מעכשיו בחילזון: יריב טוויג מצטרף לבאומן - יעמוד בראש יחידת מיתוג חדשה כמנכ"ל
לאחר כשנתיים וחצי שבהן פעל כעצמאי תחת משרד פרסום הנושא את שמו - יריב טוויג מצטרף למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.
טוויג שעשה את רוב שנותיו במשרדי הפרסום הגדולים בישראל וחתום על לא מעט זכיות בתחרויות פרסום חוזר לענף הממוסד כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה שאותה משיק המשרד. היחידה תשמש כיחידת רווח והפסד נפרדת כאשר טוויג יעמוד בראשה כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי שתחתיו יועסקו כ-10 עובדים. הגיוסים ליחידה ואיוש המשרות נעשה על ידי טוויג עצמו שנכון לעכשיו מעסיק תחתיו כ-8 עובדים.
היחידה החדשה אינה ממותגת (נכון לעכשיו) תחת שם נפרד ופועלת בחסות באומן בר ריבנאי, כאשר טוויג יועסק במודל של שכיר עם שותפות ברווחים. מחלקת המיתוג צפויה לספק ללקוחות המשרד ולקוחות נוספים (חיצוניים) שירותי אסטרטגיה, מיתוג וקריאייטיב עם התמחות בתחומי הלייף סטייל. בין הלקוחות עימם עבד טוויג כעצמאי וצפוים בחלקם להמשיך איתו ביחידת המיתוג החדשה נמנים גינדי השקעות, מלונות דן, רימון טיולים, ניסאן מיקרה ומכללת ההייטק Hacker U.
הבחירה בטוויג יכולה להתפרש כפועל יוצא של ההתמודדות של טוויג מול באומן על פרויקטים של לקוחות המשרד. הפעם הראשונה שבה שני הצדדים מצאו עצמם אחד מול השני היתה בתקציב חברת הנדל"ן גינדי (שטוויג הכיר וטיפל בו עוד בימיו בשלמור אבנון עמיחי), מספר חודשים לאחר שטוויג יצא לדרך עצמאית. במסגרת זו גם השיק עבור החברה את קמפיין "מיליוני רגעים - מקום אחד" לחברת גינדי תל אביב. מאוחר יותר נתקלו בו אנשי באומן כשהצליח להשתחל לתקציב אחר של המשרד - מלונות דן. טוויג קיבל לידיו 2 קמפיינים אינטרנטיים עבור מלונות דן - קמפיין רשתי בן 5 סרטונים המייצגים את 5 החושים וקמפיין נוסף למלון הדגל של הרשת - קינג דויד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להקים בבאומן יחידת מיתוג נובעת מהרצון להרחיב את סל השירותים של המשרד ללקוחותיו ולאפשר לו לגייס לקוחות חדשים מתחומי העיצוב האופנה והלייף סטייל בהם התמחה טוויג. דוגמה למודל דומה שהוכתר כהצלחה היה באדלר חומסקי שעשה זאת באמצעות אדלר ברנדס שלאחרונה מוזגה עם משרד הפרסום של הקבוצה LEAD.
יריב טוויג אמר לאייס: "הפניה שקיבלתי מבאומן ליצור יחדיו את יחידת המיתוג החדשה והשיחות המקדימות שניהלנו יצרו אצלי את התחושה שמדובר בחיבור מעניין מאוד ובעל פוטנציאל. אני שמח להצטרף למשרד עם ה- DNA הכי משובח בענף".
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן: ״אני שמח שלאחר תקופת חיזור ארוכה הצלחנו לצרף לשורותינו את אחד ממנהלי הקריאייטיב המוכשרים ביותר. יריב ניחן בחוש קריאטיבי ואסתטי משובח ואין לי ספק שהיחידה בנהולו תרחיב את יכולות המשרד ותאפשר לנו לתת לקוחותינו פתרון כולל גם בתחומי המיתוג והעיצוב״.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 19.מהלך גאוני של באומן (ל"ת)אורן מאיר 09/09/2015 16:41הגב לתגובה זו
- 18.טל 08/09/2015 00:22הגב לתגובה זוהחלפת נבלה בטרפה? תסגור את הכל טוב טוב בחוזה משפטי הפעם, כן?
- 17.אז ככה 07/09/2015 12:25הגב לתגובה זובהצלחה לבאומן אתם עוד לא יודעים אבל תחטפו לאט לאט את כל מה שמגיע לכם.
- 16.בוזגלו צ'רלי 07/09/2015 11:36הגב לתגובה זוקורע אבל יאללה שיהיה בהצלחה... איזה טיפוס נאלח
- 15.משה לא גאון 07/09/2015 10:29הגב לתגובה זוככה החרבתם את מפעל החיים של מיקי בר?
- 14.מי זה? מה יש בו ששווה כותרת חוץ מהעובדה שכלום לא קרה? (ל"ת)אלי 07/09/2015 09:25הגב לתגובה זו
- 13.ידין 06/09/2015 22:38הגב לתגובה זויסגור לכם את פינת האגו של נדב רק בהרבה פחות תקשורת
- 12.טוויטי 06/09/2015 17:54הגב לתגובה זורק הפוליטיקאים הרעים ומלחכי הפנכה של לובטון
- 11.בהצלחה יריב! (ל"ת)יובל 06/09/2015 14:26הגב לתגובה זו
- 10.צח 06/09/2015 13:17הגב לתגובה זודבר איתי
- 9.מינוי משובח (ל"ת)קומנד סי 06/09/2015 13:09הגב לתגובה זו
- 8.תאלס 06/09/2015 11:52הגב לתגובה זואיזה כיף שאתה פה יאללה
- 7.איילת. א 06/09/2015 11:40הגב לתגובה זומקצוען כמו שהוא מקסים
- 6.יניב 06/09/2015 11:19הגב לתגובה זובן אדם רציני, מוכשר וסופר-מקצועי
- 5.לקוחה לשעבר 06/09/2015 11:10הגב לתגובה זותצליח יריב, באומן זכו
- 4.רוני 06/09/2015 11:08הגב לתגובה זויצאתי להקיא
- אמיר 06/09/2015 12:21הגב לתגובה זואפילו אם אתה לא אוהב מישהו, יש דרך להתבטא. ואם ההתבטאות הייתה לעניין - סביר להניח שגם היו מתייחסים לתגובתך אחרת. נכתב בלשון זכר לרוני בן או בת
- 3.מיכאל 06/09/2015 11:06הגב לתגובה זואחד המוכשרים בענף, בן אדם שתמיד נעים ומעניין לעבוד איתו
- 2.קוקי 06/09/2015 11:06הגב לתגובה זואין על טוויג. מלא כישרון ואדם מדהים. באומן זכיתם
- 1.מיכאל 06/09/2015 11:02הגב לתגובה זואחד המוכשרים בענף, בן אדם שתמיד נעים ומעניין לעבוד איתו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
