עזיבה דרמטית בבאומן: עידן רגב עובר ל-LEAD וימונה לשותף
שנתיים לאחר שמונה למנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי, עידן רגב עוזב את משרד הפרסום ומצטרף ל-LEAD אוגילבי, בבעלות רמי יהודיחה ומקבוצת אדלר חומסקי, בו ישמש כמנהל קריאייטיב ראשי ושותף בעל מניות.
רגב (40) הצטרף, או למעשה שב לבאומן בפברואר 2015 ושנתיים בדיוק לאחר מכן נכנס לתפקיד הקריאייטיב הבכיר במשרד. רגב שב לבאומן לאחר פרישתו של אמיר אריאלי בעצת נדב פרסמן ומאוחר יותר החליף אותו לאחר שהמשרד בחר שלא להמשיך את כהונתו של ג'ונתן לאנג.
רגב שפתר לבאומן בעיות רבות כשהתאקלם בתפקיד בטבעיות, מבלי שהמשרד יאבד מניות בגזרת הקריאייטיב, הוא בעל ניסיון של 14 שנים בענף הפרסום. את תחילת דרכו הוא עשה במקאן בו היה כשנה, לאחר מכן היה 5 שנים בבאומן ומשם עבר לאדלר חומסקי בו היה 3.5 שנים ושימש כמנהל קריאייטיב עד לחזרתו לבאומן.
מבחינת LEAD ויהודיחה מדובר בהישג שכן רגב נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף הפרסום ועצם הוצאתו מידי קבוצת פובליסיס ובאומן היא לא דבר של מה בכך. מנגד, עבור באומן, מדובר במכה לא קלה. מעבר לעובדה שכל פרידה ממנהל בכיר כגון מנהל קריאייטיב ראשי מלווה בטלטלה טבעית, נראה שהמשרד לא מצליח לייצר המשכיות יציבה על כסא זה. מאז פרישת פרסמן באוגוסט 2015 וכעת עם החלפת רגב, יהיה זה מנהל הקריאייטיב הראשי הרביעי ב-3.5 שנים.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשורה התחתונה נראה שבבאומן לא היו יכולים להשוות את ההצעה המפתה שקיבל רגב מ-LEAD בצורת שותפות ומניות. כיום בקבוצת פובליסיס המוחזקת בידיים בינלאומיות, כניסה לשותפות היא כמעט בלתי אפשרית, בשונה מ-LEAD שאמנם נמצא באפיליאיישן בינלאמי אך בידיו היכולת למשוך אליו טאלנטים עם הצעה שמהווה שובר שוויון.
על זאת יש לציין כי מדובר באתגר ניהולי לא פשוט שמונח לפתחו של מנכ"ל המשרד הנכנס - בן מוסקל - שיצטרך להמשיך ולהשיט את ספינת הדגל של פובליסיס מבלי שלעזיבת רגב יהיו השפעות לוואי מורגשות. בתקופה שבה המשרד נלחם על השארת תקציב שטראוס בידיו - מול אדלר חומסקי - מדובר במשקל גדול מאוד על המאזניים.
את תפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי יתפוס כעת ירון פרל ששימש תחת רגב כסמנכ"ל קריאייטיב. פרל הצטרף למשרד בתחילת 2016 לאחר שפרש מגיתם BBDO בתום 5 שנים במשרד. בסביבת המשרד מסבירים שלמרות הפרידה מרגב, פרל שמטפל בלקוח הדגל של המשרד שטראוס, כמו גם בישראכרט נשאר בתפקידו, ויחד איתו גם יאיר זיסר שמונה בשנה האחרונה למנהל קריאייטיב.
- 11.שי 21/01/2019 08:33הגב לתגובה זותקיפה בסוריה זה דרמה. ביבי מתפטר זו דרמה. מנהל קריאטיב מבאומן עובר לליד זה לא דרמה. היו עשרה לפניו ויהיו עשרה אחריו. תתקדמו.
- 10.אלכסנדר בל 20/01/2019 09:48הגב לתגובה זוחבל על יורם ששם על מוסקל את הז'יטונים
- כמו מיכל ינאי, גם זה יעבור (ל"ת)טונה 20/01/2019 11:03הגב לתגובה זו
- 9.אלי 19/01/2019 07:11הגב לתגובה זוהכי מגיע לו!
- 8.אפי נווה 18/01/2019 21:28הגב לתגובה זויהודיכה תקע ל"שותף" זיו מאירי
- אחרי הביזיון עם שלי שפילמן שום דבר כבר לא מפתיע (ל"ת)לונג ג'ון 20/01/2019 09:46הגב לתגובה זו
- 7.בשביל כסף שוברים את כל העקרונות (ל"ת)מנשה 18/01/2019 17:21הגב לתגובה זו
- דניאל 21/01/2019 08:35הגב לתגובה זואיזה עקרונות? כל אחד צריך לעבוד איפה שהכי טוב לו ואיפה שהוא מרוויח הכי הרבה. לא מכיר את עידן רגב אבל אני מניח שהוא הרוויח הרבה מיליונים בשביל הבעלים שלו. אז למה שהוא לא ירוויח הכי הרבה שהוא יכול? אם באומן היו חושבים שהוא לא מספיק טוב הם היו מעיפים אותו בדקה. אז גם זכותו לעזוב מתי שרק ירצה
- כן הא (ל"ת)כיל 18/01/2019 22:11הגב לתגובה זו
- 6.חבר מהעבר 18/01/2019 08:58הגב לתגובה זואחד האנשים המוכשרים והנחמדים בתעשייה.
- 5.מיכל 18/01/2019 08:15הגב לתגובה זועדיף להרוויח משכורת עתק בבאומן מלהיות שותף במשרד כמו ליד.
- 4.ירון ועידן שני גאונים (ל"ת)יוסי 18/01/2019 08:07הגב לתגובה זו
- 3.רועי 17/01/2019 18:00הגב לתגובה זוליד לא מפסיקים להתחזק
- 2.אחלה של סחבק 17/01/2019 17:59הגב לתגובה זוגבר על. לאנשים טובים קורים דברים טובים והלוואי שהוא רק יצליח. הפועל חיפה אימפריה.
- 1.דני 17/01/2019 17:51הגב לתגובה זובהצלחה חביבי! המינוי הכי ראוי שיכול להיות לשילוב נדיר של בנאדם עם לב ומוח גדולים במיוחד. חוצמזה שהוא גבר נאה בצורה מעצבנת
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
