צילום: עמוס הבולדוג - מאזדה הפיצה קטלוג שצולם על ידי כלב
מהלך הפרסום של מותג הרכב מאזדה Prepare to be amazed המיובא על ידי חברת דלק מוטורס יצא לדרכו לפני מספר חודשים. כעת, בהמשך למהלך, באומן בר ריבנאי בהובלת Fireworks, חברת המיתוג החדשה של המשרד, בניהולו של יריב טוויג יצרו יחד את קטלוג הרכב הראשון בעולם שצולם כולו על ידי כלב.
הרעיון של צילום על ידי כלב מגיע כדי להוכיח "שכל צלם, גם אם הוא אינו מיומן, יוכל לנפק תמונות מרהיבות של מאזדה 6, שהחיצוניות והעיצוב שלה מדברים בעד עצמם" כך לדברי החברה.
הכלב שנבחר לצלם את התמונות הוא "עמוס" בולדוג צרפתי שצויד במצלמת גו-פרו. הקטלוג יוצב באולמות התצוגה של מאזדה ויחולק למובילי דעת קהל בתחומי הרכב, התרבות והאומנות.
לדברי טוויג מנכ״ל Fireworks: "מרגע שגובש הקונספט הכללי, המחשבה שעמדה לנגד עינינו הייתה לייצר קטלוג רכב מסוגנן ומוקפד, שהיה יכול להיות מוצג לכאורה גם בחנות של מוזיאון, כסוג של קטלוג אמן/צלם, רק שבמקרה הספציפי הזה הוא פשוט כלב מסוג בולדוג צרפתי".
יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, יבואנית מאזדה: "החלטנו להתמודד באומץ עם הפער התפיסתי שקיים אודות המותג, בין דגמי העבר לבין הדגמים המשווקים היום. הקטלוג שצולם כולו על ידי הכלב עמוס, מבקש להעביר את מימד העיצוב של המותג, לפיו, לא משנה מי יצלם אותה ואיך, המאזדה יפה מכל זווית. הקמפיין הינו המשך ישיר לסדרה של מהלכים, שיזמנו ונמשיך ליזום השנה, ובכולם אנחנו מבטיחים להסעיר ולרגש את הנהגים, בדיוק כמו שעושים דגמי מאזדה השונים".
קרדיטים:
פרסום באומן בר ריבנאי
מנכ"ל: יוסי לובטון
מנהל קריאיטיב ראשי: ג׳ונתן לאנג
סמנכ"ל קריאייטיב: ערן ניר
מנהל קריאיטיב: רן אבן
ארטדיירקטור: אורי חסון
קופירייטריות: אורית בר ניב, ליאור שוהם
סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי
מפיק: אלון שמואלוף
סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל
סופרוויזר: חן הלפרן
תקציבאות: גיל גרשון, הדר גורן
טראפיק: רונית דואניס
יח"צ: יוניק
לקוח: יוגב וייס, מתן ארד, גל ארבל
Fireworks
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יריב טוויג
מעצבת מיתוג: נעה ניצני
ארטדיירקטור: עומרי טל
קופירייטר: עוז פרנקל
מנהלת סטודיו: לבנת טסה
צלם: עמוס הכלב
- 1.טוויג יא חתיך תעשה לי גור (ל"ת)לאקי 02/03/2017 18:00הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.