טיקטוק
צילום: freepik

איך להתפרסם בטיקטוק

טיקטוק זאת פלטפורמת המדיה החברתית הכי מאתגרת, מעניינת, ומושכת שקיימת כרגע. עם למעלה מ1.5 מליארד משתמשים, וטווח גילאים שרק הולך וגדל, דבר אחד בטוח - אתם רוצים להיות שם. בין אם אתם חולמים להיות מפורסמים, בין אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות, אם תדעו איך להתפרסם בטיקטוק יפתח לכם עולם מדהים, עם שלל אפשרויות חדשות.

תוכן בחסות | (1)

האם עדיין אפשרי להתפרסם בטיקטוק?

"מה אם אני לא יודע לבצע סלטות, זה עדיין אפשרי" ,"מה אם אין לי את ציוד האיפור באלפי דולרים", "מה אם אני לא מוכן לשבור את האייפון שלי לאלפי חתיכות כדי להתפרסם?" אילו שאלות שסויאל בוסט, חברה שבעזרתה תוכלו לקנות עוקבים וצפיות לחשבון הטיקטוק שלכם, ניתקלת בהן על ידי לקוחותיה מדי יום.

והתשובה? היא בהחלט כן. בין אם תחליטו לעשות זאת בעצמכם ובין אם תחליטו להעזר בשירותי קידום לטיקטוק, גם בלי מליון אפקטים, מליוני שקלים וציוד יוקרתי - אתם בהחלט יכולים לעשות את זה.

 

הצעדים שחובה לבצע כדי להתפרסם בטיקטוק

צעד 1 -  לפתוח חשבון בטיקטוק

צעד שנראה מובן מאליו, ועם זאת, הופתענו לשמוע כמה אנשים בכל זאת לא עושים זאת. אם אתם רוצים להתפרסם, הדבר הראשון הוא לפתוח חשבון ומלא את הפרטים.

טיקטוק מאפשרת הרשמה מאוד קלה, ותוך 5 דקות, אתם כבר יכולים להתחיל ולקבל סרטונים חמים ישר לטלפון שלכם.

תוכלו כמובן ללמוד עוד על קידום בכל רשת חברתית באתר https://socialboost.co.il/

 

צעד 2 - עקבו אחר המפורסמים ביותר בתחום שלכם

אז אחרי שחגגנו את ההצלחה בפתיחת חשבון טיקטוק, הגיע הזמן לעשות צעד חשוב נוסף והוא - לעקוב אחרי אנשים שנרצה להיות כמוהם וללמוד מהם.

בין אם אתם מתחברים לאותם מפורסמים שהצליחו להתפרסם בזכות סרטוני מתיחות,

בין אם אתם מתחברים לאותם מפורסמים שהצליחו להתפרסם בזכות סרטוני מוטיבציה,

בין אם אתם מתחברים לאותם מפורסמים שהצליחו להתפרסם בזכות סרטונים מקוריים על העסק שלהם.

אתם רוצים למצוא לפחות 3-5 אנשים או עסקים שעשו פריצת דרך בטיקטוק.

"למה, מה זה עוזר לי" אתם בוודאי שואלים.

והתשובה: תוכלו לעקוב אחריהם, לצפות בסרטונים שלהם, ללמוד מהם ואז - לעשות כמוהם (ואולי אפילו יותר טוב).

לא תמיד צריך "להמציא את הגלגל מחדש". לפעמים כל מה שאנחנו צריכים לעשות, ובמיוחד בטיקטוק, זה לקחת רעיון כלשהו ולתת לו את הטוויסט המקורי שלנו.

 

צעד 3 -  תכננו את התכנים שלכם בטיקטוק

אז אחרי שחקרנו את המפורסמים, ואנחנו יודעים מה עובד אצלם ומה לא. הגיע הזמן, שנתחיל - להתפרסם!

בטיקטוק מאוד חשוב, לפרסם באופן קבוע ושוטף. ולכן, כדי שלא תתחילו עם 10 סרטונים ביום, ואז אחרי שבוע תתייאשו ותעברו לפרסום פעם בחודש, שווה קודם לתכנן כמה תכנים, אילו תכנים ובאיזו תדירות אתם הולכים להתפרסם.

שוב, גם כאן, אתם יכולים לעשות זאת לבד, או להעזר בשירותי קידום לטיקטוק - אנשים שחיים את טיקטוק ויודעים מה עובד ולא עובד, מה צריך לעשות ומה אסור לעשות.

 

צעד 4 - תוציאו סרטונים טובים לאוויר

יאללה, הגיע הזמן לצאת לדרך. בעזרת סרטונים שוטפים וטובים, הדרך להתפרסם בטיקטוק לא תהיה ארוכה מדי:
  • תוודאו כי הסרטונים שלכם מעניינים - מצחיקים, מרגשים, מושכים, מרגיזים. העיקר שהסרטון יגרום לרגש מסוים אצל הצופה.
  • תוודאו שהקול ברור והצילום איכותי - לא משנה כמה התוכן שלכם טוב. אם רואים אצבע על המסך או שומעים רעשים מציקים באוזן, אנשים לא יצפו בכם.
  • האשטגים - רוצים להתפרסם בטיקטוק? תמיד וודאו שאתם עושים תיוגים שמתאימים לסרטון. וכך האלגוריתם של טיקטוק יידע לאילו אנשים להציג אתכם.
 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נועה 24/01/2021 12:07
    הגב לתגובה זו
    תודה! עכשיו אהיה כמו צארלי דמיליו! :o
צילום: ChatGPTצילום: ChatGPT

דמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן


מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים 


נושאים בכתבה דיור מוגן

בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים? 

מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?

השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה:  לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.

רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל 

בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.

מי הם המשקיעים הגדולים?

הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:

יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים

כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.