בדרך לאישור? מועצת הרשות השנייה תדון שוב ב-FREETV
מועצת הרשות השנייה צפויה להתכנס מחר לדיון שני במיזם הסטרימינג FREETV של קשת ו-RGE. על פי הערכות, המועצה צפויה לאשר את המיזם, גם בלי להמתין לסוגיית הסדרת סוגיית השידורים על גבי האינטרנט, כפי שמתכנן שר התקשורת יועז הנדל.
.
עוד על הסטרימינג של קשת:
*נמשיך לא לצפות בעשרות ערוצים ולשלם סתם על חבילות מיותרות?
*מלחמת הסטרימינג: על מה בדיוק רבים HOT וקשת?
.
המועצה התכנסה לפני קצת יותר משבועיים כדי לדון באישור המיזם, לו מתנגדים בין היתר חברות הטלוויזיה הרב-ערוציות HOT ו-yes. רק יומיים לפני הדיון הוציא השר הנדל מכתב למועצה על פיו הוא פועל להסדרה בחקיקה. בעקבות כך הוחלט במועצה לדון ב-FREETV, אבל לא לקבל באותה עת החלטות בנושא.
- האיום הוסר: נדחתה עתירת הוט נגד מיזם freeTV
- FreeTV רוצה לנגוס ב-YES ובהוט. מה המחיר והאם היא תצליח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאורך הדיון נכנסו נציגי החברות הנוגעות בדבר - כל אחת בתורה - כדי לסנגר או לתקוף את המיזם. בקשת טענו כי יש לאשר את FREETV במסגרת הכללים הנוכחיים והנתונים שהוצגו - הגדלת התחרות בענף הטלוויזיה. שם גם הציגו את האישור שהתקבל כבר בנובמבר האחרון מרשות התחרות.
המתנגדות HOT ו-yes טענו כי מדובר המהלך מנוגד לחוק היות שהוא מאפשר לקשת להקים מיזם שידורים שאינה בפלטפורמה שלה - שידורי ערוצים מסחריים שמפוקחים על ידי הרשות.
שבוע לאחר מכן, פנתה עמותת הצלחה לראשי הרשות השנייה, היו"ר עדן ברטל, המנכ"לית מישל קרמרמן-דקל, והיועץ המשפטי עו"ד אופיר ביתן, בדרישה כי הסוגיה תידון גם בוועדה לצמצום הריכוזיות. היועץ המשפטי של העמותה, עו"ד אלעד מן, כתב במכתבו לבכירי הרשות כי "מרשתי סבורה שבשל נסיבות העניין, לרבות זהות הגורם המבקש, פעילותו בשווקים שונים וקשרי הבעלות הנוגעים אליו - על הרשות לפעול לקבלת חוות דעת מהוועדה לצמצום ריכוזיות. הדברים מקבלים משנה תוקף לנוכח בחינת הצורך שבתיקון תנאי הרישיון, ההרשאות או הסייגים להיתר - או לחילופין הטעמים לדחיית הבקשה בשל היבטים והשלכות הנוגעים לתחום סמכותה של הועדה לצמצום הריכוזיות". ברשות השנייה אמרו ל"ביז מדיה" באותה עת כי לא יתייחסו רשמית לפנייה של הצלחה.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
כעת נראה שמועצת הרשות השנייה לא תמתין עם האישור לקשת ו-RGE עוד, ותתן אור ירוק, בעיקר לנוכח הערפל במערכת הפוליטית והאפשרות לבחירות נוספות כבר בחודשים הקרובים. כעת נשאלת השאלה האם מהלך של אישור רגולטורי מצד מועצת הרשות השנייה, יוביל את HOT ו-yes לעתור נגד ההחלטה של הרגולטור.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
