איחוד האמירויות

אשת העסקים הישראלית אביטל כהן מוכיחה פעם נוספת שהיא אחת הדמויות הבולטות והשאפתניות בזירת ההשקעות הבינלאומית. חברת AC Holding, שבבעלותה ומחזיקה בפורטפוליו נכסים מרשים ברחבי העולם, השלימה עסקת נדל״ן אסטרטגית בהיקף של למעלה מ־70 מיליון דירהם באזור המתפתח ביותר כיום באיחוד האמירויות – אזור הקזינו החדש של ראס אל־חיימה (RAK).

פרויקט ONE: לוקיישן מנצח בצמיחה מסחררת

על פי פרטי העסקה, כהן רכשה שלוש קומות מלאות בפרויקט היוקרה ONE, אחד ממיזמי הדגל החדשים של חברת Pantheon Development.

הפרויקט ממוקם בלב אזור הבילויים, התיירות והקזינו העתידי של ראס אל־חיימה – אזור שעובר השקעות ממשלתיות מאסיביות, התעניינות של רשתות מלונות בינלאומיות ועלייה חדה בביקושים מצד משקיעים זרים.

AC Holding ממשיכה את ההתרחבות הגלובלית

העסקה הנוכחית מצטרפת לשורת מהלכים אסטרטגיים באמירויות ובאירופה, המובילים את AC Holding למיצוב כגוף השקעה גלובלי איכותי ואמין.

גורמים המעורים בעסקה מציינים כי מדובר בצעד נוסף בשאיפה של כהן לבסס נוכחות קבועה באזור המפרץ, תוך בחירה מדויקת של נכסים באזורים המתאפיינים בצמיחה עקבית ויציבות כלכלית.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.