מנפצים קלישאות: נורופן עם כאבי מחזור ומאזדה הבינו שלקהל נמאס ממסרים שחוקים
2 פרסומות שרצות ברשת מנפצות, כל אחת בדרכה היא, קלישאות שהורגלנו בהן. נורופן כאבי מחזור ומאזדה החדשה עם מאפיינים בטיחותיים במיוחד. 2 הפרסומות מפגינות מודעות לעובדה שנמאס לנו לקבל אותם מסרים באסטרטגיות זהות מזה עשרות שנים, מטרה שכמעט אין שני לה כשמדובר בתקשורת שיווקית של מותגים.
נורופן כאבי מחזור
כדי לצחוק קצת מכאבי המחזור ובכלל מהרצינות התהומית בה מטופל נושא המחזור החודשי בפרסומות סביב מוצרי הגיינה נשיים ועד למשככי כאבים - צריך כנראה לצחוק גם קצת על הרצינות התהומית סביב גבריות מוגזמת.
קליפ שכל כולו סאטירה על מושג להקת הבנים, מוקדש לבנות ולמושג כאבי המחזור. נתחיל במחשבה הפשוטה שלהקת בנים זה משהו שנערות אוהבות, אז למה לא לתת להן אותו כשמדובר במותג הפונה לנערות בלבד. אבל אם נתעמק טיפה, אפשר לראות בבירור שקליפ להקת הבנים חושף את השקרים והמנפילציות המקופלים בכל להקות הבנים. הפוזות המלאכותיות, המבטים המעושים, הרקעים הקיטשיים, הגוונים שהכריחו אותם לעשות, שורת הראפ, המאנברות המכונות "זאב", "שואב", "חולב", החולצה שמורידים לקראת הסוף, התנועות המוגזמות - כל אלה ואחרים משרתים את הדבר המזוייף הזה שנקרא להקת בנים. להקת הבנים השטחית והסטראוטיפית מדומה לשטחיות הרווחת גם בעולם הבנות. רק הפוך.
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- מאזדה מחמשת את ה - 3 וה - CX5 במנועי 2.5 ליטר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כשהמחזור החודשי מגיע, אין שום קומונקציה של ממש בין בנים לבנות. הבנות עוטות סוד ומתלחששות בינן לבין עצמן על כאבי המחזור, על המגבלות שהוא מטיל עליהן, על אי הנוחות ועל הדברים שאי אפשר לעשות כשיש מחזור. כמו למשל - לדבר על זה בפתיחות עם בנים. מוצרי ההגיינה ומשככי הכאבים תמיד דיברו לנקבות בפי נקבות. הבנים היו בחוץ כי הם לא מבינים וגם כי אנחנו הבנות קצת מתביישות לחלוק את זה.
בפרסומת החדשה של נורופן X-PAIN הטאבו הזה מנופץ בחן רב כשהבנים משקפים לבנות שהמחזור החודשי הוא למעשה גם קצת הבעיה שלהם. אותו זמן בחודש שהבנות קצת מסתגרות בתוך עצמן ומתקפלות מכאבים זה גם הזמן בחודש שהבנים מרגישים שהם נותרו מיותמים. מחוץ לעניינים. בקליפ הנוכחי הם מתאגדים, כשלהקת הבנים היא סוג של התאגדות טיפשית ומצחיקה כאחת, והם מודיעים לבנות ש"אפשר לסבול פחות, יותר" משפט מחץ שבולט בחסרונו בסגיר של הפרסומת מרוב שהוא צודק ומצחיק גם יחד.
באסטרטגיה של נורופן וורוד לכאבי מחזור יש ניפוץ של שגרה מעיקה רבת שנים שמשאירה את המחזור בגטו הנשי, ומזכירה לנו, לנשים, שמידור והדרה לא תמיד נעשות בידי גברים.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
ונעבור למאזדה
גם פה, נכנסת הפרסומת למאזדה אל תוך עולם טסטוסטרוני של נהיגה גברית מפוצצת משביעות רצון עצמית. ועושה שינוי. 3 מערכות בטיחותיות ששומרות על בטיחותיות הנהיגה עומדות בפיתוי העז ללכת על נהיגה ג'יימס בונדית שמצריכה מערכות טכנולוגיות עתירות ידע שפועלות לטובת המשימה.
אז הבחירה היא בגיבור שלומיאלי שהוא אמנם אחד כזה שמתעקש שלא לנהוג במזדה מאובזרת, אבל הוא זה שגונב את ההצגה ועושה את הפרסומת זכירה. הרעיון הוא או שאתה בוחר באופציה הטכנולוגית המוטמעת במאזדה, או שאתה סוג של חנון בריטי מגוכך.
הפרסומת מאפשרת לנו לבחור בחירה חופשית בין 2 האופציות כאשר ברור שהיא לא מתכוונת לכך באמת. בלימה אוטומטית בעת סכנה או אילוף תרנגולת. או שתבין מה שטוב ועובד או שתהיה עקום ומופרך. נהג שאילף את התרנגולת שלו להטיל ביצה בעת סכנה (מה שמוביל לבלימה בתגובת שרשרת) מגלה שלא תמיד מצליחה התרנגולת המאולפת לבצע את תפקידה ובדיוק בגלל זה עלינו לבחור במאזדה עם SCBS. באופן דומה, נהיגה לצד כלב המאולף לנבוח בעת סטייה מהנתיב הופכים קשים כשהכלב נובח על בעליו גם כשהוא רוצה להתנמנם שלא מאחורי ההגה. גם פה עדיפה מערכת LDWS על פני כל אפשרויות ה low tech שהגיבור נוקט.
האביזר השלישי מדמם את המנוע בעת עצירה וגם פה הוא עדיף על פני טלה מאולף שמורגל לכבות את המנוע ולפעמים גם לועס את המפתחות באותה הזדמנות.
מערכת SCBS לבילמה אוטומטית בעת סכנה
מערכת LDWS למניעת סטייה מהנתיב
מערכת I-STOP המדממת את המנוע בעת עצירה
הנהג שלנו הוא לוזר בריטי שוויתר מזמן על האופציה להיות cool, נונשלאנטי וגברי. הוא אבטיפוס של קומיקאי שתמיד יחליק על קליפת הבננה או יחטוף את עוגת הקרם בפרצוף, ואם אנחנו רוצים שלא להידמות לו עלינו להעדיף את מאזדה שמאפשרת לנו להשאר נונשלאנטים ומאובטחים בעת ובעונה אחת.
מה שייזכר מהפרסומת זה בריטי חרדתי שמאלף תרנגולות וכבשים לטובה ולרעה, מה שמעיד על בטחון עצמי של המותג מאזדה שלקח חתיכת סיכון אשר בצידו הסיכוי הברור להפוך קליפ ויראלי במיוחד. עדיף על תרנגולת מאולפת.
- 3.מיטל 05/05/2015 12:49הגב לתגובה זוזה מדהים שהקליפ של נורפן הצליח לקבל כל כך הרבה פוסטים אוהדים מאנשים שכביכול מבינים בפרסום או קליפים, אני צפיתי רק בקליפ באורך המלא שלו, ואומנם זה רעיון טוב לעשות קמפיין לכאבי מחזור עם להקת בנים, אבל הקליפ באורך המלא טיפה לועס את עצמו ומנסה להסביר את עצמו בצורה ברורה מדי (שיכולה טיפה להראות כמו התלהבות של היוצרים מעצמם). הרעיון טוב, באמת אפשר לייצר ממנו 30 שניות טובות, אבל בקליפ באורך המלא יש יותר מדי "טעויות של מתחילים". וקליפ פארודיה על להקת בנים נעשה כבר לפני יותר מעשור ע"י Blink182.
- ג'ונסון 17/05/2015 13:30הגב לתגובה זוובגלל זה הוא הגיע ל1.5 מיליון צפיות תוך 4 ימים. :) לך לישון !!
- 2.לילה טוב 05/05/2015 09:32הגב לתגובה זוzzzz.....zzzzz....zzzzzz
- 1.גיא 05/05/2015 00:55הגב לתגובה זובנוגע לקמפיין של מזדה - עם יד על הלב ואחרי הניתוח מהי לדעתך ההשפעה האמיתית של הקמפיין הזה (שמן הסתם עלה מיליונים להפיק אותו ולשדר אותו) על החלטות הקנייה של הצרכן? צרכן שרוצה לקנות רכב משפחתי חדש - מה הקמפיין הזה עושה לו? עד כמה הוא משפיע עליו? 50% מההחלטה מתבססת על הקמפיין הזה? 30%? 10%? 1% במציאות שבה אנשים קוראים, מתעניינים, מחפשים ביקורות אוביקטיביות, עושים נהיגות מבחן מקבלים המלצות מחברים, האם הדרך הטובה ביותר להוציא 3-4 מיליון ש"ח היא על הדבר הזה? אני בספק. אשמח לחוות דעתך. תודה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
