פרסום ראשון

שיזהרו מהפקק בגינות סחרוב: מגעים לשידור 'סלוצקי ודומינגז' ברדיו ירושלים

אחרי שקול רגע החליף אותה ב'טל ואביעד', תכנית הבוקר של רדיו ת"א שמשודרת גם ברדיו חיפה, 'חם אש 99.5FM', ודרום, צפויה להגיע גם לבירה
אלכסנדר כץ | (10)

רדיו ירושלים מקיימת מגעים עם רדיו תל אביב לשידור בסינדיקציה של 'תכנית הבוקר של ישראל' בהגשת הראל סלוצקי ועופר דומינגז - כך נודע לאייס.

התחנה האזורית בירושלים לא משדרת אף אחת מתכניות הבוקר המדוברות - 'סלוצקי ודומינגז', 'טל ואביעד' או 'שי ודרור'. בין 6:00 ל-8:00 בבוקר משודרת בתחנה 'בוקר חדש בירושלים' עם דיווחי תנועה וסקירת עיתונים, ומ-8:00 עד 10:00 משדר אבי רצון את 'רצון חופשי'.

רצועת הבוקר שבין 7:00 ל-9:00, נמצאת בשנים האחרונות במוקד התחרות בין תחנות הרדיו האזוריות השונות. לרדיו תל אביב יש את 'סלוצקי ודומינגז' שמשודרת בסינדיקציה גם ברדיו חיפה, השלוחה הים-תיכונית של רדיו חיפה - 'חם אש 99.5FM', ורדיו דרום FM101.5. באותן שעות משודרת 'טל ואביעד' של רדיו אקו 99FM, שמועברת בסינדיקציה גם בצפון ללא הפסקה ובקול רגע, ואילו לרדיו ללא הפסקה יש את 'שי ודרור'. שידור 'סלוצקי ודומינגז' ברדיו ירושלים יחייב שינוי בלוח שידורי הבוקר של התחנה הירושלמית.

כפי שפורסם לראשונה באייס, לפני כחודש וחצי החליטו ברדיו קול רגע להחליף במשבצת תכנית הבוקר, את 'סלוצקי ודומינגז' ב'טל ואביעד', וזאת בשל חילוקי דעות מסחריים בכל הנוגע לחלוקת ההכנסות מתכניתם של הראל סלוצקי ועופר דומינגז. על פניו, שידור סינדיקציה של 'סלוצקי ודומינגז' גם ברדיו ירושלים, עשויה להעניק לתכנית דחיפה רצינית עם עשרות אלפי מאזינים פוטנציאליים, בנוסף ל-110 אלף מאזינים כיום ב-4 תחנות, על פי נתוני סקר TGI.

מנכ"ל רדיו ירושלים, גדי קסטיאל אישר כי "מתנהלים מגעים בלבד". מרדיו תל אביב נמסר: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אבי 03/03/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    בושה לרדיו קול רגע
  • 9.
    הכי טובים בארץ רדיו במיטבו ממכר (ל"ת)
    ליאור 03/03/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מכורה לתוכנית (ל"ת)
    יפעת 03/03/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    קסטיאל תבקש כסף יש להם ים קד"מים (ל"ת)
    דנידין 28/02/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    סלוצקי ודומינגז קונגלומרט! סחתיין (ל"ת)
    סבו בבו 27/02/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    טליה לוינסון 27/02/2013 18:38
    הגב לתגובה זו
    לא נעים אבל אין לי מושג במי מדובר.
  • 4.
    תותחים! (ל"ת)
    יאללה גולללללסטאר 27/02/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוטי 27/02/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    מי שראה אותם בגולסטטטאר ומקשיב להם בבוקר יודע שהם הצמד הכי חם היום.
  • 2.
    סתם תכנית לא מעניינת (ל"ת)
    עופר 27/02/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי מירושלים 27/02/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    כתושב ירושלים שמקום עבודתו בתל אביב, אני נוסע מדיי בוקר ומאזין לסלוצקי ודומינגז כשאני מתקרב לגבולות תל אביב. ללא ספק, תוכנית הבוקר המצחיקה והמוצלחת ביותר בארץ.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.62%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.62%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״