דיסני פלוסדיסני פלוס
פרסום ראשון

yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם

התחרות על הלקוחות המקומיים עולה מדרגה כאשר במסגרת השת"פ בין yes לדיסני, יזכו לקוחות החברה הישראלית להטבה בדמות חצי שנת מנוי לדיסני פלוס מתנה, עם השקתו מחר בישראל
אלכסנדר כץ | (1)
התחרות בסטרימינג עולה מדרגה: yes נערכת לתחרות מול FREETV, HOT, סלקום ופרטנר ומכניסה את ערוצי דיסני בתנאים טובים. כפי שצויץ מוקדם יותר הבוקר על ידי כותב שורות אילו, המנויים יקבלו את ערוצי דיסני בחצי שנה הראשונה בחינם. הפלטפורמה של דיסני כוללת עשרות אלפי כותרים מדיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק, וגם את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. השירות כולל תוכן מקור, סרטים, סדרות ותוכן דוקומנטרי. ההרשמה לשירות בהליך התחברות פשוט. .. דגנית קרמר, מ"מ מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמרה על רקע ההשקה: "אנו שמחים להיות חלק מהמהפכה העולמית של דיסני. שיתוף הפעולה האסטרטגי מהווה בשורה דרמטית עבור לקוחות yes שייהנו מהתוכן הטוב ביותר יחד עם חווית הצפייה הטובה ביותר. הבחירה  ב-yes היא עוד צעד חשוב במהפכת הטלוויזיה של yes בשנים האחרונות ובהפיכתה לטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה והמובילה בישראל". לקוחות yes ייהנו גם מגישה מהירה לממשק דיסני+ מתוך הממשקים השונים (yes+ ו- STINGTV) במספר דרכים: בתפריט העליון, באמצעות תפריט הפעולות המהירות ובהמשך מכפתור קיצור דרך ייעודי לדיסני+ בשלט. לקראת ההשקה בישראל תעלה מחר yes עם קמפיין ייעודי לחבילה המשולבת בכיכובה של פרזנטורית החברה נועה קירל. בסרטון עוברת נועה מסע קסום בעולם התוכן המגוון והעצום של דיסני+ ונחשפת לסדרות השונות ולסרטים מוכרים ואהובים.   דרור בהט, סמנכ"ל השיווק yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמר: "הקמפיין החדש מקדם את החבילה המשולבת שאנחנו משיקים ללקוחות yes עם כניסת שירות הסטרימינג דיסני+ לישראל. לקוחות yes יהנו מהטבה מיוחדת של 6 חודשים במתנה לשירות דיסני+. yes השלימה לאחרונה את המהפך והפכה להיות חברת הטלוויזיה ב- IP הגדולה בישראל ואנו בהחלט מתכוונים להמשיך את ההובלה עם התוכן הטוב ביותר והממשק המתקדם ביותר".   הקמפיין, של משרד הפרסום אדלר חומסקי, יעלה בערוצי טלוויזיה ושלטי חוצות. את הקמפיין ילוו סרטוני יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד.  חברת WALT DISNEY חתמה לפני מספר חודשים על הסכם עם yes במסגרתו היא תורשה להפיץ את שירות הסטרימינג דיסני פלוס בישראל יחד עם חבילות תקשורת המשווקות על ידיהן, לתקופה של שלוש שנים ממועד השקת דיסני+. ואולם יש לציין כי ניתן להתחבר לשירות גם בלי צורך להיות מנוי של yes.  שירות דיסני+ מציע מבצע לקראת השקתו, בתשלום חד פעמי של 319 שקלים לשנה הראשונה. על מנת לקבל את ההטבה המיוחדת יש להירשם לפני 16 ביוני ולממש את ההטבה עד 26 ביוני, אחרת היא תפקע. עם השקת השירות בחמישי הבא, המחיר יעלה ל-399 שקלים בשנה, או 39.90 שקלים לחודש. למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד 10 מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל. . בתיאבון: הנה טעימה ממה שהשירות מציע .  באותו יום השקה תינתן למנויים גישה לסדרה "הספר של בובה פט" ולשתי עונות "המנדלוריאן" של מלחמת הכוכבים. בנוסף יוכלו המנויים לצפות בכל אחד מתשעה פרקי סאגת מלחמת הכוכבים. כמו כן יוצגו מעל 40 סרטי מארוול, כולל המועמדים לפרס האוסקר "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", "הנצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק" ו"קפטן מארוול", וכן מעל 70 סדרות ועונות של מארוול, ובהן "מון נייט", "לוקי" ו"וונדה וויז'ן".   מה עוד בתפריט? כ-100 כותרים של דיסני פיקסאר ובהם כל סדרת הסרטים של "צעצוע של סיפור", "נשמה" (Soul), "אדומה אש" והמועמד לאוסקר "לוקה"; וגם סרטי וולט דיסני ובהם זוכה האוסקר "אנקאנטו".   וגם: הסרטים הדוקומנטריים של נשיונל ג'אוגרפיק: "החילוץ" ו"סולו חופשי" שבוימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסארהילי וג'ימי צ'ין, יוצגו בשירות לצד סדרות פופולאריות של נשיונל ג'יאוגרפיק, ובהן "העולם על פי ג'ף גולדבלום" ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה".   בתחום הבידור הכללי יוכלו המנויים לצפות בכותרים כמו הסדרה הקומית המקורית המצליחה "רק רוצחים בבניין", סדרות מוגבלות כמו "פאם וטומי", "משפחת קרדשיאן", "קווינז", " משפחת סימפסון", עונות של "האנטומיה של גריי", "9-1-1"  ו"שחור כזה". גם סרט המתח"מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות ובבימויו של קנת' בראנה, נמצא בתפריט.   מנויי דיסני+ יקבלו גישה לקלאסיקות של דיסני כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע" ו"בת הים הקטנה", שיהיו זמינים לצד שוברי-קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון" ו"מולאן (2020)". שירות הסטרימינג יאפשר גישה לעוד מאות כותרים של ערוץ דיסני, ובהם סדרות, סרטים קצרים וספיישלים, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג" ו"פיניאס ופרב".  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המלצה, אל תפרנסו את חברת בזק/יס/פלפון (ל"ת)
    אברמזון 15/06/2022 10:10
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.