מארק בניוף מנכל סיילספורס
צילום: Dan Farber, FLICKR

התחרות מתגברת: סיילספורס מכריזה על EinsteinGPT

איינשטיין GPT נועד לשלב את טכנולוגיית ה-Generative AI עם מודלים פרטיים של סיילספורס המתבססים על מידע מצטבר מה-CRM שנאסף מכל אינטראקציה עם הלקוחות לרוחב הארגון בזמן אמת
דור עצמון |

ענקית ה-CRM סיילספורס, השיקה היום את EinsteinGPT - טכנולוגיית ה-Generative AI (בינה מלאכותית יוצרת) בשילוב עם CRM הראשונה בעולם המספקת תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית לכל אינטראקציה בכל מחלקות הארגון ממכירות, לשירות, שיווק, מסחר אלקטרוני ומערכות מידע בהיקפים גדולים. בעזרת איינשטיין GPT מערכת ה-CRM של סיילספורס תשנה את כל חווית הלקוח.

לדברי החברה, איינשטיין GPT מחדיר לדגמי הבינה המלאכותית הקניינית של סיילספורס טכנולוגיית Generative AI המגיעה ממערכת של שותפים, ונתוני CRM בזמן אמת מענן הנתונים של סיילספורס אשר קולטים ומאחדים את כל נתוני הלקוחות של החברה. באמצעות איינשטיין GPT, לקוחות צפויים להיות מסוגלים לחבר נתונים אלה למודלים קיימים של בינה מלאכותית או לייבא מודל חיצוני משלהם.

לדוגמא, איינשטיין GPT יכול ליצור מיילים עם טקסטים מותאמים אישית לאנשי מכירות כדי לשלוח ללקוחות, ליצור תשובות ספציפיות לאנשי שירות הלקוחות שיעזרו להם לענות מהר יותר ללקוח, לייצר תוכן ממוקד לאנשי שיווק כדי להגדיל את אחוזי ההמרה לקמפיין, או לייצר קוד בצורה אוטומטית.

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס: "העולם חווה כיום את אחד השינויים הטכנולוגיים העמוקים ביותר עם עלייתן של טכנולוגיות זמן-אמת ובינה מלאכותית יוצרת. השינוי הגיע ברגע מכריע כאשר כל חברה מתמקדת כיום בחיבור עם לקוחותיה בדרכים אינטליגנטיות, אוטומטיות ומותאמות יותר. איינשטיין GPT בשילוב עם Data Cloud שלנו, אשר מוטמע בכל העננים האחרים כמו גם ב-Tableau, Slack ו-Mulesoft הוא דרך נוספת שבה אנו פותחים את הדלת לעתיד AI לכל לקוחותינו".

בנוסף, סיילספורס מכריזה היום על שיתוף פעולה עם OpenAI לשילוב יכולות ה-ChatGPT הארגוניות שלה, מודלי השפה (LLM) ותשתית מותאמת לבינה מלאכותית יחד עם מודלי ה-AI הפרטיים של סיילספורס, כדי לספק תוכן רלוונטי ומהימן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית.

סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI: "כפלטפורמת ה-CRM הגדולה בעולם, הבינה המלאכותית היוצרת של סיילספורס הינו מהלך משמעותי שיעניק ערך מוסף ללקוחות בתקופה שבה בינה מלאכותית הופכת לטרנספורמטיבית מאי פעם, וצומחת בקצב שלא נראה כמותו בעבר. יחד OpenAI וסיילספורס מאמינות שעלינו לנקוט גישה אחראית ואמינה לבינה מלאכותית, ולהישאר ממוקדים בקידום התחום בצורה שתועיל להמונים".

איינשטיין GPT הוא הדור הבא של איינשטיין, טכנולוגיית ה-AI של סיילספורס, שמספקת כיום יותר מ-200 מיליארד תחזיות מבוססות בינה מלאכותית ביום ברחבי פלטפורמת ה-Costumer 360. 

קיראו עוד ב"BizTech"

המוצרים המושקים היום הם:

1. איינשטיין GPT לשירות לקוחות: הפקת מאמרי ידע המבוססים על הערות ממקרים קודמים. יצירת תשובות צ'אט אישיות אוטומטיות של סוכנים כדי להגביר את שביעות רצון הלקוחות באמצעות התאמה אישית ואינטראקציות שירות מהירות יותר.

2. איינשטיין GPT למכירות: יצירה אוטומטית של משימות מכירה כמו כתיבת מיילים, תזמון פגישות והכנה לאינטראקציה הבאה.

3. איינשטיין GPT לשיווק: יצירת תוכן באופן דינמי המותאם אישית כדי למשוך לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים בדואר אלקטרוני, בנייד, אינטרנט ופרסום.

4. איינשטיין GPT ליצירת פרודוקטיביות בקרב מפתחים: משפר את פרודוקטיביות המפתחים עם מודל השפה הייחודי של סיילספורס באמצעות עוזר צ'אט בינה מלאכותית ליצירת קוד ולשאול שאלות עבור שפות כמו Apex.

5. איינשטיין GPT לסלאק: יספק תובנות על לקוחות מבוססות בינה מלאכותית ב-Slack כמו סיכומים חכמים של הזדמנויות מכירה ומחקר רקע על כל ארגון במערכת.

כמו כן, סיילספורס הודיעה כי סיילספורס ונצ'רס, זרוע ההשקעות הגלובלית של החברה, מקימה קרן בינה מלאכותית יוצרת. הקרן בגובה 250 מיליון דולר תשקיע בסטאראפים בעלי פוטנציאל גבוה, תחזק את האקו-סיסטם היזמי בתחום ותעודד פיתוח של בינה מלאכותית יוצרת אחראית ואמינה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ארמיס מייסדים
צילום: ארמיס

אקזיט ענק בסייבר - ארמיס תימכר ב-7 מיליארד דולר

דיווח בבלומברג: ServiceNow תרכוש את ארמיס ב-7 מיליארד דולר

רן קידר |
נושאים בכתבה ארמיס

דיווח בבלומברג: ServiceNow תרכוש את ארמיס ב-7 מיליארד דולר. ארמיס, חברת סייבר ישראלית-אמריקאית שנוסדה ב-2015 על ידי יוצאי יחידת 8200 ומבוססת בסן פרנסיסקו, מתמחה בניטור וניהול התקנים מחוברים ללא התקנת סוכנים. הפלטפורמה שלה מזהה אלפי התקנים "עיוורים" ברשתות ארגוניות, כולל IoT, ציוד רפואי, מערכות תעשייתיות OT ותשתיות קריטיות, ומספקת נראות מלאה לסיכונים. הטכנולוגיה מזהה יותר נקודות תורפה מכלים מסורתיים ומשרתת מעל 40% מחברות Fortune 100, כולל 7 מתוך Fortune 10, וכן ארגונים בבנקאות, תעשייה כבדה, תעופה וביטחון.

לאחרונה גייסה ארמיס 435 מיליון דולר בהובלת גולדמן סאקס ו-CapitalG, לפי שווי של 6.1 מיליארד דולר – עלייה משמעותית משווי 4.5 מיליארד דולר שהיה לפני כחצי שנה. ההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) חצו את רף 300 מיליון דולר, צמיחה של למעלה מ-50% משנה קודם, עם אלפי לקוחות גלובליים. בשנתיים האחרונות ביצעה שלוש רכישות בתחומי ענן, AI ואבטחת OT, שתרמו מיליוני דולרים נוספים להכנסות. החברה מתכננת להגיע למיליארד דולר ARR תוך שלוש שנים, כשההצהרה היתה שהחברה נערכת להנפקה בעוד שנה-שנה וחצי.

אלא ש-ServiceNow טרפה את הקלפים. ההצעה שלה כנראה היתה "טובה מדי", הצעה שאי אפשר להגיד לה לא. משקיעים כמו Insight Partners (שרכשה ב-2020 תמורת 1.1 מיליארד דולר) ו-CapitalG שהיו בסבבים מוקדמים ירוויחו פי 6-7 על ההשקעה, 

כך או אחרת, השילוב של מערכות ארמיס עם ServiceNow, שפלטפורמת ה-ITSM שלה משרתת 85% מחברות Fortune 500, יאפשר ניטור התקנים משולב שמפחית עלויות תפעול ב-25-30% ויחזק חשיפה לשוק IoT שיגיע ל-15 מיליארד התקנים עד 2026. העסקה מבטאת טרנד רחב: 60% מעסקאות הסייבר מאז 2023 כוללות אינטגרציה לפלטפורמות ענק כמו Microsoft, Salesforce ו-Oracle, מקצרת זמן שילוב מ-12 ל-6 חודשים ומגדילה הכנסות משותפות ב-35%. לתעשייה הישראלית, זהו אקזיט נוסף אחרי שוויז נמכרה למיקרוסופט ב-32 מיליארד דולר וסייברארק לפאלו אלטו ב-25 מיליארד דולר. 



ארמיס מייסדים
צילום: ארמיס

אקזיט ענק בסייבר - ארמיס תימכר ב-7 מיליארד דולר

דיווח בבלומברג: ServiceNow תרכוש את ארמיס ב-7 מיליארד דולר

רן קידר |
נושאים בכתבה ארמיס

דיווח בבלומברג: ServiceNow תרכוש את ארמיס ב-7 מיליארד דולר. ארמיס, חברת סייבר ישראלית-אמריקאית שנוסדה ב-2015 על ידי יוצאי יחידת 8200 ומבוססת בסן פרנסיסקו, מתמחה בניטור וניהול התקנים מחוברים ללא התקנת סוכנים. הפלטפורמה שלה מזהה אלפי התקנים "עיוורים" ברשתות ארגוניות, כולל IoT, ציוד רפואי, מערכות תעשייתיות OT ותשתיות קריטיות, ומספקת נראות מלאה לסיכונים. הטכנולוגיה מזהה יותר נקודות תורפה מכלים מסורתיים ומשרתת מעל 40% מחברות Fortune 100, כולל 7 מתוך Fortune 10, וכן ארגונים בבנקאות, תעשייה כבדה, תעופה וביטחון.

לאחרונה גייסה ארמיס 435 מיליון דולר בהובלת גולדמן סאקס ו-CapitalG, לפי שווי של 6.1 מיליארד דולר – עלייה משמעותית משווי 4.5 מיליארד דולר שהיה לפני כחצי שנה. ההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) חצו את רף 300 מיליון דולר, צמיחה של למעלה מ-50% משנה קודם, עם אלפי לקוחות גלובליים. בשנתיים האחרונות ביצעה שלוש רכישות בתחומי ענן, AI ואבטחת OT, שתרמו מיליוני דולרים נוספים להכנסות. החברה מתכננת להגיע למיליארד דולר ARR תוך שלוש שנים, כשההצהרה היתה שהחברה נערכת להנפקה בעוד שנה-שנה וחצי.

אלא ש-ServiceNow טרפה את הקלפים. ההצעה שלה כנראה היתה "טובה מדי", הצעה שאי אפשר להגיד לה לא. משקיעים כמו Insight Partners (שרכשה ב-2020 תמורת 1.1 מיליארד דולר) ו-CapitalG שהיו בסבבים מוקדמים ירוויחו פי 6-7 על ההשקעה, 

כך או אחרת, השילוב של מערכות ארמיס עם ServiceNow, שפלטפורמת ה-ITSM שלה משרתת 85% מחברות Fortune 500, יאפשר ניטור התקנים משולב שמפחית עלויות תפעול ב-25-30% ויחזק חשיפה לשוק IoT שיגיע ל-15 מיליארד התקנים עד 2026. העסקה מבטאת טרנד רחב: 60% מעסקאות הסייבר מאז 2023 כוללות אינטגרציה לפלטפורמות ענק כמו Microsoft, Salesforce ו-Oracle, מקצרת זמן שילוב מ-12 ל-6 חודשים ומגדילה הכנסות משותפות ב-35%. לתעשייה הישראלית, זהו אקזיט נוסף אחרי שוויז נמכרה למיקרוסופט ב-32 מיליארד דולר וסייברארק לפאלו אלטו ב-25 מיליארד דולר.