טדי שגיא
צילום: יח"צ

טדי שגיא מקים חברת פינטק חדשה: תספק פתרון תשלומים אוטומטי

איש העסקים  העמיד לחברה Pay.com שבעלותו ועוסקת בפיתוח פתרון תשלומים המבוסס על אוטומציה מלאה קו אשראי של 100 מיליון דולר; "קוראים תיגר על השמרנות של תעשיית התשלומים המקוונים"
איתן גרסטנפלד |

שלוש שנים לאחר שמכר באקזיט משמעותי את חברת פתרונות התשלומים SafeCharge תמורת 889 מיליון דולר, חוזר המיליארדר טדי שגיא לעולמות הפינטק וחושף לראשונה חברה חדשה בבעלותו, Pay.com, שתספק פתרון תשלומים המבוסס על אוטומציה מלאה.

 

על פי החברה, מה שמבדיל אותה מחברות תשלומים אחרות הוא שפתרון התשלומים שלה מבוסס אוטומציה מלאה, כלומר אוטומטי לחלוטין ללא מגע יד אדם - החל מהרגע שבו הסוחר מחפש בגוגל אחר פתרון תשלומים לעסק שלו, דרך תהליך הבדיקה, הזיהוי והאימות שלו וכלה בחיתום. הפתרון של החברה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML) וטכנולוגיות ענן, שמטרתן לייצר חווית משתמש טובה יותר עבור לקוח הקצה ולשפר את יחסי ההמרה עבור הסוחר.

החברה מתעדת להיות תשתית אוטומטית לקבלת שירותי תשלומים אשר מבצעת תהליך התאמה אופטימלי ללקוח הקצה, כאשר המטרה הינה להגדיל את אחוזי ההמרה בעסק. לדוגמה לקוח קצה הולנדי שיכנס לרכוש מוצר מחנות איקומרס יקבל חוויה מותאמת אשר תאפשר לו לרכוש דרך iDEAL (אמצעי התשלום המוביל בהולנד) ולקוח קצה שיכנס מבלגיה יקבל תיעדוף לרכוש עם Bancontact.

כחלק מההקמה, טדי שגיא, העמיד לחברה קו אשראי של 100 מיליון דולר, אותו היא מתעדת להשקיע ברכישות ומיזוגים. במילים אחרות, לצד פיתוח In house של הפתרון שלה, Pay.com לא זונחת את אסטרטגיית המיזוגים והרכישות שאופיינית לקבוצת טדי שגיא, ומחפשת בעקביות אחר רכישות שמתאימות לחזון החברה. לפי תחזיות החברה, עד לסוף 2022 צפויה החברה לסלוק עסקאות בשווי של 4 מיליארד דולר. Pay.com מעסיקה כרגע 45 עובדים, וממשיכה לגייס. לחברה משרדי הנהלה בלונדון, ארה״ב, ומרכז פיתוח בקפריסין.

תום וקנין ואסף כהן, מנכ"לים משותפים Pay.com: "אנחנו קוראים תיגר על השמרנות של תעשיית התשלומים המקוונים ונביא זווית רעננה לתחום. כמובן שלצורך כך אנחנו פועלים כדי לגייס אנשים איכותיים אשר ישתלבו ב DNA הייחודי והחדשני של החברה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".