ג'ניפר סנוקל
צילום: צילום מסך ערוץ 10
פרסום ראשון

ג'ניפר סנוקל מ'מעושרות' פיצצה ראיון עם 'פנאי פלוס'; האם ערוץ 10 יתחיל בחרם?

סנוקל נשאלה על סכסוך עם הספר שלה, מה שהוביל לפיצוץ. בערוץ 10 ניסו למנוע את הפרסום, ובסוף הרימו כתבה בוואלה, שפרסם גם הוא את הפרשה. 'פנאי פלוס': "ערוץ 10 לא עומד בסיכומים". ערוץ 10: היחסים תקינים
אלכסנדר כץ | (3)

ראיון שקיים 'פנאי פלוס' עם ג'ניפר סנוקל, אחת מכוכבות הסדרה 'מעושרות', התפוצץ, מה שהעלה את היחסים בין ערוץ 10 למגזין הבידור על שירטון. בתעשייה ממתינים לראות האם המהלך הבא של הערוץ יהיה החרמתו של 'פנאי פלוס' - כלומר הימנעות משיתוף פעולה לגבי הפקות טלוויזיה ומתן תגובות.

ביום חמישי שעבר קיים שי פרץ ראיון עם סנוקל, לאחר שכבר ביצעה סדרת צילומים לטובת כתבת השער שתפורסם מחר (יום ד'). לקראת סופו העלה פרץ את סוגיית הסכסוך הכספי שלה עם הספר גבריאל (גבי) אביב, במסגרת תחקיר שקיים כתב המדיה של המגזין רואי (איקו) עוזרי. בעקבות כך היא החלה לבכות ופוצצה את הראיון.

במהלך הימים שלאחר מכן, גורמים ב'פנאי פלוס' טוענים כי אנשי ערוץ 10 ניסו ללחוץ על העיתון כדי להימנע מפרסום כזה, ואף ביקשו להציג הוכחות לטענותיו של אותו ספר. גורמים גם יודעים לספר כי במהלך זריז, פנו בערוץ 10 לוואלה תרבות, והציעו להם לפרסם ראיון עם סנוקל. אותו ראיון עלה לאוויר אמש בחצות, בין שני לשלישי, כאשר גם שם ידעו ככל הנראה מסיפור הספר, אולם לא פרסמו אותו באותו שלב.

הבוקר פורסם באתר XNET כתבת קידום מאת עוזרי לראיון שיפורסם מחר ב'פנאי פלוס', שכלל את הפרטים על הסכסוך בין סנוקל לספר. מספר שעות לאחר מכן פורסם סיפור הסכסוך וחלופת ה-SMSים בין השניים, גם במדור הרכילות וואלה סלבס, ובכך למעשה ערוץ 10 "חטף" ב-2 כלי התקשורת.

אגב, רק לאחרונה סבל וואלה סלבס גם הוא מראיון שהסתיים לפני הזמן. הייתה זו הדוגמנית בר רפאלי, שבמהלך קמפיין לרשת 'פוקס', נשאלה כחלק משאלון אסוציאציות, על דובר צה"ל, ועל הקשר הרומנטי שיוחס לה ולגיא גיאור. רפאלי סירבה לקחת חלק בהמשך הראיון ועזבה את המקום, דבר שעורר זעם בוואלה.

בערוץ 10 מנמיכים להבות בפרשת ג'ניפר סנוקל, וטוענים כי היחסים בין הגופים תקינים: "'פנאי פלוס' הוא מגזין טלוויזיה ובידור חשוב ביותר, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה פורה, גם בעבר וגם היום". ממערכת 'פנאי פלוס' נמסר מאידך, כי "לצערנו, אנחנו רגילים לעובדה שדוברות ערוץ 10 אינה עומדת בסיכומים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דני 22/05/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    מאיפה העילגות הזו ?
  • 2.
    תנועת הצופים 22/05/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    מה הלאה? היחסים עם מורטת הגבות גורמים להרמת גבה? שערה סוררת שנשארה אחרי הביקיני-ליין ? אכן ימים טובים לעיתונות
  • 1.
    בכתה המוזרה הזאת? טוב מאד (ל"ת)
    דורית 21/05/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.