בדרך לאישור? מועצת הרשות השנייה תדון שוב ב-FREETV
מועצת הרשות השנייה צפויה להתכנס מחר לדיון שני במיזם הסטרימינג FREETV של קשת ו-RGE. על פי הערכות, המועצה צפויה לאשר את המיזם, גם בלי להמתין לסוגיית הסדרת סוגיית השידורים על גבי האינטרנט, כפי שמתכנן שר התקשורת יועז הנדל.
.
עוד על הסטרימינג של קשת:
*נמשיך לא לצפות בעשרות ערוצים ולשלם סתם על חבילות מיותרות?
*מלחמת הסטרימינג: על מה בדיוק רבים HOT וקשת?
.
המועצה התכנסה לפני קצת יותר משבועיים כדי לדון באישור המיזם, לו מתנגדים בין היתר חברות הטלוויזיה הרב-ערוציות HOT ו-yes. רק יומיים לפני הדיון הוציא השר הנדל מכתב למועצה על פיו הוא פועל להסדרה בחקיקה. בעקבות כך הוחלט במועצה לדון ב-FREETV, אבל לא לקבל באותה עת החלטות בנושא.
- האיום הוסר: נדחתה עתירת הוט נגד מיזם freeTV
- FreeTV רוצה לנגוס ב-YES ובהוט. מה המחיר והאם היא תצליח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאורך הדיון נכנסו נציגי החברות הנוגעות בדבר - כל אחת בתורה - כדי לסנגר או לתקוף את המיזם. בקשת טענו כי יש לאשר את FREETV במסגרת הכללים הנוכחיים והנתונים שהוצגו - הגדלת התחרות בענף הטלוויזיה. שם גם הציגו את האישור שהתקבל כבר בנובמבר האחרון מרשות התחרות.
המתנגדות HOT ו-yes טענו כי מדובר המהלך מנוגד לחוק היות שהוא מאפשר לקשת להקים מיזם שידורים שאינה בפלטפורמה שלה - שידורי ערוצים מסחריים שמפוקחים על ידי הרשות.
שבוע לאחר מכן, פנתה עמותת הצלחה לראשי הרשות השנייה, היו"ר עדן ברטל, המנכ"לית מישל קרמרמן-דקל, והיועץ המשפטי עו"ד אופיר ביתן, בדרישה כי הסוגיה תידון גם בוועדה לצמצום הריכוזיות. היועץ המשפטי של העמותה, עו"ד אלעד מן, כתב במכתבו לבכירי הרשות כי "מרשתי סבורה שבשל נסיבות העניין, לרבות זהות הגורם המבקש, פעילותו בשווקים שונים וקשרי הבעלות הנוגעים אליו - על הרשות לפעול לקבלת חוות דעת מהוועדה לצמצום ריכוזיות. הדברים מקבלים משנה תוקף לנוכח בחינת הצורך שבתיקון תנאי הרישיון, ההרשאות או הסייגים להיתר - או לחילופין הטעמים לדחיית הבקשה בשל היבטים והשלכות הנוגעים לתחום סמכותה של הועדה לצמצום הריכוזיות". ברשות השנייה אמרו ל"ביז מדיה" באותה עת כי לא יתייחסו רשמית לפנייה של הצלחה.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
כעת נראה שמועצת הרשות השנייה לא תמתין עם האישור לקשת ו-RGE עוד, ותתן אור ירוק, בעיקר לנוכח הערפל במערכת הפוליטית והאפשרות לבחירות נוספות כבר בחודשים הקרובים. כעת נשאלת השאלה האם מהלך של אישור רגולטורי מצד מועצת הרשות השנייה, יוביל את HOT ו-yes לעתור נגד ההחלטה של הרגולטור.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.