דנה זרמון
צילום: מתוך קמפיין 'אחת מתשע'
פרסום ראשון

לה פמיליה: דנה זרמון תככב בקמפיין we4G תחת אילון זרמון

ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה אינו שכיח בתעשייה. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה
משה בנימין | (2)

שחקן הסלולר החדש שהצטרף לתחרות הרוויה בשוק הסלולר וכבר הספיק לטרוף את הקלפים עם הצעות שיווקיות חסר תקדים הוא WeG4 של איש העסקים חזי בצלאל. כמו בכל השקה מאסיבית וניסיונות חדירה לשוק מגיע גם הקמפיין שאותו תוביל לא אחרת מאשר הדוגמנית ואושיית האינסטגרם דנה זרמון, שהיא במקרה גם בתו של אילון זרמון שמטפל בתקציב הפרסום של WeG4. 

דנה זרמון התפרסמה לראשונה בגיל 24 בתכנית הטלוויזיה של HOT 'איט גירלס' (It Girls) שהציגה את עולמן של 4 נשים צעירות בגילאי 23-24. הבנות הוצגו כ"מסתובבות רק במקומות הנכונים, ויודעות רגע לפני כולם מה הטרנד הבא. כל הגברים רוצים אותן, וכל הנשים רוצות את הארון שלהן". זרמון הוצגה כ"סטייליסטית ובלוגרית, בתו של אילון זרמון, הפרסומאי. בת טובים שיש לה הכל..." ומאז הפכה למוכרת מאוד, רבות בזכות פריחת עולם הסושיאל שבו בנתה את עצמה כמותג עם מאות אלפי עוקבים.

בכל הקשור לפרסום לא מדובר בקמפיין הראשון של דנה זרמון. כבר ב-2015 היא הובילה קמפיין למותג סכיני הגילוח SCHICK ושנה לאחר מכן הופיעה בקמפיין של HOT (יחד עם שאר בנות האיט גירלס) לקידום חבילת הגלישה של החברה. בנוסף הופיעה בקמפיינים של עזריאלי ראשונים, פנדורה ועוד מעולמות האפנה, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. 

עם זאת, ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה, הפרסומאי אילון זרמון אינו דבר שכיח בתעשייה ויש גם מי שיאמרו שמדובר בנפוטיזם ברור לעין עם טעם לפגם. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית, בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה לקמפיין, או לאשר כל בחירה של מי שבידיו שמה את תקציב הפרסום, מה גם שמדובר בדמות מוכרת. 

העננה המרחפת מעל דנה זרמון כביתו של אילון מלווה אותו מאז שהחלה להתפרסם. כמעט ואין ראיון אתה שבו הנושא הזה אינו עולה ואז נטחן דק דק. רק לפני חודש, בראיון לאדם סרור באתר וואלה, אמרה זרמון: "אבא שלי ואמא שלי בחיים לא עזרו לי להתקדם ויותר מזה, אם זה היה תלוי בהם הם גם היו עוצרים אותי כי הם כאילו נורא דואגים לי ושומרים עליי". בתוך כך, באותו ראיון, אמרה זרמון עוד כי "אין לי שום בעיה עם זה שההורים עוזרים".  

אילון זרמון סירב להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טאלנט 09/05/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    חחח חחח חחח הבת של אין חחח אני מת פה.
  • 1.
    חי 09/05/2018 08:14
    הגב לתגובה זו
    מה הקשור לנפוטיזם? איפה אתם חיים? חברות פרטיות יכולות לעשות מה שהן רוצות עם הכסף שלהם. כל בן או בת שממשיכים את ההורים שלהם בעסק זה גם נפוטיזם? נראה לי שקצת התבלבלתם...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.