המקבץ
צילום: Getty images Israel

'בלומברג תקשורת' משתדרג, פונקציה חדשה ב'פאר-לוין', ועוד תקציבים ב'מקבץ'

התקשרתם כבר לברך את אריאל פלר ואריק בלומברג? ובכלל - סופ"ש נעים למשה דבי, רני רהב, ניצן אופיר ועליזה זאנה, מאיה זאנה, יעל לוטן והחברים ב-goodnews

כתבי אייס | (10)

*** משרד יחסי הציבור בלומברג תקשורת מתרחב ופותח מחלקה למיתוג וייעוץ תדמית, לאחר שכבר פתח מחלקה דיגיטלית המתמחה בניו-מדיה. המחלקה החדשה תתמחה במיתוג, בניית תדמית, קמפיינים ואסטרטגיה.

 

מי שיוביל את המחלקה החדשה למיתוג ובניית תדמית הוא יובל מורגנשטרן, יועץ תקשורת לפוליטיקאים וארגונים שניהל את קמפיין הפריימריז של ד"ר רונן שובל בפריימריז לבית היהודי לקראת בחירות 2015, ובין היתר ליווה קמפיינים פוליטיים שונים ושימש כדובר גופים דוגמת מפלגת האיחוד הלאומי-תקומה, המרכז לקידום יחסי ישראל-אירופה, המטה לחוסן לאומי, הקרן הציונית לישראל, התנועה למשילות ודמוקרטיה ועוד. במסגרת תפקידו במשרד יהיה אמון מורגנשטרן על נושא מיצוב וחיזוק התדמית של אישי ציבור והגופים השונים אותם הוא מייצג.

 

מנכ"ל המשרד, אריק בלומברג: "אנחנו ממשיכים להתפתח ולגדול ולספק ללקוחות שלנו את החבילה הכוללת בכדי להגיע למקסימום חשיפה תקשורתית בצורה המקצועית ביותר".

 

*** אריאל פלר התמנה למנהל הקריאייטיב במשרד הייעוץ התקשורתי פאר לוין תקשורת. מדובר על פונקציה חדשה במשרד, שלא הייתה קיימת עד כה.

פלר (35) משמש ב-4 השנים האחרונות כיועץ תקשורת בכיר ומנהל תיקי לקוחות בפאר לוין תקשורת, ועוסק בתחום כ-8 שנים.

 

פאר לוין תקשורת, בבעלותם של איתן לוין וממי פאר ובניהולו המקצועי של השותף גור מוטולה, מעסיקה כיום 25 עובדים ומטפלת בכ-80 לקוחות ממגוון תחומים. בבעלות החברה גם משרד למיתוג, פרסום ועיצוב גראפי וכן חברת דיגיטל.

 

לדברי איתן לוין, "בדומה ליצירתיות הנדרשת בתחום הפרסום, גם בעולמות התוכן של יחסי ציבור וייעוץ תקשורת נדרש להפעיל כל העת יצירתיות וחדשנות עבור הלקוחות. כדי לשדרג את השרות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו החלטנו למנות את אריאל לתפקיד מנהל הקריאייטיב. ללא ספק היצירתיות והמקצועיות של אריאל  יתרמו רבות לצוות המשרד ולטיפול היום יומי בלקוחות".

 

ועכשיו לתקציבים החדשים: 

*** משרד היח"צ דבי תקשורת בבעלותו של משה דבי, ינהל את המערך התקשורתי של כנס הרצליה 2015, הנערך על ידי המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי. האירוע מושך אליו מדי שנה מדינאים, חוקרים ואנשי כלכלה בכירים בארץ ועולם. השנה האירוע יתקיים ב-7-9 ביוני.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

מזה 15 שנה משמש כנס הרצליה כבמה המרכזית להצהרות החשובות של מקבלי ההחלטות. בין המשתתפים הבולטים השנה: נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי; קתלין קנדי טאונסנד, ביתו של בובי קנדי ז"ל ובכירה במפלגה הדמוקרטית בארה"ב; ראש ממשלת ספרד לשעבר חוזה מריה אסנאר; ועוד.

 

*** משרד יחסי הציבור רן רהב תקשורת יטפל ברשת החנויות YOLO המתמחה במתנות פופ וציוד לבית הספר. בין המוצרים שהרשת מציעה: תיקים, קלמרים, יומנים, קלסרים, מחברות. מוצרי פנאי ועוד.

*** ניצן אופיר & עליזה זאנה - יחסי ציבור מתחיל לטפל במותג שעוני היוקרה השוויצרי SALVATORE FERRAGAMO. הקולקציה מונה כ-35 דגמים, כאשר 7-8 דגמים מתחלפים מידי שנה ומתווספים לקולקציית המותג. כיום המותג משווק ב-500 נקודת מכירה ברחבי העולם.

 

*** משרד היח"צ לוטן תדמיות תנהל את תקציב יחסי הציבור של חברת משחקי החברה לכל הגילאים 'משחקי שפיר'. החברה הוקמה בשנת 1978 על ידי חיים שפיר שפרץ את דרכו בתחום בזכות המשחק המוכר 'טאקי'. מאז ועד היום משחקי שפיר מתרכזת בפיתוח והוצאה לאור של משחקי חברה מאתגרים בטווח גילאים רחב.

 

יעל לוטן, מנכ"לית לוטן תדמיות, מסרה: "פורופוליו הלקוחות של לוטן מגוון יותר ויותר מה שמאפשר לנו דריסת רגל משמעותית במדורים שונים במדיה מחד ויצירת שיתופי פעולה בין לקוחות מאידך".

 

*** משרד מאיה זאנה יחסי ציבור יטפל במותג Dix.it שמציע קולקציות אקלקטיות של קעקועים על- זמניים מעולמות תוכן מגוונים. הקולקציות מעוצבות על ידי אמנים ומעצבים גרפיים ומונות כבר למעלה מ-140 איורים של קעקועים זמניים. בעלי המותג Dix.it הם הזוג הילה ונפתלי נחום.

  

*** משרד יחסי הציבור goodnews בבעלות רותם שדה, יטפל בתקציב המותג 'קליפ קלאפ' שמציע שירות מנוי חודשי למשלוח עד הבית של ערכות יצירה בנושאים שונים ומגוונים לילדים בגילאי 3-6. כמו כן יטפל במשרד בפעילות היח"צ לשיטת SEISEI של ד"ר אייל דורון,שיפתח לראשונה קייטנת קיץ חוויתית וקורסים בשנת הלימודים הבאה, לפיתוח חשיבה יצירתית, תעוזה, תושייה ועוד כישורים "אנושיים" חשובים לילדים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אני כל כך מקנא (ל"ת)
    חיים.ק 20/07/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גילה 14/06/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    גאה להיות חברה שלך
  • 6.
    נורית 09/06/2015 23:36
    הגב לתגובה זו
    איש מגעיל, שקרן ומתוסבך. זו ההוכחה שהחרא תמיד צף למעלה
  • נו יא קנאי מסכן (ל"ת)
    קוזניץ 14/06/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יעלי 01/06/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד מתוק. עשו בשכל הבוסים שלך !! חיבוקים ונשיקות.
  • חתיייייך :) (ל"ת)
    נו 03/06/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    SmarTR2.0 01/06/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    IN: GOODNEWS דבי לוטן OUT: רהב בלומברג אריקסון שלמור וטוב שכך, ויפה שעה אחת קודם,ו...יאלללללה רני תקפל תקפל, 7 שנים לקח לי, ייייאללללה קפל!!!!
  • 3.
    שיחקת אותה פלר (ל"ת)
    פששש 31/05/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שרון 30/05/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    לא פלא.... הפך למשרד של אירועי חברה וקוקטיילים וטוב שכך... בוס פתאט עם צוות פתאט.
  • 1.
    מי 28/05/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    הם בטח הכי גדולים בארץ ומשרדיהם בגודל מגרש כדורגל
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.