דנה זרמון
צילום: מתוך קמפיין 'אחת מתשע'
פרסום ראשון

לה פמיליה: דנה זרמון תככב בקמפיין we4G תחת אילון זרמון

ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה אינו שכיח בתעשייה. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה
משה בנימין | (2)

שחקן הסלולר החדש שהצטרף לתחרות הרוויה בשוק הסלולר וכבר הספיק לטרוף את הקלפים עם הצעות שיווקיות חסר תקדים הוא WeG4 של איש העסקים חזי בצלאל. כמו בכל השקה מאסיבית וניסיונות חדירה לשוק מגיע גם הקמפיין שאותו תוביל לא אחרת מאשר הדוגמנית ואושיית האינסטגרם דנה זרמון, שהיא במקרה גם בתו של אילון זרמון שמטפל בתקציב הפרסום של WeG4. 

דנה זרמון התפרסמה לראשונה בגיל 24 בתכנית הטלוויזיה של HOT 'איט גירלס' (It Girls) שהציגה את עולמן של 4 נשים צעירות בגילאי 23-24. הבנות הוצגו כ"מסתובבות רק במקומות הנכונים, ויודעות רגע לפני כולם מה הטרנד הבא. כל הגברים רוצים אותן, וכל הנשים רוצות את הארון שלהן". זרמון הוצגה כ"סטייליסטית ובלוגרית, בתו של אילון זרמון, הפרסומאי. בת טובים שיש לה הכל..." ומאז הפכה למוכרת מאוד, רבות בזכות פריחת עולם הסושיאל שבו בנתה את עצמה כמותג עם מאות אלפי עוקבים.

בכל הקשור לפרסום לא מדובר בקמפיין הראשון של דנה זרמון. כבר ב-2015 היא הובילה קמפיין למותג סכיני הגילוח SCHICK ושנה לאחר מכן הופיעה בקמפיין של HOT (יחד עם שאר בנות האיט גירלס) לקידום חבילת הגלישה של החברה. בנוסף הופיעה בקמפיינים של עזריאלי ראשונים, פנדורה ועוד מעולמות האפנה, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. 

עם זאת, ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה, הפרסומאי אילון זרמון אינו דבר שכיח בתעשייה ויש גם מי שיאמרו שמדובר בנפוטיזם ברור לעין עם טעם לפגם. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית, בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה לקמפיין, או לאשר כל בחירה של מי שבידיו שמה את תקציב הפרסום, מה גם שמדובר בדמות מוכרת. 

העננה המרחפת מעל דנה זרמון כביתו של אילון מלווה אותו מאז שהחלה להתפרסם. כמעט ואין ראיון אתה שבו הנושא הזה אינו עולה ואז נטחן דק דק. רק לפני חודש, בראיון לאדם סרור באתר וואלה, אמרה זרמון: "אבא שלי ואמא שלי בחיים לא עזרו לי להתקדם ויותר מזה, אם זה היה תלוי בהם הם גם היו עוצרים אותי כי הם כאילו נורא דואגים לי ושומרים עליי". בתוך כך, באותו ראיון, אמרה זרמון עוד כי "אין לי שום בעיה עם זה שההורים עוזרים".  

אילון זרמון סירב להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טאלנט 09/05/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    חחח חחח חחח הבת של אין חחח אני מת פה.
  • 1.
    חי 09/05/2018 08:14
    הגב לתגובה זו
    מה הקשור לנפוטיזם? איפה אתם חיים? חברות פרטיות יכולות לעשות מה שהן רוצות עם הכסף שלהם. כל בן או בת שממשיכים את ההורים שלהם בעסק זה גם נפוטיזם? נראה לי שקצת התבלבלתם...
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.