"אני הייתי מוכר זהב וקונה דולר"

מחיר הזהב צונח הערב לשפל של 8 חודשים, ומשלים ירידה של 8.8% מהשיא שקבע באפריל. קשה הערב שלא להיזכר בראיון של היועץ של טראמפ לפני מספר חודשים
|
(12)
"אני הייתי מוכר זהב וקונה דולר"

בחזרה למרץ האחרון: המטבע האמריקני משלים צניחה של כ-13%, העולם נסער בעקבות פליטת פה של שר האוצר האמריקני שטען כי "דולר חלש טוב לארה"ב". מספר שעות לאחר מכן לארי קודלו מקבל את הצעתו של הנשיא טראמפ להיות המנהל החדש של המועצה הכלכלית הלאומית. קודלו טוען כי מאוחר יותר בראיון ל-CNBC כי "אני הייתי מוכר זהב וקונה דולר".

הראיון של קודלו ברשת CNBC


מספר חודשים לאחר מכן נראה כי העצה שנתן קודלו הייתה שווה הרבה. מחיר הזהב מאבד הערב עוד 0.7% למחיר של 1,246 דולר לאונקיה, שפל של 8 חודשים. הזהב משלים ירידה של 8.8% מהשיא שקבע בחודש אפריל.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

גרף הזהב הערב

 

 

הדולר מנגד, חוזר בשעה האחרונה לטפס והפך בחודשים האחרונים לנכס "השורי ביותר בשוק", הרבה בעזרת המדיניות הניצית של הפד'.

ומה חוכמת ההמונים קובעת? הששתפו בסקר
 

תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    דולר חזק
    גיא 30/06/2018 18:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדולר ימשיך ויחצה את רף ה 4 בקרוב.זה הזמן לקנות!
    סגור
  • 9.
    דולר.שלב ראשון 3.7
    ישראל ישראלי 30/06/2018 14:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לאחר מכן 3.8 וזהו.
    סגור
  • 8.
    כדאי לקרוא את תגובה 3
    ירון 29/06/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזהביחזור לעלות כבר בשבוע הקרוב. למעשה לפנינו תקופה בה שניהם יעלו יחד. לאחר מכן הזהב ימשיךמעלה לבד במקביל לקריסה בשווקים.
    סגור
  • 7.
    זמני
    דרור 29/06/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אם הזהב ירד , יתכן גם ל 1100 , עדיין זה יהיה זמני ולאורך זמן הזהב תמיד יהיה יותר יקר ממחיר הכריה וההפקה שלו . לעומתו הדולר , לאחר שגל התגובות על העלעות הריבית יסתיים . אז נראה מה יהיה מצב הכלכלה בארה"ב , החוב הלאומי , הסחר העולמי ומי יודע מה עוד ? באופן עקרוני בעוד 3 שנים הדולר יכול למצוא את עצמו בחצי ערכו מאשר בעוד שנתיים . הכל קורה מהר בעולמינו , צריך להיות עם היד על הדופק ולא להירדם .
    סגור
  • 6.
    מי שמבין
    עמי 29/06/2018 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קונה זהב לגיוון תיק ההשקעות. אין גידור טוב יותר מפני אינפלציה מאשר הזהב. צריך גם לקחת בחשבון שמחיר הזהב ירד בדולרים אבל ביחס למטבעות אחרים (כולל השקל) הזהב דווקא שמר על ערכו
    סגור
  • טען עוד
  • באיזה נייר שווה להשקיע
    שמשון הגיבור 29/06/2018 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה נייר שווה קנייה בנושא זהב לדעתך ???
    סגור
  • 5.
    הדולר ישבור שיאים
    רואבן שחר 29/06/2018 06:41
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כל הרוכש דולרים כעת עושה עסקת חייו.המטבע האמריקאי ישבור שיאים בקרוב אנשים מוכרים סביבי ה כ ל כדי לנות דולרים.כרגע ההבטחה הגדולה ביותר!
    סגור
  • 4.
    הריבית בארה"ב עולה - לא צריך להיות גאון כדי להבין (ל"ת)
    מושקע ב-$ 29/06/2018 01:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 3.
    עליית הדולר היא זמנית
    המבין 28/06/2018 23:43
    הגב לתגובה זו
    2 11
    וכאשר הדולר והשווקים יתחילו לקרוס הזהב יתפוצץ, זהב 2500 לאונקייה ב 2019 זה לא מדע בדיוני
    סגור
  • 2.
    חבל שלא אמרתם את זה בזמן- נתתם את גורביץ שהמליץ על זהב (ל"ת)
    ==================== 28/06/2018 23:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ההמלצה של גורביץ..
    אורי 29/06/2018 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא המליץ לקנות רק במידה והמחיר יפרוץ את ההתנגדות של השנים האחרונות
    סגור
  • 1.
    שיחכה בסבלנות (ל"ת)
    ... 28/06/2018 22:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות