לה פמיליה: דנה זרמון תככב בקמפיין we4G תחת אילון זרמון
שחקן הסלולר החדש שהצטרף לתחרות הרוויה בשוק הסלולר וכבר הספיק לטרוף את הקלפים עם הצעות שיווקיות חסר תקדים הוא WeG4 של איש העסקים חזי בצלאל. כמו בכל השקה מאסיבית וניסיונות חדירה לשוק מגיע גם הקמפיין שאותו תוביל לא אחרת מאשר הדוגמנית ואושיית האינסטגרם דנה זרמון, שהיא במקרה גם בתו של אילון זרמון שמטפל בתקציב הפרסום של WeG4.
דנה זרמון התפרסמה לראשונה בגיל 24 בתכנית הטלוויזיה של HOT 'איט גירלס' (It Girls) שהציגה את עולמן של 4 נשים צעירות בגילאי 23-24. הבנות הוצגו כ"מסתובבות רק במקומות הנכונים, ויודעות רגע לפני כולם מה הטרנד הבא. כל הגברים רוצים אותן, וכל הנשים רוצות את הארון שלהן". זרמון הוצגה כ"סטייליסטית ובלוגרית, בתו של אילון זרמון, הפרסומאי. בת טובים שיש לה הכל..." ומאז הפכה למוכרת מאוד, רבות בזכות פריחת עולם הסושיאל שבו בנתה את עצמה כמותג עם מאות אלפי עוקבים.
בכל הקשור לפרסום לא מדובר בקמפיין הראשון של דנה זרמון. כבר ב-2015 היא הובילה קמפיין למותג סכיני הגילוח SCHICK ושנה לאחר מכן הופיעה בקמפיין של HOT (יחד עם שאר בנות האיט גירלס) לקידום חבילת הגלישה של החברה. בנוסף הופיעה בקמפיינים של עזריאלי ראשונים, פנדורה ועוד מעולמות האפנה, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד.
עם זאת, ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה, הפרסומאי אילון זרמון אינו דבר שכיח בתעשייה ויש גם מי שיאמרו שמדובר בנפוטיזם ברור לעין עם טעם לפגם. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית, בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה לקמפיין, או לאשר כל בחירה של מי שבידיו שמה את תקציב הפרסום, מה גם שמדובר בדמות מוכרת.
העננה המרחפת מעל דנה זרמון כביתו של אילון מלווה אותו מאז שהחלה להתפרסם. כמעט ואין ראיון אתה שבו הנושא הזה אינו עולה ואז נטחן דק דק. רק לפני חודש, בראיון לאדם סרור באתר וואלה, אמרה זרמון: "אבא שלי ואמא שלי בחיים לא עזרו לי להתקדם ויותר מזה, אם זה היה תלוי בהם הם גם היו עוצרים אותי כי הם כאילו נורא דואגים לי ושומרים עליי". בתוך כך, באותו ראיון, אמרה זרמון עוד כי "אין לי שום בעיה עם זה שההורים עוזרים".
אילון זרמון סירב להגיב לידיעה.
- 2.טאלנט 09/05/2018 09:39הגב לתגובה זוחחח חחח חחח הבת של אין חחח אני מת פה.
- 1.חי 09/05/2018 08:14הגב לתגובה זומה הקשור לנפוטיזם? איפה אתם חיים? חברות פרטיות יכולות לעשות מה שהן רוצות עם הכסף שלהם. כל בן או בת שממשיכים את ההורים שלהם בעסק זה גם נפוטיזם? נראה לי שקצת התבלבלתם...
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
