עמוס הכלב. מאזדה
צילום: עמוס הכלב. מאזדה

צילום: עמוס הבולדוג - מאזדה הפיצה קטלוג שצולם על ידי כלב

באומן ודלק ממשיכים את מהלך Prepare to be amazed בהובלת חברת המיתוג של באומן Fireworks בניהולו של יריב טוויג. "מרגע שגובש הקונספט הכללי, המחשבה שעמדה לנגד עינינו הייתה לייצר קטלוג רכב מסוגנן ומוקפד"
משה בנימין | (1)

מהלך הפרסום של מותג הרכב מאזדה Prepare to be amazed המיובא על ידי חברת דלק מוטורס יצא לדרכו לפני מספר חודשים. כעת, בהמשך למהלך, באומן בר ריבנאי בהובלת Fireworks, חברת המיתוג החדשה של המשרד, בניהולו של יריב טוויג יצרו יחד את קטלוג הרכב הראשון בעולם שצולם כולו על ידי כלב.

הרעיון של צילום על ידי כלב מגיע כדי להוכיח "שכל צלם, גם אם הוא אינו מיומן, יוכל לנפק תמונות מרהיבות של מאזדה 6, שהחיצוניות והעיצוב שלה מדברים בעד עצמם" כך לדברי החברה.

הכלב שנבחר לצלם את התמונות הוא "עמוס" בולדוג צרפתי שצויד במצלמת גו-פרו. הקטלוג יוצב באולמות התצוגה של מאזדה ויחולק למובילי דעת קהל בתחומי הרכב, התרבות והאומנות.

 

לדברי טוויג מנכ״ל Fireworks: "מרגע שגובש הקונספט הכללי, המחשבה שעמדה לנגד עינינו הייתה לייצר קטלוג רכב מסוגנן ומוקפד, שהיה יכול להיות מוצג לכאורה גם בחנות של מוזיאון, כסוג של קטלוג אמן/צלם, רק שבמקרה הספציפי הזה הוא פשוט כלב מסוג בולדוג צרפתי". 

 

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה: "החלטנו להתמודד באומץ עם הפער התפיסתי שקיים אודות המותג, בין דגמי העבר לבין הדגמים המשווקים היום. הקטלוג שצולם כולו על ידי הכלב עמוס, מבקש להעביר את מימד העיצוב של המותג, לפיו, לא משנה מי יצלם אותה ואיך, המאזדה יפה מכל זווית. הקמפיין הינו המשך ישיר לסדרה של מהלכים, שיזמנו ונמשיך ליזום השנה, ובכולם אנחנו מבטיחים להסעיר ולרגש את הנהגים, בדיוק כמו שעושים דגמי מאזדה השונים". 

 

קרדיטים: 

פרסום באומן בר ריבנאי

מנכ"ל: יוסי לובטון

מנהל קריאיטיב ראשי: ג׳ונתן לאנג

סמנכ"ל קריאייטיב: ערן ניר

מנהל קריאיטיב: רן אבן

ארטדיירקטור: אורי חסון

קופירייטריות: אורית בר ניב, ליאור שוהם

סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן

סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי

מפיק: אלון שמואלוף

סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל

סופרוויזר: חן הלפרן

תקציבאות: גיל גרשון, הדר גורן

טראפיק: רונית דואניס

יח"צ: יוניק

לקוח: יוגב וייס, מתן ארד, גל ארבל

 

Fireworks

מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יריב טוויג

מעצבת מיתוג: נעה ניצני

ארטדיירקטור: עומרי טל

קופירייטר: עוז פרנקל

מנהלת סטודיו: לבנת טסה

צלם: עמוס הכלב

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טוויג יא חתיך תעשה לי גור (ל"ת)
    לאקי 02/03/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.