18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

המניה ש"זינקה במחזור חריג" סיימה בטיסה של מעל 16%

עליות השערים הבוקר הפכו לזינוק מטורף של מעל 20% עם פתיחת המסחר בניו-יורק; המניה תגיע לשיא של 2016?
 |  61
מצפים לטוב
Share
פחות משעתיים לאחר פתיחת יום המסחר הנוכחי דיווחנו כי מניית כיטוב פארמה (+2.81%) כיטוב פארמה 36.6 +2.81% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיטוב פארמה בסיס:35.6 פתיחה:35.6 גבוה:36.8 נמוך:35.6 תמורה:66,530 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מרכזת מחזור מסחר חריג, ורושמת זינוק של כ-6% בערכה. זאת, בהמשך לטיסה של 13.75% אתמול, והשלמת ראלי של עשרות אחוזים בתקופה האחרונה. עם סיום המסחר בת"א, טסה המניה 16.6%, ובמחזור מסחר חריג מאוד של מעל 8 מיליון שקל, פי 16(!) מהממוצע שלה בחודש האחרון.


הקצנת הזינוק במניה החל סביב השעה 15:30, עם פתיחת המסחר בניו-יורק, וכשהמניה נסחרה בת"א בעליות של כ-5.5%. כפי הניתן לראות בגרף היומי, גם מחזורי המסחר גדלו בחדות, והמניה כאמור זינקה עד לשיעור מרשים של 22%, ונחלשה מאז (ע"ע גרף יומי בתחתית הכתבה). כאמור, בניו-יורק המניה טסה ׁ(קצת לאחר הנעילה בת"א) 24%.

נדגיש כי החברה לא דיווחה בשבועות האחרונים על אירוע מהותי, וייתכן שהמשקיעים מצפים לפגישה שהחברה אמורה לקיים בזמן הקרוב עם ה-FDA האמריקני, לקראת הגשת בקשת אישור שיווק למוצר הדגל של החברה, KIT  302. זאת, לאחר ההצלחה בניסוי הסופי, עליו דיווחה החברה באמצע דצמבר 2015.במצגת החברה שפורסמה בעבר נכתב כי פגישה זו אמורה להתקיים לקראת סוף הרבעון הראשון של 2016 - פרק הזמן בו אנו נמצאים כעת, ונראה כי משקיעים רבים מעוניינים 'לקפוץ על העגלה' לקראת הפגישה - מה שהביא לזינוק בערכה בימים האחרונים, כפי שצויין.עוד נדגיש, כי מניית החברה נוטה להסחר בתנודתיות רבה, כשבשלושת החודשים האחרונים היא אמנם 'נשארה במקום' מבחינת מחירה, אך בדרך קרסה בכמעט 40%, ומאז השפל אליו הגיעה (באמצע חודש פברואר) זינקה ביותר מ-100%, כשהראלי האחרון בה מתרחש בימים אלו, כאמור - כנראה בהמתנה למפגש המדובר. בהסתכלות על 12 החודשים האחרונים, מחקה המניה כ-80% מערכה, והחברה נסחרת כיום לפי שווי של 61 מיליון שקל.

על התרופה: KIT-302 מיועדת לטיפול בו זמני בשני מצבים רפואיים: כאב הנובע מדלקת פרקים ניוונית ויתר לחץ דם, תופעת לוואי נפוצה של השימוש בנוגדי כאב המיועדים לטיפול בדלקת פרקים ניוונית. התרופה מורכבת משני חומרים פעילים, celecoxib (החומר הפעיל בתרופה נוגדת הכאב Celebrex) ו-amlodipine besylate (תרופה לטיפול ביתר לחץ דם).
 
ניסוי שלב III בתרופה שנערך בין יוני 2014 לנובמבר 2015, הביא להצלחה כשהיעד העיקרי של הניסוי הושג באופן מובהק ססטיסטית, והחברה הצהירה כי אין צורך בגיוס מטופלים נוספים.

גרף יומי כיטוב פארמה:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

61 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 רוני 22/03/2016 13:24 עם כל צער הפיגוע בבריסל. זה דווקא מטיב עם כיטוב פארמה.
היום המשך עליות. לראיה - הירידות בבורסות אירופה מתמתנות. וכרגע הדאקס 0.20- . הפאניקה מתאזנת. היום המשך עליות היום בבורסה בניו יורק
כיטוב 22/03/2016 14:43 מה שמעניין את משקיעי הביו בארה"ב זה רק דבר אחד
תוצאות חיוביות, ואת זה היא כבר השיגה בהצלחה רבה ואפילו הפחיתה את הסיכונים לאותה תרופה שנמכרת בכ 1.8 מיליארד דולר בשנה אחת. הם מגיבים חזק לכל הודעה חיובית במיוחד שמדובר על מיקרו קאפ (שווי שוק מזערי) שתגיע וזה כמה עדכונים שאמורים לצאת ברבעון הראשון שזה יכול להיות בכל יום
כיטוב 22/03/2016 14:26 היא כבר עולה לפני הפתיחה בארה"ב (ל"ת)
אבי 22/03/2016 13:33 ידוע מה קורה במסחר המוקדים בניו יורק? (ל"ת)
40 כיטוב 22/03/2016 10:37 כל ההמלצות והסיקורים עד כה:
1. המלצה של 10 דולר בה האנליסט מעריך אותה כ BLOCKBASTER בארה"ב לבד. מונח המצאר מכירות של יותר ממיליארד דולר. סיקור וכתבה על כך ניתן למצוא בגלובס. 2. סיקור נוסף שפורסם לאחר מכן ב seeking alpha בה ניתן לה מחיר יעד בין בין 13 ל 29 דולר. 3. סיקור נוסף בארץ בה הוערכה בשווי של 80 מיליון דולר נכון להיום, כולל הסבר איך הגיענו ליעד. http://hotstocks.co.il/?p=6702 4.סיקור נוסף בארה"ב בה נאמר שהחברה חסכמה זמן וכסף שפנתה למסלול מקוצר לאישור FDA בה גם נאמר שדקסל שיש לה הסכם עם כיטוב עוד משנת 2014 וכבר אז הצהירה שהיא תשלב את התרןפה בשייוק העתידי שלה, נערכת להכין את קו הייצור http://www.in-pharmatechnologist.com/Regulatory-Safety/Kitov-saves-time-and-money?utm_source=RSS_text_news&utm_medium=RSS_feed&utm_campaign=RSS_Text_News
39 אריה 22/03/2016 10:26 אלעל מפרסמת דוחות מחר בבוקר (ל"ת)
38 Toby 22/03/2016 01:24 כיטוב מניית השנה להשקעה והסיבות הן
יחס סיכון סיכוי לטובת הסיכוי ברורשווי שוק אפסי בהשוואה למכירות של מאות מיליונים קר באמריקה. הצלחה בשלב 3 ואישור הפ.ד.א. יביאו ליכולץת שווק כבר ב 2017 וזה אומר שער 500 או 600 בשווי שוק 120 מיליון. גילוי נאות מושקע משער 200 .
37 חיים 21/03/2016 22:23 כיטוב פארמה פערי המחירים
הייתי רוצה לברר על המחיר בארץ לבן המחיר בנסדק תודה למי שיכול להסביר לי
איש 22/03/2016 11:19 יחס 1-20 (ל"ת)
36 אחד שלא ידע 21/03/2016 22:14 יש מקורבים שכבר יודעים (ל"ת)
35 אסף 21/03/2016 20:26 מה עושה כיטוב הערב בארהב
מה עושה כיטוב הערב בארהב ?תודה
34 יוסי ואיציק 21/03/2016 19:27 חברה שקרנים בלי סנטימנטים מנכ"ל אכזר
חייבים לא לקנו הנוכלים גם יעשו באז לנייר ואתה תשאר תקוע
33 כיטוב 21/03/2016 17:20 המחזור העצום לא משקר, זה מתקרב.
מחזיקים אצבעות, עדיין רחוקה בערך ב 70% מהשיא, ומאז היו כאמור התקדמויות שמצדיקות אפילו שער גבוה מזה
32 ? 21/03/2016 17:19 מה ההתלהבות מ 22% מנקייד טסה הרבה יותר על כלום
פלוריסטם נסחרת ב 400 מיליון ויש לה עוד הרבה זמן לצאת לשוק,כיטוב נסחרת בכעשירית ממנה, והיא ממש קרובה לשוח בקשת אישור שווק NDA
31 כיטוב 21/03/2016 16:47 בפעם הראשונה ארה"ב מובילה ולא תל אביב
וזה מצויין.רואים את זה בברור לפי הקניות שחוחבות כעת את תל אביב ולא הפוך.זה יילך ויגבר לדעתי.
30 מחר יום חדש 21/03/2016 16:44 להיות אופטימים העליות זה לקראת הודעה בהצלחה (ל"ת)
29 רפי 21/03/2016 16:31 אז מה קרה מ30 אחוז ל18 אחוז ...הפסדתי
נקווה שיש עתיד או הסבר ..תנסו להסביר לי עכשיו
לרפי 21/03/2016 16:55 מחזיקים אותה לטווח ארוך לא יום יומיים למעשה הטווח לא כל
כך ארוף כי ב 2017 היא צפוייה לשוק לשוק של מיליארדים.
28 כיטוב 21/03/2016 16:07 כמו שאמרתי סיכוי טוב שישבר שער השיא 500 מלפני שנה וקצת
אבל זו דעתי האישית בלבד, בכל מקרה ממשיך להחזיק ואין לי כל כוונה למכור אותה.
27 KTOV 21/03/2016 15:37 30% עלייה בארה"ב ברגע זה (ל"ת)
26 זיו 21/03/2016 15:35 כיטוב פתחה 17.5% בארה"ב (ל"ת)
חן 21/03/2016 15:40 30% !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
כיטוב 21/03/2016 15:39 כבר 30% (ל"ת)
25 אבי 21/03/2016 15:27 נכנסתי כרגע
בשער 80 מקווה לא להתאכזב...
24 משקיע 21/03/2016 15:15 ל -20. אתה קצר ראיה.ועוד מחזור בקרוב זניח. (ל"ת)
23 KTOV 21/03/2016 15:11 כיטוב מזנקת לפני הפתיחה כצפוי, (ל"ת)
22 משקיע ערך 21/03/2016 14:56 כיטוב בעלת מוצר בשלב מתקדם ביותר כאשר רוב הסיכונים כבר
מאחורינו, השלימה ניסוי שלב 3 בהצלחה רבה. עד כדי כך רבה שאף אחד לא באמת ציפה שלא יהיה עוד צורך להמשך את הניסוי ולגיוס מטופלים חדשים. התוצאה הטובה שכולם ציפו זה שיצטרכו להמשיך את הניסוי עם סביבות 100 מטופלים חדשים (ולשם כך גייסו את הכספים). אבל מתברר שהניסוי הוכיח הצלחה בלתי צפויה ואין יותר צורך להמשיך את הניסוי בכלל!! כל הכספים שהחברה גייסה יספיקו לה בקלות בשביל להתקיים עד קבלת ההכנסות ממכירת התרופה. כאשר לפני זה עוד צפוי להחתם הסכם מסחור שיכניס לחברה מיליוני דולרים ללא דילול. אני מצפה שההסכם הזה יכלול סעיף עם תשלום מיידי של לפחות 30 מיליון דולר, ועוד מעל 30 מיליון דולר עם קבלת אישור FDA, ועוד לפחות 15% ממכירות התרופה ותשלומים נוספים מאבני דרך עם השגת יעדים במכירות. וזה רק בארה''ב! במקביל יוכלו למסחר את המוצר בשאר העולם. ואני לא אתפלא אם יצליחו להביא הסכם טוב יותר ממה שרשמתי. החברה נסחרת בשער $3.7 בחו''ל ויש המלצה עם יעד של $22.5 למניה תוך 4 שנים. לדעתי היעד הזה בר השגה בטווח קצר הרבה יותר ועוד 4 שנים נראה מניה בשער $60. ג''נ, מחזיק מניות כיטוב בארץ ואופציות KTOVW בחו''ל בסכום מהותי.
משקיע ערך כל הכבוד 21/03/2016 15:04 כל מילה בסלע. בדיוק המחשבה שלי ואני עוקב אחריה
כבר חודשים. רק שתבין אפילו שער 60 דולר נחשב זול יחסית שמדובר על תרןפה שמכרה בכ 1.8 מיליארד בשנה אחת!!1 שהיו לה הרבה סיכונים. הקומבו של כיטוב אפילו הפחית את הסיכונים הנ"ל. תעשה הייון פשוט ותקבל ערך נוכחי של למעלה ממיליארד דולר. בהצלחה למשקיעים.
21 הערה לכותב 21/03/2016 14:53 בנוגע להערות של גיא הכתב יש לציין גם שלא רק החברה
הצהירה שאין צורך לגייס מטופלים, העיד הושג במלואו והתוצאות הוכרזו כסופיות.ורמת המזומן של החברה תספיק עד ליציאה לשוק. כמו כן יש להוסיף ש fda אישר לחברה זה מכבר שלב 3 יחיד בשונה מהקובל ביחס לחברות ביוטק אחרות בארה"ב הנדרשות לשני שלבים: "Only a single phase III study will be required as opposed to the usual two phase III studies" "The FDA has approved the Phase III clinical trial design for KIT-302, in a Special Protocol Assessment, in accordance with the shortened regulatory pathway, Section 505(b)(2)"
הסבר 21/03/2016 15:01 למי שלא בקיא אושר לה מסלול מקוצר, החוסך זמן וכסף
זה לכשעצמו מעיד על הבאות.
20 YOAV 21/03/2016 14:50 זהירות נדרשת- יורדת בטרום בניו-יורק
זהירות !!!! יורדת בטרום בנסד"ק. ועדיין לפני תחילת המסחר עם פער ארביטראז של מינוס 10%. מי שקונה עכשיו הולך לחטוף הפסד.
כיטוב 21/03/2016 14:59 שקר.עולה החל משעה 12, למעל 4 דולר לעומת מחיר סגירה
של 3.7 כדאי מאד להמנע מהטעיית משקיעים, עבירה חמורה על חוק ני"ע
כיטוב 21/03/2016 15:07 עסקאות אחרונות 08:55(לפני 10 דקות) 4.09 בארה"ב
אני רואה באו ליין כולל level2
YOAV 21/03/2016 15:14 לא עולה - זה רק בטרום. יש גם מכירה במחיר 3.60 זהירות (ל"ת)
כיטוב 21/03/2016 16:07 מה אתה מעשן? (ל"ת)
19 כסף על הריצפה 21/03/2016 13:44 ניתן בקלות לעשות 5% תוך ימים ספורים. ואפשר הרבה יותר
המלצה שלי לקנות
18 צדיק 21/03/2016 13:35 לדעתי אחרי השלמת אבני הדרך החודש נראה המלצות נוספות
וסיקורים נוספים, לא רוצה להיות בחוץ שזה קורה. אבל זאת דעתי האישית בלבד.
17 צדיק 21/03/2016 13:31 לילך תגובה 1-כל מילה בסלע.
הרבה שנים במסחר בארה"ב ומעולם לא ראיתי כזה סיכון\סיכוי מרשים.
16 חברים 21/03/2016 13:29 המנייה כבר עולה לשער 4.2 בארה"ב ברגע זה+13%
נדיר לראות ביקושים ועסקאות בשלב כל כך מוקדם זה בדרך כלל קורה בחברות ענק. לדעתי היא תסגור בחודשים הקרובים את הפער למחיר היעד הנמוך של 10 דולר ואחרי nda submission תמשיך לעלות,החודש לפי תכנית העבדוה יהיה מעניין מאד לשמוע מה יאמר ה fda לגבי pre-nda ויש עוד אבן דרך שצפוייה החודש.
YOAV 21/03/2016 14:52 ההפך. יורדת בטרום מתחת לשער 3.70 . זהירות (ל"ת)
חברים 21/03/2016 15:09 ליצן, כדאי לא לשקר ולהטעות,כל העסקאות מעל 4 ,גרגע 4.07
החל משעה 12. תזהר שהרשות לא תגיע אליך. שער הסגירה היה 3.7 בשישי.
15 מחפש את רון כיטוב 21/03/2016 13:26 לכול העוקבים אחרי האתר במס' חודשים האחרונים
רציתי לדעת אם משהו שמע מרון כיטוב שמחכה למניה בשער 40? אני חושב שצריך לבדוק מה קורה איתו כי בקצב הזה המשיח יבוא קודם
נכון 21/03/2016 13:49 הוא ניסה כל יום להוריד אותה בשביל לרכוש בזול
הוא והרבה אחרים יודעים מה הפוטנציאל שם
14 אלי 21/03/2016 13:24 בקרוב עוד הנפקה נוספת אל תדאגו
החברה הרי לא השלימה את כל ההנפקה כן תגיע עוד הנפקה בקרוב
ליצני 21/03/2016 13:50 ניסיון נחמד, אין יותר הנפקות, אין יותר ניסויים ולא הוצא
הכל הושלם בשנה הבאה יוצאת לשוק של מיליארדים
13 מחזיק באופציות בחו״ל 21/03/2016 13:20 יש פה איסוף אמיתי ולא מסחר של אנדיאנים (ל"ת)
מחשבה נכונה 21/03/2016 14:05 כנ"ל. לא נשארה הרבה סחורה.האמריקאים קונים קונים
ראה את הדייוח F20 שרק יצא. אין לי בכלל ספק שלפני היציאה לשוק ב 2017 היא תסחר פי 10 ואולי אפילו פי 20,אם לא תרכש קודם לכן.
12 חברים 21/03/2016 13:18 מומלץ קצת לקרוא בפורומים בארה"ב ולהבין את הראש
האמריקאי, שם מתחילים להבין את הפוטנציאל (סיקורים אחרונים),הראש שלהם עובד אחרת, מניות קטנות בנאסדק מזנקות גם אלפי אחוזים שהם עוד רחוקות מיציאה לשוק,כיטוב קרובה מאד יחסית במונחי חברת ביו ונסחרת עדיין בשווי הנמוך ביותר בנאסדק לחברות שסיימו שלב 3 ולא נדרשות ליותר הוצאות,גיוסים, ניסויים, מדובר בתרופה שיכולה בשקט להכניס מאות מיליוני דולר בשנה.
11 חני 21/03/2016 13:17 רון
מתוך נסיון לא ההיתי ממליצה לחזק לחכות אחרי ההודעה מפני שהיא כבר עלתה החודש והיא יכולה כל יום להיתממש ובפרט שתמיד שיוצאת כתבה בביזפורטל המימוש מגיע
10 אזרח 21/03/2016 13:17 לפעמים הפסיכולוגיה והתסכול מעוותים את ההגיון.
צריך להיסתכל קדימה ולא לחיות עם התסכול ולעשות טעויות. ברור שכיטוב זולה מאוד והיה ויש מקום להגדיל על מנת להנות מההצלחה בעזרת השם.
9 מתעוררת חזק 21/03/2016 13:11 קרתם את ה 20f מסוך השבוע? בעלי עניין בארה"ב 48.6%
בתוך 6 חודשים מאז ההנפקה כבר 2 מחזיקים כמעט 50% מכל המניות. לא ישארו מניות למוסדיים בקצה הזה.
8 חני 21/03/2016 12:45 כיטוב
זהירות עם המניה הזאת אני קוראת לה כירע אני יושבת עליה קרוב ל3 שנים וחיזקתי 3 פעמים ועדין אנימופסדת 70 אחוז זאת עליה לקראת עקיצה מי שמסתכל על כל מניות הביומד כולם מופסדים כולל מדיווי שהלכו לגיוס ועקצו אותה ב90 אחוז לא לנגוע במניות הביומד כולל המניות הגדולות זהירותתתתתתתתתת
חח 21/03/2016 13:09 באמת מחזיקה?
ואפילו חיזקת? אז למה לא מכרת? חחחח, עדיין לא מאוחר, היא תעבור שעה 500 כמעט בוודאות. החברה יוצאת לשוק ב 2017, בטח תרכש עוד הרבה לפני מה שבדרך כלל בארה"ב ואם זה יקרה זה קרוב לוודאי יהיה לפי מחירי היעד שנתנו האנליסטים לא מזמן. בהצלחה לך יקירתי.
רון 21/03/2016 13:05 כיטוב פארמה
חני שלום אני בעבר נכנסתי למניה בשער 430 האם היית ממליצה לי להגדיל השקעה ? אני יושב עליה ומופסד למעלה משנה תודה
7 נראית מצויין 21/03/2016 12:45 יש לך בערך 10 מיליון דולר במזומן, והיא לא תדרש לגייס
יותר ולא יהיו לה הוצאות מיותרות, כי הכל כבר הסתיים, זה פךוס גדול מאד שאין היום לדעתי לאף חברת ביו בארץ שנחברת בשווי כל כך נמוך. בכלל, בארה"ב חברות ביו נסחרות אפילו פי 10 ויותר מכמות המזומנים שלה,ובמיוחד שהם מתקרבות כל כך ל NDA SUBMISSION
6 נראית מצויין 21/03/2016 12:43 היא עדיין נמוכה בכ 75% משער השיא לפני שנה וקצת 500
כך שיש עוד הרבה בשר ויש הרבה סיבות לכך. בעלי עניין גם בארץ וגם חול קונים, בארץ הם כמעט הכפילו את האחזקות מאז נובמבר ובארה"ב לפי הדייוח מסוך השבוע 2 בעלי עניין מחזיקים כב כמעט 50% מכל המניות.
5 כיטוב 21/03/2016 12:39 השווי הוא אכן זניח,והסיכון נמוך מאד כי מדובר בקומבו,
שתי תרופות שכבר מאושרות, היפה הוא ש celebrex נמכרת בכ 1-2 מיליארד דולר בשנה אחת ויש לה הרבה תופעות לוואי, אבל תוצאות השלב האחרון והסופי הראו שכיטוב הצליחה להפחית את תופעות הלוואי. רק להבין שווי שוק של 13 מיליון דולר לעומת מיליארדי דולר פוטנציאליים של מכירות, הרווח הנקי לשנה אחת עשוי להיות פי 10 משווי השוק שלה לדעתי. גם היו"ר עבד בעבר ב FDA שזה נותן יתרון לא קטן. לדעתי כפי שציינתי בעבר ועל סמך ההסטוריה של הרכישות בארה"ב יש סיכוי שתרכש בשווי של לפחות 100 מיליון דולר כשיש שוק פוטנציאלי כל כך אדיר. דעה אישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא. אגב ה FDA אישר לה שלב 3 אחד בלבד שכבר הושלם ולא 2 שלבים כמו לרוב חברות הביו בארה"ב, זה אושר בפרוטוקול מיוחד.
4 כיטוב 21/03/2016 12:33 כדאי גם לקרוא מה חושבים בארה"ב,לא רק האנליסטים
אנליסט ראשון נתן לה מחיר יעד של 10 דולר, השני נתן לה מחיר יעד של בין 13 ל 29 דולר. פוסטים מיהאו: 1. Market cap still at 12 million with being so close to a NDA submission for a drug that could easily bring in few hundred million in revenue annually 2. I believe it will be a huge winner in near term....1000% potential with this tiny outstanding number of shares. Right now is good time to buy when not many are talking about it yet and analysts are just starting to cover. When Institutions start buying it will explode and will be to late.
3 כיטוב 21/03/2016 12:30 עדכונים הנה מה שצפוי כל רגע לפי תכנית העבודה המאושרת:
Complete CMC manufacturing in Q1 Pre -NDA meeting plus FDA response Q1.........This one should be interesting and may pop the price per share depends what FDA says. With Dr . Waymack former FDA medical officer and Chief Medical Officer of KTOV this meeting should go very smoothly. Final PK study results in Q2 NDA submission 2nd half this year
2 כיטוב 21/03/2016 12:27 היא כבר עולה בארה"ב נכון ל 12:15 בכ 12%