יותר מ-750 אלף צפיות לתצוגת רנואר ששודרה LIVE ברשת
שידור תצוגת האופנה לחורף 2017 של רנואר בשידור חי בעמוד הראשי של וואלה, הביא נתוני REACH גבוהים ובאמצעות שיתוף הפעולה, השידור הגיע לגולשים רבים ברשת הישראלית.
במקביל לאתר ולאפליקציה של וואלה NEWS, השידור הועבר גם בפייסבוק של וואלה אופנה וסלבס והועבר גם למגזר הרוסי ב-ZAHAV RU. מעל לכל, ההשתלטות באה לידי ביטוי באמצעות חברת ארטימדיה, רשת הווידאו הפרוגרמטית, שבאמצעות פתרון טכנולוגי שפיתחה במיוחד לתצוגה, העבירה את תצוגת האופנה של רנואר בשידור חי בו זמנית על כלל האתרים ברשת.
דרך שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה, תצוגת האופנה של רנואר הגיעה ל-REACH מדהים עם 758,709 צפיות וידאו במהלך שעה וחצי לערך של שידור. פרסומת השידור החי בארטימדיה הוגשה על מגוון האתרים ברשת כגון ynet, נענע 10, MAKO, גלובס, תפוז אנשים ועוד, ובשלל קטגוריות תוכן, שהבולטות בהן היו חדשות, סרטים ותכניות טלוויזיה, לייף סטיל, עסקים ועוד. נתוני ההקלקה למעבר לשידור החי בוואלה עמדו על יותר מ-6% - ובארטימדיה טוענים כי בכך נשבר ממוצע הרשת הגבוה מאד גם כך, שעומד על 4%.
המשנה למנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, מסר כי "חווית הצפייה בתוכן משתנה וכל המפרסמים מתחילים להבין היום שאף קמפיין פרסום אינו שלם בלי פרסום באתרי התוכן הישראליים, אשר מספקים תוכן אמיתי ואיכותי אשר מוביל לתוצאות קמפיין המדברות בעד עצמן. אנו בארטימדיה גאים להימצא בחזית הטכנולוגיה בתחום ולספק ללקוחותינו את המענה המתקדם והמשוכלל ביותר כפי שנעשה גם בשיתוף פעולה זה עם וואלה ורנואר".
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סמנכ"ל השיווק של רנואר מישל תמיר הוסיף כי "בזכות שיתוף הפעולה המוצלח עם וואלה וארטימדיה עלה בידינו השנה לקבוע שיא חדש ולהנגיש את האירוע האופנתי החשוב הזה למאות אלפי צופים בשידור חי".
- 1.כמה חרטא הארטימדיה האלה שאלוהים ישמור (ל"ת)דה וולף 19/09/2016 22:27הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
