יריד תעסוקה בבורסה: חברות הייטק יציעו 1,000 משרות למילואימניקים

יריד תעסוקה ייחודי שייערך בשבוע הבא (18 באפריל), בבורסה לניירות ערך בתל אביב, יפגיש בין חברות הייטק המחפשות לגייס כוח אדם לבין מילואימניקים; במסגרת היריד משוב והצעות לשיפור קורות החיים מצוות הגיוס של Wix וצילומים מקצועיים עבור פרופיל הLinkedIn
איתן גרסטנפלד | (1)

עם חזרתם של מאות אלפי משרתי ומשרתות מילואים משירות ממושך בעקבות אירועי ה- 7 באוקטובר, רבים נתקלים בקשיים בחזרה לשוק העבודה, אם כתוצאה מפיטורים וצמצומים בחברות ההייטק ואם מרצון אישי לבצע שינוי. יריד תעסוקה מיוחד, שיתקיים בשבוע הבא, ביום חמישי (18 באפריל), בבורסה לניירות ערך בתל אביב, יפגיש בין חברות הייטק המחפשות לגייס כוח אדם, לכ-1,000 אנשי מילואים המחפשים עבודה.

נוסף למפגש, בכדי להעניק למשתתפים כלים אפקטיביים לחיפוש עבודה ולסייע בתהליך, הם יוכלו לקבל במסגרת היריד משוב והצעות לשיפור קורות החיים מצוות הגיוס של Wix, עזרה בתהליכים קיימים ותובנות גיוס מאנשי מקצוע וצילומים מקצועיים עבור פרופיל הLinkedIn.

את יריד התעסוקה יזמו שלושה צעירים: שי גואל, שותף בקרן Ventures Sarona ותומר ביטון, שחזר לשגרה לאחר מספר חודשים של מילואים, שחברו יחד לאריק כהן, מנהל השיווק של קרן שרונה. "זה המעט שיכולנו לעשות עבור אותם אנשים איכותיים שבזכותם אנחנו כאן. מדובר באמת במלח הארץ, אנשים טובים שצריכים להיות בעמדות מפתח" מסר גואל.

החברות שייקחו חלק ביריד מגיעות ממגוון תחומים בהייטק כמו שבבים, פינטק, תוכנה, אוטו-טק ועוד. ביריד ישתתפו חברות הייטק גלובליות לצד ישראליות, חברות גדולות וציבוריות לצד סטרטאפים, בין המשתתפות: NAYAX Nvidia, Wix, Motors, General Global, Papapya Connecteam, Checkmarx, Exodigo, Upwind, Akamai,IVA Matrix, ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יוזמה מבורכת (ל"ת)
    עוזרי 08/04/2024 13:14
    הגב לתגובה זו
סונדאר פיצאי גוגל GOOGLE
צילום: Eesan1969, Wikipedia

מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"

סונדאר פיצ'אי על העתיד - אינטרנט, משקפיים חכמים, בינה מלאכותית והחזון

עמית בר |

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל סבור שהבינה המלאכותית תחולל מהפכה הגדולה יותר מזו של האינטרנט. הוא מזכיר שכאשר האינטרנט החל את דרכו, גוגל כלל לא הייתה קיימת, ובאותו אופן הוא צופה שבעתיד הקרוב ייווצרו חברות, מוצרים וקטגוריות שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין. פיצ'אי אומר את משנתו בתקשורת האמריקאית, ראיונות ופודקאסטים, אספנו את עיקרי הדברים מהזמן האחרון

משקפיים חכמים: מיליונים ינסו את המוצר בשנה הקרובה

גוגל חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי האופנה הבינלאומיים Gentle Monster ו-Warby Parker, ומתכננת להשיק גרסאות למפתחים עוד השנה. לדברי פיצ'אי, המוצרים שיגיעו למפתחים יהיו קרובים מאוד לגרסאות הסופיות שיגיעו לשוק הרחב.

הוא צופה שמיליוני אנשים ינסו את הטכנולוגיה. עם זאת, עדיין לא מדובר במוצר שיהפוך למיינסטרים ברמה של האייפון. האתגר המרכזי, לדבריו, הוא לשכנע אנשים לענוד מכשיר על הפנים שלהם לאורך זמן - רף שגבוה משמעותית מאשר להחזיק טלפון בכיס.

פיצ'אי מתמודד עם ביקורת חריפה מצד מפרסמים ובעלי אתרים, שבעצם מאשימים את גוגל בגניבת תוכן ובשימוש בו ללא תמורה כלכלית. הוא טוען שגוגל היא החברה היחידה שעדיין מתעדפת שליחת תעבורה לאתרי אינטרנט, בעוד שמתחרים חדשים מצהירים בגלוי שאינם מתכוונים לעשות זאת. הוא מציג מידע כי דפי האינטרנט הזמינים לסריקה של גוגל גדל ב-45% בשנתיים האחרונות בלבד - נתון שלדבריו סותר את הטענות על "מות האינטרנט". כשנשאל אם הגידול נובע מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הוא מסביר שלחברה יש מגוון טכניקות לזיהוי תוכן שנוצר על ידי מכונות, וזה לא מסביר את המגמה הכללית.

הוא משוכנע שכמו בכל המעברים הטכנולוגיים של 25 השנים האחרונות, גם הפעם התוצאה הסופית תהיה חיובית עבור בעלי האתרים.

האם עידן החיפוש המסורתי מגיע לקיצו?

לראשונה מזה 22 שנה נרשמה ירידה בחיפושים בדפדפן Safari של אפל, מה שהוביל לירידה זמנית במחיר המניה של גוגל. פיצ'אי דוחה את החששות ומתעקש שהחברה רואה צמיחה כוללת בשאילתות חיפוש, כולל במכשירי אפל.

יוני בן חמויוני בן חמו

כשה-AI עובד נגדך: מדוע תשתיות לבדן כבר לא מספיקות

בעידן של מתקפות סייבר חכמות, עסקים כבר לא יכולים להסתפק בתשתיות תקשורת בסיסיות – הגיע הזמן לחשוב מחדש על תשתיות, רשתות ואבטחה

נושאים בכתבה סייבר AI

קשה לחשוב על צמד מילים מדובר יותר בעת האחרונה מאשר "בינה מלאכותית". היא משנה את עולמנו ומכתיבה כללים חדשים כל יום, ובעיקר מעוררת עניין, שאלות והיערכות מחודשת במגזר העסקי.

ה-AI כבר היום משפר את הדרך שבה עסקים מתנהלים: תהליכים מתייעלים, שירותים מתקדמים מתגלגלים במהירות לשוק, ונוצרות יכולות חדשות שלא היו אפשריות עד לאחרונה. ארגונים משתמשים ב-AI  כדי לנתח נתונים במהירות, לחזות התנהגות לקוחות, לייעל תהליכי שרשרת אספקה ולהציע שירותים אוטומטיים חכמים שמעצימים את חוויית הלקוח.

אבל לא רק אנחנו משתמשים בטכנולוגיה הזו. האקרים ותוקפי סייבר עושים בה שימוש יום-יומי כדי לעקוף הגנות מסורתיות, לזהות פרצות בצורה חכמה יותר, ולבצע מתקפות מדויקות, שקטות ומורכבות מאי פעם. הם משתמשים ב-AI  כדי להסתוות, ללמוד דפוסי פעולה של משתמשים לגיטימיים, ולחדור למערכות בעזרת תוכן שנראה אנושי לחלוטין, החל מאימיילים מעולמות הפישינג ועד תקיפות מבוססות צ'אט.

המציאות הזו מחייבת כל ארגון, בכל גודל ובכל תחום, להסתכל מחדש על מה שהוא יודע, או חושב שהוא יודע, על תשתיות, רשתות ואבטחה. כבר לא מספיק "להיות מחובר". עכשיו צריך לדעת שאתה מחובר נכון, חכם ובעיקר בטוח

המספרים מדברים: איומי הסייבר מתעצמים

בשנת 2024 בלבד, הנזק העולמי מתקיפות סייבר חצה את רף 9.5 טריליון דולר, סכום אדיר, בסדר גודל של כלכלה של מדינה שלמה. מדובר בפגיעה שאינה רק טכנולוגית, אלא גם כלכלית, תדמיתית ותפעולית עבור ארגונים רבים.