קאן ליונס
צילום: קאן ליונס

הישראלים שישפטו בקאן ליונס: רן בר-און, שני גרשי וקירה רדינסקי

בר-און ישפוט בקטגוריית המדיה, גרשי ישפוט בקטגוריית brand experience ורדינסקי תשפוט בקטגוריית creative data
משה בנימין | (2)

נציגת המדיה של פסטיבל קאן ליונס בישראל, קבוצת שוקן, בחרה את הנציגים הישראליים שישפטו השנה בפסטיבל הפרסום הגדול בעולם: רן בר-און מנכ"ל מדיה-קום חברת המדיה של קבוצת אדלר חומסקי, שני גרשי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO ומקאן ואלי וקירה רדינסקי המדענית הראשית של eBay ישראל.

שמותיהם של השלושה, יחד עם שמות נוספים מענף הפרסום, הועברו לשוקן על ידי איגוד הפרסום וזה בחר מתוך רשימת המומלצים. בר-און ישפוט בקטגוריית המדיה שהפכה בשנים האחרונות למועדפת על ידי המשרדים מישראל; גרשי ישפוט בקטגוריית brand experience ורדינסקי שאינה פרסומאית ומגיעה עם רקע במדעי המחשב ודאטה תשפוט בקטגוריית creative data.

השנה צפויה להירשם כאחת השנים בעלות מספר ההגשות הנמוך ביותר מצד משרדי הפרסום הישראליים. אחת הסיבות המרכזיות היא ההחלטה של יו"ר פובליסיס העולמית שלא לאפשר לאף אחת מנציגויות פובליסיס מסביב לעולם להגיש עבודות במהלך התייעלות שנועד להפנות משאבים כספיים לפיתוח מערכת Marcel הבינלאומית של הרשת. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחת שמכירה 30/04/2018 15:44
    הגב לתגובה זו
    רן בראון?! אם לא היה הכלבלב של חומסקי לא היה יושב בכיסה הזה בחיים! הוא לא מבין במדיה והארץ שמתיימרים לא להיות פוליטיים בחרו נטו בחירה פוליטית
  • אחד שלא מכיר אף אחד 01/05/2018 08:30
    הגב לתגובה זו
    קודם כל כותבים כסא ולא כיסה. דבר שני - מה הקשר לפוליטיקה? אם אני מבין אותך היחידים שצריכים לשפוט בתחרויות האלו הם אנשי קריאטיב...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.