מקבץ תקציבים חזק לסופ"ש: בתי מלון, אפליקציית מוניות חדשה, ואפילו אורן חזן
*** משרד יפה אפרתי תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של רשת קראון פלזה והולידיי אין, המחזיקים ב-10 בתי מלון ו-2,000 חדרי מלון ברחבי הארץ באמצעות חברת 'מלונות אפריקה ישראל' – בעלות שווה של אפריקה ישראל להשקעות וחברת נץ מלונות.
התקציב החדש יצטרף לשורה ארוכה של תקציבים המנוהלים במחלקות השונות של יפה אפרתי תקשורת, בהם קונצרן יוניליוור ישראל, בנק מזרחי טפחות, רשת יינות ביתן, חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.
יפה אפרתי כבשה 2 רשתות בתי מלון (צילום: זוהר שטרית)
*** אפליקציית הזמנת המוניות החדשה Rider שכרה את שירותיו של משרד יחסי הציבור דבי תקשורת. Rider הושקה לפני כחודש ומתחרה באפליקציות הקיימות בתחום – בו
שולטת בעיקר גט-טקסי, ועד כה היא גייסה Rider יותר מ-4,500 נהגי מוניות. להשקת האפליקציה גייסה Rider את משתתף הישרדות טילטיל, המשמש נהג מונית בחייו הפרטיים.
מנכ"ל החברה עו"ד ענבל כהן, אמרה: "עד היום היה מונופול בשוק אפליקציית המוניות בישראל, כמו בכל שוק מונופוליסטי, עם הזמן הוא מאבד קשר עין עם הצרכן. האסטרטגיה שלנו תתמקד בקשר עם הנוסעים והנהגים, אנחנו בתחילת הדרך אבל מלאי מוטיבציה לחולל שינוי בשוק".
*** משרד סאסי אהרוני יעוץ ואסטרטגיה תקשורתית זכה בתקציב יחסי הציבור של הסטארטאפ woo שמזוהה כיום כחברה המאפשרת לעובד ההיי טק לדעת מהו שוויו האמיתי
בשוק בישראל ובארה"ב באופן אנונימי. החברה פיתחה פלטפורמה שנועדה לעזור לחברות להגיע לעובדי היי טק מוכשרים, שאינם מחפשים עבודה באופן אקטיבי ואינם מזוהים ברשימות חברות ההשמה והפלטפורמות הקיימות ברשת.
החברה מדווחת על למעלה מ- 70% אחוזי תגובה של מועמדים על פניות שקיבלו מחברות, אחוזי תגובה הגבוהים פי 10 מכל פלטפורמה הקיימת כיום בשוק המציעה גישה למועמדים פסיביים. WOO הוקמה ב-2015 על ידי לירן קוצר המשמש כמנכ”ל, ועמי דודו - סמנכ”ל הטכנולוגיות.
*** משרד יחסי הציבור דולפין פרסום ויחסי ציבור מצרף מספר תקציבים חדשים. מדובר בתקציבים של 'מרכז הכלב והאדם', דלתות גלדור, חברת Wave Digital וחברת Insideout.
*** רינת אמיר היא הדוברת החדשה של ח"כ אורן חזן מהליכוד, והיא תאלץ לגייס את מלוא כישוריה בתפקיד, מאחר מהבוס החדש שלה הוא מאד תקשורתי, ויוצר שערוריות סדרתי.
- 1.לילי 19/02/2016 08:14הגב לתגובה זועם משרדים ולקוחות שאנחנו אשכרה מכירים, ולא כל מיני זוטות מונפצות
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
