OK GO
צילום: צילום מסך מתוך הקליפ

עשו זאת שוב: OK GO הוציאו עוד קליפ גאוני שקשה להוריד ממנו את העיניים

הקליפים הקודמים שלהם השיגו יחד כ-70 מיליון צפיות. האחרון שעלה רק אתמול כבר חצה את קו המיליון וכמו קודמיו ישאיר אתכם עם הלסת שמוטה
משה בנימין | (1)

מסרטון לסרטון זה הופך להיות קשה יותר ויותר, אבל חברי להקת OK GO לא מוותרים ואיכשהו מצליחים לדלת עוד רעיון גאוני, השד יודע מאיפה. בזמן שבכירי הפרסום מכל העולם מבלים בקאן תחת סיפור הכיסוי של "חגיגת קריאייטיב" דאמיאן קולאש, טים נורדווינד, דן קונופקה ואנדי רוס (OK GO) מוכיחים עד כמה המילה קריאייטיב גמישה ומתעקשים לספק למעריצים שלהם או סתם לקהל הגולשים הרחב את החוויה המלאה שמכילה בתוכה הרבה יותר מהמוסיקה. כמה יותר? עד שהמוסיקה הופכת שולית ומשמשת כתירוץ בלבד.

בטייק אחד, הקליפ החדש של הלהקה The writing's on the wall הוא תאווה לעיניים. הוא בנוי כולו על אשליות אופטיות, ומשחקי תלת מימד שמופיעים למספר שניות, ונחשפים תיכף ומייד לעיני הצופה. הוא מצידו תופס את המניפולציה הויזואלית ובתוך שנייה מדלג מתחושה של נאיביות גמורה לשותף סוד, ובחזרה.

הקליפ צולם בחניון/האנגר בברוקלין ניו יורק, ועל פי מגזין המוסיקה Rolling Stone ההכנות לצילום כללו 3 שבועות של חזרות ו-50 טייקים עד שהתוצאה המושלמת התקבלה. הסרטון הועלה רק אמש ליוטיוב וכבר חצה את קו מיליון הצפיות.

מה שעומד להיות להיט ויראלי נוסף ברשת, מצטרף לקליפים הקודמים של הלהקה כמו Needing/Getting שזכה כבר ליותר מ-27 מיליון צפיות ו-This Too Shall Pass המבריק עם 43.4 מיליון צפיות.

ובסופו של דבר, אם עוצמים את העיניים או מנגנים את השירים של OK GO שלא בליווי הקליפים המסחררים שלהם מדובר בדבר לא רע בכלל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יפה אבל ללא ההייפ תפל (ל"ת)
    לא צעיר 18/06/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.