העתק הדבק: האם קמפיין וניליה דומה מדי לרולדין?
בחנוכה האחרון עלה לאוויר קמפיין חוצות מצליח מאוד של רשת רולדין שגם זכה בפרסים ונחשף ברמה בינלאומית ומאחוריו עמד משרד הפרסום M&C Saatchi tel aviv. קמפיין חדש שעלה לאחרונה עבור רשת הגלידות וניליה באמצעות משרד הפרסום דבי&רון נראה דומה באופן חשוד למהלך של רולדין והצליח לייצר דיבור בתעשייה.
בקמפיין של רולדין שנראה כמו הפקת אופנה מהוקצעת נראו דוגמניות מאופרות ולבושות כולל העמדת שיער מרשימה כשהן מחזיקות באחת מהסופגניות הייחודיות של רולדין, בהתאמה מושלמת לנראות של הסופגניה. מנגד, בקמפיין של וניליה נראות דוגמניות שמחזיקות בידיהן גלידה, ב-Look & feel שמזכיר מאוד את זה של רולדין. אתם תחליטו - דומה או לא דומה?
קמפיין רולדין
קמפיין וניליה
צור גולן, מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף ב-M&C Saatchi tel aviv אמר לאייס בתגובה: "הופתעתי מאוד לראות את הקמפיין של וניליה, קיבלנו עשרות תגובות על הדימיון הרב לקמפיין של רולדין, קמפיין שזכה בקקטוס הזהב והופיע במגאזין ארכייב היוקרתי. אני מאוד מקווה שמדובר בקמפיין נקודתי של וניליה ולא נראה המשך שלו".
רון שלי, מנכ"ל דבי&רון אמר בתגובה: "אנחנו שמחים שהקמפיין של וניליה מעורר שיח. שימוש בדוגמניות בפרסום של מוצרי מזון רץ בכל העולם ואינו חדש או בלעדי. נשמח לשלוח לסאצי את המקורות של הקמפיין של רולדין במידה והם מחקו או שכחו אותם. דבי&רון מובילים קמפיינים שמחוללים באזז און-ליין ואופליין ונמשיך לייצר אימפקט בכל מדיה בה נשתמש".
- 2.בחייכם...משעמם לכם ? (ל"ת)גיל 04/07/2017 20:41הגב לתגובה זו
- 1.פחון 04/07/2017 15:01הגב לתגובה זווכל אחד מהם גרוע ובנאלי כשלעצמו
- הראשון דווקא עשה עבודה, השני באמת נראה קופי פייסט... (ל"ת)ציפי 05/07/2017 08:40הגב לתגובה זו
- דוגמנית מחזיקה אוכל 06/07/2017 09:35חפש תראה כמה קמפיינים כאלה היו בעבר, דווקא הצבעוניות של וניליה מתאימה לגלידה, של רולדין קצת קודר וסטרילי כאילו הסופגניות לא קשורות אליהן והם נרתעות מלהחזיק אותן
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
