מה הסטייל שלכם
המראה החיצוני חשוב לכולנו, אנו מקפידים לבחור את הבגדים הכי יפים, טרנדיים ובעיקר מחמיאים איתם אנו מרגישים בנוח ללכת לעבודה, בילויים ועוד. כאשר אנו נמצאים בבית שלנו אנו מרגישים הכי בנוח, לרוב נעדיף ללבוש איזה בגד ישן ומרוט שאהוב עלינו עוד מתקופת התיכון, ולמרות שהוא כבר לא אופנתי בכלל וגם לא כל כך יפה – אנו נרצה להמשיך ללבוש אותו בגלל הערך הסנטימנטלי אליו, הנוחות שהוא נותן לנו ובעיקר בגלל שאף אחד לא רואה אותנו.
כאשר אנו נמצאים בחוץ לבית, נקפיד תמיד ללבוש את הבגדים הכי יפים ועדכניים שיש, כי חשוב לנו כיצד המראה החיצוני שלנו נראה ומה אנו משדרים לסביבה. בכל שנה יש אופנה כזו או אחרת בתחום הביגוד, הנעלה ואקססוריז שלובשים, רוב האנשים לא יעדיפו ללכת אחרי הטרנדים וירצו ללבוש את הביגוד שהם אוהבים ומרגיש להם נוח.
מהו סטיילינג ולמה הוא נועד
סטיילינג הוא ביטוי מעולם האופנה. התחום עוסק בתדמית של אדם מסוים באמצעות פריטי לבוש שונים שהוא לובש, והתאמה אישית של אופנות מסוימות שהכי מחמיאות לו. כפי שנאמר, יש בכל שנה אופנות שונות שמתחלפות כל הזמן. הייתה תקופה בה נכנסה לאופנה כל אופנת מכנסי הסקיני, אך חשוב להבין כי לא לכולם אופנה זו מתאימה.
הסטיילינג נועד כדי להתאים לכל אדם את הלבוש הייחודי שהכי מתאים ומחמיא לו, תוך שמירה על אופנות וטרנדים קיימים אך בהתאמה מלאה למבנה הגוף, התדמית והאישיות של כל אחד. באמצעות שילוב של אלמנטים שונים של ביגוד, כל אחד ואחת יכולים ללבוש את הבגדים שהם אוהבים. ישנם שיטות שונות של סטייליסטים לטשטוש או הדגשה של מבנה הגוף, בהתאם למבנה גופו של כל אחד.
- ה-AI משנה את עולם האדריכלות - ״פעם היה צריך 3-4 אנשים על פרויקט היום צריך אחד-שניים״
- איך בונים את הבית שתמיד רציתם מבלי להיתקע בבירוקרטיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כך אנשים שהם מעט יותר מלאים יכולים ללבוש בגדים יפים ואופנתיים, תוך דגש על חלקים יותר מחמיאים בגופם וטשטוש של חלקים פחות מחמיאים. בדרך הזו כל אחד יכול להרגיש ביטחון עצמי ותדמית משופרת יותר.
יתרונות קורס סטיילינג
כיום עולם הסטיילינג אינו מתמקד רק בלבוש והופעה החיצונית של אדם, אלא גם בסטיילינג של בתים וחללים. באמצעות קורס סטיילינג כל אחד יכול להיכנס לתחום האופנה, ללמוד על כל האופנות והטרנדים הקיימים בתחום ולדעת כיצד ליישם זאת על אדם או חלל בית.
בקורס הסטיילינג לומדים מקצוע של ממש, שהפך להיות יותר ויותר מבוקש במהלך השנים. ניתן לראות הרבה אנשי ציבור שנעזרים בשירותי סטייליסטים אישיים, כך במהלך הופעתם הציבורית הסטייליסטים מייעצים להם מה ללבוש, איזה ביגוד ואביזרים הכי יתאימו למעמד שהם נמצאים בו ואילו סוגי בגדים אסור להם ללבוש לעולם בפומבי.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
גם בתחום סטיילינג לבית ניתן לראות הרבה סטייליסטים מקצועיים שמייעצים לבתים שונים, בכל הנוגע לעיצוב פנים או אדריכלות. סטייליסטים יכולים לעצב מראה של בית תוך שימוש במגוון פריטים ואביזרים שונים לבית, ללא צורך בשיפוץ או שבירת קירות.
הודות לקורס סטיילינג מקצועי ניתן לשנות בקלות ובמהירות מראה ותדמית של אנשים, בתים ועוד.
למי מתאים קורס סטיילינג
קורס סטיילינג מתאים במיוחד למי שמתחבר מלכתחילה לכל עולם האופנה. מכיוון שסטיילינג דורש להיות מעודכן תמיד בכל מה שחדש ועדכני, אותו אדם שלומד קורס סטיילינג צריך להתחבר לכל הנושאים של טרנדים ואופנות כדי שיתחבר לתחום הלימודים הזה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14
אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.
המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים.
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג
ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פריים טיים והנפילה של ערוץ 13
אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.
