מעכשיו בחילזון: יריב טוויג מצטרף לבאומן - יעמוד בראש יחידת מיתוג חדשה כמנכ"ל
לאחר כשנתיים וחצי שבהן פעל כעצמאי תחת משרד פרסום הנושא את שמו - יריב טוויג מצטרף למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.
טוויג שעשה את רוב שנותיו במשרדי הפרסום הגדולים בישראל וחתום על לא מעט זכיות בתחרויות פרסום חוזר לענף הממוסד כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה שאותה משיק המשרד. היחידה תשמש כיחידת רווח והפסד נפרדת כאשר טוויג יעמוד בראשה כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי שתחתיו יועסקו כ-10 עובדים. הגיוסים ליחידה ואיוש המשרות נעשה על ידי טוויג עצמו שנכון לעכשיו מעסיק תחתיו כ-8 עובדים.
היחידה החדשה אינה ממותגת (נכון לעכשיו) תחת שם נפרד ופועלת בחסות באומן בר ריבנאי, כאשר טוויג יועסק במודל של שכיר עם שותפות ברווחים. מחלקת המיתוג צפויה לספק ללקוחות המשרד ולקוחות נוספים (חיצוניים) שירותי אסטרטגיה, מיתוג וקריאייטיב עם התמחות בתחומי הלייף סטייל. בין הלקוחות עימם עבד טוויג כעצמאי וצפוים בחלקם להמשיך איתו ביחידת המיתוג החדשה נמנים גינדי השקעות, מלונות דן, רימון טיולים, ניסאן מיקרה ומכללת ההייטק Hacker U.
הבחירה בטוויג יכולה להתפרש כפועל יוצא של ההתמודדות של טוויג מול באומן על פרויקטים של לקוחות המשרד. הפעם הראשונה שבה שני הצדדים מצאו עצמם אחד מול השני היתה בתקציב חברת הנדל"ן גינדי (שטוויג הכיר וטיפל בו עוד בימיו בשלמור אבנון עמיחי), מספר חודשים לאחר שטוויג יצא לדרך עצמאית. במסגרת זו גם השיק עבור החברה את קמפיין "מיליוני רגעים - מקום אחד" לחברת גינדי תל אביב. מאוחר יותר נתקלו בו אנשי באומן כשהצליח להשתחל לתקציב אחר של המשרד - מלונות דן. טוויג קיבל לידיו 2 קמפיינים אינטרנטיים עבור מלונות דן - קמפיין רשתי בן 5 סרטונים המייצגים את 5 החושים וקמפיין נוסף למלון הדגל של הרשת - קינג דויד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להקים בבאומן יחידת מיתוג נובעת מהרצון להרחיב את סל השירותים של המשרד ללקוחותיו ולאפשר לו לגייס לקוחות חדשים מתחומי העיצוב האופנה והלייף סטייל בהם התמחה טוויג. דוגמה למודל דומה שהוכתר כהצלחה היה באדלר חומסקי שעשה זאת באמצעות אדלר ברנדס שלאחרונה מוזגה עם משרד הפרסום של הקבוצה LEAD.
יריב טוויג אמר לאייס: "הפניה שקיבלתי מבאומן ליצור יחדיו את יחידת המיתוג החדשה והשיחות המקדימות שניהלנו יצרו אצלי את התחושה שמדובר בחיבור מעניין מאוד ובעל פוטנציאל. אני שמח להצטרף למשרד עם ה- DNA הכי משובח בענף".
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן: ״אני שמח שלאחר תקופת חיזור ארוכה הצלחנו לצרף לשורותינו את אחד ממנהלי הקריאייטיב המוכשרים ביותר. יריב ניחן בחוש קריאטיבי ואסתטי משובח ואין לי ספק שהיחידה בנהולו תרחיב את יכולות המשרד ותאפשר לנו לתת לקוחותינו פתרון כולל גם בתחומי המיתוג והעיצוב״.
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- 19.מהלך גאוני של באומן (ל"ת)אורן מאיר 09/09/2015 16:41הגב לתגובה זו
- 18.טל 08/09/2015 00:22הגב לתגובה זוהחלפת נבלה בטרפה? תסגור את הכל טוב טוב בחוזה משפטי הפעם, כן?
- 17.אז ככה 07/09/2015 12:25הגב לתגובה זובהצלחה לבאומן אתם עוד לא יודעים אבל תחטפו לאט לאט את כל מה שמגיע לכם.
- 16.בוזגלו צ'רלי 07/09/2015 11:36הגב לתגובה זוקורע אבל יאללה שיהיה בהצלחה... איזה טיפוס נאלח
- 15.משה לא גאון 07/09/2015 10:29הגב לתגובה זוככה החרבתם את מפעל החיים של מיקי בר?
- 14.מי זה? מה יש בו ששווה כותרת חוץ מהעובדה שכלום לא קרה? (ל"ת)אלי 07/09/2015 09:25הגב לתגובה זו
- 13.ידין 06/09/2015 22:38הגב לתגובה זויסגור לכם את פינת האגו של נדב רק בהרבה פחות תקשורת
- 12.טוויטי 06/09/2015 17:54הגב לתגובה זורק הפוליטיקאים הרעים ומלחכי הפנכה של לובטון
- 11.בהצלחה יריב! (ל"ת)יובל 06/09/2015 14:26הגב לתגובה זו
- 10.צח 06/09/2015 13:17הגב לתגובה זודבר איתי
- 9.מינוי משובח (ל"ת)קומנד סי 06/09/2015 13:09הגב לתגובה זו
- 8.תאלס 06/09/2015 11:52הגב לתגובה זואיזה כיף שאתה פה יאללה
- 7.איילת. א 06/09/2015 11:40הגב לתגובה זומקצוען כמו שהוא מקסים
- 6.יניב 06/09/2015 11:19הגב לתגובה זובן אדם רציני, מוכשר וסופר-מקצועי
- 5.לקוחה לשעבר 06/09/2015 11:10הגב לתגובה זותצליח יריב, באומן זכו
- 4.רוני 06/09/2015 11:08הגב לתגובה זויצאתי להקיא
- אמיר 06/09/2015 12:21הגב לתגובה זואפילו אם אתה לא אוהב מישהו, יש דרך להתבטא. ואם ההתבטאות הייתה לעניין - סביר להניח שגם היו מתייחסים לתגובתך אחרת. נכתב בלשון זכר לרוני בן או בת
- 3.מיכאל 06/09/2015 11:06הגב לתגובה זואחד המוכשרים בענף, בן אדם שתמיד נעים ומעניין לעבוד איתו
- 2.קוקי 06/09/2015 11:06הגב לתגובה זואין על טוויג. מלא כישרון ואדם מדהים. באומן זכיתם
- 1.מיכאל 06/09/2015 11:02הגב לתגובה זואחד המוכשרים בענף, בן אדם שתמיד נעים ומעניין לעבוד איתו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
