two girls
צילום: pixabay

מה הסטייל שלכם

תוכן בחסות |

המראה החיצוני חשוב לכולנו, אנו מקפידים לבחור את הבגדים הכי יפים, טרנדיים ובעיקר מחמיאים איתם אנו מרגישים בנוח ללכת לעבודה, בילויים ועוד. כאשר אנו נמצאים בבית שלנו אנו מרגישים הכי בנוח, לרוב נעדיף ללבוש איזה בגד ישן ומרוט שאהוב עלינו עוד מתקופת התיכון, ולמרות שהוא כבר לא אופנתי בכלל וגם לא כל כך יפה – אנו נרצה להמשיך ללבוש אותו בגלל הערך הסנטימנטלי אליו, הנוחות שהוא נותן לנו ובעיקר בגלל שאף אחד לא רואה אותנו.

כאשר אנו נמצאים בחוץ לבית, נקפיד תמיד ללבוש את הבגדים הכי יפים ועדכניים שיש, כי חשוב לנו כיצד המראה החיצוני שלנו נראה ומה אנו משדרים לסביבה. בכל שנה יש אופנה כזו או אחרת בתחום הביגוד, הנעלה ואקססוריז שלובשים, רוב האנשים לא יעדיפו ללכת אחרי הטרנדים וירצו ללבוש את הביגוד שהם אוהבים ומרגיש להם נוח.

מהו סטיילינג ולמה הוא נועד

סטיילינג הוא ביטוי מעולם האופנה. התחום עוסק בתדמית של אדם מסוים באמצעות פריטי לבוש שונים שהוא לובש, והתאמה אישית של אופנות מסוימות שהכי מחמיאות לו. כפי שנאמר, יש בכל שנה אופנות שונות שמתחלפות כל הזמן. הייתה תקופה בה נכנסה לאופנה כל אופנת מכנסי הסקיני, אך חשוב להבין כי לא לכולם אופנה זו מתאימה.

הסטיילינג נועד כדי להתאים לכל אדם את הלבוש הייחודי שהכי מתאים ומחמיא לו, תוך שמירה על אופנות וטרנדים קיימים אך בהתאמה מלאה למבנה הגוף, התדמית והאישיות של כל אחד. באמצעות שילוב של אלמנטים שונים של ביגוד, כל אחד ואחת יכולים ללבוש את הבגדים שהם אוהבים. ישנם שיטות שונות של סטייליסטים לטשטוש או הדגשה של מבנה הגוף, בהתאם למבנה גופו של כל אחד.

כך אנשים שהם מעט יותר מלאים יכולים ללבוש בגדים יפים ואופנתיים, תוך דגש על חלקים יותר מחמיאים בגופם וטשטוש של חלקים פחות מחמיאים. בדרך הזו כל אחד יכול להרגיש ביטחון עצמי ותדמית משופרת יותר.

יתרונות קורס סטיילינג

כיום עולם הסטיילינג אינו מתמקד רק בלבוש והופעה החיצונית של אדם, אלא גם בסטיילינג של בתים וחללים. באמצעות קורס סטיילינג כל אחד יכול להיכנס לתחום האופנה, ללמוד על כל האופנות והטרנדים הקיימים בתחום ולדעת כיצד ליישם זאת על אדם או חלל בית.

בקורס הסטיילינג לומדים מקצוע של ממש, שהפך להיות יותר ויותר מבוקש במהלך השנים. ניתן לראות הרבה אנשי ציבור שנעזרים בשירותי סטייליסטים אישיים, כך במהלך הופעתם הציבורית הסטייליסטים מייעצים להם מה ללבוש, איזה ביגוד ואביזרים הכי יתאימו למעמד שהם נמצאים בו ואילו סוגי בגדים אסור להם ללבוש לעולם בפומבי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

גם בתחום סטיילינג לבית ניתן לראות הרבה סטייליסטים מקצועיים שמייעצים לבתים שונים, בכל הנוגע לעיצוב פנים או אדריכלות. סטייליסטים יכולים לעצב מראה של בית תוך שימוש במגוון פריטים ואביזרים שונים לבית, ללא צורך בשיפוץ או שבירת קירות.

הודות לקורס סטיילינג מקצועי ניתן לשנות בקלות ובמהירות מראה ותדמית של אנשים, בתים ועוד.

למי מתאים קורס סטיילינג

קורס סטיילינג מתאים במיוחד למי שמתחבר מלכתחילה לכל עולם האופנה. מכיוון שסטיילינג דורש להיות מעודכן תמיד בכל מה שחדש ועדכני, אותו אדם שלומד קורס סטיילינג צריך להתחבר לכל הנושאים של טרנדים ואופנות כדי שיתחבר לתחום הלימודים הזה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלמוג בוקר
צילום: רשתות חברתיות סעיף 27

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?

הכתב הדהים כאשר הודיע על עזיבה לערוץ המתחרה, שם מרוויחים הטאלנטים בין 1.5-2 מיליון שקל בשנה. ההערכה היא ששכרו של אלמוג, שיחליף את תמיר סטיינמן, יהיה נמוך יותר; וגם - כמה מרוויח עמית סגל בשנה?
איציק יצחקי |
העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.

קשת היא מונופול

בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים.
ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).

בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.

עמית סגל  מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל

הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של  מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.  
 אלמוג בוקר - שכר של כמיליון שקל 
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.