נערכים לבחירות? טוויסטד יטפל בתקציב הפרסום של המחנ"צ
אלון מוליאן החל לעבוד עם המחנה הציוני. לאייס נודע כי סוכנות טוויסטד נבחרה לנהל את תקציב הפרסום של המפלגה, ובמקביל בעלי המשרד מוליאן יהיה יועץ הדיגיטל, הניו מדיה והחדשנות של יו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג.
כבר אתמול (מוצ"ש) שיתוף הפעולה בין הצדדים יצא לפועל - עם קיומה של העצרת לציון 21 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין. כזכור, העצרת בוטלה ביום ראשון שעבר בשל בעיות במימון האירוע, ובמהלך השבוע האחרון החליט ח"כ הרצוג כי מפלגת העבודה באמצעות המחנה הציוני, תיקח על עצמה את עלויות ההפקה.
חברת טוויסטד הפיקה את קמפיין הפרסום לעצרת. המהלך שעלה ברדיו, ב-ynet ובפייסבוק, זכה לחשיפה בעיקר באמצעות הבאזז שהתעורר ברשתות החברתיות בזמן קצר יחסית.
לאייס נודע כי העבודה של מוליאן עם המחנה הציוני בזירות הדיגיטליות, החלה כבר לפני מספר שבועות, והוא עובד לצידו של רונן צור בהסברה ובדוברות של המפלגה. הכוורת התקשורתית של הרצוג כוללת את הדובר החדש של מפלגת העבודה לירון צח, ואיש יחסי הציבור אורי רמתי - מבעלי משרד פרו אסטרטגיה. בנוסף גייס בעבר את גיל סלומון כדי שייעץ לו בפרשת התרומות הלא חוקיות, פרשה שפרצה לתודעה בחודש מאי האחרון.
אלון מוליאן סירב להגיב לידיעה. ממשרדו של רונן צור לא נמסרה תגובה.
- 2.עכשיו נשאר להם לגייס מנהיג/דרך/וח"כים איכותיים והם על הסוס. (ל"ת)פרס 10/11/2016 16:30הגב לתגובה זו
- 1.מפתיע לנוכח הקופירייטינג הגאוני של המשרד הקודם "בוז'י, מנהיג שקול ואחראי" (ל"ת)סלי סבג 07/11/2016 16:00הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
