רייטינג

אחרי שכבר ניצחה בשבוע שעבר: ארץ נהדרת נצמדת לאח הגדול

'האח הגדול' הסתפקה ב-17.8%, כנקודה יותר מ'ארץ נהדרת'. רק 5.7% ל'המוסד סיפור כיסוי' של עשר
אלכסנדר כץ | (9)

ארץ נהדרת (קשת 12) לא מצליחה לשחזר את ההישג של השבוע שעבר, ולנצח שוב את האח הגדול (רשת 13), אבל הפער ביניהן קטן יחסית. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'ארץ' רשמה 16.9% (414 אלף צופים באוכלוסייה הכללית) מול 'האח' עם 17.8% (488K).

 

הפרק הראשון בסדרת הדוקו המוסד סיפור כיסוי (ערוץ עשר) הניב 5.7% (156K), תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) ניפקה 3% (91K), ואילו כולם ב-20 (ערוץ 20) עם 1%.

 

הסדרה 'יש לה את זה' (קשת 12) הניבה 11%, 'הצנרת' (רשת 13) קיבלה נתון גבוה של 10.5%, 'לילה טוב ישראל' (רשת 13) רשמה 7.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-5.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה  3.2%, 'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.9%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) רשמה 1.1% ואחריה 'חדשות היום זה' (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) 4.4%,

חדשות הבוקר (קשת 12) 2.8%,

אורלי וגיא (ערוץ עשר) 2.5%

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.4%.

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 5.3%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) סחטה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 2.1%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.4%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 12.9% (296K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.8% (259K)

(בחישוב מצרפי: 21.7% ו-554K).

חדשות עשר הניבה 7.5% (197K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.2% (114K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.5% (39K).

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    כלכלן 27/05/2018 06:59
    הגב לתגובה זו
    כולם עוברים בפרסומת לטלפון ונכנסים לפייס ואינסטוש ... חבל על הכסף
  • 5.
    שמיל 25/05/2018 15:25
    הגב לתגובה זו
    שני ליצנים אלדד יניב וריקליס צרחנים ללא תרבות דיבור גורמים לי באופן אוטןממטי לעבור ערוץ.לא מתאים לאודי סגל.
  • 4.
    המוסד סיפור כיסוי זה לא הוט? (ל"ת)
    דן 25/05/2018 03:23
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ארץ נהדרת מזמן הפכה מתוכנית סטירית לפוליטית (ל"ת)
    גד 24/05/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
  • שמיל 25/05/2018 15:28
    הגב לתגובה זו
    תוכנית סטירה עוצנית מעולה ברמת ניקוי ראש.
  • 2.
    אני 24/05/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
    שץי תוכניות דביליות שאפשר ךחיות בלעדיהן שם מארחים נשים נשואות וגם גברים נבורים או שלא וזה בושה גדולה וחרפה להיות שם ארץ נהדרת זו תכנית המשך של ניקוי ראש שבה השתתפה הצעקנית חסרת הכבוד גב' רבקה שווילי מיכאילי.
  • 1.
    דביר 24/05/2018 10:01
    הגב לתגובה זו
    שימו לב: ארץ נהדרת סיימה בשעה עשר ועשר דקות, ואז הרייטינג שלה צנח ל11 אחוז. לעומת האח שהחזיק ברייטינג הגבוה עד קרוב לשעה 11. כך שצריך לחתוך את הרייטינג של ארץ, בהשוואה לרייטינג של האח, בכמעט שליש. ואגב, זה כמעט תמיד כך: גם שקשת מנצחת זה בתוכניות יותר קצרות מאשר של רשת. כך שההשוואה צריכה להיות כנגד כל אורך התוכנית
  • אכן, קשת זה בלוף אחד גדול (ל"ת)
    רובי 24/05/2018 13:45
    הגב לתגובה זו
  • עזי 25/05/2018 14:29
    האח הגדול תוכנית למפגרים ארץ נהדרת תוכנית סטירית לטמבלים שלא מבינים
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״