יריב טוויג
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יריב טוויג
פרסום ראשון

מעכשיו בחילזון: יריב טוויג מצטרף לבאומן - יעמוד בראש יחידת מיתוג חדשה כמנכ"ל

לאחר כשנתיים וחצי שבהן פעל כעצמאי מאז הפרישה מברוקנר נטע יער, טוויג חוזר לענף הממוסד כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה של המשרד שתפעל כיחידת רווח והפסד עצמאית. תחת טוויג מועסקים נכון לעכשיו כ-8 עובדים
משה בנימין | (20)

לאחר כשנתיים וחצי שבהן פעל כעצמאי תחת משרד פרסום הנושא את שמו - יריב טוויג מצטרף למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס. 

טוויג שעשה את רוב שנותיו במשרדי הפרסום הגדולים בישראל וחתום על לא מעט זכיות בתחרויות פרסום חוזר לענף הממוסד כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה שאותה משיק המשרד. היחידה תשמש כיחידת רווח והפסד נפרדת כאשר טוויג יעמוד בראשה כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי שתחתיו יועסקו כ-10 עובדים. הגיוסים ליחידה ואיוש המשרות נעשה על ידי טוויג עצמו שנכון לעכשיו מעסיק תחתיו כ-8 עובדים. 

היחידה החדשה אינה ממותגת (נכון לעכשיו) תחת שם נפרד ופועלת בחסות באומן בר ריבנאי, כאשר טוויג יועסק במודל של שכיר עם שותפות ברווחים. מחלקת המיתוג צפויה לספק ללקוחות המשרד ולקוחות נוספים (חיצוניים) שירותי אסטרטגיה, מיתוג וקריאייטיב עם התמחות בתחומי הלייף סטייל. בין הלקוחות עימם עבד טוויג כעצמאי וצפוים בחלקם להמשיך איתו ביחידת המיתוג החדשה נמנים גינדי השקעות, מלונות דן, רימון טיולים, ניסאן מיקרה ומכללת ההייטק Hacker U.

הבחירה בטוויג יכולה להתפרש כפועל יוצא של ההתמודדות של טוויג מול באומן על פרויקטים של לקוחות המשרד. הפעם הראשונה שבה שני הצדדים מצאו עצמם אחד מול השני היתה בתקציב חברת הנדל"ן גינדי (שטוויג הכיר וטיפל בו עוד בימיו בשלמור אבנון עמיחי), מספר חודשים לאחר שטוויג יצא לדרך עצמאית. במסגרת זו גם השיק עבור החברה את קמפיין "מיליוני רגעים - מקום אחד" לחברת גינדי תל אביב. מאוחר יותר נתקלו בו אנשי באומן כשהצליח להשתחל לתקציב אחר של המשרד - מלונות דן. טוויג קיבל לידיו 2 קמפיינים אינטרנטיים עבור מלונות דן - קמפיין רשתי בן 5 סרטונים המייצגים את 5 החושים וקמפיין נוסף למלון הדגל של הרשת - קינג דויד.   

ההחלטה להקים בבאומן יחידת מיתוג נובעת מהרצון להרחיב את סל השירותים של המשרד ללקוחותיו ולאפשר לו לגייס לקוחות חדשים מתחומי העיצוב האופנה והלייף סטייל בהם התמחה טוויג. דוגמה למודל דומה שהוכתר כהצלחה היה באדלר חומסקי שעשה זאת באמצעות אדלר ברנדס שלאחרונה מוזגה עם משרד הפרסום של הקבוצה LEAD

 

יריב טוויג אמר לאייס: "הפניה שקיבלתי מבאומן ליצור יחדיו את יחידת המיתוג החדשה והשיחות המקדימות שניהלנו יצרו אצלי את התחושה שמדובר בחיבור מעניין מאוד ובעל פוטנציאל. אני שמח להצטרף למשרד עם ה- DNA הכי משובח בענף".

 

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן: ״אני שמח שלאחר תקופת חיזור ארוכה הצלחנו לצרף לשורותינו את אחד ממנהלי הקריאייטיב המוכשרים ביותר. יריב ניחן בחוש קריאטיבי ואסתטי משובח ואין לי ספק שהיחידה בנהולו תרחיב את יכולות המשרד ותאפשר לנו לתת לקוחותינו פתרון כולל גם בתחומי המיתוג והעיצוב״. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    מהלך גאוני של באומן (ל"ת)
    אורן מאיר 09/09/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    טל 08/09/2015 00:22
    הגב לתגובה זו
    החלפת נבלה בטרפה? תסגור את הכל טוב טוב בחוזה משפטי הפעם, כן?
  • 17.
    אז ככה 07/09/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לבאומן אתם עוד לא יודעים אבל תחטפו לאט לאט את כל מה שמגיע לכם.
  • 16.
    בוזגלו צ'רלי 07/09/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    קורע אבל יאללה שיהיה בהצלחה... איזה טיפוס נאלח
  • 15.
    משה לא גאון 07/09/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    ככה החרבתם את מפעל החיים של מיקי בר?
  • 14.
    מי זה? מה יש בו ששווה כותרת חוץ מהעובדה שכלום לא קרה? (ל"ת)
    אלי 07/09/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ידין 06/09/2015 22:38
    הגב לתגובה זו
    יסגור לכם את פינת האגו של נדב רק בהרבה פחות תקשורת
  • 12.
    טוויטי 06/09/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    רק הפוליטיקאים הרעים ומלחכי הפנכה של לובטון
  • 11.
    בהצלחה יריב! (ל"ת)
    יובל 06/09/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    צח 06/09/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    דבר איתי
  • 9.
    מינוי משובח (ל"ת)
    קומנד סי 06/09/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    תאלס 06/09/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף שאתה פה יאללה
  • 7.
    איילת. א 06/09/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    מקצוען כמו שהוא מקסים
  • 6.
    יניב 06/09/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    בן אדם רציני, מוכשר וסופר-מקצועי
  • 5.
    לקוחה לשעבר 06/09/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    תצליח יריב, באומן זכו
  • 4.
    רוני 06/09/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    יצאתי להקיא
  • אמיר 06/09/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    אפילו אם אתה לא אוהב מישהו, יש דרך להתבטא. ואם ההתבטאות הייתה לעניין - סביר להניח שגם היו מתייחסים לתגובתך אחרת. נכתב בלשון זכר לרוני בן או בת
  • 3.
    מיכאל 06/09/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    אחד המוכשרים בענף, בן אדם שתמיד נעים ומעניין לעבוד איתו
  • 2.
    קוקי 06/09/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    אין על טוויג. מלא כישרון ואדם מדהים. באומן זכיתם
  • 1.
    מיכאל 06/09/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    אחד המוכשרים בענף, בן אדם שתמיד נעים ומעניין לעבוד איתו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.