יאיר זיסר וירון פרל. מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן
צילום: גל ממליה/ יח"צ

יאיר זיסר וירון פרל מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן

זיסר, מוותיקי המשרד מונה לפני פחות מחצי שנה למנהל קריאייטיב. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם BBDO
משה בנימין | (8)

פחות מחצי שנה לאחר שקודם לתפקיד מנהל קריאייטיב, יאיר זיסר עולה שלב נוסף בסולם לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי. יחד איתו יקודם ירון פרל לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד, כשנתיים לאחר שהצטרף לשורותיו מגיתם BBDO.

מינויים לתפקיד מגיע בדיוק שנה לאחר פרישת סמנכ"ל הקריאייטיב ערן ניר מבאומן בר ריבנאי, ומעברו לגיתם BBDO, על רקע מינויו של עידן רגב למנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד. רגב כזכור מונה למחליפו של ג'ונתן לאנג, מנהל הקריאייטיב הקודם שהגיע להחליף את פרסמן, אך לא האריך ימים בתפקיד.

זיסר (46) הוא מוותיקי באומן בר ריבנאי כשבעברו גם 3 שנים במקאן, שנתיים בשלמור אבנון עמיחי וכ-16 שנים בבאומן (ברוטו) עם מעבר של כמה שנים באמצע לגלר נסיס וכתיבה לטלוויזיה. זיסר ממלא תפקיד חשוב בבאומן שכן הוא מדמויות המפתח בטיפול בתקציב סופר פארם (שאליו נוסף גם MILUCCA) לאחרונה - תקציב הדגל של המשרד. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם שבו עבד למשך 5 שנים, ולפני כן היה בשלמור אבנון עמיחי.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    איזה כיף לי! (ל"ת)
    בן 14/03/2018 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זיו 14/03/2018 16:13
    הגב לתגובה זו
    אינטיליגנט, חריף ומוכשר באופן יוצא דופן. כל הכבוד על המינוי ואיזה כיף לבאומן
  • 6.
    זה מסר ברור לכל השוק: המנהלים של באומן לוהטים בצורה חריגה. (ל"ת)
    מתה 14/03/2018 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוני ונדב 13/03/2018 22:00
    הגב לתגובה זו
    נכון, מבריק ומוכשר וכו׳ אבל ירון הוא קודם כל אדם טוב, בעל לב זהב. אה, וגם מומחה ללגו... ירון בהצלחה!!!
  • 4.
    ירון תותח! זכיתם. (ל"ת)
    אפס נקודה שבע 13/03/2018 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    העץ הנדיב 13/03/2018 15:17
    הגב לתגובה זו
    אין שילוב טוב יותר בין כישרון ואישיות בענף הזה
  • 2.
    בהצלחה יא אלוף!! (ל"ת)
    אמיר 13/03/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנה גובי 13/03/2018 14:53
    הגב לתגובה זו
    מלך העולם. חתיך!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.