פרסום ראשון

ארמוזה ממשיך את החדירה לשוק הסיני: מכר 3 שעשועונים - וגם ריאליטי סבתות

אחרי שחתם על שת"פ אסטרטגי עם ערוץ הענק JSBC, הוא מכר לו פורמט נוסף, ו-3 פורמטים ל-CCTV - בין היתר עונה 3 לתכנית שפיתח רודריגו גונזלס
אלכסנדר כץ | (1)
נושאים בכתבה ארמוזה

אחרי ההצלחה של הפורמטים הישראלים באירופה, בארה"ב ובדרום אמריקה, הישראלים מבינים כי היעד הבא הוא סין על כך 1.3 מיליארד תושביה, ושוק הטלוויזיה המקומי כבר מזמן לוטש עיניים למזרח.

לאייס נודע כי חברת ההפצה ארמוזה פורמטס חתמה 4 עסקאות עם שוק התקשורת הסיני, שאחת מהן קשורה לשיתוף הפעולה האסטרטגי עליו חתמה עם הערוץ השני בגודלו בסין - JSBC כבר לפני כחצי שנה. אחרי שההסכם כלל את פיתוח פורמט הפריים-טיים I Can Do That, נחתמה גם עסקה להעברת זכויות הפצה בעולם לארמוזה של פורמט סיני נוסף - Battle celebrity. מדובר בפורמט מוזיקלי בו צוותים של זמרים מוכרים והמפיקים המוזיקליים שלהם, מתמודדים מדי שבוע על הפקת וביצוע שירים במגוון ז'אנרים מוזיקליים, כאשר הקהל באולפן ובבית הוא שמכריע מי הצוות המנצח ומי המודח.

כעת רכש הערוץ הסיני את הפורמט של Gran Plan שפותחה על ידי ארצה הפקות ונמכרה ל-22 מדינות. בישראל היא צפויה לעלות עוד השנה בעונה ראשונה בערוץ 10. Gran Plan הוא דוקו-ראיליטי הומוריסטי המציג את הדור החדש של קואצ'ריות: 3 סבתות בעשור השישי לחייהן, כאשר בכל פרק ינסו הסבתות לתרום מניסיונן העשיר על מנת לסייע לצעירים להתמודד עם בעיות בחייהם.

במקביל, קידם ארמוזה עסקאות עם ערוץ הברודקאסט CCTV, במסגרתו רכש הערוץ לשידור בשותפות עם Beijing Century Media, שלושה שעשועונים - העונות הראשונות של House Call ו-Extreme Wedding Album, והעונה השלישית של Upgrade, ש-2 העונות הראשונות שלו שודרו בהצלחה בחצי השנה האחרונה בסין.

את הפורמט Upgrade פיתחו רודריגו גונזלס, סער ברודסקי ותנין הפקות. בשעשועון המנחה נכנס לבתיהם של מתמודדים ומציע להם לשדרג את ביתם בפריטים חדשים.

House Call הוא דוקו-ריאליטי המבוסס על צוות רופאים העורך ביקורי בית ומלמד את המשפחה כיצד לשפר את בריאותם. את הפיילוט הישראלי מוביל פרופ' רפי קרסו. הפורמט נמכר גם לערוץ CTC הרוסי ואופציות להפקתו נמכרו לחברות הפקה בארה"ב, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה ודנמרק. הפורמט פותח על ידי אפרת דרור, טל ברמן ודן ויצמן.

ואילו Extreme Wedding Album הוא שעשועון המאפשר לכלה וחתן להחליף את הצילומים המסורתיים של החתונה ביצירת אלבום תמונות המבוסס על אתגרים קיצוניים שהם חייבים לבצע, העשויים להוביל אותם לזכייה שתכסה את עלויות החתונה כולה. הפורמט פותח על ידי גבעון שניר ומיכל בן דוד, ושודר בערוץ 10.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    oferdesade 28/03/2014 19:14
    הגב לתגובה זו
    ...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.