'בלומברג תקשורת' משתדרג, פונקציה חדשה ב'פאר-לוין', ועוד תקציבים ב'מקבץ'
התקשרתם כבר לברך את אריאל פלר ואריק בלומברג? ובכלל - סופ"ש נעים למשה דבי, רני רהב, ניצן אופיר ועליזה זאנה, מאיה זאנה, יעל לוטן והחברים ב-goodnews
*** משרד יחסי הציבור בלומברג תקשורת מתרחב ופותח מחלקה למיתוג וייעוץ תדמית, לאחר שכבר פתח מחלקה דיגיטלית המתמחה בניו-מדיה. המחלקה החדשה תתמחה במיתוג, בניית תדמית, קמפיינים ואסטרטגיה.
מי שיוביל את המחלקה החדשה למיתוג ובניית תדמית הוא יובל מורגנשטרן, יועץ תקשורת לפוליטיקאים וארגונים שניהל את קמפיין הפריימריז של ד"ר רונן שובל בפריימריז לבית היהודי לקראת בחירות 2015, ובין היתר ליווה קמפיינים פוליטיים שונים ושימש כדובר גופים דוגמת מפלגת האיחוד הלאומי-תקומה, המרכז לקידום יחסי ישראל-אירופה, המטה לחוסן לאומי, הקרן הציונית לישראל, התנועה למשילות ודמוקרטיה ועוד. במסגרת תפקידו במשרד יהיה אמון מורגנשטרן על נושא מיצוב וחיזוק התדמית של אישי ציבור והגופים השונים אותם הוא מייצג.
מנכ"ל המשרד, אריק בלומברג: "אנחנו ממשיכים להתפתח ולגדול ולספק ללקוחות שלנו את החבילה הכוללת בכדי להגיע למקסימום חשיפה תקשורתית בצורה המקצועית ביותר".
 *** אריאל פלר התמנה למנהל הקריאייטיב במשרד הייעוץ התקשורתי פאר לוין תקשורת. מדובר על פונקציה חדשה במשרד, שלא הייתה קיימת עד כה.
*** אריאל פלר התמנה למנהל הקריאייטיב במשרד הייעוץ התקשורתי פאר לוין תקשורת. מדובר על פונקציה חדשה במשרד, שלא הייתה קיימת עד כה.
פלר (35) משמש ב-4 השנים האחרונות כיועץ תקשורת בכיר ומנהל תיקי לקוחות בפאר לוין תקשורת, ועוסק בתחום כ-8 שנים.
פאר לוין תקשורת, בבעלותם של איתן לוין וממי פאר ובניהולו המקצועי של השותף גור מוטולה, מעסיקה כיום 25 עובדים ומטפלת בכ-80 לקוחות ממגוון תחומים. בבעלות החברה גם משרד למיתוג, פרסום ועיצוב גראפי וכן חברת דיגיטל.
לדברי איתן לוין, "בדומה ליצירתיות הנדרשת בתחום הפרסום, גם בעולמות התוכן של יחסי ציבור וייעוץ תקשורת נדרש להפעיל כל העת יצירתיות וחדשנות עבור הלקוחות. כדי לשדרג את השרות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו החלטנו למנות את אריאל לתפקיד מנהל הקריאייטיב. ללא ספק היצירתיות והמקצועיות של אריאל יתרמו רבות לצוות המשרד ולטיפול היום יומי בלקוחות".
ועכשיו לתקציבים החדשים:
*** משרד היח"צ דבי תקשורת בבעלותו של משה דבי, ינהל את המערך התקשורתי של כנס הרצליה 2015, הנערך על ידי המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי. האירוע מושך אליו מדי שנה מדינאים, חוקרים ואנשי כלכלה בכירים בארץ ועולם. השנה האירוע יתקיים ב-7-9 ביוני.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
מזה 15 שנה משמש כנס הרצליה כבמה המרכזית להצהרות החשובות של מקבלי ההחלטות. בין המשתתפים הבולטים השנה: נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי; קתלין קנדי טאונסנד, ביתו של בובי קנדי ז"ל ובכירה במפלגה הדמוקרטית בארה"ב; ראש ממשלת ספרד לשעבר חוזה מריה אסנאר; ועוד.
*** משרד יחסי הציבור רן רהב תקשורת יטפל ברשת החנויות YOLO המתמחה במתנות פופ וציוד לבית הספר. בין המוצרים שהרשת מציעה: תיקים, קלמרים, יומנים, קלסרים, מחברות. מוצרי פנאי ועוד.
*** ניצן אופיר & עליזה זאנה - יחסי ציבור מתחיל לטפל במותג שעוני היוקרה השוויצרי SALVATORE FERRAGAMO. הקולקציה מונה כ-35 דגמים, כאשר 7-8 דגמים מתחלפים מידי שנה ומתווספים לקולקציית המותג. כיום המותג משווק ב-500 נקודת מכירה ברחבי העולם.
*** משרד היח"צ לוטן תדמיות תנהל את תקציב יחסי הציבור של חברת משחקי החברה לכל הגילאים 'משחקי שפיר'. החברה הוקמה בשנת 1978 על ידי חיים שפיר שפרץ את דרכו בתחום בזכות המשחק המוכר 'טאקי'. מאז ועד היום משחקי שפיר מתרכזת בפיתוח והוצאה לאור של משחקי חברה מאתגרים בטווח גילאים רחב.
יעל לוטן, מנכ"לית לוטן תדמיות, מסרה: "פורופוליו הלקוחות של לוטן מגוון יותר ויותר מה שמאפשר לנו דריסת רגל משמעותית במדורים שונים במדיה מחד ויצירת שיתופי פעולה בין לקוחות מאידך".
*** משרד מאיה זאנה יחסי ציבור יטפל במותג Dix.it שמציע קולקציות אקלקטיות של קעקועים על- זמניים מעולמות תוכן מגוונים. הקולקציות מעוצבות על ידי אמנים ומעצבים גרפיים ומונות כבר למעלה מ-140 איורים של קעקועים זמניים. בעלי המותג Dix.it הם הזוג הילה ונפתלי נחום.
*** משרד יחסי הציבור goodnews בבעלות רותם שדה, יטפל בתקציב המותג 'קליפ קלאפ' שמציע שירות מנוי חודשי למשלוח עד הבית של ערכות יצירה בנושאים שונים ומגוונים לילדים בגילאי 3-6. כמו כן יטפל במשרד בפעילות היח"צ לשיטת SEISEI של ד"ר אייל דורון,שיפתח לראשונה קייטנת קיץ חוויתית וקורסים בשנת הלימודים הבאה, לפיתוח חשיבה יצירתית, תעוזה, תושייה ועוד כישורים "אנושיים" חשובים לילדים.
- 8.אני כל כך מקנא (ל"ת)חיים.ק 20/07/2015 15:20הגב לתגובה זו
- 7.גילה 14/06/2015 11:15הגב לתגובה זוגאה להיות חברה שלך
- 6.נורית 09/06/2015 23:36הגב לתגובה זואיש מגעיל, שקרן ומתוסבך. זו ההוכחה שהחרא תמיד צף למעלה
- נו יא קנאי מסכן (ל"ת)קוזניץ 14/06/2015 12:09הגב לתגובה זו
- 5.יעלי 01/06/2015 16:12הגב לתגובה זוכל הכבוד מתוק. עשו בשכל הבוסים שלך !! חיבוקים ונשיקות.
- חתיייייך :) (ל"ת)נו 03/06/2015 17:42הגב לתגובה זו
- 4.SmarTR2.0 01/06/2015 08:34הגב לתגובה זוIN: GOODNEWS דבי לוטן OUT: רהב בלומברג אריקסון שלמור וטוב שכך, ויפה שעה אחת קודם,ו...יאלללללה רני תקפל תקפל, 7 שנים לקח לי, ייייאללללה קפל!!!!
- 3.שיחקת אותה פלר (ל"ת)פששש 31/05/2015 19:47הגב לתגובה זו
- 2.שרון 30/05/2015 18:24הגב לתגובה זולא פלא.... הפך למשרד של אירועי חברה וקוקטיילים וטוב שכך... בוס פתאט עם צוות פתאט.
- 1.מי 28/05/2015 19:23הגב לתגובה זוהם בטח הכי גדולים בארץ ומשרדיהם בגודל מגרש כדורגל
 חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות.
בראש, כמו
 תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות
 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד. 
פריים טיים
חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד,
 אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 
 חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות.
בראש, כמו
 תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות
 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד. 
פריים טיים
חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד,
 אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

