שיזהרו מהפקק בגינות סחרוב: מגעים לשידור 'סלוצקי ודומינגז' ברדיו ירושלים
רדיו ירושלים מקיימת מגעים עם רדיו תל אביב לשידור בסינדיקציה של 'תכנית הבוקר של ישראל' בהגשת הראל סלוצקי ועופר דומינגז - כך נודע לאייס.
התחנה האזורית בירושלים לא משדרת אף אחת מתכניות הבוקר המדוברות - 'סלוצקי ודומינגז', 'טל ואביעד' או 'שי ודרור'. בין 6:00 ל-8:00 בבוקר משודרת בתחנה 'בוקר חדש בירושלים' עם דיווחי תנועה וסקירת עיתונים, ומ-8:00 עד 10:00 משדר אבי רצון את 'רצון חופשי'.
רצועת הבוקר שבין 7:00 ל-9:00, נמצאת בשנים האחרונות במוקד התחרות בין תחנות הרדיו האזוריות השונות. לרדיו תל אביב יש את 'סלוצקי ודומינגז' שמשודרת בסינדיקציה גם ברדיו חיפה, השלוחה הים-תיכונית של רדיו חיפה - 'חם אש 99.5FM', ורדיו דרום FM101.5. באותן שעות משודרת 'טל ואביעד' של רדיו אקו 99FM, שמועברת בסינדיקציה גם בצפון ללא הפסקה ובקול רגע, ואילו לרדיו ללא הפסקה יש את 'שי ודרור'. שידור 'סלוצקי ודומינגז' ברדיו ירושלים יחייב שינוי בלוח שידורי הבוקר של התחנה הירושלמית.
כפי שפורסם לראשונה באייס, לפני כחודש וחצי החליטו ברדיו קול רגע
מנכ"ל רדיו ירושלים, גדי קסטיאל אישר כי "מתנהלים מגעים בלבד". מרדיו תל אביב נמסר: "אין תגובה".
- 10.אבי 03/03/2013 15:49הגב לתגובה זובושה לרדיו קול רגע
- 9.הכי טובים בארץ רדיו במיטבו ממכר (ל"ת)ליאור 03/03/2013 14:22הגב לתגובה זו
- 8.מכורה לתוכנית (ל"ת)יפעת 03/03/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 7.קסטיאל תבקש כסף יש להם ים קד"מים (ל"ת)דנידין 28/02/2013 14:57הגב לתגובה זו
- 6.סלוצקי ודומינגז קונגלומרט! סחתיין (ל"ת)סבו בבו 27/02/2013 18:43הגב לתגובה זו
- 5.טליה לוינסון 27/02/2013 18:38הגב לתגובה זולא נעים אבל אין לי מושג במי מדובר.
- 4.תותחים! (ל"ת)יאללה גולללללסטאר 27/02/2013 18:25הגב לתגובה זו
- 3.מוטי 27/02/2013 18:24הגב לתגובה זומי שראה אותם בגולסטטטאר ומקשיב להם בבוקר יודע שהם הצמד הכי חם היום.
- 2.סתם תכנית לא מעניינת (ל"ת)עופר 27/02/2013 17:41הגב לתגובה זו
- 1.יוסי מירושלים 27/02/2013 17:40הגב לתגובה זוכתושב ירושלים שמקום עבודתו בתל אביב, אני נוסע מדיי בוקר ומאזין לסלוצקי ודומינגז כשאני מתקרב לגבולות תל אביב. ללא ספק, תוכנית הבוקר המצחיקה והמוצלחת ביותר בארץ.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.