הדס פרץ
צילום: צילום: אלי דסה
פרסום ראשון

לבוחבוט יש פה חדש לפני הבחירות: הדס פרץ מונתה לדוברת השלטון המקומי

אחרי 2 דוברים בתפקיד בשנה האחרונה, תיכנס כעת לתפקידה פרץ, לשעבר יועצת התקשורת של סגנית השר לענייני ותיקים ומ"מ דובר שר התיירות
אלכסנדר כץ | (5)
נושאים בכתבה הדס פרץ

הדס פרץ מונתה לדוברת המרכז לשלטון מקומי - כך נודע לאייס. פרץ צפויה להיכנס לתפקידה בקרוב מאד. בימים האחרונים קיבלו מנהלים במרכז השלטון המקומי הודעה על המינוי.

בשנה האחרונה שימשו בתפקיד 2 דוברים, מאז פרשה ממנו לינדה ששון לאחר 3.5 שנים: מחליפה היה רועי לחמנוביץ', ששימש בתפקיד חצי שנה, ובמקומו הגיעה מירב לפידות, שגם היא כיהנה בתפקיד פרק זמן דומה.

לפני מספר שבועות, כפי שפורסם באייס, החליטה לפידות לסיים את תפקידה, והיא מונתה לדוברת בית ההשקעות המאוחד מיטב דש. בנתיים קיימו במרכז השלטון המקומי מכרז זריז, כשהם מתפקדים ללא דובר בתקופה קריטית: בעוד 3 חודשים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ומיד אחריהם יהיו בחירות לתפקיד יו"ר המרכז, בו מכהן כעת שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות-תרשיחא.

לפרץ ניסיון בייעוץ תקשורתי בתחום הפוליטי. היא עבדה בעבר במשרד הייעוץ התקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ'', והמשיכה לשמש כממלאת מקום דובר המשרד, ומשם המשיכה למשרד התיירות שם שימשה כמ"מ הדוברת, ולאחר מכן כיועצת התקשורת של סגנית השר לאזרחים ותיקים, ד"ר לאה נס.

לדברי איתי בן חורין, מעסיקה בעבר, "מדובר ביועצת תקשורת מצוינת, אינטליגנטית וחרוצה. נעשתה שם בחירה מצוינת".

את תגובתם של הדס פרץ ומרכז השלטון המקומי לא ניתן היה להשיג.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גם מכיר אותה 21/11/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    היא אשת מקצוע מצויינת ותפרגנו קצת
  • 4.
    זבולון 24/07/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    כמה דוברים החליף בעיריה ובשלטון המקומי. טירוף
  • 3.
    מכיר אותה 23/07/2013 23:23
    הגב לתגובה זו
    אני נותן לה חודשיים. היא מרגרינה לא תשרוד את בו חבוט. היא בכיינית הייתה בוכה מאלכסנדרוביץ אז מבו חבוט????
  • 2.
    בהמצלחה להדס. היא תצטרך את זה (ל"ת)
    שימרית 23/07/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נו 23/07/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    ושמישהו כבר ישלח את משרד מבקר המדינה לחקור את כל השחיתות שם
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.