two girls
צילום: pixabay

מה הסטייל שלכם

תוכן בחסות |

המראה החיצוני חשוב לכולנו, אנו מקפידים לבחור את הבגדים הכי יפים, טרנדיים ובעיקר מחמיאים איתם אנו מרגישים בנוח ללכת לעבודה, בילויים ועוד. כאשר אנו נמצאים בבית שלנו אנו מרגישים הכי בנוח, לרוב נעדיף ללבוש איזה בגד ישן ומרוט שאהוב עלינו עוד מתקופת התיכון, ולמרות שהוא כבר לא אופנתי בכלל וגם לא כל כך יפה – אנו נרצה להמשיך ללבוש אותו בגלל הערך הסנטימנטלי אליו, הנוחות שהוא נותן לנו ובעיקר בגלל שאף אחד לא רואה אותנו.

כאשר אנו נמצאים בחוץ לבית, נקפיד תמיד ללבוש את הבגדים הכי יפים ועדכניים שיש, כי חשוב לנו כיצד המראה החיצוני שלנו נראה ומה אנו משדרים לסביבה. בכל שנה יש אופנה כזו או אחרת בתחום הביגוד, הנעלה ואקססוריז שלובשים, רוב האנשים לא יעדיפו ללכת אחרי הטרנדים וירצו ללבוש את הביגוד שהם אוהבים ומרגיש להם נוח.

מהו סטיילינג ולמה הוא נועד

סטיילינג הוא ביטוי מעולם האופנה. התחום עוסק בתדמית של אדם מסוים באמצעות פריטי לבוש שונים שהוא לובש, והתאמה אישית של אופנות מסוימות שהכי מחמיאות לו. כפי שנאמר, יש בכל שנה אופנות שונות שמתחלפות כל הזמן. הייתה תקופה בה נכנסה לאופנה כל אופנת מכנסי הסקיני, אך חשוב להבין כי לא לכולם אופנה זו מתאימה.

הסטיילינג נועד כדי להתאים לכל אדם את הלבוש הייחודי שהכי מתאים ומחמיא לו, תוך שמירה על אופנות וטרנדים קיימים אך בהתאמה מלאה למבנה הגוף, התדמית והאישיות של כל אחד. באמצעות שילוב של אלמנטים שונים של ביגוד, כל אחד ואחת יכולים ללבוש את הבגדים שהם אוהבים. ישנם שיטות שונות של סטייליסטים לטשטוש או הדגשה של מבנה הגוף, בהתאם למבנה גופו של כל אחד.

כך אנשים שהם מעט יותר מלאים יכולים ללבוש בגדים יפים ואופנתיים, תוך דגש על חלקים יותר מחמיאים בגופם וטשטוש של חלקים פחות מחמיאים. בדרך הזו כל אחד יכול להרגיש ביטחון עצמי ותדמית משופרת יותר.

יתרונות קורס סטיילינג

כיום עולם הסטיילינג אינו מתמקד רק בלבוש והופעה החיצונית של אדם, אלא גם בסטיילינג של בתים וחללים. באמצעות קורס סטיילינג כל אחד יכול להיכנס לתחום האופנה, ללמוד על כל האופנות והטרנדים הקיימים בתחום ולדעת כיצד ליישם זאת על אדם או חלל בית.

בקורס הסטיילינג לומדים מקצוע של ממש, שהפך להיות יותר ויותר מבוקש במהלך השנים. ניתן לראות הרבה אנשי ציבור שנעזרים בשירותי סטייליסטים אישיים, כך במהלך הופעתם הציבורית הסטייליסטים מייעצים להם מה ללבוש, איזה ביגוד ואביזרים הכי יתאימו למעמד שהם נמצאים בו ואילו סוגי בגדים אסור להם ללבוש לעולם בפומבי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

גם בתחום סטיילינג לבית ניתן לראות הרבה סטייליסטים מקצועיים שמייעצים לבתים שונים, בכל הנוגע לעיצוב פנים או אדריכלות. סטייליסטים יכולים לעצב מראה של בית תוך שימוש במגוון פריטים ואביזרים שונים לבית, ללא צורך בשיפוץ או שבירת קירות.

הודות לקורס סטיילינג מקצועי ניתן לשנות בקלות ובמהירות מראה ותדמית של אנשים, בתים ועוד.

למי מתאים קורס סטיילינג

קורס סטיילינג מתאים במיוחד למי שמתחבר מלכתחילה לכל עולם האופנה. מכיוון שסטיילינג דורש להיות מעודכן תמיד בכל מה שחדש ועדכני, אותו אדם שלומד קורס סטיילינג צריך להתחבר לכל הנושאים של טרנדים ואופנות כדי שיתחבר לתחום הלימודים הזה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״