two girls
צילום: pixabay

מה הסטייל שלכם

תוכן בחסות |

המראה החיצוני חשוב לכולנו, אנו מקפידים לבחור את הבגדים הכי יפים, טרנדיים ובעיקר מחמיאים איתם אנו מרגישים בנוח ללכת לעבודה, בילויים ועוד. כאשר אנו נמצאים בבית שלנו אנו מרגישים הכי בנוח, לרוב נעדיף ללבוש איזה בגד ישן ומרוט שאהוב עלינו עוד מתקופת התיכון, ולמרות שהוא כבר לא אופנתי בכלל וגם לא כל כך יפה – אנו נרצה להמשיך ללבוש אותו בגלל הערך הסנטימנטלי אליו, הנוחות שהוא נותן לנו ובעיקר בגלל שאף אחד לא רואה אותנו.

כאשר אנו נמצאים בחוץ לבית, נקפיד תמיד ללבוש את הבגדים הכי יפים ועדכניים שיש, כי חשוב לנו כיצד המראה החיצוני שלנו נראה ומה אנו משדרים לסביבה. בכל שנה יש אופנה כזו או אחרת בתחום הביגוד, הנעלה ואקססוריז שלובשים, רוב האנשים לא יעדיפו ללכת אחרי הטרנדים וירצו ללבוש את הביגוד שהם אוהבים ומרגיש להם נוח.

מהו סטיילינג ולמה הוא נועד

סטיילינג הוא ביטוי מעולם האופנה. התחום עוסק בתדמית של אדם מסוים באמצעות פריטי לבוש שונים שהוא לובש, והתאמה אישית של אופנות מסוימות שהכי מחמיאות לו. כפי שנאמר, יש בכל שנה אופנות שונות שמתחלפות כל הזמן. הייתה תקופה בה נכנסה לאופנה כל אופנת מכנסי הסקיני, אך חשוב להבין כי לא לכולם אופנה זו מתאימה.

הסטיילינג נועד כדי להתאים לכל אדם את הלבוש הייחודי שהכי מתאים ומחמיא לו, תוך שמירה על אופנות וטרנדים קיימים אך בהתאמה מלאה למבנה הגוף, התדמית והאישיות של כל אחד. באמצעות שילוב של אלמנטים שונים של ביגוד, כל אחד ואחת יכולים ללבוש את הבגדים שהם אוהבים. ישנם שיטות שונות של סטייליסטים לטשטוש או הדגשה של מבנה הגוף, בהתאם למבנה גופו של כל אחד.

כך אנשים שהם מעט יותר מלאים יכולים ללבוש בגדים יפים ואופנתיים, תוך דגש על חלקים יותר מחמיאים בגופם וטשטוש של חלקים פחות מחמיאים. בדרך הזו כל אחד יכול להרגיש ביטחון עצמי ותדמית משופרת יותר.

יתרונות קורס סטיילינג

כיום עולם הסטיילינג אינו מתמקד רק בלבוש והופעה החיצונית של אדם, אלא גם בסטיילינג של בתים וחללים. באמצעות קורס סטיילינג כל אחד יכול להיכנס לתחום האופנה, ללמוד על כל האופנות והטרנדים הקיימים בתחום ולדעת כיצד ליישם זאת על אדם או חלל בית.

בקורס הסטיילינג לומדים מקצוע של ממש, שהפך להיות יותר ויותר מבוקש במהלך השנים. ניתן לראות הרבה אנשי ציבור שנעזרים בשירותי סטייליסטים אישיים, כך במהלך הופעתם הציבורית הסטייליסטים מייעצים להם מה ללבוש, איזה ביגוד ואביזרים הכי יתאימו למעמד שהם נמצאים בו ואילו סוגי בגדים אסור להם ללבוש לעולם בפומבי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

גם בתחום סטיילינג לבית ניתן לראות הרבה סטייליסטים מקצועיים שמייעצים לבתים שונים, בכל הנוגע לעיצוב פנים או אדריכלות. סטייליסטים יכולים לעצב מראה של בית תוך שימוש במגוון פריטים ואביזרים שונים לבית, ללא צורך בשיפוץ או שבירת קירות.

הודות לקורס סטיילינג מקצועי ניתן לשנות בקלות ובמהירות מראה ותדמית של אנשים, בתים ועוד.

למי מתאים קורס סטיילינג

קורס סטיילינג מתאים במיוחד למי שמתחבר מלכתחילה לכל עולם האופנה. מכיוון שסטיילינג דורש להיות מעודכן תמיד בכל מה שחדש ועדכני, אותו אדם שלומד קורס סטיילינג צריך להתחבר לכל הנושאים של טרנדים ואופנות כדי שיתחבר לתחום הלימודים הזה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.