ג'ניפר סנוקל
צילום: צילום מסך ערוץ 10
פרסום ראשון

ג'ניפר סנוקל מ'מעושרות' פיצצה ראיון עם 'פנאי פלוס'; האם ערוץ 10 יתחיל בחרם?

סנוקל נשאלה על סכסוך עם הספר שלה, מה שהוביל לפיצוץ. בערוץ 10 ניסו למנוע את הפרסום, ובסוף הרימו כתבה בוואלה, שפרסם גם הוא את הפרשה. 'פנאי פלוס': "ערוץ 10 לא עומד בסיכומים". ערוץ 10: היחסים תקינים
אלכסנדר כץ | (3)

ראיון שקיים 'פנאי פלוס' עם ג'ניפר סנוקל, אחת מכוכבות הסדרה 'מעושרות', התפוצץ, מה שהעלה את היחסים בין ערוץ 10 למגזין הבידור על שירטון. בתעשייה ממתינים לראות האם המהלך הבא של הערוץ יהיה החרמתו של 'פנאי פלוס' - כלומר הימנעות משיתוף פעולה לגבי הפקות טלוויזיה ומתן תגובות.

ביום חמישי שעבר קיים שי פרץ ראיון עם סנוקל, לאחר שכבר ביצעה סדרת צילומים לטובת כתבת השער שתפורסם מחר (יום ד'). לקראת סופו העלה פרץ את סוגיית הסכסוך הכספי שלה עם הספר גבריאל (גבי) אביב, במסגרת תחקיר שקיים כתב המדיה של המגזין רואי (איקו) עוזרי. בעקבות כך היא החלה לבכות ופוצצה את הראיון.

במהלך הימים שלאחר מכן, גורמים ב'פנאי פלוס' טוענים כי אנשי ערוץ 10 ניסו ללחוץ על העיתון כדי להימנע מפרסום כזה, ואף ביקשו להציג הוכחות לטענותיו של אותו ספר. גורמים גם יודעים לספר כי במהלך זריז, פנו בערוץ 10 לוואלה תרבות, והציעו להם לפרסם ראיון עם סנוקל. אותו ראיון עלה לאוויר אמש בחצות, בין שני לשלישי, כאשר גם שם ידעו ככל הנראה מסיפור הספר, אולם לא פרסמו אותו באותו שלב.

הבוקר פורסם באתר XNET כתבת קידום מאת עוזרי לראיון שיפורסם מחר ב'פנאי פלוס', שכלל את הפרטים על הסכסוך בין סנוקל לספר. מספר שעות לאחר מכן פורסם סיפור הסכסוך וחלופת ה-SMSים בין השניים, גם במדור הרכילות וואלה סלבס, ובכך למעשה ערוץ 10 "חטף" ב-2 כלי התקשורת.

אגב, רק לאחרונה סבל וואלה סלבס גם הוא מראיון שהסתיים לפני הזמן. הייתה זו הדוגמנית בר רפאלי, שבמהלך קמפיין לרשת 'פוקס', נשאלה כחלק משאלון אסוציאציות, על דובר צה"ל, ועל הקשר הרומנטי שיוחס לה ולגיא גיאור. רפאלי סירבה לקחת חלק בהמשך הראיון ועזבה את המקום, דבר שעורר זעם בוואלה.

בערוץ 10 מנמיכים להבות בפרשת ג'ניפר סנוקל, וטוענים כי היחסים בין הגופים תקינים: "'פנאי פלוס' הוא מגזין טלוויזיה ובידור חשוב ביותר, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה פורה, גם בעבר וגם היום". ממערכת 'פנאי פלוס' נמסר מאידך, כי "לצערנו, אנחנו רגילים לעובדה שדוברות ערוץ 10 אינה עומדת בסיכומים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דני 22/05/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    מאיפה העילגות הזו ?
  • 2.
    תנועת הצופים 22/05/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    מה הלאה? היחסים עם מורטת הגבות גורמים להרמת גבה? שערה סוררת שנשארה אחרי הביקיני-ליין ? אכן ימים טובים לעיתונות
  • 1.
    בכתה המוזרה הזאת? טוב מאד (ל"ת)
    דורית 21/05/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״