יאיר זיסר וירון פרל. מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן
צילום: גל ממליה/ יח"צ

יאיר זיסר וירון פרל מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בבאומן

זיסר, מוותיקי המשרד מונה לפני פחות מחצי שנה למנהל קריאייטיב. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם BBDO
משה בנימין | (8)

פחות מחצי שנה לאחר שקודם לתפקיד מנהל קריאייטיב, יאיר זיסר עולה שלב נוסף בסולם לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי. יחד איתו יקודם ירון פרל לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד, כשנתיים לאחר שהצטרף לשורותיו מגיתם BBDO.

מינויים לתפקיד מגיע בדיוק שנה לאחר פרישת סמנכ"ל הקריאייטיב ערן ניר מבאומן בר ריבנאי, ומעברו לגיתם BBDO, על רקע מינויו של עידן רגב למנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד. רגב כזכור מונה למחליפו של ג'ונתן לאנג, מנהל הקריאייטיב הקודם שהגיע להחליף את פרסמן, אך לא האריך ימים בתפקיד.

זיסר (46) הוא מוותיקי באומן בר ריבנאי כשבעברו גם 3 שנים במקאן, שנתיים בשלמור אבנון עמיחי וכ-16 שנים בבאומן (ברוטו) עם מעבר של כמה שנים באמצע לגלר נסיס וכתיבה לטלוויזיה. זיסר ממלא תפקיד חשוב בבאומן שכן הוא מדמויות המפתח בטיפול בתקציב סופר פארם (שאליו נוסף גם MILUCCA) לאחרונה - תקציב הדגל של המשרד. פרל הצטרף לבאומן לפני כשנתיים מגיתם שבו עבד למשך 5 שנים, ולפני כן היה בשלמור אבנון עמיחי.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    איזה כיף לי! (ל"ת)
    בן 14/03/2018 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זיו 14/03/2018 16:13
    הגב לתגובה זו
    אינטיליגנט, חריף ומוכשר באופן יוצא דופן. כל הכבוד על המינוי ואיזה כיף לבאומן
  • 6.
    זה מסר ברור לכל השוק: המנהלים של באומן לוהטים בצורה חריגה. (ל"ת)
    מתה 14/03/2018 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוני ונדב 13/03/2018 22:00
    הגב לתגובה זו
    נכון, מבריק ומוכשר וכו׳ אבל ירון הוא קודם כל אדם טוב, בעל לב זהב. אה, וגם מומחה ללגו... ירון בהצלחה!!!
  • 4.
    ירון תותח! זכיתם. (ל"ת)
    אפס נקודה שבע 13/03/2018 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    העץ הנדיב 13/03/2018 15:17
    הגב לתגובה זו
    אין שילוב טוב יותר בין כישרון ואישיות בענף הזה
  • 2.
    בהצלחה יא אלוף!! (ל"ת)
    אמיר 13/03/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנה גובי 13/03/2018 14:53
    הגב לתגובה זו
    מלך העולם. חתיך!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.