המניה ש"זינקה במחזור חריג" סיימה בטיסה של מעל 16%

עליות השערים הבוקר הפכו לזינוק מטורף של מעל 20% עם פתיחת המסחר בניו-יורק; המניה תגיע לשיא של 2016?
 |  (61)
טיל בליסטי, צילום: Getty images Israel
פחות משעתיים לאחר פתיחת יום המסחר הנוכחי דיווחנו כי מניית כיטוב פארמה -0.91% כיטוב פארמה 32.7 -0.91% כיטוב פארמה בסיס:33 פתיחה:32 גבוה:32.9 נמוך:31.4 תמורה:127,368 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזת מחזור מסחר חריג, ורושמת זינוק של כ-6% בערכה. זאת, בהמשך לטיסה של 13.75% אתמול, והשלמת ראלי של עשרות אחוזים בתקופה האחרונה. עם סיום המסחר בת"א, טסה המניה 16.6%, ובמחזור מסחר חריג מאוד של מעל 8 מיליון שקל, פי 16(!) מהממוצע שלה בחודש האחרון.
הקצנת הזינוק במניה החל סביב השעה 15:30, עם פתיחת המסחר בניו-יורק, וכשהמניה נסחרה בת"א בעליות של כ-5.5%. כפי הניתן לראות בגרף היומי, גם מחזורי המסחר גדלו בחדות, והמניה כאמור זינקה עד לשיעור מרשים של 22%, ונחלשה מאז (ע"ע גרף יומי בתחתית הכתבה). כאמור, בניו-יורק המניה טסה ׁ(קצת לאחר הנעילה בת"א) 24%.
נדגיש כי החברה לא דיווחה בשבועות האחרונים על אירוע מהותי, וייתכן שהמשקיעים מצפים לפגישה שהחברה אמורה לקיים בזמן הקרוב עם ה-FDA האמריקני, לקראת הגשת בקשת אישור שיווק למוצר הדגל של החברה, KIT  302. זאת, לאחר ההצלחה בניסוי הסופי, עליו דיווחה החברה באמצע דצמבר 2015.
במצגת החברה שפורסמה בעבר נכתב כי פגישה זו אמורה להתקיים לקראת סוף הרבעון הראשון של 2016 - פרק הזמן בו אנו נמצאים כעת, ונראה כי משקיעים רבים מעוניינים 'לקפוץ על העגלה' לקראת הפגישה - מה שהביא לזינוק בערכה בימים האחרונים, כפי שצויין.
עוד נדגיש, כי מניית החברה נוטה להסחר בתנודתיות רבה, כשבשלושת החודשים האחרונים היא אמנם 'נשארה במקום' מבחינת מחירה, אך בדרך קרסה בכמעט 40%, ומאז השפל אליו הגיעה (באמצע חודש פברואר) זינקה ביותר מ-100%, כשהראלי האחרון בה מתרחש בימים אלו, כאמור - כנראה בהמתנה למפגש המדובר. בהסתכלות על 12 החודשים האחרונים, מחקה המניה כ-80% מערכה, והחברה נסחרת כיום לפי שווי של 61 מיליון שקל.
על התרופה: KIT-302 מיועדת לטיפול בו זמני בשני מצבים רפואיים: כאב הנובע מדלקת פרקים ניוונית ויתר לחץ דם, תופעת לוואי נפוצה של השימוש בנוגדי כאב המיועדים לטיפול בדלקת פרקים ניוונית. התרופה מורכבת משני חומרים פעילים, celecoxib (החומר הפעיל בתרופה נוגדת הכאב Celebrex) ו-amlodipine besylate (תרופה לטיפול ביתר לחץ דם).
 
ניסוי שלב III בתרופה שנערך בין יוני 2014 לנובמבר 2015, הביא להצלחה כשהיעד העיקרי של הניסוי הושג באופן מובהק ססטיסטית, והחברה הצהירה כי אין צורך בגיוס מטופלים נוספים.
גרף יומי כיטוב פארמה:

תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    עם כל צער הפיגוע בבריסל. זה דווקא מטיב עם כיטוב פארמה.
    רוני 22/03/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום המשך עליות. לראיה - הירידות בבורסות אירופה מתמתנות. וכרגע הדאקס 0.20- . הפאניקה מתאזנת. היום המשך עליות היום בבורסה בניו יורק
    סגור
  • מה שמעניין את משקיעי הביו בארה"ב זה רק דבר אחד
    כיטוב 22/03/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצאות חיוביות, ואת זה היא כבר השיגה בהצלחה רבה ואפילו הפחיתה את הסיכונים לאותה תרופה שנמכרת בכ 1.8 מיליארד דולר בשנה אחת. הם מגיבים חזק לכל הודעה חיובית במיוחד שמדובר על מיקרו קאפ (שווי שוק מזערי) שתגיע וזה כמה עדכונים שאמורים לצאת ברבעון הראשון שזה יכול להיות בכל יום
    סגור
  • היא כבר עולה לפני הפתיחה בארה"ב (ל"ת)
    כיטוב 22/03/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ידוע מה קורה במסחר המוקדים בניו יורק? (ל"ת)
    אבי 22/03/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    כל ההמלצות והסיקורים עד כה:
    כיטוב 22/03/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1. המלצה של 10 דולר בה האנליסט מעריך אותה כ BLOCKBASTER בארה"ב לבד. מונח המצאר מכירות של יותר ממיליארד דולר. סיקור וכתבה על כך ניתן למצוא בגלובס. 2. סיקור נוסף שפורסם לאחר מכן ב seeking alpha בה ניתן לה מחיר יעד בין בין 13 ל 29 דולר. 3. סיקור נוסף בארץ בה הוערכה בשווי של 80 מיליון דולר נכון להיום, כולל הסבר איך הגיענו ליעד. http://hotstocks.co.il/?p=6702 4.סיקור נוסף בארה"ב בה נאמר שהחברה חסכמה זמן וכסף שפנתה למסלול מקוצר לאישור FDA בה גם נאמר שדקסל שיש לה הסכם עם כיטוב עוד משנת 2014 וכבר אז הצהירה שהיא תשלב את התרןפה בשייוק העתידי שלה, נערכת להכין את קו הייצור http://www.in-pharmatechnologist.com/Regulatory-Safety/Kitov-saves-time-and-money?utm_source=RSS_text_news&utm_medium=RSS_feed&utm_campaign=RSS_Text_News
    סגור
  • 39.
    אלעל מפרסמת דוחות מחר בבוקר (ל"ת)
    אריה 22/03/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    כיטוב מניית השנה להשקעה והסיבות הן
    Toby 22/03/2016 01:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יחס סיכון סיכוי לטובת הסיכוי ברורשווי שוק אפסי בהשוואה למכירות של מאות מיליונים קר באמריקה. הצלחה בשלב 3 ואישור הפ.ד.א. יביאו ליכולץת שווק כבר ב 2017 וזה אומר שער 500 או 600 בשווי שוק 120 מיליון. גילוי נאות מושקע משער 200 .
    סגור
  • 37.
    כיטוב פארמה פערי המחירים
    חיים 21/03/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי רוצה לברר על המחיר בארץ לבן המחיר בנסדק תודה למי שיכול להסביר לי
    סגור
  • יחס 1-20 (ל"ת)
    איש 22/03/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    יש מקורבים שכבר יודעים (ל"ת)
    אחד שלא ידע 21/03/2016 22:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    מה עושה כיטוב הערב בארהב
    אסף 21/03/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עושה כיטוב הערב בארהב ?תודה
    סגור
  • 34.
    חברה שקרנים בלי סנטימנטים מנכ"ל אכזר
    יוסי ואיציק 21/03/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חייבים לא לקנו הנוכלים גם יעשו באז לנייר ואתה תשאר תקוע
    סגור
  • 33.
    המחזור העצום לא משקר, זה מתקרב.
    כיטוב 21/03/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחזיקים אצבעות, עדיין רחוקה בערך ב 70% מהשיא, ומאז היו כאמור התקדמויות שמצדיקות אפילו שער גבוה מזה
    סגור
  • 32.
    מה ההתלהבות מ 22% מנקייד טסה הרבה יותר על כלום
    ? 21/03/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פלוריסטם נסחרת ב 400 מיליון ויש לה עוד הרבה זמן לצאת לשוק,כיטוב נסחרת בכעשירית ממנה, והיא ממש קרובה לשוח בקשת אישור שווק NDA
    סגור
  • 31.
    בפעם הראשונה ארה"ב מובילה ולא תל אביב
    כיטוב 21/03/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וזה מצויין.רואים את זה בברור לפי הקניות שחוחבות כעת את תל אביב ולא הפוך.זה יילך ויגבר לדעתי.
    סגור
  • 30.
    להיות אופטימים העליות זה לקראת הודעה בהצלחה (ל"ת)
    מחר יום חדש 21/03/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    אז מה קרה מ30 אחוז ל18 אחוז ...הפסדתי
    רפי 21/03/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקווה שיש עתיד או הסבר ..תנסו להסביר לי עכשיו
    סגור
  • מחזיקים אותה לטווח ארוך לא יום יומיים למעשה הטווח לא כל
    לרפי 21/03/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כך ארוף כי ב 2017 היא צפוייה לשוק לשוק של מיליארדים.
    סגור
  • 28.
    כמו שאמרתי סיכוי טוב שישבר שער השיא 500 מלפני שנה וקצת
    כיטוב 21/03/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל זו דעתי האישית בלבד, בכל מקרה ממשיך להחזיק ואין לי כל כוונה למכור אותה.
    סגור
  • 27.
    30% עלייה בארה"ב ברגע זה (ל"ת)
    KTOV 21/03/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    כיטוב פתחה 17.5% בארה"ב (ל"ת)
    זיו 21/03/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30% !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    חן 21/03/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כבר 30% (ל"ת)
    כיטוב 21/03/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    נכנסתי כרגע
    אבי 21/03/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשער 80 מקווה לא להתאכזב...
    סגור
  • 24.
    ל -20. אתה קצר ראיה.ועוד מחזור בקרוב זניח. (ל"ת)
    משקיע 21/03/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    כיטוב מזנקת לפני הפתיחה כצפוי, (ל"ת)
    KTOV 21/03/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    כיטוב בעלת מוצר בשלב מתקדם ביותר כאשר רוב הסיכונים כבר
    משקיע ערך 21/03/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מאחורינו, השלימה ניסוי שלב 3 בהצלחה רבה. עד כדי כך רבה שאף אחד לא באמת ציפה שלא יהיה עוד צורך להמשך את הניסוי ולגיוס מטופלים חדשים. התוצאה הטובה שכולם ציפו זה שיצטרכו להמשיך את הניסוי עם סביבות 100 מטופלים חדשים (ולשם כך גייסו את הכספים). אבל מתברר שהניסוי הוכיח הצלחה בלתי צפויה ואין יותר צורך להמשיך את הניסוי בכלל!! כל הכספים שהחברה גייסה יספיקו לה בקלות בשביל להתקיים עד קבלת ההכנסות ממכירת התרופה. כאשר לפני זה עוד צפוי להחתם הסכם מסחור שיכניס לחברה מיליוני דולרים ללא דילול. אני מצפה שההסכם הזה יכלול סעיף עם תשלום מיידי של לפחות 30 מיליון דולר, ועוד מעל 30 מיליון דולר עם קבלת אישור FDA, ועוד לפחות 15% ממכירות התרופה ותשלומים נוספים מאבני דרך עם השגת יעדים במכירות. וזה רק בארה''ב! במקביל יוכלו למסחר את המוצר בשאר העולם. ואני לא אתפלא אם יצליחו להביא הסכם טוב יותר ממה שרשמתי. החברה נסחרת בשער $3.7 בחו''ל ויש המלצה עם יעד של $22.5 למניה תוך 4 שנים. לדעתי היעד הזה בר השגה בטווח קצר הרבה יותר ועוד 4 שנים נראה מניה בשער $60. ג''נ, מחזיק מניות כיטוב בארץ ואופציות KTOVW בחו''ל בסכום מהותי.
    סגור
  • כל מילה בסלע. בדיוק המחשבה שלי ואני עוקב אחריה
    משקיע ערך כל הכבוד 21/03/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבר חודשים. רק שתבין אפילו שער 60 דולר נחשב זול יחסית שמדובר על תרןפה שמכרה בכ 1.8 מיליארד בשנה אחת!!1 שהיו לה הרבה סיכונים. הקומבו של כיטוב אפילו הפחית את הסיכונים הנ"ל. תעשה הייון פשוט ותקבל ערך נוכחי של למעלה ממיליארד דולר. בהצלחה למשקיעים.
    סגור
  • 21.
    בנוגע להערות של גיא הכתב יש לציין גם שלא רק החברה
    הערה לכותב 21/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הצהירה שאין צורך לגייס מטופלים, העיד הושג במלואו והתוצאות הוכרזו כסופיות.ורמת המזומן של החברה תספיק עד ליציאה לשוק. כמו כן יש להוסיף ש fda אישר לחברה זה מכבר שלב 3 יחיד בשונה מהקובל ביחס לחברות ביוטק אחרות בארה"ב הנדרשות לשני שלבים: "Only a single phase III study will be required as opposed to the usual two phase III studies" "The FDA has approved the Phase III clinical trial design for KIT-302, in a Special Protocol Assessment, in accordance with the shortened regulatory pathway, Section 505(b)(2)"
    סגור
  • למי שלא בקיא אושר לה מסלול מקוצר, החוסך זמן וכסף
    הסבר 21/03/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה לכשעצמו מעיד על הבאות.
    סגור
  • 20.
    זהירות נדרשת- יורדת בטרום בניו-יורק
    YOAV 21/03/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זהירות !!!! יורדת בטרום בנסד"ק. ועדיין לפני תחילת המסחר עם פער ארביטראז של מינוס 10%. מי שקונה עכשיו הולך לחטוף הפסד.
    סגור
  • שקר.עולה החל משעה 12, למעל 4 דולר לעומת מחיר סגירה
    כיטוב 21/03/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של 3.7 כדאי מאד להמנע מהטעיית משקיעים, עבירה חמורה על חוק ני"ע
    סגור
  • עסקאות אחרונות 08:55(לפני 10 דקות) 4.09 בארה"ב
    כיטוב 21/03/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רואה באו ליין כולל level2
    סגור
  • לא עולה - זה רק בטרום. יש גם מכירה במחיר 3.60 זהירות (ל"ת)
    YOAV 21/03/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה אתה מעשן? (ל"ת)
    כיטוב 21/03/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    ניתן בקלות לעשות 5% תוך ימים ספורים. ואפשר הרבה יותר
    כסף על הריצפה 21/03/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המלצה שלי לקנות
    סגור
  • 18.
    לדעתי אחרי השלמת אבני הדרך החודש נראה המלצות נוספות
    צדיק 21/03/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וסיקורים נוספים, לא רוצה להיות בחוץ שזה קורה. אבל זאת דעתי האישית בלבד.
    סגור
  • 17.
    לילך תגובה 1-כל מילה בסלע.
    צדיק 21/03/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרבה שנים במסחר בארה"ב ומעולם לא ראיתי כזה סיכון\סיכוי מרשים.
    סגור
  • 16.
    המנייה כבר עולה לשער 4.2 בארה"ב ברגע זה+13%
    חברים 21/03/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נדיר לראות ביקושים ועסקאות בשלב כל כך מוקדם זה בדרך כלל קורה בחברות ענק. לדעתי היא תסגור בחודשים הקרובים את הפער למחיר היעד הנמוך של 10 דולר ואחרי nda submission תמשיך לעלות,החודש לפי תכנית העבדוה יהיה מעניין מאד לשמוע מה יאמר ה fda לגבי pre-nda ויש עוד אבן דרך שצפוייה החודש.
    סגור
  • ההפך. יורדת בטרום מתחת לשער 3.70 . זהירות (ל"ת)
    YOAV 21/03/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ליצן, כדאי לא לשקר ולהטעות,כל העסקאות מעל 4 ,גרגע 4.07
    חברים 21/03/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החל משעה 12. תזהר שהרשות לא תגיע אליך. שער הסגירה היה 3.7 בשישי.
    סגור
  • 15.
    לכול העוקבים אחרי האתר במס' חודשים האחרונים
    מחפש את רון כיטוב 21/03/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רציתי לדעת אם משהו שמע מרון כיטוב שמחכה למניה בשער 40? אני חושב שצריך לבדוק מה קורה איתו כי בקצב הזה המשיח יבוא קודם
    סגור
  • הוא ניסה כל יום להוריד אותה בשביל לרכוש בזול
    נכון 21/03/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא והרבה אחרים יודעים מה הפוטנציאל שם
    סגור
  • 14.
    בקרוב עוד הנפקה נוספת אל תדאגו
    אלי 21/03/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    החברה הרי לא השלימה את כל ההנפקה כן תגיע עוד הנפקה בקרוב
    סגור
  • ניסיון נחמד, אין יותר הנפקות, אין יותר ניסויים ולא הוצא
    ליצני 21/03/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכל הושלם בשנה הבאה יוצאת לשוק של מיליארדים
    סגור
  • 13.
    יש פה איסוף אמיתי ולא מסחר של אנדיאנים (ל"ת)
    מחזיק באופציות בחו״ל 21/03/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • כנ"ל. לא נשארה הרבה סחורה.האמריקאים קונים קונים
    מחשבה נכונה 21/03/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ראה את הדייוח F20 שרק יצא. אין לי בכלל ספק שלפני היציאה לשוק ב 2017 היא תסחר פי 10 ואולי אפילו פי 20,אם לא תרכש קודם לכן.
    סגור
  • 12.
    מומלץ קצת לקרוא בפורומים בארה"ב ולהבין את הראש
    חברים 21/03/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האמריקאי, שם מתחילים להבין את הפוטנציאל (סיקורים אחרונים),הראש שלהם עובד אחרת, מניות קטנות בנאסדק מזנקות גם אלפי אחוזים שהם עוד רחוקות מיציאה לשוק,כיטוב קרובה מאד יחסית במונחי חברת ביו ונסחרת עדיין בשווי הנמוך ביותר בנאסדק לחברות שסיימו שלב 3 ולא נדרשות ליותר הוצאות,גיוסים, ניסויים, מדובר בתרופה שיכולה בשקט להכניס מאות מיליוני דולר בשנה.
    סגור
  • 11.
    רון
    חני 21/03/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתוך נסיון לא ההיתי ממליצה לחזק לחכות אחרי ההודעה מפני שהיא כבר עלתה החודש והיא יכולה כל יום להיתממש ובפרט שתמיד שיוצאת כתבה בביזפורטל המימוש מגיע
    סגור
  • 10.
    לפעמים הפסיכולוגיה והתסכול מעוותים את ההגיון.
    אזרח 21/03/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך להיסתכל קדימה ולא לחיות עם התסכול ולעשות טעויות. ברור שכיטוב זולה מאוד והיה ויש מקום להגדיל על מנת להנות מההצלחה בעזרת השם.
    סגור
  • 9.
    קרתם את ה 20f מסוך השבוע? בעלי עניין בארה"ב 48.6%
    מתעוררת חזק 21/03/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתוך 6 חודשים מאז ההנפקה כבר 2 מחזיקים כמעט 50% מכל המניות. לא ישארו מניות למוסדיים בקצה הזה.
    סגור
  • 8.
    כיטוב
    חני 21/03/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זהירות עם המניה הזאת אני קוראת לה כירע אני יושבת עליה קרוב ל3 שנים וחיזקתי 3 פעמים ועדין אנימופסדת 70 אחוז זאת עליה לקראת עקיצה מי שמסתכל על כל מניות הביומד כולם מופסדים כולל מדיווי שהלכו לגיוס ועקצו אותה ב90 אחוז לא לנגוע במניות הביומד כולל המניות הגדולות זהירותתתתתתתתתת
    סגור
  • באמת מחזיקה?
    חח 21/03/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואפילו חיזקת? אז למה לא מכרת? חחחח, עדיין לא מאוחר, היא תעבור שעה 500 כמעט בוודאות. החברה יוצאת לשוק ב 2017, בטח תרכש עוד הרבה לפני מה שבדרך כלל בארה"ב ואם זה יקרה זה קרוב לוודאי יהיה לפי מחירי היעד שנתנו האנליסטים לא מזמן. בהצלחה לך יקירתי.
    סגור
  • כיטוב פארמה
    רון 21/03/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חני שלום אני בעבר נכנסתי למניה בשער 430 האם היית ממליצה לי להגדיל השקעה ? אני יושב עליה ומופסד למעלה משנה תודה
    סגור
  • 7.
    יש לך בערך 10 מיליון דולר במזומן, והיא לא תדרש לגייס
    נראית מצויין 21/03/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יותר ולא יהיו לה הוצאות מיותרות, כי הכל כבר הסתיים, זה פךוס גדול מאד שאין היום לדעתי לאף חברת ביו בארץ שנחברת בשווי כל כך נמוך. בכלל, בארה"ב חברות ביו נסחרות אפילו פי 10 ויותר מכמות המזומנים שלה,ובמיוחד שהם מתקרבות כל כך ל NDA SUBMISSION
    סגור
  • 6.
    היא עדיין נמוכה בכ 75% משער השיא לפני שנה וקצת 500
    נראית מצויין 21/03/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כך שיש עוד הרבה בשר ויש הרבה סיבות לכך. בעלי עניין גם בארץ וגם חול קונים, בארץ הם כמעט הכפילו את האחזקות מאז נובמבר ובארה"ב לפי הדייוח מסוך השבוע 2 בעלי עניין מחזיקים כב כמעט 50% מכל המניות.
    סגור
  • 5.
    השווי הוא אכן זניח,והסיכון נמוך מאד כי מדובר בקומבו,
    כיטוב 21/03/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שתי תרופות שכבר מאושרות, היפה הוא ש celebrex נמכרת בכ 1-2 מיליארד דולר בשנה אחת ויש לה הרבה תופעות לוואי, אבל תוצאות השלב האחרון והסופי הראו שכיטוב הצליחה להפחית את תופעות הלוואי. רק להבין שווי שוק של 13 מיליון דולר לעומת מיליארדי דולר פוטנציאליים של מכירות, הרווח הנקי לשנה אחת עשוי להיות פי 10 משווי השוק שלה לדעתי. גם היו"ר עבד בעבר ב FDA שזה נותן יתרון לא קטן. לדעתי כפי שציינתי בעבר ועל סמך ההסטוריה של הרכישות בארה"ב יש סיכוי שתרכש בשווי של לפחות 100 מיליון דולר כשיש שוק פוטנציאלי כל כך אדיר. דעה אישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא. אגב ה FDA אישר לה שלב 3 אחד בלבד שכבר הושלם ולא 2 שלבים כמו לרוב חברות הביו בארה"ב, זה אושר בפרוטוקול מיוחד.
    סגור
  • 4.
    כדאי גם לקרוא מה חושבים בארה"ב,לא רק האנליסטים
    כיטוב 21/03/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אנליסט ראשון נתן לה מחיר יעד של 10 דולר, השני נתן לה מחיר יעד של בין 13 ל 29 דולר. פוסטים מיהאו: 1. Market cap still at 12 million with being so close to a NDA submission for a drug that could easily bring in few hundred million in revenue annually 2. I believe it will be a huge winner in near term....1000% potential with this tiny outstanding number of shares. Right now is good time to buy when not many are talking about it yet and analysts are just starting to cover. When Institutions start buying it will explode and will be to late.
    סגור
  • 3.
    עדכונים הנה מה שצפוי כל רגע לפי תכנית העבודה המאושרת:
    כיטוב 21/03/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    Complete CMC manufacturing in Q1 Pre -NDA meeting plus FDA response Q1.........This one should be interesting and may pop the price per share depends what FDA says. With Dr . Waymack former FDA medical officer and Chief Medical Officer of KTOV this meeting should go very smoothly. Final PK study results in Q2 NDA submission 2nd half this year
    סגור
  • 2.
    היא כבר עולה בארה"ב נכון ל 12:15 בכ 12%
    כיטוב 21/03/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די נדיר שיש ביקושים בשעה כל כך מוקדמת זה קורה בעקר ביברות ענק כמו מיקרוסופט. האנליסט ד"ר רגורהם סלברג'ו סבור שכיטוב היא "מקרה נדיר בסקטור הבריאות" - חברה שהציגה תוצאות חיוביות בניסוי הקליני הפיבוטלי שלב III והמוצר המוביל שלה הוא בעל יעילות קלינית ומנגנון מוכח. "כיטוב נסחרת בשווי זניח", כותב האנליסט. "אנחנו מאמינים שהמוצר המוביל שלה, KIT-302, יש פוטנציאל להגיע למעמד של בלוקבאסטר (תרופה רבת-מכר, ש.ח.ו) בארה"ב לבדה". למעשה, האנליסט מעריך שעד שנת 2023 יסתכמו מכירות התרופה ב-600 מיליון דולר בשנה בארה"ב. התרופה KIT-302 מיועדת לטיפול בשני מצבים רפואיים: כאב הנובע מדלקת פרקים ניוונית, ויתר לחץ דם, תופעת לוואי נפוצה של השימוש בנוגדי כאב בשל כך. התרופה היא שילוב של החומר הפעיל בתרופה נוגדת הכאב Celebrex (תרופה של פייזר, שכבר יש גרסאות גנריות שלה בשוק), ושל amlodipine besylate, תרופה לטיפול ביתר לחץ דם. האנליסט מעריך כי התרופה תוכל לפנות לשוק נרחב, ולמשוך שותפים פוטנציאליים למסחור, ביניהם חברות פארמה גדולות. הוא מעריך כי התרופה תוכל להגיד לשוק האמריקאי כבר בסוף 2017.
    סגור
  • 1.
    כמה נתונים פיקנטיים שיכולים להשתלב בכתבה
    לילך 21/03/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    החברה נסחרת לפי שווי שוק 58 מיליון שקל - כאשר בקופה שוכבים לה כ-15 מיליון דולר והחברה הצליחה בניסוי שלב 3 ובדרך להגיש בקשה לשיווק תרופה בשוק של מיליארדים שצפויה להתקבל ב2017 - בקיצור כסף על הריצפה שמישהו זיהה ורוכש בזהירות
    סגור