יאיר זיסר וירון פרל מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן
פחות מחצי שנה לאחר שקודם לתפקיד מנהל קריאייטיב, יאיר זיסר עולה שלב נוסף בסולם לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי. יחד איתו יקודם ירון פרל לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד, כשנתיים לאחר שהצטרף לשורותיו מגיתם BBDO.
מינויים לתפקיד מגיע בדיוק שנה לאחר פרישת סמנכ"ל הקריאייטיב ערן ניר מבאומן בר ריבנאי, ומעברו לגיתם BBDO, על רקע מינויו של עידן רגב למנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד. רגב כזכור מונה למחליפו של ג'ונתן לאנג, מנהל הקריאייטיב הקודם שהגיע להחליף את פרסמן, אך לא האריך ימים בתפקיד.
זיסר (46) הוא מוותיקי באומן בר ריבנאי כשבעברו גם 3 שנים במקאן, שנתיים בשלמור אבנון עמיחי וכ-16 שנים בבאומן (ברוטו) עם מעבר של כמה שנים באמצע לגלר נסיס וכתיבה לטלוויזיה. זיסר ממלא תפקיד חשוב בבאומן שכן הוא מדמויות המפתח בטיפול בתקציב סופר פארם (שאליו נוסף גם MILUCCA) לאחרונה - תקציב הדגל של המשרד. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם שבו עבד למשך 5 שנים, ולפני כן היה בשלמור אבנון עמיחי.
- 8.איזה כיף לי! (ל"ת)בן 14/03/2018 17:18הגב לתגובה זו
- 7.זיו 14/03/2018 16:13הגב לתגובה זואינטיליגנט, חריף ומוכשר באופן יוצא דופן. כל הכבוד על המינוי ואיזה כיף לבאומן
- 6.זה מסר ברור לכל השוק: המנהלים של באומן לוהטים בצורה חריגה. (ל"ת)מתה 14/03/2018 12:53הגב לתגובה זו
- 5.יוני ונדב 13/03/2018 22:00הגב לתגובה זונכון, מבריק ומוכשר וכו׳ אבל ירון הוא קודם כל אדם טוב, בעל לב זהב. אה, וגם מומחה ללגו... ירון בהצלחה!!!
- 4.ירון תותח! זכיתם. (ל"ת)אפס נקודה שבע 13/03/2018 18:19הגב לתגובה זו
- 3.העץ הנדיב 13/03/2018 15:17הגב לתגובה זואין שילוב טוב יותר בין כישרון ואישיות בענף הזה
- 2.בהצלחה יא אלוף!! (ל"ת)אמיר 13/03/2018 15:16הגב לתגובה זו
- 1.אנה גובי 13/03/2018 14:53הגב לתגובה זומלך העולם. חתיך!
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
