15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

תכירו את "האלפיון": האוצר מציג את מספר הישראלים שמחזיקים כיום בשלוש דירות או יותר - צפו בנתונים

בניסיון להבהיר כי אכן מדובר ב"אלפיון", באוצר חושפים נתונים: כמה אנשים מחזיקים 10 דירות ומעלה? 
 |  170
ברקע לסערה
Share
הסערה סביב החוק שמקדם כחלון להטלת מיסוי כבד על אלו המחזיקים בשלוש דירות או יותר נמשכת, ולאחר שהבוקר טען כחלון שחברי הקואליציה צריכים להחליט, או שהם תומכים בחוק שמסייע לזוגות הצעירים ומשפרי הדיור, או שהם תומכים באלפיון - כעת מציג האוצר נתונים על אותו "אלפיון". מהנתונים עולה כי 54 אלף איש מחזיקים ב-3 דירות או יותר, והנה החלוקה הפנימית כאשר נציין כי החוק שמקדם כחלון על מיסוי על דירה שלישית בגובה 1% משוויה, ומי שמחזיק ביותר מ-3 דירות ישלם על כל דירה נוספת את המס הנ"ל. כך לדוגמה, מי שמחזיק ב-4 דירות ישלם מס של 1% על 2 דירות לבחירתו (כמובן הזולות יותר). מי שמחזיק ב-5 דירות ישלם המס הנ"ל על 3 דירות וכך הלאה. 


ב-3 דירות מחזיקים 38,232 משקי בית

ב-4 דירות מחזיקים 9,863 משקי בית
 
ב-5 דירות מחזיקים 3,293 משקי בית
 
ב-6 דירות מחזיקים 1,290 משקי בית
 
ב-7 דירות מחזיקים 557 משקי בית
 
ב-8 דירות מחזיקים 291 משקי בית
 
ב-9 דירות מחזיקים 185 משקי בית
 
ב-10 דירות מחזיקים 101 משקי בית
 
ב-11 עד 20 דירות מחזיקים 215 משקי בית
 
ב-20 דירות ומעלה מחזיקים 21 משקי בית
 
 עוד מפרסם האוצר כי הגיל הממוצע של הישראלי שמחזיק 3 דירות ומעלה הוא 56 וההכנסה הממוצעת של משק בית המחזיק דירה שלישית ומעלה הוא 46 אלף שקל לחודש (פי 3 מההכנסה הממוצעת). הדירות השלישיות מהוות 12% משוק ההשכרה. המס יחול על כ-80 אלף דירות המוגדרות שלישית ומעלה. באוצר מעריכים כי החוק החדש יניב הכנסות של 800 מיליון שקלים בשנה.
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

170 תגובות ב-108 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
108 בן אהרון 03/10/2016 16:26 שיפסיקו לומר שאין דירות: רקבלוח יד2 יש 80,000 דיר
כל הסיפור של הקנס זה 5000 דירות בלבד. זה מה שיביא את המהפך בשוק? שיבנו עוד 5000 דירות, זה הרבה יותר קל וגם נכון אם באמת חסרות דירות.
107 ישראל 02/10/2016 23:22 אולי תרוויח (לא ביושר) 800,000 ש"ח - אבל אין לך דירות .
איפוא תמצא לוזר, בעלים של 3 דירות שגילו ע"פ המחקר 56 ,ששילם מס על השכר שלו,הפסיד בבורסה אצל הספרים שגילחו לו 50%,ממה שנשאר שילם 8% מס רכישה,2% + מע"מ מתווך ועו"ד,שיפץ את הדירה ב-70,00 ש"ח,משכיר ב-3,000 ש"ח שיחליט למכור את הדירה בגלל 1,000 ש"ח לחודש ובידיעה שבעוד 2 שנים הליכוד עף גם בגלל ההחלטה המטופשת הזו שברור אם לא תצליח,המס יחול גם על הדירה ה-2 וכן הלאה. מסקנה-במקום לשתות ערק-צריך לעבוד.
106 יגאל 27/09/2016 14:32 אחד המהלכים הצודקים והאמיצים שנעשו
שר האוצר לך קדימה עם המהלך. אני מקווה שההמונים יפגינו תמיכה, כי כרגע המיעוט האינטרסנטי רועש וגועש
אור 02/10/2016 23:25 סוף סוף תהיה עוד סיבה טובה לבחור - ל פ י ד (ל"ת)
105 אחד העם 27/09/2016 14:28 רק שכחתם להזכיר שלכל דירה יש משכנתא ממוצעת של 40%
כלומר, מי שמחזיק 3 דירות מחזיק בעצם 1.8 דירות נטו ומזה יש לנכות ריבית אה אה אה כחלון הבנת? אוח יא באבא !!!!
אז מכור יא בבה 30/09/2016 00:50 אז תמכור יא בבה
בשביל זה חוקקו ת חוק יא בבה
104 יש!אני אלפיון עליון! 27/09/2016 12:30 רק שכחתם להזכיר ששליש דירת ירושה נחשבת דירה (ל"ת)
103 עיתונאי עם דירות 27/09/2016 12:17 כחלון לא באמת רוצה מס על דירה שלישית-וכנראה שגם ביבי...
והכתבות המשוגעות על העלאת מס דירה הם רק כסת"ח כדי שיוכל לסגת באלגנטיות הציבור מטומטם?-לא העיתונות המשוחתת מטומטמת ואני מקווה שישלמו על כך
102 ישראלה 27/09/2016 12:02 חוק שהוא רק נגד ולא בעד אף אחד
מיסוי דירה שלישית בא לזרוע שנאה פרוד והקצנה. בסוף בבטחון לא יפתור הבעיה לצעירים ורק יעלה את השכירות לנזקקים. חפש דרכים אחרות שר האוצר, פופוליזם וקומוניזם פג תוקפם.
101 אבי 27/09/2016 11:50 חוק מקומם שמזכיר את התנהגות של ממשלה קומוניסטית אפלה במ
במדונות עולם שלישי
100 בני 27/09/2016 11:31 חבל חבל כחלון ישלם על זה מחיר פוליטי קשה
ביבי כבר רואה לאן זה הולך והוא לוקח רגל אחורה זה פולוטיקאי חכם
99 מימרן שלמה 27/09/2016 09:59 כחלון כאשר אביך שתה בירות אבי עבד קשה וחסך עבור הילדים
כחלון אביך שהוריש לך בקבוקי בירה ריקים היה בטלן ועצלן באותו הזמן אבי עבד קשה מהבוקר ועד הלילה וחסך עבור ילדיו האם אתה צריך להיות שותף לירושה שלי?יא נוכל
98 אבי 27/09/2016 09:45 שלב הבא יהיה לפרסם שמות ולתלות אותם בככר העיר (ל"ת)
97 רק שאלה!!! 27/09/2016 08:57 איך מחשבים הכנסה של 46 אלף!??!?! איך!!!
על 3 דירות הכנסה של 46 אלף?!?!? או שהשכירות מהדירות האלו 15 אלף על יחידה! או שבאוצר לא יודעים לספור!!!!! ובכללי... אסור לספור הכנסה של ערך הנכס לפני מכירה של הנכס! אם בכתבה חישבו את ההכנסה ביחד עם שווי הנכס אז פשוט בזיון לכתבה
96 צדק 27/09/2016 00:11 כחלון התגלה כאיש נבזי !
הוא מעורר שבר בעם ! מסית קבוצה אחת בשניה ! פוגע בשכבה הכי פרודוקטיבית במדינה ! ויביא לנזק עצום למדינה ! העם יזרוק אותו לכלבים בבחירות הבאות
95 כלכלן 26/09/2016 21:59 לקנות מהר
עכשיו כדאי לקנות דירה שניה : 1 המחיר ירד 2 השכר יעלה תוצאה התשואה לבעלי דירה שניה עולה
94 5* משקיע *5 26/09/2016 21:56 קחלון=גנב
למה יוצא העינים שיש לי חמש דירות והששית בדרך ?
93 אבי 26/09/2016 17:43 לערב את מס ההכנסה במיסוי!
לא יתכן שקומץ כלומניקים ימשיכו לפגוע בקידמה. הם הרי לא מועילים לצמיחה/למשק ואפילו לא לשוכרים. איך קורה מצב שעד היום הם לא צריכים לתת דין וחשבון למס ההכנסה? למה שכירות לא מוכרת כהכנסה?! כלומניק עם 3 דירות לא צריך לעבוד יום בחיים שלו ולקבל פטור ממס ההכנסה כל עוד השוכרים שלו צריכים לפרנס את הפטרון בעשות עבןדה רבות! הגיע הזמן לעשןת ניקוי אורוות כל הכנסה תתכנס להכנסה החודשית ולמדרגות המס של מס ההכנסה הנהוגות בחוק! נמאס עם הפירצות האלה שמאפשרות לאנשים לחיות על חשבונם של אחרים ולא לתת על כך את הדין
אזרח 2 07/10/2016 17:58 אבי הכוכב
צרות עין. תעלה בסוף ביוקר לכוולם. תעבדו, תחסכו, ותקנו בתים. מפונקים שמחפשים מתנות.
אזרח 01/10/2016 21:09 מי הכלומניק ? זה שיש לו שלוש דירות או אתה בלי אף אחת ..
קנאות נטו ! אפס
92 ישראל 26/09/2016 16:51 כחלון, חזק ואמץ. ותתעלם מכל האינטרסנטים.
אנחנו הזוגות הצעירים וחסרי הדירה תומכים בכל מהלך שלך בשןק הנל"ן. תהיה חזק מול כל האינטרסנטים למיניהם, הקבלנים והמשמיצים. אנחנו איתך. בהצלחה
צעיר 26/09/2016 19:36 צודק כחלון היחידי שאכפת לו (ל"ת)
91 מיכאל 26/09/2016 16:13 המון תודה שר האור כחלון
הנתונים ממחישים את הכוח שיש לאותן מחזיקי דירות בקביעת מחיר השכירות החודשית. המס החדש של כחלון על דירה שלישי ומעלה רק יעלה את שכירות כי אותן מחזיקי דירות לא ישלמו את המס אלא השוכרים וכך גם יעלו עוד מחירי הדירות. כחלון לא מבין לאזרח הפשוט איו יכולת מיקוח. רק נשאר לי להודות לכחלון שהחוזה החדש שלי אני אשלם יותר על השכירות.
90 עירית 26/09/2016 16:12 בושה וחרפה
בושה וחרפה שנבחרי ציבור במקום לחשוב על רוב הציבור (כן הצעירים הם דור שלם שנגזר גורלו לחיות במצוקה כלכלית בגלל הנדלן) הם חושבים על הנכסים שלהם האישיים. כנ"ל גם לגבי ראש הממשלה!
89 אביטל 26/09/2016 16:05 שקרן! איך בדקת שכולם באלפיון העליון? לפי מה? לי יש 3
דירות קטנות ששתיים מהן התקבלו בירושה ועל פי הכנסותיי, אני רחוק אפילו מהעשירון העליון. אז על איזה אלפיון עליון אתה מדבר? האם באמת בדקת את ההכנסות שיש לכל אחד מאותם "מיליונרים" שיש להם שלוש דירות ומעלה?
88 לוך 26/09/2016 16:03 3דיקות
אדוני שר האוצר אתה בזיון לעם ישראל מס משקי הבית שמחזיקים 3 דירות פי 4 יותר ממה שאתה חושבה הפולנים מזמן הכבירו את הדירות בין הילדים
87 יהונתן 26/09/2016 12:42 יש גבול הוא מסית לרצח הכחלון הזה מלחמת אזרחים סכנה!!!!!
אין לו אלוהים זה כבר בטוח מלחמה באנשים ישרים ותממי לב . ההפך הוא הנכון רובנו אנשים פחדנים שאספו שקל לשק כדי במהלך של 50 שנות עבודה רכשו דירות כדי לא ליפול על המדינה לטיפה פנסיה . אנו אנשים שפחדנו לשם את כספנו בבורסה . אנו לא אנשי עסקים נהפוך הוא . כחלון יגרום למלחמת אזרחים מלבה יצרים וקנאה של דור צעיר בדור רק שהדור הצעיר שכח שהוא באמת צעיר בוא נבדוק מה לכם יש עוד 30 שנה או יותר נכון מה לנו היה לפני שלושים שנה ? כלום!!
אז מכור יא בבה 30/09/2016 00:53 שחרר את הדירות חביבי
תמכור לפני שיהיה מאוחר
86 אודי 26/09/2016 12:33 פחלון
במה הוא מתעסק הליצן
85 ספיר 26/09/2016 12:24 כחלון שר כושל,צר עין, והנתונים שקריים. בושה!
כחלון אתה כשלון. יאיר לפיד שם אותך בכיס הקטן. אתה סובל מצרות עין חולנית,משקר בנתונים.
84 דוד 26/09/2016 10:37 כחלון = "קח לו" מיסים
נו באמת, אנחנו זוג קרוב לפנסיה עם 3 ילדים בוגרים, ירשנו 2 דירות מההורים שלי ושלה, ממש אלפיון עליון..... בושה של שר, בושה של ממשלה... רק יודעים לקחת... איפה יוקר המחיה? איפה מקררים ריקים? איפה חינוך מתפורר? איפה בתי חולים קורסים? הקיסר ביבי (לואי) והמלכה שרה (אנטואנט) יומכם יגיע כמו כל מי שגזל את עמו למען שילטונו....
משה 26/09/2016 14:29 תמכרו את הדירות
ולא תשלמו מס.
חיים 26/09/2016 16:25 מס על 3 דירות
כחלון אתה שקרן ומסיתוכל הפרסום שלך לא נכון יש למעלה מ 100000 בעלי 3 דירות ויותר ובחלקם הגדול הם גמלאים או עצמאים שאין להם פנסיה ואתה עם שקריך ועם נערי האוצר מסיתים את הצעירים נגד בעלי הדירות .אתה אלי כהן רחל עזריה ןאמיר לוי מהאןצר מתנהגים כמו חונטה ורוצים להעביר את החוק המטומטם הזה דרך ואדת הרפורמות .אם אכן החוק יעבור כמו חוקימ ארדואן לא נשלם שקל מס תצטרך להעמיד אלפי אנשים נורמטיבים לדין על חוק לא חוקי וכל הסירחון של הסיעה שלך הדיקטטורית יצא בבית המשםט
83 יעקב 26/09/2016 08:41 יש לי 3 דירות ששוות ביחד 4 מיליו שח,לחבר
שלי 2 דירות ביחד 10 מיליון מי המיליונר בינינו?
משה 26/09/2016 14:29 תמכור את הדירה ולא תשלם מס.
מספיק עם דמעות התנין.
גמלאי 27/09/2016 13:56 אתה רציני ? במכירה ישלם מס שבח ,השבחה עו"ד , מס לאוצר (ל"ת)
כלכלן 26/09/2016 22:01 תקנה עוד
הדירות יעלו אין מקום לבנות והמדינה קטנה וזה לני פינוי יהודה ושומרון.....ושלא תגידו שלא אמרתי !!!
82 דלי גופמן 26/09/2016 08:30 כחלון אתה מאבד את הצפון, אתה מטעה אנשים
אנשים מחזיקים 3 דירות כיוון שאין איפה להשקיע. כספי הפנסיה נשחקים עד אין קץ תרתי משמע. הדירות הן הביטחון הפנסיוני של האנשים בעיקר של העצמאיים שהפנסיות שליהם נשחקות. מה אתה רוצה שבגיל הפנסיה אנשים יחיו מהיד לפה אחרי שעבדו כל כך קשה בחייהם. כחלון תפרסם גם מי הם אלה שמחזיקים 3 דירות. אני מבטיחה לך שאלה הם לא התייקונים למיניהם ואלה שגרים בכפר שמריהו, סביון הרצליה פיתוח וכו. כחלון תתבייש לך. במקום לראות את הבעייה האמיתי שהינה חוסר של כ - 350,000 דירות עקב גידול האוכלוסיה, ובמקום להציף את השוק בדירות על ידי קידום פינוי ביוני בעיקר בדרום תל אביב ששם אפשר להוסיף כ 250,000 דירות ברי השגה, כן ברי השגה (היום פינוי בינוי בדרום תל אביב לוקח כ 6 שנים בגלל הביריוקרטיה וחוסר נכונות של ראשי העירייה בעיקר תל אביב לשתף פעולה) כמו גם להכריח קבלנים לבנות דירות תוך שנה מיום המכרז (כמו שקורה בארופה ארה"ב וקנדה וכו (הבנייה במקומות האלה מאד אכותית), אתה מטעה אנשים ...מנסה למצוא פתרונות אחי טופל במקום למצוא פתרונות אמיתיים. במקום לטפל במחלת דלקת ששמה "חוסר דירות באנטיביוטיקה, אתה מטפל בה באקמול שלא עוזר.....
משה 26/09/2016 14:32 מספיק עם דמעות התנין
אפיק שכ"ד היחיד שלט ממוסה (פטור שנתי בשעור 60 אלפי ש"ח לשנה) . יש להשוות את המיסוי לזה שפנסיונרים משלמים בשוק ההון קרי 25 אחוז.
81 ישראל 26/09/2016 07:46 אם מס רכוש - אז על כל הרכוש (ל"ת)
80 יניב 26/09/2016 07:31 כחלון אתה פשוט בזיון
כחלון פשוט לא מצליח להוריד את מחירי הדירות לכן הוא יעשה הכל כולל הכל כדי שכן אולי מחירי הדירות ירדו אבל הוא לא מבין שהישראלים הם לא פראיירים, חלק מהדירות הם כתוצאה של ירושה ולאו דווקא מזה שאנשים מרווחים שכר גבוהה ובכך הוא גובה גם כסף עקיף על ירושות בנוסף לכך יש לדוגמא אנשים שקנו 2 דירות בחיפה שהסכ שלהם היה 600 אלף והשכירות החודשית שלהם בערך 4000 שח ובנוסף דירה רגילה סטנדרטית שאנשים גרים בה אז מה הבעיה להרוויח בכבוד ועכשיו גם לקחת על זה כסף. דבר שכזה רק יביא כאוס בארץ אם הוא רוצה לדאוג לאוכלוסיה החלשה שייקח כסף ממי שהדירות שלו שוות יחד מעל 10 מיליון שח ולא מישהו שיש לו סהכ 3 דירות בשווי כולל של 4 מיליון וכו.. שבטחגם על הסכום הזה יש משכנתא שמשולמת מהשכירויות ולא נטו לכיס. תתבייש על המהלך הלא מסודר הזה בעליל.
משה 26/09/2016 14:33 מספיק לבכות תשלמו מס או שתמכרו
ביטול מסלול הפטור וקביעת מס מינימלי של 25 אחוז על הכנסות שכ"ד כמקובל באפיקים אחרים.
יניב 26/09/2016 17:42 מה הקשר לס של 25%
חלק מהאנשים שרכשו דירות כי השכירות היא בדיוק בגובה המשכנתא ובכך האנשים יבטיחו לעצמם פנסיה בכבוד ולא שיזרקו מכל המדרגות כמו שקורה היום לאוכלוסיה המבוגרת ואם יקחו להם מס אז הם יוציאו מכיסם כסף שכנראה אין להם כרגע אז מכריחים אנשים למכור מה זאת הדיקטטורה הזאת?אתה פשוט בוכה שאתה לא זיהית את הפוטנציאל לקהות דירות שהמחירים היו זולים ואנשים אחרים לקחו ריזיקה ועכשיו שהריזיקה משתלמת להם כי המחירים עלו פי 2 באים ואומרים להם עכשיו תמכרו פשוט בושה
חיים 26/09/2016 16:30 לא נשלם מס
זה חוק לא חוקי ולא יעבור ואני מברך את משה גפני דוד ביתן קיש וסמוטריץ שלא יתנו לחוק החשוך הזה לעבור ואם כחלון תעשה תרגילים דיקטטור שכמוך לא יהיה תקציב ולא תיהיה ממשלה ובבחירות הבאות סיעת כולנו חבורה של שקרנים לא תעבור לכו לעזעזל
79 ממעמד הבניים 26/09/2016 07:31 כחלון בעד מעמד הבניים ?? שלא יעבדו עלכם ....
הרוב המוחץ של משקי הבית המחזיקים ב 5 דירות ומעלה הינם דירות בעלות נמוכה שהסך הכולל שלהם לא עולה מסך של 2 דירות יוקרה המחזיקים בעלי ההון (הרבה הרבה פחות ) . ומי ישלם המס הגבוהה ??? הרוב המוחץ של בעלי דירות אלו הינם ממעמד הביניים שהוציאו את חסכונותיהם מקרנות פנסיה שערכם יורד משנה לשנה שעתידם לא ידוע ושמפרנסות מנכלים כושלים ובנו להם עתיד בטוח יותר: הכנסה של כ 20 אלף ש"ח בחודש וגם ערכו עולה . כיום מכריחים אותם למכור ולהחזיר הכספים לקרנות על מנת להעסיק עוד כמה מנכלים בעלי שכר של למעלה מ 100 אלף ש"ח בחודש . נראה הגיוני ?? האירוניה היא שהמדינה עודדה אותם לכך על מנת ליצור שוק של שכירות במקום החברות הממשלתיות הפושטות רגל "עמיגור" ו"עמידר " ( הזכורים לשימצה ). גם שם מנכלים שכר גבוהה כמו בנמלים וחברת חשמל... וכו.... עכשיו באים להעניש אותם לפגוע בהם בגלל שהם ממעמד הבניים . ומי לדעתכם יכנס לשוק הזה ?? כמובן בעלי הון הקבלנים עסקנים ואו אחד מהמשפחות ההון . ואתם בטוחים שהם יורידו את שכר הדירה ?? הם יציעו מלאי דירות אטרקטיביות בתוך שכונות מגורים נורמליות ?? חבריה שלא יעבדו עליכם ....
משה 26/09/2016 14:34 יש לך אפשרות למכור ולא לשלם מס. (ל"ת)
78 יעקב 26/09/2016 07:15 כמעט הכל פטור ממס ! למה ???????
כל ההשקעה הזאת מניבה תשואה שנתית ממוצעת של 3 אחוז לפחות ופטורה כמעט לחלוטין ממס. למה ??? מדובר על הכנסה שנתית עצומה . פלא שמחירי הדירות המריאו ?
בן אהרון 26/09/2016 11:39 הציבור לא מבין: ב-3% תשואה מפסידים כסף על ההשקעה.
זה נובע מחוסר יבנה מוחלט של רוב הציבור.
77 דני 26/09/2016 06:30 אנשים השקיעו ממיטב כספם לקחו 50% משכנתא
מחזרים את המשכנתא משכירות. איך ישלמו עכשיו את המשכנתא משחק לא הוגן הם לא גנבים ולא פושעים
עיתונאי עם דירות 27/09/2016 12:18 מסכן! אתה רק רוצה למצוץ לשוכרים את הדם בקש הא?
מספיק רווחים עשית תמכור בזמן-תרוויח תמכור מאוחר מדי-תפסיד
76 אפרסק 26/09/2016 05:29 להשוות מס דירות לבורסה
אין סיבה שעל שכד יהיה פטור ועל השקעות אחרות לא..פשוט אין סיבה
גמלאי 27/09/2016 13:57 זה מחייב גם להכיר בהפסדים והוצאות ובלאי 0 מס בסוף (ל"ת)
בן אהרון 26/09/2016 11:40 אין פטור על שכ״ד. הפטור עד 5000 ש״ח בחודש. (ל"ת)
משה 26/09/2016 14:37 כלאמר 60 אלף ש"ח לשנה פטור ממס, מדוע ?
מדוע שפנסיונר שמשקיע בשוק ההון ישלם 25 אחוז מס על הכנסה ואילו בעלי הדירות לא ישלמו מס ????
75 אדם 26/09/2016 05:02 כשריבית המשכנתאות גבוהה מהתשואה -אין רציונל השקעה בנדלן
ריבית קבועה למשכנתא ל25 שנה היא מעל 5%(פורום משכנתאות תפוז), גבוהה משמעותית מהתשואה להשכרת דירה באזור המרכז (כ 3%) זה זה אומר שאין כדאיות לרכוש דירה להשקעה! אם נוסיף לזה מס רכישה של 8% , חלק מהזמן הדירה ריקה, מס שבח ותיקונים!!
74 נדלן 26/09/2016 00:38 למה למה כנסו כנסו יש משהו חשוב
אינני יודע אם מוצדק או לא מוצדק המס הזה אבל למה למה תמיד שיש בעיה או סטיית תקן במדינה העול נופל על האזרחים למה שלא יוזילו במיסים לקבלנים זריזים ועוד אלף ואחד אפשרויות אנו יודעים את האמת כחלון רוצה לנפח את קופת המדינה ועוטף זאת בעטיפות שווא
73 רמון 26/09/2016 00:17 שתשאר עני לנצח מר אוצר (ל"ת)
72 גיל יוטינה 25/09/2016 23:40 שיפרסמו כמה מהם פנסיונרים של מערכת הביטחון!!!!! (ל"ת)
71 אחד העם 25/09/2016 23:40 איזה אלפיון עליון, 3 דירות בחיפה כל דירה עלתה 500 אלף.
אין גבול לרוע של האוצר. הפכו את כולם לאלפיון עליון והם יודעים שזה לא המצב.
70 בן אהרון 25/09/2016 23:34 בושה למדינה שזו כל ההבנה של שר האוצר שלה !!!
אבל מה בעצם רוצים ממנו ? צריך להוא בטעות למי שהמליך אותו. זה הידע שלו, אלו היכולות שלו, מי שלא מרוצה תהיה לו הזדמנות לומר את דעתו בבחירות הבאות.
69 ריקישור 25/09/2016 23:08 מיסוי דירות
- זו רשימה של אלה המחזיקים הדירות על שמם - נראה לי שרוב הדירות להשקעה מוחזקות באמצעות חברות. - רכישת דירת מגורים אינה השקעה נכונה, היא מקבעת משפחה לאיזור מסוים. - המטרה צריכה להיות דיור להשכרה ארוכת טווח. - בעלי הדירה השלישית ומעלה מאפשרים לזוגות לבדוק את הזוגיות שלהם טרם החלטה על התחייבות.
68 חובב צדק 25/09/2016 22:57 הפושעים בכייני 3 דירות ומעלה מסיתים לאלימות!!!
שמתם לב איך האלימות של בעלי עשרות הדירות שקוראים לרצוח את השר כחלון? והתקשורת מסיתה את האלפיון הרצחני גנב לפגוע בדיירים התמימים....!!!
בן אהרון 26/09/2016 11:42 אם זה פשע להחזיק 3 דירות שיעמידו לדין !!!!! (ל"ת)
67 דן 25/09/2016 22:48 שיחזיקו
באלף מה אכפת לשר האוצר? קנו ביושר ושילמו מיסים לא רואה שום בעיה.
66 ילי 25/09/2016 22:43 האוצר ממחזר וממחזר
הנתונים פורסמו כמה פעמים, כל פעם כדי לתחזק את ההסתה נגד "מיעוט". שימו לב: אנשים שהגיל הממוצע ! הוא העשור השלישי לחייהם, רובם מעל 70. כחלון מתעלל כדי שהאידיוטים יעשו כפיים. זה הכל. עכשיו הוא תקוע באגו. כי מה נשאר לו חוץ מזה? גלנט שמתעב אותו? פולקמן המגוחך שיעלם בקרוב?
65 קליפ 25/09/2016 22:34 מה השכר החציוני של בעלי 3 דירות?
כמה מבעלי 3 הדירות בפריפריה? הנידחת וכמה במרכז העשיר? למה מסתירים נתונים???
בן אהרון 26/09/2016 11:43 מסתירים כל מה שלא מתאים לסיסמאות של שר האוצר. (ל"ת)
64 מס גבוה על האספנים 25/09/2016 22:31 והורדת מס משוק ההון
כדיההונגרי ליצור אלטרנטיבה לנדלן עד שהשוק יתיצב
63 עופר 25/09/2016 22:25 כל הכבוד כחלון. מעט מדי מאוחר מדי
צריך להסביר לאנשים שנדלן זה לא בורסה ולא עסק אלא מוצר צריכה בסיסי לצעירים חסרי דיור שמשרתים במשטרה ובשרות הציבורי ומשלמים מיסים ומטפלים בציבור.מי שרוצה לעשות כסף שילך לבורסה או לעסקים ולא יעשוק את הצעירים . תודה
דלי גופמן 26/09/2016 12:31 אתה חוטא ומחטא
עיקר האנשים בעלי 3 דירות הם אנשים בעשור החימישי או השישי לחיההם. הדירות הם מירושות שקיבלו או לחלופין משכו כספי פנסיה שיורדת כל הזמן במקום לעלות, אז אנשים משכו כספי פנסיה וקנו דירות עם משכנתא שמשולמת על ידי השכירות. (לדוגמא לפני 30 שנה הייתי סטודנטית וגם עבדתי בשתי עבודות ופתחתי פנסיה יוזמה לעצמאים. הפנסיה הייתה צמודה למדד המחירים לצרכן. הפנסיה כיסתא 70% מהשכר שלי דאז ועמדה על סך של 4,000 ש"ח לחודש. היום אחרי 30 שנה הפנסיה הזאת שווה 2,265 ש"ח לחודש..כן.....כן........ כשנודע לי זאת הייתי זועזעת........איך יתכן שחסכתי כ"כ הרבה שנים ועוד צמוד למדד והפנסיה שלי במקום לעלות ירדה.........) אז מה שעושים מושכים כספי פנסיה + משכנתא קונים דירה במחיר סביר ומקום טוב ומשכירים. כך אפשר בגיל הפנסיה לשמר הכנסה סבירה ולחיות בכבוד......... אם הממשלה רוצה כספים שיטילו מס על העשירים באמת שמחזיקים דירות יוקרה ופנטהאוזים בתל אביב. שיטילו מס על אהוד ברק, על הפוליטיקאים המושחתים על הטייקונים על מנהלים בכירים בבנקים ובחברות ביטוח המרוויחים מיליונים בשנה על חשבון משלמי מיסים, החוסכים והמבוטחים..........
62 כחלון מלך דואג לצעיר 25/09/2016 22:22 רק שביבי לא יטרפד (ל"ת)
61 אם ביבי יטרפד את המס 25/09/2016 22:13 כחלון תפרוש מהקואליציה
ונבו חשבון עם ביבי
60 יש מספיק דירות בשוק 25/09/2016 22:10 תתחילו לדלל (ל"ת)
59 אילן 25/09/2016 21:51 מה עליהום הזה על שוק הנדלן במקום להגדיל את ההיצע
בקצב הזה שוק הנדלן יהיה דומה מאד לבורסה בתל אביב שנושמת את נשימותיה האחרונות. ואחרי שגם הנדלן ימות ישאלו מה עשינו לא טוב.
בן אהרון 26/09/2016 12:08 לייצר רעש וספינים זה קל מאד, לפתור את הבעיה ולבנות ????
זה כבר דורש עבודה קשה אבל כנראה שעבודה קשה זה קצת יותר מידיי ...
58 זוג צעיר 25/09/2016 21:18 איזה כיף לראות את משקיעי הנדלן בוכים כאן ומקללים את כחל
עכשיו ירגישו מה עשו לחלשים ואיך ניצלו את מחסור הדירות לרווח חזירי על חשבון החלשים עכשיו תשלמו מס ולא מי שכותב נגלגל את זה לשוכר פשוט מאוד יש הרבה דירות שלא יפגעו מהמס נשכיר מהם או נחזור להורים זהו נגמרה החגיגה
דלי גופמן 26/09/2016 08:38 אתם כל כך טועים
אנשים יתכן וימכרו דירות, אך את הכסף ישקיעו בחו"ל. הדירות שימכרו לא יתנו מענה לבעיית מחסור הדיור כי חסרים בשוק כ 350,000 דירות עקב גידול טבעי באוכלוסיה ואת זה כחלון לא מספר לכם. משמע אם יחסר בשוק דירות להשכרה המחירים יעלו, לא תיהיה הצפה של השוק בדירות (לא משחררים קרקעות לבניה, עיריית תל אביב לא משתפת פעולה לפינוי בינוי בדרום תל אביב שרק שם לבד אפשר לבנות 250,000 דירות ברי השגה ולא כפי שעיריית תל אביב עושה - מקדמת פינוי בינוי בצפון תל אביב ששם מחירי הדירות הם הזויים) באד בואד יותר ויותר זוגות צעירים יגורו עם הורים.... אז מה עשינו ..........תחשבו על זה..............
איה 26/09/2016 07:10 ממש לא בוכים ההפך הכל לטובת המשקיעים
גם אם יהיה מס המחירים יעלו וגם לא אנו מרוויחים בכל המצב.מי שה בוכה זה האנשים הקנאים שמקנאה ממררים לעצמם את החיים.
אמיר 26/09/2016 00:53 עוד מעט
תתחילו לשלם עוד 1000 שח בחודש שכירות ונראה מי יבכה
אחד העם 25/09/2016 23:32 אין גבול לאיוולת? מי שגרם למחסור ונהנה ממנו זו הממשלה ! (ל"ת)
57 זיוה 25/09/2016 20:03 כחלון ממשיך להסית
במקום להודות שנכשל ולשנות , כחלון ממשיך להסית נגד בעלי הדירות במס מעוות על מנת לאנוס אותם שלא כחוק למכור את רכושם . שישחרר אדמות המנהל בכמויות ובזול ויראה שמחירי הדירות ירדו מיד . הוא שומר על הפרה החולבת של האוצר ואונס למעשה את כל הציבור שמשלם את המחיר . הבושה לו לא יעבוד עלינו בפרסומים שלו בתקשורת . הוא כבר בדרך לגמור את הקריירה שלו .
דלי גופמן 26/09/2016 08:43 אתה כל כך צודק.
בדרופ תל אביב אפשר היה לקדם פינוי בינוי במקום 6 שנים 3 שנים ואף פחות כי עיריית תל אביב לא רוצה פינוי בינוי בדרום תל אביב בגלל השקעות בתשתיות שהיא צריכה לעשות. בדרום תל אביב יש אפשרות לקדם פינוי בינוי ולהוסיף 250,000 דירות במחיר שפוי ובר השגה לזוגות מעירים. במקום זה עיריית תל אביב מקדמת פינו בינוי בצפון תל אביב שמחירי הדירות שם הם הזויים (דירת 3 חדרים מתחיל ב2.8 מיליון שקל) וזה למה......... כי עיריית תל אביב רוצה לקדם אוכלוסיה חזקה כדי לגבות ארנונה שמנה לקופתה........... תחשבו על זה...........
אלי 25/09/2016 22:44 לא יקרה לך כלום אם תשלם קצת מס כחוק (ל"ת)
56 יוסי 25/09/2016 19:51 שיהיה להם לבריאות ורק שישלמו מס הכנסה וביטוח רפואי כדין (ל"ת)
55 אלי 25/09/2016 19:49 מס דירות
צריך לחקור את כל המתנגדים למ ולחקור מאיפה הכסף ל-3 דירות העלמתם כסף ועכשיו לא תהיה לכם ברירה . יאלה תשלמו
אמיר 26/09/2016 00:59 אתה טיפש
חסר השכלה ולא תהיה לך דירה בחיים
54 אלי 25/09/2016 19:44 מס על דירה שלישית
נתניהו . לא כולם מטומטמים. ניגוד אינטרסים? תצביע בעד החוק ותוציא קצת כסף מהכיס . אתה לא רגיל? ואז לא תהיה בניגוד . מספיק עם הסיפורים שלך . עייפנו
53 שרון 25/09/2016 19:38 כמה משקי בית מחזיקים בשתי דירות?
נראה לי כי מצניעים את הנתון של משקי בית המחזיקים בשתי דירות כי אז נגלה כי כל משק בית שלישי מחזיק דירה שניה.
52 הנרי 25/09/2016 19:20 רשימה בולשביקית. תפיסת עולם בולשביקית. השלב הבא
תולים את בעלי 3 דירות בכיכר העיר. כחלון איש שמתפרנס מקנאה ושנאה, קנאת איש ברעהו בדרך שבה הקומוניזם התעצמם והרג מליוני אנשים. בית הסוהר הנורא והלא אנושי של צפון קוריאה זהו הדגם להיכן שמוליכה תפיסת העולם של כחלון ושל האח שלו. שחיתות ורוע
זוג צעיר 25/09/2016 20:56 אף אחד לא תולה, המס על דירה שלישית הוא מעט שחייבים לעצו
את המהירה של המשקיעים לקנות דירות, כיוון שגיאה הפכה להיות מקלט מס למשקיעים במקום קורת גג למשפחות.
בן אהרון 26/09/2016 12:10 המשקיעים הפסיקו לקנות, היום בונים רק במחיר למשתכן !!! (ל"ת)
51 אמיר 25/09/2016 18:56 לכחלון
הכסף של האלפיון העליון בכלל לא בארץ!! ולא יכול להיות ש 38,000 משקי בית הם אלפיון עליון. כמה משקי בית יש במדינה? 38,000,000 jQuery20307628249847870083_1474817573323? אדיוט
50 מתקשה בחשבון 25/09/2016 18:26 איך 80 אלף ? (38+10+3+2=52)
לפי הפרוט של האוצר מדובר ב 52 אלף דירות מאיפה עוד 30 אלף ?. אולי אלה אותם מסקנים שאין להם פנסיה שרכשו דירות ? ולמה להגביל את המס ל18 אלף, אותם טייקונים שיש להם דירות באקירוב של 20 מיליון ישלמו 18 אלף שזה בקושי 0.1%... שע ר ו ר י ה
yy 25/09/2016 22:40 חמור
ל-10k- יש 2 דירות משלמות מס אז תכפיל וכן הלאה..
מומחה לחשבון 25/09/2016 22:15 בוא נבדוק
החישוב שלך הוא על מספר משקי הבית עם 3 דירות ומעלה... לא על מספר הדירות. 9000 משקי בית עם 4 דירות יתרמו לחשבון 18000 דירות...
49 מוטי 25/09/2016 18:25 עוד מס
אין ברשותי 3 דירות אבל בחיית משה אתה באמת מאמין שהמס יוריד את מחירי הדירות או שיתווסף עוד ארגז של מיליונים לבולענים ארץ נהדרת מדינה לא משהו
אדריכל 25/09/2016 20:59 לאחר כניסת החוק אתה תקנה דירה שלישית?
אז כנראה שהמס באמת יגרום לירידת מחירים.
ארז 25/09/2016 23:04 יכנסו משקיעים שיש להם רק דירה אחת
וכאלה שיש להם 3 ומעלה ורוצים לרכוש, ירכשו על שם הילדים. מס צריך להיות פשוט, אחרת יש עיוותים - מס קבוע כמו בבורסה - 25% לא משנה אם יש לך 100 ש"ח או 100 מיליון. שהמדינה תנפיק אג"ח צמוד למחירי נדל"ן ותסגור את הסיפור. גם מחירי נדל"ן יירדו, וגם עוד המדינה תרוויח מזה כי תצטרך לשלם דיווידנד נמוך יותר.
48 דניאל 25/09/2016 18:04 12% משוק השכירות ! כחלון השתגע?
לא מבין את האיש. הוא רוצה לפגוע במאות אלפי אזרחים !
47 דניאל בן דוד 25/09/2016 17:59 כמה אנשים מחזיקים כמה דירות
סטטיסטיקה מעניינת: כמה מהמחזיקים הם בעלי בניינים בדמי מפתח ? כמה מהמחזיקים הם בעלי בניינים רבי דירות שהדירות נרכשו מהדיירים המוגנים ?
46 אזרח קטן 25/09/2016 17:59 יופי של שיווין ביוזמת שר האוצר החברתי
הבדל קטן ביבי מחזיק דירות בערך של יותר מי - 20 מליון וישלם 1300 ש"ח לחודש לדירה שלישית (שווי שכירות של דירות אילו נושק ל 30000 ש"ח) האזרח הפשוט מחזיק שלוש דירות בערך של כ 2.5 מליון וגם ישלם 1300 ש"ח לחודש לדירה שלישית (שווי שכירות של דירות אילו אולי 7500 ש"ח) יופי של שוויון כל הכבוד לשר האוצר המבריק
המטרה לפנות דירות 25/09/2016 21:58 אין מחסור בדירות (ל"ת)
אדריכל 25/09/2016 21:01 במקרה הנל זו לא האיכות זרש אלה הכמות.
אספן דירות פתח עסק? ישלם מס.
45 שמואל 25/09/2016 17:59 הסתה של קבוצה א כנגד קבוצה ב
נערי האוצר מיהרו להפיק את הדוח, לאחר שראו כי השר ששכנעו להריץ חוק הזוי, נלחצו מחוסר יכולתו של אותו שר למול ההתנגדויות העולות חדשות לבקרים,להמשיך להריץ את החוק. מיד שלפו דוח המפרט את מספר אזרחי ישראל בעלי הדירות. אך הם שכחו להציג רשימה מפורטת יותר כולל, שמות וכתובות של בעלי הדירות "אספני הדירות בלשון מדובר. כך הם יכלו, באמצעות רשימה מפורטת, להסית. נניח קבוצה של זוגות צעירים מדרום תל אביב כנגד בעלי הדירות שבצפונה של העיר(תסלחו לי, זאת רק דוגמה, כמו בסרטים וספרי ההיסטוריה), לפי שם וכתובת, ויקחו להם את הדירות, ישכנעו תוך שהם מציעים הצעה שבעלי הדירות לא יוכלו לסרב לה(הסרט הסנדק). שר אוצר המסית אוכלוסיה כנגד אחרת, בתמיכת להקת פקידונים, היה צריך ללכת מזמן. או לפחות ללמוד מיפנים מה עושה הנכשל בתפקידו.
44 אמנון 25/09/2016 17:55 יש לי 2.5 דירות, פנסיה 6500 ולא ידעתי שאני באלפיון (ל"ת)
43 אזרח זועם 25/09/2016 17:52 זוג הפושעים
כחלון הוא פושע בלי מירכאות שמסית גם היום נגד בעלי הדירות שקנו רכושם כחוק כפי שקונים מניות ואגח . החוק הרע שלו הומצא על ידיו בכוונה כדי לפגוע בבעלי הדירות למכור את רכושם בלחץ הפסדים שלא כדין , שזה לעצמו פשע בלתי יסולח של נציג ציבור נבחר . והכל במקום לשחרר אדמות מדינה בזול שזה בסמכותו . הוא רוצה להמשיך לספסר בהם ולינוק עד הסוף את לשד הציבור . בגלל ערוותו שנחשפת עכשיו הוא ממשיך לזרות חול בעיני הציבור , לסכסך בין הסקטורים השונים כמו שהאשים לשוא את הקבלנים . הוא עלוב נפש שלא מוכן להודות בטעות ולתקן . אין שום מניעה שיטיל מס על הרווחים מהדירות אבל הוא מסרב לעשות זאת ויש דברים בגו . הפושע הראשי הוא כמובן ביבי עכבר מאוס שמנסה עכשיו לברוח מהספינה הטובעת הציבור צריך להעיף את השניים הללו לכל הרוחות , ככל המוקדם כן ייטב !!!
42 אזרח ממעמד הביניים 25/09/2016 17:45 לכבוד השר להתססת האזרחים נגד האזרחים
באמת תבדקו כמה עולות הדירות ותבדקו כמה עולה דירה בקסריה או בצפון תל אביב ותגלו כי האלפיון העליון, מחזיק הרבה יותר נכסים בעלות שיקלית, מספיק דירה (אחוזה אחת) בקיסריה שתהייה שוות ל 10 דירות מה ששר האוצר החכם גרם הוא שהתסיס את המדינה נגד מעמד הביניים אשר חוסך ורכש דירות כדי לאבטיח לעצמו פנסיה ראויה, וזה בא על חשבון נסיעות לחול או מסעדות, תודה רבה לשר האוצר החברתי שלנו, תמשך כך ובקרוב גם מעמד הביניים ירד מדרגה ויצטרף לשכבה הנתמכך.
41 רחל 25/09/2016 17:41 מס מוצדק
מדוע מחזיקי מניות ישלמו 25% על רווח. כשיש אפשרות להפסדים בזמן שרוכשי הדירות הכפילו את מחיר הדירה, לפני דמי שכירות
40 סתם אחד 25/09/2016 17:34 מטומטם הפתרון זה לא עוד מס. ההיפך.
שרי אוצר שהפתרונות שלהם הם עוד מיסים היו לנו עשרות. ודרך אגב האלפיון הזה קנה דירות מהכסף שנשאר לו אחרי ששילם עליו 98% מיסים ישירים ועקיפים. שיהיה להם לבריאות!!!
39 שאול 25/09/2016 17:31 רק מוכיח שבארץ משקיעי נדל"ן
יש 20 אנשים עם 20 דירות ומעלה בכל מדינת ישראל בארה"ב לשם השוואה יש מאות אנשים עם אלפי עד עשרות אלפי דירות כל אחד (הרבה הרבה הרבה יותר מהגודל היחסי של התושבים בין המדינות)
38 דני 25/09/2016 17:30 מה הם גנבים פושעים מה רוצים שלאנשים לא יהיה
כאילו שהם עשו פשע הם ימכרו ויקנו בארצות הברית וישלמו מס מחוץ לגבולות הארץ מה הרווחנו מכך. אולי להכניס אותם חבית הסוהר
37 קחלון 25/09/2016 17:26 חסר לי נתון וזה המשכנתא שהם לקחו. כל עוד הם חייבים
לבנקים הדירות הם של הבנקים ולא של המשקיעים ושכחת שאם הם ימכרו את הדירות וישלמו מס שבח ויחזירו משכנתא הם יקבלו קנס מהבנק כך שהמליונים שהם עשו זה על הנייר חלף עם הרוח....
אדריכל 25/09/2016 21:04 זה מה שניסיתי להסביר לכל הממונפים אבל הם אמרו שמחירי
הדירות יעלו תמיד.
36 שלמה 25/09/2016 17:26 כחלון הנחות עם i.q. 0
הדביל הזה שיגרום לכך שהמדינה תשכיר דירות . נראה אותו . מה שהמדינה לא עושה עושים. המשקיכים. ותגיד תודה. יאפס מאופס.
גלאי חזרזירים 25/09/2016 21:05 תודה...
אוינק אוינק
35 לביא 25/09/2016 17:22 דירה זה לא
פנסיה, אלא השקעה שחשופה לירידת ערך כמו כל השקעה אחרת בעולם. מי שבחר להשקיע ידע שיגיע היום והערך גם ירד. מה שניתן ללמוד מהנתונים שהמדינה בניגוד לעבר יצרה בסיס נתונים איכותי לעקוב אחר מפת הנכסים של הציבור בכדי למסות אותם כשהגירעון גדל והוא גדל.
34 רבקה 25/09/2016 17:18 נתוני האוצר
הרי אילו שיש להם 3 דירות להשכרה וחילקו כל דירה ל 2כלומר 6 דירות מושכרות ,איפה הם נמצאים בנתוני האוצר כל הנתונים כל הנתונים של האוצר מאד מגמתיים ,ואלה שרשמו את הדירות על הילדים ,ומקבלים את השכירות כהכנסה נוספת ,איפה זה מתבטא?
33 קובי 25/09/2016 17:16 פשוט הסתה (ל"ת)
32 משה 25/09/2016 17:16 מס גרוע ולא צודק
מס פופוליסטי ואידיוטי. פשוט טפשות ורוע.
31 לימבו 25/09/2016 17:14 האלפיון העליון אינו משקיע בדירות וודאי לא דירות בארץ (ל"ת)
30 לעג לרש 25/09/2016 17:13 ההטעיה הגדולה של כחלון
הכנסות המדינה מחוק רע ומעוות שיוצר אי צדק בין בעלי דירות ושהמציאו אותו בכוונה ככזה , רק מחזק את האשמה של כחלון וביבי (שמנסה עכשיו לברוח כעכבר מהספינה הטובעת )כנציגי ציבור נבחרים שיזמו חוק רע בגלל שהם רוצים להסתיר את הכוונות שלהם להמשיך לספסר באדמות המדינה שברשותם במקום להפשירם בכמויות במחירים זולים לצורכי בנייה למגורים מה שהיה גורם לירידת מחירי הדיור במהרה . חוק על רווחים מהשכרת דירות צריך להחיל בכדי שהתחום הזה לא יהיה מקלט מס , אבל הם מתעקשים שלא לעשות זאת אולי בגלל שהם לא רוצים לבטל את מס השבח על דירות שתמוסינה כך או כך , האינפורמציה ששחרר כחלון יכולה לשמש כעדות נגדו בבוא היום כשתוקם וועדת חקירה בנושא . אולי הוא וביבי יינצלו קודם לכן ביום הבוחר שיטיס את השנים האלו כפי שמגיע להם לתהום הנשייה הפוליטי לתמיד .
29 אלי 25/09/2016 17:12 כמה דירות פאר מחזיק ביבי ????? (ל"ת)
28 רבקה 25/09/2016 17:12 אלפיון עליון
עכשיו רק נודע לי שאני בסטטיסטיקה מופיע באלפיוןה עליון כמו נוחי דנקנר שרי אריסון כל אלה שגרים בארסוף כולו ההיתי עובדת עיריה כל חיי וגם בעלי יש לי 3 דירות דירה אחת משותפת לי ולאחי כירושה ,דירה שרכשתי כיצאתי לגימלאות ,ןאחת שאני גרה בה ,עבדתי 40 שנים בעיריה עם משכורת עלובה ,כל חטאי שחסכתי לימים קשים 2 דירות נמצאות בעיר כושלת והשלישית ממילא 67 מ"ר שהיא הירושה בשיתוף עם אחי ,אז מי מה אתה רוצה לקחת מס ואנינחשבת לאלפיון עליון חהחהחה חה
עופר 25/09/2016 22:14 תמכרי את הדירה ולא תהיה באלפיון (ל"ת)
27 גבריאל 25/09/2016 17:11 3 דירות
מהי ההיתפלגות הגיאוגרפית של מחזיקי 3 דירות ומעלה.?מה מחירן בפריפריה?מה שכר הדירה הממוצע בפריפריה?מה ישלמו בעלי דירות בתל אביב שחילקו אותם ל2 עד 6 דירות ?מדוע לא נלקחים פרמטרים אלו לויכוח?המיספרים שהצגת לא עונים על המהות.
26 שאול 25/09/2016 17:02 כחלון תמשיך אל תיכנע מעל 3 מצדיק מס (ל"ת)
ע 25/09/2016 19:39 יום אחד גם אתה תרצה להגיע לדירה ויותר או ילדך ואז תרגיש
איך גונבים ממך אחרי עמל של שנים. ..........
25 yossi 25/09/2016 17:01 הנתונים רק מוכיחים שמדובר לרוב במשפחות ברמת חיים ממוצעת
23 אש"ח ממוצע זה בערך 15 אש"ח חציוני לנפש. אכן גבוה באופן יחסי אבל באופן אבסולוטי רחוק מאוד מטייקונים ושאר ירקות בקיצור חוק פופוליסטי שמטרתו לגרד עוד כמה מליוני שקלים לקופת האוצר. אם יראו שלא מספיק ימסו גם דירה שניה, ואז דירה ראשונה קח-לון...
יוסי 25/09/2016 19:58 מס על דירות
דביל. ממתי מי שמחזיק 3 דירות ויותר זה ממוצעת . כנראה שאתה כזה .
eli 25/09/2016 17:12 קופת האוצר זו הקופה שלי ושלך ואין מה להתבייש ברצון למלא
אותה. זה קודם כל.
24 שיילוק 25/09/2016 17:00 כמה מיסים על הנדלן . מפעל הפיס של המדינה
מס רכוש מס שבח, מס על שכר דירה, מס ריבוי דירות. וכל זה יועבר לידי טייקונים חדשים מנהלי קרן שיגזרו קופון מניהול של מליונים ויקנו 80 אלף דירות להשקעה ב 0.5% מכספי הקרן והפנסיות שלכם יושקעו בקרן מגוריט וכל אלה שחשבו שהם חכמים וברחו מהבורסה כי נדלן זה בטוח חכו כשארהב תעלה לכם את הריבית ומחירי הדירות ירדו עם כחלון ובלי כחלון. וכל אלה שחשבו שהמדינה תסתפק בתשובה ועידן עופר וציון קינן ועוד כמה בנקאים ותרד מהם לנצח טעו טעות מרה ועל טעות משלמים. הייתם צריכים למחות אז עם שישנסקי אבל בחרתם להפגין עם יחימוביץ למען עתידה הפוליטי מגיע לכם. הוולאי שהוא יעלה את המס ל 3% על כל דירה
23 ארז 25/09/2016 16:58 חוץ ממלחמת אזרחים
כחלון כבר ניסה הכל איש מגעיל
22 לכחלון 25/09/2016 16:57 תעזוב את בעלי 3 דירות.לך על 4 ומעלה
וצריך ללכת לפי שווי הדירות.אם יש מישהו שיש לו "רק" 2 דירות יקרות בת"א אבל שווי כל אחת מהן גבוה יותר מ-3 דירות קטנות בירוחם או בנתיבות,אז צריך לקחת מהעשיר בעל 2 הדירות.
אלי 25/09/2016 19:45 מס על דירות
אם יש לך 3 דירות זה לא אומר שצריך להתחיל מ-4 דירות תשחרר קצת.
21 אבי 25/09/2016 16:57 בוא כולנו נהיה מסכנים ועניים...
ונגרום אושר לכחלון....
eli 25/09/2016 17:12 אל תהיה עני. תשקיע במניות
אל תעוות את מה שאומרים לך
שמטוב 25/09/2016 21:07 תשקיע אתה במניות ותמשיך להפסיד
אנשים ברחו מהבורסה לאחר שהתברר להם שאין שם שום רווחים ריאלים (חוץ מכמה שהרוויחו במקרה כמו במפעל הפיס). הבורסה בישראל אפילו לא שומרת על הערך, אנשים מתחילים להבין שעובדים עליהם לכן בורחים לנדל"ן.
20 תשואה מוטחת של 10% . 25/09/2016 16:56 מחזיקי הדירות הם משקיעים חכמים שלא ימכרו אפילו דירה אחת
לא להאמין שיש עטוד טיפשים שיושבים על הגדר ומחכים שהמחירים ירדו.
עידן 25/09/2016 17:33 לחכות על הגדר
זו לא בחירה. כבר אין ברירה. ב 2011 כשהיתה המחאה החברתית המחירים היו גבוהים אבל עוד אפשריים. עכשיו פשוט אין ברירה אלא לחכות.. כוח הקנייה נגמר.
מוטי 25/09/2016 17:24 דווקא אין..יש רק משקיעים
שיכולים למכור בינם לבין עצמם את הדירות במחירים עולים. מי שיושב על הגדר מזמן לא יכול לקנות במחירים האלה, זה מה שצריך להפחיד אותך מר חכם עם 10% תשואה מובטחת
eli 25/09/2016 17:13 אחלה. אז שיחזיקו בדירות וישלמו מס. (ל"ת)
שמטוב 25/09/2016 21:09 אבל ישכירו אותן רק לתיירים, כיי לא ישתלם להשכיר לשכירים
רגילים (כי המיסוי עולה על הכנסה משכירות). בכל מקרה הם לא ימכרו את הדירות שלהם שהם הבטוחה היחידה שיש להם.
19 עינת 25/09/2016 16:51 ומה יהיה על שוכרי הדירות?
מי ששוכר דירה הולך לשלם יותר על השכירות,האם שר האוצר חושב שכל השוכרים ירוצו ליקנות דירה עכשיו .כדאי שהממשלה תחשוב גם על שוכרי הדירות ולא כל זוג צעיר צריך לרוץ ליקנות דירה במחירים האלו.
18 פנסיה 25/09/2016 16:47 מעל גיל 56
רוב מחזיק 3 דירות ומעלה הם פנסיונרים , הממוצע הכנסה הוא מזוייף מאחר והוא של כולם כולל הכל.משוכנע שהשכר של מחזיקי 3 ו 4 בסביבות ה 20 אלף. כלומר כחלון פוגע בעיקר במעמד הבניים פנסיונרים עשירון 7~8 . ומדגדג את האלפייון העליון.
פנסיונרית 02/10/2016 13:51 כחלון טועה
יש כאלו שאין להם פנסיה בכלל או פנסיות נמוכות מאד של 1000 ש"ח. השכרת הדירות שבאות מירושה של הוריהם שעלו ארצה אחרי השואה ועבדו קשה ושלמו מס כהלכה , פשוט מונעת מהם שיפשטו רגל. לכחלון יש דירה אחת בשווי שמונה מיליון ש"ח. יש אנשים שיש להם 3 דירות ויחד לא מגיעות ל2 מליון .
17 ותעשו חשבון 25/09/2016 16:45 מ 80 אלף דירות כפול אלף שח לחודש כפול 12 חודשים
לשנה . כמה המדינה תרויח ממס ולא כולל מס שבח על הדירות והם עוד אומרים שהם לא יורידו את המס על הבורסה כמה כסף לחרדים ולמתנחלים וכמה פנסיונרים לא יוכלו לשלם לפיליפינית ולתרופות וכל העול יפול על הילדים שלהם שיטרכו לממן אותם בבית אבות. כחלון מנותק אבל הוא יכול כי עם 40 אלף שח לחודש נהג צמוד הוא יכול להרשות לעצמו . וזה במקום להיות מתופף על פח ורוקד ריקוד תימני במתנס העירוני בגבעת עולגה
16 משה 25/09/2016 16:44 כחלון תפסיק להסית נגד בעלי דירות
כחלון מסית נגד בעלי דירות ומפגין הגיון עקום. אין קשר בין אחזקת 3 דירות לבין הורדת מחירי הדירות.
אחלה חוק 25/09/2016 19:24 יש קשר ואתה נשמע חלאה אגואיסטית (ל"ת)
אלי 25/09/2016 21:37 דווקא אתה נשמע חלאה (ל"ת)
15 משה 25/09/2016 16:44 כחלון פלצן גדול גם אתא מלא דירות . (ל"ת)
אלי 25/09/2016 19:47 מס על דירות
לא יקרה כלום אם תשלם קצת מעניין אם הכסף לדירות שלך שחור כנראה שכן כי אתה לא מוכן לשלם . כנראה גם מס הכנסה לא שלמת . די לבכי.
14 יוסי 25/09/2016 16:44 כחלון הדמגוג והפופוליסט
כחלון הדמגוג הפופוליסט, ואולי הגיע לפאניקה כתוצאה מההמצאות שלו שכשלו.האם האלפיון אל מול הזוגות הצעירים זוהי הסוגיה? הוא מנסה להפחיד את חברי הממשלה שלא יראו כלא תומכים בזוגות הצעירים, זה אבסורד כחלון אפילו חברי הכנסת לא מטומטמים, ובטח שלא בעלי שלוש דירות ומעלה, , האם מישהו מהמשקיעים ימכור את הדירה השלישית ומעלה?! לא ולא הם אולי ישלמו מיסים לכלבי האוצר, אבל על הדרך יעלו לי את השכירות, ואני אבין אותם.
13 פמק 25/09/2016 16:43 חוסר ההגיון
לא כל בעלי שלושת הדירות ימכרו. ומי יקנה אותם השוכרים? לא ולא מי שיקנה יהיו אנשים בעלי דירה אחת ועתה יקנו בצחיר רגיל דירה שנייה. נראה לי צעד בלתי הגיוני בעליל.
12 אלי 25/09/2016 16:42 פנסיונר
כחלון לך לישון אני מקבל ביטוח לאומי 2000 שקל תיתביש לך גאי שלופן
אנטי גזל 25/09/2016 19:25 תתבייש אתה להרוויח עוד בשחור (ל"ת)
11 קפיטליזם ! 25/09/2016 16:41 ואלה הם שעושים בתקשורת מלחמת חומרה נגד כחלון !!! (ל"ת)
10 דב 25/09/2016 16:40 הפוך
וכמה אין להם דירות?
9 תאכלס 25/09/2016 16:38 וזה ידידיי, הנתון שהממשלה מודעת אליו
בפועל, אי השוויון בארץ חוגג פי שלוש וחצי עד ארבע. ולבל נשכח שלא מחשיבים כאן נכסים שנרשמו על שם קרובי משפחה או אוחזי קומבינות אחרות כי אם היינו מתחשבים בכך היינו יכולים לחמש את המספרים פה ועדין היינו על הצד האופטימי של מפת המציאות.
מוטי 25/09/2016 17:26 מה שאומר שהפכנו
למדינה של השקעה במוצר אחד - נדלן. ולכן זה הזמן למכור לפני שיהיה מאוחר מדי, בעצם כבר עכשיו מאוחר מדי (חצי שנה של זמן מדף במקרה הטוב)..
8 לא אמין 25/09/2016 16:38 הכנסה של 46 אלף למחזיקי 3 דירות
אם זוג שאשתו מובטלת והוא מרויח 10000 לחודש וגר בדירה וירש 2 דירות מהוריה והוריו ועוד מתחלק עם אחים שלו ושלה איך זה מגיע ל 46 אלף שח? אפילו אם מדובר בשני בני זוג עובדים ולהם הכנסה יחד של 22 אלף שח לחודש ויש להם 2 דירות להשכרה ב 5000 שח כל דירה זה 32 אלף מאיפה השקרים על ההכנסה?
יונה 25/09/2016 21:12 אויש, כל המאותגרי קב"ן שממציאים סיפורי קיצון
ובטוחים שיש מי שאוכל אותם.
7 לא מבין איפה הבעיה 25/09/2016 16:36 כחלון אלפיון בעצמו
וגם כל נערי האוצר
6 אלפיון 25/09/2016 16:35 3 דירות זולות זה אלפיון עליון, כחלון כחלון (ל"ת)
5 קטע 25/09/2016 16:35 מי בכלל ישלם מס הזה
סתם חוק כמו הרבה אחרים שאף אחד לא יישם
4 אייל צין 25/09/2016 16:35 זה כמובן ברוטו
נטו אחרי מס נשאר בטח 20 אלף בערך.
3 כלכלן 25/09/2016 16:34 טוב לדעת שיש 54 מיליון משקי בית בישראל
נראה יותר כמו 2-3 אחוז מהמדינה ולא אלפיון
2 אלכס 25/09/2016 16:33 אין לי שום בעיה עם זה , אבל
אבל כמה מהם משלמים מס על רווחים משכירות? למה לא להפוך כל משכיר לעסק? שיכירו לו בהוצאות ושיקח על עצמו התחייבויות של העסק בהתקשרות עם הלקוחות שלו. ואז אני רוצה לראות כמה מהם ירצו להשאר כבעלי דירות.
שמטוב 25/09/2016 21:22 הם יפסיקו להשכיר והשכירים יגורו על ספסל ברחוב
דירות להשכרה יש בכל העולם כדי לתת קורת גג למי שלא יכול לקנות. יש רבים כאילו. עכשיו השר משה כשלון רוצה להרוס גם את זה. חוקי המס הנמוך על דירות התחילו כי בעלי דירות סירבו בכלל להשכיר בגלל חוסר כדאיות כלכלית להשכרה בישראל. המשכירים הפרטיים מילאו חלל שחברות מסחריות לא רצו לעסוק בו בגלל הכנסה נמוכה מהשכרה. שאלת את עצמך מדוע אין חברות מסחריות גדולות להשכרה ? זה בגלל שלא משתלם לבנות להשכרה. עכשיו לאחר שפיתו משכירים פרטיים להשכיר בתשואה זעמה - באים אליהם בטענות כאילו הם אשמים במחסור בדירות. המחסור בדירות הוא בגלל שביבי שקרניהו הפך את הבניה למגורים למסחטת מיסים. מי שיאכל את החרא שהשר משה כשלון מוריד עלינו יהיו השוכרים שלא ישארו להם דירות מגורים כי המשירים יסרבו להשכיר להם (ישכירו לתיירים או למשרדים).
הנרי 25/09/2016 19:22 איש חולה ומסכן (ל"ת)
1 חיים 25/09/2016 16:33 ואתה תשאר עני לנצח פקידון (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש