מקאן טורפים את קאן: עוד זהב, 2 כסף ו-2 ברונזה למהלך איקאה
סיפור ההצלחה חסר התקדים של מקאן תל אביב בתחרות קאן ליונס רשם אמש (ד') פרק נוסף עם זכייה ב-3 קטגוריות שונות: PR, דיירקט ואסטרטגיה קריאייטיבית.
לאחר שגרפו פרס גראנד פרי ו-2 זהב בקטגוריית ה-Health & Wellness, המשרד זכה אמש בפרס זהב נוסף בקטגוריית הדיירקט, וכן בפרס כסף וארד בקטגוריה זו. בנוסף קיבל המשרד אריה כסף בקטגוריית ה-PR ועוד אריה ברונזה בקטגוריית האסטרטגיה הקריאייטיבית - קטגוריית "הפלנרים" החדשה שנוספה השנה לתחרות.
עד עתה, השלל של מקאן מסתכם ב-20 פיינליסטים עם יחס המרה מדהים, כשמתוכם 8 הפכו לפרסי אריות: גראנד פרי אחד, 3 זהב, 2 כסף ו-2 ברונזה שמתפרשים על 4 קטגוריות - דיירקט, אסטרטגיה, PR ו-Health & Wellness.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנגד, בעוד שמקאן גורף פרסים, הוא המשרד הישראלי היחיד שעושה זאת. ליאו ברנט עם מהלך 'בירה אלכסנדר', אדלר חומסקי/מדיה קום עם מהלך החלפת הכיפות ל'פרוקטר אנד גמבל' וגפן טים עם מהלך שקיות המגבת לגיימרים ל'דוריטוס', הצליחו להעפיל למעמד הגמר אך לא מעבר לכך. משרד נוסף הוא גיתם BBDO שקיבל פיינליסט בקטגוריית ה-Health (ללא פרס) ועדיין מחכה לפרסום הזוכים בקטגוריית החדשנות שתוכרז היום, בתקווה שבה יזכה באריה כלשהו.
- 2.תותחים. מברוק!!! (ל"ת)ארז מיטל 20/06/2019 12:21הגב לתגובה זו
- 1.דואג 20/06/2019 11:15הגב לתגובה זופרש מהענף? מה קרה לו?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.