השקה נאה ל'נינג'ה ישראל' עם 18.7% - שגברה על 'האח הגדול'
אחרי הנתונים המאכזבים של אביב או אייל, בקשת 12 תלו תקוות רבות נינג'ה ישראל, ופרק ההשקה אתמול רשם נתון נאה של 18.7% במגזר היהודי ו-623 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ההפקה המושקעת ניצחה את האח הגדול (רשת 13) עם 17.6% ו-517K.
הפרק השני אנחנו על המפית (כאן 11) על לונדון, רשמה 3.5% (75K), וניצחה את ההחלטה (ערוץ עשר) עם 2.3% בלבד (71K). כולם ב-20 (ערוץ 20) עם 0.9%.
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-6.5%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 5.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) קיבלה 2.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.9%, פרק נוסף בסדרה 'הפסיכולוגית' (כאן 11) הניב 2.3% (49K) בלבד, 'חדשות הלילה' (כאן 11) רשמה 2.7%, לקט של 'הפטריוטים' (ערוץ 20) ניפק 0.8%, ומבזק חדשות בערוץ 20 הסתפק ב-0.5%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רש/ת 13) קיבלה 4.5%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.8%
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 6.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.3%.
מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.3%,
פי שניים מ'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) שירדה ל-2.6%,
בדיוק כמו 'העולם היום' (כאן 11) עם 2.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת רשמה נתון גבוה של 13.3% (335K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.5% (230K)
(בחישוב מצרפי: 21.8% ו-565K).
חדשות עשר נחלשה ל-5.2% (192K),
בפער לא גדול מ'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.3% (94K),
חדשות ערוץ 20 עם 1.3% (33K).
- 4.חדשות עשר פח אשפה 26/07/2018 17:19הגב לתגובה זומינו בובה של גולן יוכפז של מבין כלום בחדשות. גם במעריב לא עשה כלום חוץ מלקק לנטע וחבורתו והתוצאות בהתאם. בלוף אחד גדול. מקבל משכורת יותר מאלמוג בוקר ואלי לוי שקורעים את התחת בשטח והוא יושב במזגנים. תעיפו את האדם הזה
- 3.רון 26/07/2018 15:42הגב לתגובה זושפע טעויות, דיווחים חסרים, מהדורות דלות וכתבים לא מקצועיים. העיקר שמביאים את דוד ביטן להתראיין כל שני וחמישי. אתם ככה קרובים ללהיות לא רלוונטיים וחבל...
- 2.נינגה תוכנית חלשה, תיפול עוד שבוע (ל"ת)רוני 26/07/2018 11:30הגב לתגובה זו
- 1.יוסי 26/07/2018 09:38הגב לתגובה זואור הלר מפיץ פייק ניוז ערביים פעמיים השבוע. למה שמישהו רציני יישב לראות מהדורה כזו?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.