יאיר זיסר וירון פרל. מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן
צילום: גל ממליה/ יח"צ

יאיר זיסר וירון פרל מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן

זיסר, מוותיקי המשרד מונה לפני פחות מחצי שנה למנהל קריאייטיב. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם BBDO
משה בנימין | (8)

פחות מחצי שנה לאחר שקודם לתפקיד מנהל קריאייטיב, יאיר זיסר עולה שלב נוסף בסולם לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי. יחד איתו יקודם ירון פרל לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד, כשנתיים לאחר שהצטרף לשורותיו מגיתם BBDO.

מינויים לתפקיד מגיע בדיוק שנה לאחר פרישת סמנכ"ל הקריאייטיב ערן ניר מבאומן בר ריבנאי, ומעברו לגיתם BBDO, על רקע מינויו של עידן רגב למנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד. רגב כזכור מונה למחליפו של ג'ונתן לאנג, מנהל הקריאייטיב הקודם שהגיע להחליף את פרסמן, אך לא האריך ימים בתפקיד.

זיסר (46) הוא מוותיקי באומן בר ריבנאי כשבעברו גם 3 שנים במקאן, שנתיים בשלמור אבנון עמיחי וכ-16 שנים בבאומן (ברוטו) עם מעבר של כמה שנים באמצע לגלר נסיס וכתיבה לטלוויזיה. זיסר ממלא תפקיד חשוב בבאומן שכן הוא מדמויות המפתח בטיפול בתקציב סופר פארם (שאליו נוסף גם MILUCCA) לאחרונה - תקציב הדגל של המשרד. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם שבו עבד למשך 5 שנים, ולפני כן היה בשלמור אבנון עמיחי.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    איזה כיף לי! (ל"ת)
    בן 14/03/2018 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זיו 14/03/2018 16:13
    הגב לתגובה זו
    אינטיליגנט, חריף ומוכשר באופן יוצא דופן. כל הכבוד על המינוי ואיזה כיף לבאומן
  • 6.
    זה מסר ברור לכל השוק: המנהלים של באומן לוהטים בצורה חריגה. (ל"ת)
    מתה 14/03/2018 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוני ונדב 13/03/2018 22:00
    הגב לתגובה זו
    נכון, מבריק ומוכשר וכו׳ אבל ירון הוא קודם כל אדם טוב, בעל לב זהב. אה, וגם מומחה ללגו... ירון בהצלחה!!!
  • 4.
    ירון תותח! זכיתם. (ל"ת)
    אפס נקודה שבע 13/03/2018 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    העץ הנדיב 13/03/2018 15:17
    הגב לתגובה זו
    אין שילוב טוב יותר בין כישרון ואישיות בענף הזה
  • 2.
    בהצלחה יא אלוף!! (ל"ת)
    אמיר 13/03/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנה גובי 13/03/2018 14:53
    הגב לתגובה זו
    מלך העולם. חתיך!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.