מקבץ תקציבים חזק לסופ"ש: בתי מלון, אפליקציית מוניות חדשה, ואפילו אורן חזן
*** משרד יפה אפרתי תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של רשת קראון פלזה והולידיי אין, המחזיקים ב-10 בתי מלון ו-2,000 חדרי מלון ברחבי הארץ באמצעות חברת 'מלונות אפריקה ישראל' – בעלות שווה של אפריקה ישראל להשקעות וחברת נץ מלונות.
התקציב החדש יצטרף לשורה ארוכה של תקציבים המנוהלים במחלקות השונות של יפה אפרתי תקשורת, בהם קונצרן יוניליוור ישראל, בנק מזרחי טפחות, רשת יינות ביתן, חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.
יפה אפרתי כבשה 2 רשתות בתי מלון (צילום: זוהר שטרית)
*** אפליקציית הזמנת המוניות החדשה Rider שכרה את שירותיו של משרד יחסי הציבור דבי תקשורת. Rider הושקה לפני כחודש ומתחרה באפליקציות הקיימות בתחום – בו שולטת בעיקר גט-טקסי, ועד כה היא גייסה Rider יותר מ-4,500 נהגי מוניות. להשקת האפליקציה גייסה Rider את משתתף הישרדות טילטיל, המשמש נהג מונית בחייו הפרטיים.
מנכ"ל החברה עו"ד ענבל כהן, אמרה: "עד היום היה מונופול בשוק אפליקציית המוניות בישראל, כמו בכל שוק מונופוליסטי, עם הזמן הוא מאבד קשר עין עם הצרכן. האסטרטגיה שלנו תתמקד בקשר עם הנוסעים והנהגים, אנחנו בתחילת הדרך אבל מלאי מוטיבציה לחולל שינוי בשוק".
*** משרד סאסי אהרוני יעוץ ואסטרטגיה תקשורתית זכה בתקציב יחסי הציבור של הסטארטאפ woo שמזוהה כיום כחברה המאפשרת לעובד ההיי טק לדעת מהו שוויו האמיתי בשוק בישראל ובארה"ב באופן אנונימי. החברה פיתחה פלטפורמה שנועדה לעזור לחברות להגיע לעובדי היי טק מוכשרים, שאינם מחפשים עבודה באופן אקטיבי ואינם מזוהים ברשימות חברות ההשמה והפלטפורמות הקיימות ברשת.
החברה מדווחת על למעלה מ- 70% אחוזי תגובה של מועמדים על פניות שקיבלו מחברות, אחוזי תגובה הגבוהים פי 10 מכל פלטפורמה הקיימת כיום בשוק המציעה גישה למועמדים פסיביים. WOO הוקמה ב-2015 על ידי לירן קוצר המשמש כמנכ”ל, ועמי דודו - סמנכ”ל הטכנולוגיות.
*** משרד יחסי הציבור דולפין פרסום ויחסי ציבור מצרף מספר תקציבים חדשים. מדובר בתקציבים של 'מרכז הכלב והאדם', דלתות גלדור, חברת Wave Digital וחברת Insideout.
*** רינת אמיר היא הדוברת החדשה של ח"כ אורן חזן מהליכוד, והיא תאלץ לגייס את מלוא כישוריה בתפקיד, מאחר מהבוס החדש שלה הוא מאד תקשורתי, ויוצר שערוריות סדרתי.
- 1.לילי 19/02/2016 08:14הגב לתגובה זועם משרדים ולקוחות שאנחנו אשכרה מכירים, ולא כל מיני זוטות מונפצות

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.