פאשניסטה בחילזון: באומן בר ריבנאי זכה במכרז על תקציב גינדי TLV Fashion Mall
המכרז על תקציב הפרסום של מרכז האופנה החדש של חברת גינדי הסתיים עם זכייה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס. בחודשים האחרונים קיימה חברת הנדל"ן מכרז על תקציב המרכז החדש שיפעל תחת השם TLV Fashion Mall בין מספר משרדים, בהם באומן, ראובני פרידן, מקאן תל אביב ומנצ'. היום (יום ב') התקבלה ההחלטה על ידי גינדי ובשעות האחרונות התבשרו המתמודדים על זהות הזוכה.
קניון האופנה החדש של גינדי צפוי להיות מתחם אופנה בקונספט ייחודי הממוקם באזור מתחם שרונה, הסינמטק ומוזיאון תל אביב. על פי אתר גינדי, הקניון יחולק ל-2 קומות מסחריות, המשתרעות על פני שטח של כ-38 אלף מ"ר ובו כ-300 חנויות של מותגים מובילים בארץ ובעולם. על פי הצפי של גינדי, מספר המבקרים עשוי להגיע בכל יום ל-41 אלף איש, שיתורגם לצפי פדיון של כמיליארד שקלים בשנה.
בשבועות האחרונים גייס באומן בר ריבנאי לשורותיו את הפרסומאי יריב טוויג שבשנים האחרונות עבד כעצמאי. טוויג, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי הצליח להשתחל לתקציב הפרסום של גינדי על חשבון משרדים מובילים. בבאומן משמש טוויג כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה שאותה משיק המשרד. היחידה משמשת כיחידת רווח והפסד נפרדת כאשר טוויג עומד בראשה כאמור כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי שתחתיו יועסקו כ-10 עובדים. הגיוסים ליחידה ואיוש המשרות נעשה על ידי טוויג עצמו שנכון לעכשיו מעסיק תחתיו 8 עובדים.
גיוסו של טוויג לבאומן היה על רקע ההתמודדות על מכרז גינדי שצפוי לבקש ממשרד הפרסום שלו שירותי פרסום שוטפים בהיקפי עבודה בעלי ווליום גבוה ובסטנדרט שמתאים למעמדו. טוויג ויחידת המיתוג אותה יפעיל בבאומן אמור להיות הכתובת שתספק זאת לגינדי ותעניק לבאומן את היכולת להתמודד במכרזים מסוג זה.
- 3.המשיח 22/09/2015 10:04הגב לתגובה זואו חנה רדו , או שיבולת
- 2.זה הגבר שלי!!! (ל"ת)אידה 21/09/2015 16:49הגב לתגובה זו
- 1.זה שמבין עניין 21/09/2015 16:30הגב לתגובה זוהפרסומות שלהם הכי מתוחכמות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
