screenz
צילום: יח"צ

Screenz הישראלית נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה בעולם - בכנס TV Connect בלונדון

בטקס פרסי הטכנולוגיה שנערך בסופ"ש האחרון, חברת הקרוס מדיה הישראלית ומפתחת הפורמטים הטלוויזיוניים הבינלאומיים נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה בעולם
משה בנימין |

חברת הקרוס מדיה הישראלית ומפתחת הפורמטים הטלוויזיוניים הבינלאומיים Screenz, נבחרה למפתחת אפליקציות הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם. התואר הוענק לחברה בטקס פרסי הטכנולוגיה והטלוויזיה הבינלאומי TV Connect Industry Awards שנערך בסוף השבוע האחרון בלונדון.

זכיית החברה בתואר היא עבור פיתוח פלטפורמת הטכנולוגיה שלה: Real Time Entertainment - RTE. פלטפורמה זו של החברה נמצאת בשימוש על ידי עשרות תכניות ברחבי העולם ותומכת בכ-2.8 מיליון אינטראקציות בשנייה ומעל ל-100 מיליון אינטראקציות שונות בדקה.

TV Connect Industry Awards נחשב לאחד האירועים המובילים בתעשיית הבידור הטלוויזיוני הבינלאומי לציון מצוינות, חדשנות והישגיות בשוק הטכנולוגי והטלוויזיוני הגלובאלי. במסגרת התחרות מטעם האירוע - צוות שופטים המורכב מנציגים בכירים מעולם הפיתוח הטכנולוגי והבידור מעניקים פרסים במספר קטגוריות למובילי התחום. את הפרס בשם החברה קיבלה יפעת פוקס, מנהלת השיווק של החברה בשוק האירופאי ואחראית על משרדי החברה בלונדון.  

 

Screenz שותפה בפיתוח ויצירה של עשרות פורמטים ומוצרי קרוס מדיה במגוון רחב של ז'אנרים עבור חברות הפקה וערוצי טלוויזיה בעולם המבוססים על טכנולוגיית החברה, בהן תכניות כגון Master Chef, 101 Ways to Leave a Game Show, The Million Pound Drop, Hell’s Kitchen, The Taste, and Rising Star. בין שותפותיה העסקית ניתן למנות את Google, ו-ICM Partners. לאחרונה מתמקדת החברה בפיתוח פורמטים 360 מקוריים מבוססי טכנולוגיה. 

 

דניאל יוסף סמנכ"ל מוצרים ב-Screenz: "בזכות צוות מצויין ומסור השקנו מוצר שהצליח להגדיר זן חדש של פורמטים אינטראקטיביים לטלוויזיה. הזכייה בפרס, מול מתמודדים חזקים אחרים מהתחום, מהווה הכרה ואישור נוסף לגבי הנתיב אליו צועד שוק הטלוויזיה העולמי, בו לצופים יש חלק פעיל ומשמעותי בתוכן המשודר. נתיב אותו אנו מובילים באמצעות הפלטפורמה שלנו".

Screenz מקבוצת The Box עוסקת בפיתוח פורמטים חדשניים חוצי מדיה תוך יצירת נכסים טכנולוגיים ודיגיטליים עבור חברות הפקה וערוצי טלוויזיה ברחבי העולם. היתרון המסחרי של החברה הוא בשילוב בין אנשי מקצוע מעולמות התוכן והטלוויזיה יחד עם אנשי טכנולוגיה והיי טק. החברה נוסדה ב-2012 ומפעילה משרדים בתל אביב, לוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון וסאו פאולו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.