ברייק הזהב ב'כוכב הבא': פרסומת 60 שניות של רנואר שתשודר רק פעם אחת

המותג ישלם עבור הפרסומת שלא תשודר יותר בטלוויזיה 300 אלף שקל. בפרסומת תוצג קולקצייה חדשה ו-10 הדוגמנים המבטיחים לשנת 2014
משה בנימין | (3)

מותג האופנה רנואר רכש את ברייק הזהב בתכנית הריאליטי הכוכב הבא תמורת 300 אלף שקלים, וישדר בה פרסומת בת 60 שניות שתעלה למסך הטלוויזיה פעם אחת בלבד.

חברת האופנה ממשיכה במדיניות 'ברייק הזהב' שלה, אחרי שפרסומות שלה כיכבו במשבצת זו בתכנית דה ווייס ו האח הגדול . מטבע הדברים, תכנון המדיה כולל השקעה כספית בגזרת הדיגיטל, שיוביל למינוף החשיפה הגבוהה שתקבל רנואר במהלך ברייק הזהב.

הפרסומת בכיכובה של הדוגמנית והפרזנטורית אור גרוסמן יחד עם עשרת הדוגמנים המבטיחים לשנת 2014, תקדם את קולקציית השנה החדשה הנקראת ""Night Out ברשת בשילוב רמיזות לפריטים והשראות שיופיעו בסניפים במהלך שנת 2014.

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה מ-100 סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN עם מעלה מ-30 סניפים בפריסה ארצית.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פולה סייקביץ 25/12/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    המזגן שם לא מחמם רק על קירור כל היום עושה טרר טררר טררר טררר לא שומעים את המוכרת כמה שמדברים איתה היא לא עונה ולא נותנת שירות, ברור שאני אמשיך לקנות בבוטיק אצל אירמה ברלינסקי בגעתון 86 ממני לא יראו שקל
  • 2.
    הממיר שלי דילג על זה (ל"ת)
    צחי 25/12/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עדיף קיר ההלכה לחודש במחיר הזה (ל"ת)
    יוסי 24/12/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.