הדס פרץ
צילום: צילום: אלי דסה
פרסום ראשון

לבוחבוט יש פה חדש לפני הבחירות: הדס פרץ מונתה לדוברת השלטון המקומי

אחרי 2 דוברים בתפקיד בשנה האחרונה, תיכנס כעת לתפקידה פרץ, לשעבר יועצת התקשורת של סגנית השר לענייני ותיקים ומ"מ דובר שר התיירות
אלכסנדר כץ | (5)
נושאים בכתבה הדס פרץ

הדס פרץ מונתה לדוברת המרכז לשלטון מקומי - כך נודע לאייס. פרץ צפויה להיכנס לתפקידה בקרוב מאד. בימים האחרונים קיבלו מנהלים במרכז השלטון המקומי הודעה על המינוי.

בשנה האחרונה שימשו בתפקיד 2 דוברים, מאז פרשה ממנו לינדה ששון לאחר 3.5 שנים: מחליפה היה רועי לחמנוביץ', ששימש בתפקיד חצי שנה, ובמקומו הגיעה מירב לפידות, שגם היא כיהנה בתפקיד פרק זמן דומה.

לפני מספר שבועות, כפי שפורסם באייס, החליטה לפידות לסיים את תפקידה, והיא מונתה לדוברת בית ההשקעות המאוחד מיטב דש. בנתיים קיימו במרכז השלטון המקומי מכרז זריז, כשהם מתפקדים ללא דובר בתקופה קריטית: בעוד 3 חודשים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ומיד אחריהם יהיו בחירות לתפקיד יו"ר המרכז, בו מכהן כעת שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות-תרשיחא.

לפרץ ניסיון בייעוץ תקשורתי בתחום הפוליטי. היא עבדה בעבר במשרד הייעוץ התקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ'', והמשיכה לשמש כממלאת מקום דובר המשרד, ומשם המשיכה למשרד התיירות שם שימשה כמ"מ הדוברת, ולאחר מכן כיועצת התקשורת של סגנית השר לאזרחים ותיקים, ד"ר לאה נס.

לדברי איתי בן חורין, מעסיקה בעבר, "מדובר ביועצת תקשורת מצוינת, אינטליגנטית וחרוצה. נעשתה שם בחירה מצוינת".

את תגובתם של הדס פרץ ומרכז השלטון המקומי לא ניתן היה להשיג.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גם מכיר אותה 21/11/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    היא אשת מקצוע מצויינת ותפרגנו קצת
  • 4.
    זבולון 24/07/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    כמה דוברים החליף בעיריה ובשלטון המקומי. טירוף
  • 3.
    מכיר אותה 23/07/2013 23:23
    הגב לתגובה זו
    אני נותן לה חודשיים. היא מרגרינה לא תשרוד את בו חבוט. היא בכיינית הייתה בוכה מאלכסנדרוביץ אז מבו חבוט????
  • 2.
    בהמצלחה להדס. היא תצטרך את זה (ל"ת)
    שימרית 23/07/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נו 23/07/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    ושמישהו כבר ישלח את משרד מבקר המדינה לחקור את כל השחיתות שם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״