הכלי החדש של פייסבוק בפעולה: פורד ראשונה עם פרסומת ורטיקל
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ומותג הרכב פורד הם הראשונים להתנסות בכלי החדש של פייסבוק, כשהם מציגים את הפרסומת הורטיקלית הראשונה בישראל בוידיאו.
הסרטון החדש מחבר בין פורמט הצפייה הורטיקלי - אנכי, לשירות ה-BLIS אותו מקדמת פורד בדגם ה-EDGE החדש, הכולל מערכת הבטיחות המזהה כלי רכב ב"שטח המת" של הנהג. בסרטון, שמתכתב עם סרטי הוידיאו הסטנדרטים בעלי הקרופים השחורים שמשאירים את שטח המסך צר, אנכי ומלבני, נעשה שימוש קריאייטיבי שמכסה חלקים מהוידאו הורטיקלי ובכך ממחיש את החלקים בכביש שנסתרים מעיני הנהג.
במשרד הפרסום מסבירים ש"הוידאו הורטיקלי תפס תאוצה בשנה האחרונה כשאפליקציות כמו Snapchat, Periscope, Meerkat ועכשיו גם פייסבוק ואינסטגרם בחרו להציג וידאו אורכי שתופס את כל מסך הסלולר ומעצים את חוויית הצפיה. הגורם העיקרי לכך הוא הגידול בצריכת וידאו במוביייל והעובדה שמרבית הגולשים לא מסובבים את מסך הסמארטפון כשהם צופים בתכני וידאו".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום בפייסבוק ישראל: "העמקת השימוש הקריאייטיבי בווידאו בקרב המפרסמים הישראליים, הובילה לשיתוף הפעולה החדשני עם באומן בר ריבנאי. המהלך מאפשר לפורד למקסם את יכולות הווידאו בפיד הפייסבוק באמצעות פיצוח יצירתי, לא רק של המסר אלא גם של הפורמט. בזכות עבודה משותפת של צוותי הקריאייטיב של באומן ושל פייסבוק פוצח השימוש בווידיאו וורטיקלי להעצמת המסרים והניצול המרבי של היצירתיות במדיום הגדול בישראל. בנוסף כחלק מהמהלך, חברנו לחברת המחקר Nielsen שתבדוק את השפעת הקמפיין על קהל היעד מבחינת היעדים העסקיים של פורד".
ג׳ונתן לנג מנהל הקריאטיב הראשי בבאומן בר ריבנאי: "שיתוף הפעולה עם פייסבוק מאפשר למשרד להביא חדשנות קריאטיבית תוך שימוש לראשונה בישראל באחד הכלים המעניינים שהושקו לאחרונה. אין ספק כי היכולת לאמץ כלים חדשניים בצורה קריאטיבית היא אחת מהמשימות של משרדי הפרסום ומפרסמים. בעולם בו נוצרים כלים חדשים המעצימים את יכולות הקריאטיב אנו גאים להיות הראשונים לעשות שימוש בכלי בישראל יחד עם שותף כמו פייסבוק ולקוח כמו דלק מוטורס".
- 2.עידן 29/11/2016 15:32הגב לתגובה זואני מאמין שכשרוצים לצפות במשהו במסך מלא, מחזיקים את המכשיר לרוחב. אבל כנראה ששאר המשתמשים חושבים הפוך. הלוואי והיו מוצאים RATIO שמאפשר גם לראות במסך מלא באנכי, וגם במאוזן. בדומה למעבר מ4:3 ל16:9. אולי מאבדים חלק מהמידע, אבל הרוב קורה בשטח המשותף. יש כאן לא מעט מידע על פייסבוק ופרסום בפייסבוק, גם של וידאו: http://www.actvtec.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7.htm
- 1.איזה קשקוש (ל"ת)ראובן אדלר 28/11/2016 20:33הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.