Screenz הישראלית נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה בעולם - בכנס TV Connect בלונדון
חברת הקרוס מדיה הישראלית ומפתחת הפורמטים הטלוויזיוניים הבינלאומיים Screenz, נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם. התואר הוענק לחברה בטקס פרסי הטכנולוגיה והטלוויזיה הבינלאומי TV Connect Industry Awards שנערך בסוף השבוע האחרון בלונדון.
זכיית החברה בתואר היא עבור פיתוח פלטפורמת הטכנולוגיה שלה: Real Time Entertainment - RTE. פלטפורמה זו של החברה נמצאת בשימוש על ידי עשרות תכניות ברחבי העולם ותומכת בכ-2.8 מיליון אינטראקציות בשנייה ומעל ל-100 מיליון אינטראקציות שונות בדקה.
TV Connect Industry Awards נחשב לאחד האירועים המובילים בתעשיית הבידור הטלוויזיוני הבינלאומי לציון מצוינות, חדשנות והישגיות בשוק הטכנולוגי והטלוויזיוני הגלובאלי. במסגרת התחרות מטעם האירוע - צוות שופטים המורכב מנציגים בכירים מעולם הפיתוח הטכנולוגי והבידור מעניקים פרסים במספר קטגוריות למובילי התחום. את הפרס בשם החברה קיבלה יפעת פוקס, מנהלת השיווק של החברה בשוק האירופאי ואחראית על משרדי החברה בלונדון.
Screenz שותפה בפיתוח ויצירה של עשרות פורמטים ומוצרי קרוס מדיה במגוון רחב של ז'אנרים עבור חברות הפקה וערוצי טלוויזיה בעולם המבוססים על טכנולוגיית החברה, בהן תכניות כגון Master Chef, 101 Ways to Leave a Game Show, The Million Pound Drop, Hell’s Kitchen, The Taste, and Rising Star. בין שותפותיה העסקית ניתן למנות את Google, ו-ICM Partners. לאחרונה מתמקדת החברה בפיתוח פורמטים 360 מקוריים מבוססי טכנולוגיה.
דניאל יוסף סמנכ"ל מוצרים ב-Screenz: "בזכות צוות מצויין ומסור השקנו מוצר שהצליח להגדיר זן חדש של פורמטים אינטראקטיביים לטלוויזיה. הזכייה בפרס, מול מתמודדים חזקים אחרים מהתחום, מהווה הכרה ואישור נוסף לגבי הנתיב אליו צועד שוק הטלוויזיה העולמי, בו לצופים יש חלק פעיל ומשמעותי בתוכן המשודר. נתיב אותו אנו מובילים באמצעות הפלטפורמה שלנו".
Screenz מקבוצת The Box עוסקת בפיתוח פורמטים חדשניים חוצי מדיה תוך יצירת נכסים טכנולוגיים ודיגיטליים עבור חברות הפקה וערוצי טלוויזיה ברחבי העולם. היתרון המסחרי של החברה הוא בשילוב בין אנשי מקצוע מעולמות התוכן והטלוויזיה יחד עם אנשי טכנולוגיה והיי טק. החברה נוסדה ב-2012 ומפעילה משרדים בתל אביב, לוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון וסאו פאולו.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
