21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מייסיס פרסמה דו"ח חלש, אך העלתה את תחזית הרווח - המניה מטפסת בטרום

 | 
המשבר נגמר?
Share
רשת חנויות הכל בו האמריקנית מייסיס (סימול: M) פרסמה היום את הדו"ח הרבעוני שלה והמשיכה להציג תוצאות חלשות. נקודת האור של ענקית הקמעונות הייתה אישור תחזית הרווחים להמשך השנה ואף העלת צפי ההכנסות. כך או כך, נראה שהמשקיעים מתמקדים במוטיב החיובי של הדו"ח ברקע לזינוק המניה בשיעור של 3.4% בשלב הטרום. 


בשורה התחתונה החברה הרוויחה 17 סנט למניה ברבעון השלישי, לעומת צפי של 41 סנט. תוצאות הרווח של מייסיס נמוכות בכמעט 70% אל מול תוצאות הרשת ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הגיעו לכדי 5.67 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 5.87 מיליארד דולר אשתקד. 

מכירות הסניפים הקיימים במייסיס ירדו בשיעור של 3.3%, גם כאן מדובר בירידה חדה מהצפוי כאשר השוק חזה ירידה של 2.8%. זהו הרבעון השביעי ברציפות בו הסניפים של מייסיס מציגים ירידה במכירות שנה על פני שנה. הירידה במכירות מייסיס כנראה הפכו לדבר בלתי נמנע. כנראה שהשאלה שמדריכה את השוק כעת היא "כמה מהר ועד כמה ירדו הרווחים?" הנהלת מייסיס מבחינתה מנסה להציג תמונה מעודדת כאשר לדבריה, ברבעון הבא מכירות המותג הפנימי של החברה יירדו בשיעור של עד 3%. זאת בעוד השוק חוזה ירידה של 4%. בתוך כך, המכירות הכלליות ברשת אמורות לקטון באותו הזמן בשיעור של 0.5% בלבד. רווחי החברה לכל השנה אמורים להסתכם בעד 3.4 דולר למניה. הרבעון הרביעי תמיד נחשב כרבעון חזק בקרב חברות הקמעונות בארה"ב לאור החגים החלים בו וכוללים מבצעים כחלק מיום שישי השחור. הבעייה האמיתית של רשתות הכל בו היא לא הירידה ברצון של האמריקניים לצרוך, אלא שפשוט חלק הולך וגדל מהם מעדיף לעשות את זה באמצעות האינטרנט. בתוך כך, הכנסות אמזון הולכות וגדלות מדי רבעון והיא גם מבקשת לנגוס מתחום רשתות הבגדים עם מותגים משלה.

במידה ומכירות מייסיס יתייצבו ברבעון הקרוב, המצב יכול לסמן כי חוסר האיזון בין רשתות הכל בו לבין המכירה ברשת הגיעו לכדי שיווי משקל. זמני ככל שיהיה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.