Screenz הישראלית נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה בעולם - בכנס TV Connect בלונדון
חברת הקרוס מדיה הישראלית ומפתחת הפורמטים הטלוויזיוניים הבינלאומיים Screenz, נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם. התואר הוענק לחברה בטקס פרסי הטכנולוגיה והטלוויזיה הבינלאומי TV Connect Industry Awards שנערך בסוף השבוע האחרון בלונדון.
זכיית החברה בתואר היא עבור פיתוח פלטפורמת הטכנולוגיה שלה: Real Time Entertainment - RTE. פלטפורמה זו של החברה נמצאת בשימוש על ידי עשרות תכניות ברחבי העולם ותומכת בכ-2.8 מיליון אינטראקציות בשנייה ומעל ל-100 מיליון אינטראקציות שונות בדקה.
TV Connect Industry Awards נחשב לאחד האירועים המובילים בתעשיית הבידור הטלוויזיוני הבינלאומי לציון מצוינות, חדשנות והישגיות בשוק הטכנולוגי והטלוויזיוני הגלובאלי. במסגרת התחרות מטעם האירוע - צוות שופטים המורכב מנציגים בכירים מעולם הפיתוח הטכנולוגי והבידור מעניקים פרסים במספר קטגוריות למובילי התחום. את הפרס בשם החברה קיבלה יפעת פוקס, מנהלת השיווק של החברה בשוק האירופאי ואחראית על משרדי החברה בלונדון.
Screenz שותפה בפיתוח ויצירה של עשרות פורמטים ומוצרי קרוס מדיה במגוון רחב של ז'אנרים עבור חברות הפקה וערוצי טלוויזיה בעולם המבוססים על טכנולוגיית החברה, בהן תכניות כגון Master Chef, 101 Ways to Leave a Game Show, The Million Pound Drop, Hell’s Kitchen, The Taste, and Rising Star. בין שותפותיה העסקית ניתן למנות את Google, ו-ICM Partners. לאחרונה מתמקדת החברה בפיתוח פורמטים 360 מקוריים מבוססי טכנולוגיה.
דניאל יוסף סמנכ"ל מוצרים ב-Screenz: "בזכות צוות מצויין ומסור השקנו מוצר שהצליח להגדיר זן חדש של פורמטים אינטראקטיביים לטלוויזיה. הזכייה בפרס, מול מתמודדים חזקים אחרים מהתחום, מהווה הכרה ואישור נוסף לגבי הנתיב אליו צועד שוק הטלוויזיה העולמי, בו לצופים יש חלק פעיל ומשמעותי בתוכן המשודר. נתיב אותו אנו מובילים באמצעות הפלטפורמה שלנו".
Screenz מקבוצת The Box עוסקת בפיתוח פורמטים חדשניים חוצי מדיה תוך יצירת נכסים טכנולוגיים ודיגיטליים עבור חברות הפקה וערוצי טלוויזיה ברחבי העולם. היתרון המסחרי של החברה הוא בשילוב בין אנשי מקצוע מעולמות התוכן והטלוויזיה יחד עם אנשי טכנולוגיה והיי טק. החברה נוסדה ב-2012 ומפעילה משרדים בתל אביב, לוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון וסאו פאולו.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
ברצועה שלפני המהדורה המרכזית, המהדורה המוקדמת של קשת עם קרן מרציאנו עמדה על 13.3% רייטינג ו-337 אלף צופים, אחריו היתה המהדורה המוקדמת של ערוץ 14 עם מגי טביבי שעמדה על 8% רייטינג ו-214 אלף צופים. ערוץ 13 עם אזור מלחמה וברוך קרא היה אחרון, עם 6.1% רייטינג ו-144 אלף צופים.
במהדורת הלייט נייט, ערוץ 14 שוב עמד בראש, עם "פתחי ושי" שעמדו על 4.7% ו-137 אלף צופים, אחריהם היה "הצינור" של ערוץ 13, עם 3.9% ו-92 אלף צופים, ולראשונה מזה זמן רב, ערוץ 12 סגר את הרשימה עם התכנית על רבין, שהיתה עם 2.3% רייטינג בלבד ו-53 אלף צופים.
ברצועה האחרונה, "סטורי לילה" של ערוץ 14 עם נוי בר, היה בראש עם 2.7% רייטינג ו-80 אלף צופים בלבד ואילו "היום שהיה" של רשת, היה עם אותו רייטינג, 2.7%, אבל עם פחות צופים, 60 אלף במספר. את הרשימה סגר הספיישל על רבין של קשת, עם 2.3% רייטינג ו-53 אלף צופים.
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
