תקציב הפרסום של מותג 'חוה זינגבוים' עובר לבאומן
תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה הרפואית חוה זינגבוים יטופל במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי תחת סוכנות המיתוג Fireworks הפועלת במסגרת המשרד כיחידה נפרדת בניהולו של יריב טוויג.
בשנים האחרונות נוהל תקציב הפרסום של המותג באופן עצמאי. כעת, על רקע השקת קרם Prophecy להעלמת קמטים - אנטי אייג'ינג, בעל הפטנט הייחודי שמחליף את הזריקות לעור הפנים בקרם למריחה, יוצאת החברה בקמפיין לבניית המותג. התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים לשנה הקרובה.
תקציב יחסי הציבור של החברה ימשיך להיות מנוהל במשרד דני לוי תקשורת. מ'חוה זינגבוים' אישרו את פרטי הידיעה.
- 1.מדבר מנסיון 31/07/2017 11:18הגב לתגובה זולקוח עם תקציב של 2 מש"ח בשנה שעובד עם משרד בסדר גודל של באומן (כמו גם מקאן, אדלר ועוד כמה), פשוט לא יקבל את מה שהוא צריך. בשביל משרד גדול, תקציב כזה הוא קטן מידי בכדי להקצות לו משאבי כח אדם (ניהול לקוח, פלנינג, קריאייטיב וכיו"ב) וע"כ מכח האנרציה הלקוח יוזנח, או שהלקוח ידרוש יותר מידי, יפעיל את המשרד בטירוף ולמשרד זה יהיה לא כדאי (כי באותם משאבי זמן וכ"א, היה מעדיף לעסוק בניהול לקוח בעל תקציב משמעותי). גם בעניין הכדאיות הכלכלית ללקוח, המחירים שהמשרד יתן ללקוח קטן יהיו גבוהים משמעותית ממחירים שיתן ללקוח גדול עליו הוא מרוויח יפה גם במחירים נמוכים בשל היקפי העבודה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
