תשדירי המכון לדמוקרטיה נפסלו - כי הם "תעמולה מפלגתית"
תעמולה - כן או לא? עוד נכתב כי "אנו מצויים בתקופה של מערכת בחירות וכן כי ההתבטאויות בתשדיר ובין היתר האמירה כי 'התגברות הפוליטיקאים על בית המשפט העליון תגרום לביטולו של המנגנון היחיד שמגן על הזכויות של כולנו' מטרתן להשפיע על הצופה לנקוט עמדה בנושא השנוי במחלוקת בין מפלגות בציבור". "אנו רואים בחומרה את שידור התשדירים בניגוד להוראות הדין וראוי היה שגופי שידור המכירים היטב את הוראות הדין יפעלו אחרת ולא ישדרו את התשדירים האמורים", כתבה שטיינברג, שהוסיפה פנייה לערוצים כי "ככל שישנו תשדיר גבולי, הנכם נדרשים להעבירו לאישורי המוקדם, טרם העלאתו". מהמכון הישראלי לדמוקרטיה נמסר: "המכון מקדם קמפיין שנועד לשמור על בית המשפט העליון ועל איזון נכון בין הרשויות. הקמפיין ממחיש דוגמאות מהעבר אשר מראות לציבור כי בית המשפט העליון שומר על זכויות הציבור ללא קשר לעמדות פוליטיות. אין בקמפיין שום תמיכה מפלגתית ואמירה זו חוטאת למציאות. יודגש כי הדיון בנושאים מהותיים הוא חלק מליבת חופש הביטוי, בייחוד בתקופת בחירות ותפקידם הדמוקרטי של ארגוני חברה אזרחית הוא לעודד שיח בסוגיות כאלה".את הסרט הזה, ועוד כמה אחרים, החליטה הרשות השנייה לפסול את התשדירים של המכון הישראלי לדמוקרטיה, בטענה כי הטענות בסרטונים אלה "מטרתן להשפיע על הצופה לנקוט עמדה בנושא השנוי במחלוקת בין מפלגות בציבור" pic.twitter.com/56JifHCXlR
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 8 באוגוסט 2019
- 1.סתמחד 08/08/2019 22:49הגב לתגובה זונו, אז? מי אוכל את החרטא הזה? מפלגת הסמול הקיצוני בישראל קוראת לעמה "המחנה הדמוקרטי". השם המלא של קוריאה הצפונית הוא "הרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה" בקיצור, כל מי שרוצה לכפות את דיעותיו על אחרים, דוחף את המילה דמוקרטיה בשמו.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
