חוזר למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילק
לאחר 3 שנים בהן לא היה על הכביש, חוזר משרד הפרסום פוגל אוגילבי לתמונה עם זכייה בתקציב הפרסום של קדילק מבית UMI. בתום מכרז שנערך בשבועות האחרונים גבר המשרד על y&r ודובצקי זקס אוברוצקי - המשרד שטיפל בתקציב עד לאחרונה.
כאמור, פוגל אוגילבי חוזר לטפל בתקציבי רכב, 3 שנים לאחר שסיים את ההתקשרות עם וולקסווגן מבית צ'מפיון, שעבר לאחר מכן לאדלר חומסקי, יחד עם מותגים אחרים מבית צ'מפיון. לפני כן טיפל פוגל אוגילבי במותג הרכב סובארו שעבר משם ל-JWT ומאוחר יותר ל-LEAD. מעבר להישג הנקודתי של הזכייה בתקציב - פוגל עושה צעד ראשון לתוך אחת מקבוצות ייבוא הרכב הבכירות בישראל - UMI, משווקת רכבי שברולט, איסוזו וביואיק, בנוסף לקאדילק.
בפוגל אוגילבי יכולים לזכור את השבוע האחרון לטובה, כאשר מעבר לזכייה בקאדילק, המשרד שמראה סימנים בריאים של עשייה, צירף לשורותיו את תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה לאחר שגבר בגמר על דרורי שלומי BBDO. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום תקציב קאדילק עמד ב-2012 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.
- 7.ניר פרח מפריח את השממה (ל"ת)יגאל 31/10/2013 13:04הגב לתגובה זו
- כמו שהוא הפריח בJWT (ל"ת)בן גוריון 31/10/2013 14:27הגב לתגובה זו
- 6.עדי קדם 30/10/2013 16:32הגב לתגובה זועכשיו בטח ראובני יעמדו על רגליהם האחוריות. מהלך יפה לפוגלים
- 5.כל הכבוד, זו הזדמנות גדולה, UMI מקצוענים! (ל"ת)יונתן 29/10/2013 17:33הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד לפוגל!!!!!!!!! (ל"ת)מירב 29/10/2013 14:28הגב לתגובה זו
- 3.תקציב גבוה ביחס למותג שפונה לכל כך מעט צרכנים (ל"ת)פלד 29/10/2013 13:14הגב לתגובה זו
- 29/10/2013 15:07הגב לתגובה זורק רגע- רבע עמוד / סטריפ בשביל 2 ימי מכירה. 1 מיליון ש"ח וזה בפרגון עצבני.
- 2.אוהד ג 29/10/2013 11:49הגב לתגובה זוהחבר'ה צוברים שם תאוצה
- 1.ברגר 29/10/2013 11:17הגב לתגובה זוזה המנצח האמיתי של המכרז, המחיר שמשרדי פרסום קטנים מוכנים לשלם בשביל כותרת חיובית בעיתונות כלכלית הוא אבסורדי
- מרירי, למה לשקר? (ל"ת)אחד שבאמת יודע 29/10/2013 11:54הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.