יוסי לובטון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

פאשניסטה בחילזון: באומן בר ריבנאי זכה במכרז על תקציב גינדי TLV Fashion Mall

קבוצת גינדי בחרה בבאומן בתום מכרז שבו התמודדו גם ראובני פרידן, מקאן תל אביב ומנצ'
משה בנימין | (3)

המכרז על תקציב הפרסום של מרכז האופנה החדש של חברת גינדי הסתיים עם זכייה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס. בחודשים האחרונים קיימה חברת הנדל"ן מכרז על תקציב המרכז החדש שיפעל תחת השם TLV Fashion Mall בין מספר משרדים, בהם באומן, ראובני פרידן, מקאן תל אביב ומנצ'. היום (יום ב') התקבלה ההחלטה על ידי גינדי ובשעות האחרונות התבשרו המתמודדים על זהות הזוכה. 

קניון האופנה החדש של גינדי צפוי להיות מתחם אופנה בקונספט ייחודי הממוקם באזור מתחם שרונה, הסינמטק ומוזיאון תל אביב. על פי אתר גינדי, הקניון יחולק ל-2 קומות מסחריות, המשתרעות על פני שטח של כ-38 אלף מ"ר ובו כ-300 חנויות של מותגים מובילים בארץ ובעולם. על פי הצפי של גינדי, מספר המבקרים עשוי להגיע בכל יום ל-41 אלף איש, שיתורגם לצפי פדיון של כמיליארד שקלים בשנה.

בשבועות האחרונים גייס באומן בר ריבנאי לשורותיו את הפרסומאי יריב טוויג שבשנים האחרונות עבד כעצמאי. טוויג, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי הצליח להשתחל לתקציב הפרסום של גינדי על חשבון משרדים מובילים. בבאומן משמש טוויג כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה שאותה משיק המשרד. היחידה משמשת כיחידת רווח והפסד נפרדת כאשר טוויג עומד בראשה כאמור כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי שתחתיו יועסקו כ-10 עובדים. הגיוסים ליחידה ואיוש המשרות נעשה על ידי טוויג עצמו שנכון לעכשיו מעסיק תחתיו 8 עובדים.

גיוסו של טוויג לבאומן היה על רקע ההתמודדות על מכרז גינדי שצפוי לבקש ממשרד הפרסום שלו שירותי פרסום שוטפים בהיקפי עבודה בעלי ווליום גבוה ובסטנדרט שמתאים למעמדו. טוויג ויחידת המיתוג אותה יפעיל בבאומן אמור להיות הכתובת שתספק זאת לגינדי ותעניק לבאומן את היכולת להתמודד במכרזים מסוג זה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    המשיח 22/09/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    או חנה רדו , או שיבולת
  • 2.
    זה הגבר שלי!!! (ל"ת)
    אידה 21/09/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זה שמבין עניין 21/09/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    הפרסומות שלהם הכי מתוחכמות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.