חוזר למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילק
לאחר 3 שנים בהן לא היה על הכביש, חוזר משרד הפרסום פוגל אוגילבי לתמונה עם זכייה בתקציב הפרסום של קדילק מבית UMI. בתום מכרז שנערך בשבועות האחרונים גבר המשרד על y&r ודובצקי זקס אוברוצקי - המשרד שטיפל בתקציב עד לאחרונה.
כאמור, פוגל אוגילבי חוזר לטפל בתקציבי רכב, 3 שנים לאחר שסיים את ההתקשרות עם וולקסווגן מבית צ'מפיון, שעבר לאחר מכן לאדלר חומסקי, יחד עם מותגים אחרים מבית צ'מפיון. לפני כן טיפל פוגל אוגילבי במותג הרכב סובארו שעבר משם ל-JWT ומאוחר יותר ל-LEAD. מעבר להישג הנקודתי של הזכייה בתקציב - פוגל עושה צעד ראשון לתוך אחת מקבוצות ייבוא הרכב הבכירות בישראל - UMI, משווקת רכבי שברולט, איסוזו וביואיק, בנוסף לקאדילק.
בפוגל אוגילבי יכולים לזכור את השבוע האחרון לטובה, כאשר מעבר לזכייה בקאדילק, המשרד שמראה סימנים בריאים של עשייה, צירף לשורותיו את תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה לאחר שגבר בגמר על דרורי שלומי BBDO. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום תקציב קאדילק עמד ב-2012 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.
- 7.ניר פרח מפריח את השממה (ל"ת)יגאל 31/10/2013 13:04הגב לתגובה זו
- כמו שהוא הפריח בJWT (ל"ת)בן גוריון 31/10/2013 14:27הגב לתגובה זו
- 6.עדי קדם 30/10/2013 16:32הגב לתגובה זועכשיו בטח ראובני יעמדו על רגליהם האחוריות. מהלך יפה לפוגלים
- 5.כל הכבוד, זו הזדמנות גדולה, UMI מקצוענים! (ל"ת)יונתן 29/10/2013 17:33הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד לפוגל!!!!!!!!! (ל"ת)מירב 29/10/2013 14:28הגב לתגובה זו
- 3.תקציב גבוה ביחס למותג שפונה לכל כך מעט צרכנים (ל"ת)פלד 29/10/2013 13:14הגב לתגובה זו
- 29/10/2013 15:07הגב לתגובה זורק רגע- רבע עמוד / סטריפ בשביל 2 ימי מכירה. 1 מיליון ש"ח וזה בפרגון עצבני.
- 2.אוהד ג 29/10/2013 11:49הגב לתגובה זוהחבר'ה צוברים שם תאוצה
- 1.ברגר 29/10/2013 11:17הגב לתגובה זוזה המנצח האמיתי של המכרז, המחיר שמשרדי פרסום קטנים מוכנים לשלם בשביל כותרת חיובית בעיתונות כלכלית הוא אבסורדי
- מרירי, למה לשקר? (ל"ת)אחד שבאמת יודע 29/10/2013 11:54הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
