דראגי מספק את הסחורה: "במידת הצורך נאריך את תכנית ה-QE" - הדאקס התפוצץ

יו"ר ה-ECB חותך את תחזיות האינפלציה אבל משדר שהבנק מוכן לפעול. האירו צולל, גם מול השקל
 | 
(30)
המצב בחו"ל
דראגי מספק את הסחורה. על רקע האירועים החולשה בכלכלה הסינית שמשליכה על הכלכלה הגלובאלית כולה, דראגי מבהיר היום במסיבת העיתונאים שלאחר עדכון הריבית, כי הבנק המרכזי האירופי מוכן להפעיל כלים משמעותיים, ולהמשיך את תכנית ה-QE, אפילו מעבר לחודש ספטמבר 2016. דראגי ציין כי ייתכן שכלכלת הגוש אפילו תגלוש לדיפלציה למשך מספר חודשים. 

ה DAX 30 +1.64% DAX 30 12,490.74 +1.64% DAX 30 סגירה:12,289.4 פתיחה:12,384.66 גבוה:12,531.16 נמוך:12,369.19 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שטרם מסיבת העיתונאים נסחר בעליות של 1.6%, עבר מייד לעליות של 2.5% וסיים בסיום בעליות שערים חדות של 2.7%. גם המדדים האחרים באירופה טיפסו - הפוטסי האנגלי הוסיף 1.86% והקאק הצרפתי טיפס 2.19%.

דראגי הוריד את תחזיות האינפלציה וגם את תחזיות הצמיחה, זאת בשל החולשה הכלכלית הגלובאלית האחרונה - ואותת בין השורות כי ייתכן שהבנק המרכזי האירופי יגדיל את היקף ההתערבות (ההחרבה הכמותית) בכדי לתמוך בכלכלה האירופית. אבל גם הסתייג שהמצב עדיין לא מצריך זאת - `NOT THERE YET'. 

מטבע האירו צולל כעת 1.1% בעקבות דבריו של דראגי לפיהם ייתכן ונראה הרחבה כמותית נוספת, וכי ההרחבה עשויה להימשך לאורך זמן רב יותר.  

התחזית העדכנית של ה-ECB: האינפלציה צפויה להסתכם השנה ב-0.1%, זאת מול תחזית מחודש יוני לאינפלציה של 0.3%. האינפלציה צפויה לטפס ל-1.1% ב-2016, זאת מול תחזית מחודש יוני לאינפלציה של 1.5% בשנה הבאה.   

האירו-דולר, גרף תוך יומי:


תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    למה הם נלחמים ברוח
    שלמה 03/09/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ההדפסה של הכסף הם יכולים להשקיע בפלסטינים...ובתעמולה נגד ישראל. לא חבל ?שורט נגד ה dax !
    סגור
  • 22.
    משוגעים רדו מהגג, חתכו תחזית צמיכה ויש דפלציה עולמית
    רועי 03/09/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל קורס שלב אחרי שלב, המפולת האמיתית עוד לא החלה, כנראה שבוע הבא היא תתחיל
    סגור
  • 21.
    הכל יקרוס בסוף, כלכלה אמתית לא מבוססת על הדפסת כסף
    רועי 03/09/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלכלה אמיתית מבוססת על: 1. אדמה 2. עבודה. 3. אנשים. הכל יקרוס במוקדם ומאוחר, לעניות דעתי זה קורה בימים אלה.
    סגור
  • 20.
    הדאקס שמתפוצץ
    לאדון גברת 03/09/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקון להסביר את הבעיות האמיתיות שעומשות בפני אירופה ואי יכולתה באופן מוחלט וסופי לצאת מהחורבן שהביאו על עצמם..ואף לקצוב את זמנו של הגוש שהולך להתפרק בודאות שהרי אין לו זכות קיום. אתם מרשים לעצמכם להשתמש בביטויים מטופשים כמו מתפוצץ ודראגי מספק את הסחורה ומוכןלהפעיל כלים משמעותיים. על איזה כלים אתם בדיוק מדברים? והאם טראגי יודע בכלל שיש לו את הכלים הללו בארסנל? יאללא התעוררו ולכו לפני השיירה ואל תציפו את השורות בבולשיט ומושגים וידע של כלכלן מתחיל במכללת צנעאה.
    סגור
  • 19.
    בית דפוס
    ציון 03/09/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דראגי פותח בית דפוס הוא קיבל הזמנה. מהמהגרים בבודפשט חח
    סגור
  • 18.
    מתפוצץ
    פרדי 03/09/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לנותן הכותרות - כל כותרת שניה אצלך - פיצוץ, כל דבר ללא קשר למתרחש בפועל - מתפוצץ. אולי תירגע?
    סגור
  • 17.
    תנו לי מכונה של כסף. גם אני בשניה נגיד הבנק
    רוצה להיות נגיד 03/09/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תאמינו לי כול הנגידים האלה עבמים חוץ מלהדפיס כסף הם לא יודעים כלום. זה באמת בדיחה
    סגור
  • 16.
    ליצן של אירופה
    טל 03/09/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מטביע מיליארדים על גבי מיליארדים לתוך חור שחור. ממש לשים פלסטר איפה שצריך לנתח
    סגור
  • 15.
    תשכחו מהריבית שתעלה באמריקה!!!!!קנו מניות
    אמנון 03/09/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הזדמנות בלתי חוזרת
    סגור
  • לאמנון
    סולטן 03/09/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד היום דווקא חיבבתי אותך כיוון שחשבתי שאתה דביל קטן. מהיום אני מחבב אותך פחות כיוון שמתברר לי שאתה גם אידיוט וזה כבר מוגזם.
    סגור
  • 14.
    החרבה הכמותית חחח (ל"ת)
    כתבתם יפה בסוגריים 03/09/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    זה לא פייר שרק הם מדפיסים, ואנחנו לא מקבלים כלום מזה
    העצבני 03/09/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנים הם מדפיסים לעצמם כסף. ואנחנו לא מקבלים מזה. רק מי שבבורסה מקבל
    סגור
  • דרגי רוצה לשלוח לך צק גדול,מה השם הפרטי שלך .
    פפפ 03/09/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתובת ושם
    סגור
  • 12.
    יש לשלוח את עורך האתר לקורס שימוש במילים. ובהזדמנות זו
    איש 03/09/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יש לשלוח את עורך האתר לקורס שימוש במילים. ובהזדמנות זו תדעו שכמות הפרסומות הקופצות מרחיקה גולשים.
    סגור
  • הכן נהפך לאתר לא נעים
    יוני 03/09/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם תפרסמ את התגובה
    סגור
  • 11.
    הדולר מתחזק.יורו נופל.בקרוב הקלה כמותית גם באמריקה
    ניירות מודפסים 03/09/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבדה על כולם הנגידה האמריקאית , סיכו 1 למיליון שתעלה ריבית.חבל שהשוק לא ירד , אחרת היה גם הדפסות באמריקה.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    דראגי
    צביקה 03/09/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא תמיד מפזר הצהרות סתם גם לפני המשבר ביוון פיזר הבטחות אפשר לחשוב מי זו אירופה סין תקבע לאירופה את המגמה ולא דראגי ואים בסין אין צמיחה אז הוא יכול להדפיס לבבות את יודעים על איזה נייר חח
    סגור
  • 9.
    מתפוצץ
    davidg71 03/09/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אפשר להרגע עם המתפוצץ?
    סגור
  • צודק
    הצופה 03/09/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמה שאתה צודק. נמאס כבר עם הכותרות האלו
    סגור
  • 8.
    תמשיך להדפיס. ותעודד גם את האמריקאית להדפיס
    קדימה דראגי 03/09/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אני מפסיד קצת בבורסה.לא רגיל לזה. קדימה להדפיס שהכלכלה לא תעצור
    סגור
  • 7.
    מניה מעניינת OHPR שווה לבדוק (ל"ת)
    גשש בלש 03/09/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    קדימה להדפיס !!!! המניות יורדות זה לא טוב
    אמנון 03/09/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    4 13
    אף אחד לא יכול להפסיק את ההדפסות לשוק. בגלל זה שוק לא יפול החיים
    סגור
  • 5.
    שבועות אחרונים, לא אחרונות (ל"ת)
    תום 03/09/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    היום
    אבי 03/09/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אין שום סיבה להמתין בציפיה דרוכה וחסרת משמעות. ברור לכל שהמנהיגים מעוניינים לתת לבורסות לחזור לשווי ריאלי ולהפסיק בהנשמה מלאכותית שמבטלת מודל של שוק אמיתי. לכן השווקים מתכנסים להמשך ירידות חדות וכל תיקון כזה או אחר הוא לא יותר ממשחקי פקיעה ומחזוריות בשוק הנגזרים.
    סגור
  • אבי ,מה קנית פוטים . (ל"ת)
    בא 03/09/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • היום
    אבי 03/09/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כן קניתי פוטים ואתה תיווכח לראות ביום א את מחירם ותבין שאתה עוד דביל.
    סגור
  • תירגע אבי,לא כתבתי שאתה דביל ,שפה כזאת מעידה על החינוך
    בא 03/09/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שלך חמוד ,אני קניתי גם פוטים וגם קולים .לא נראלי שהשוק יתקע ,ואבי..............תישמור על הפה .
    סגור
  • 3.
    תבדקו את OHRP ותבינו שהכסף על הרצפה (ל"ת)
    מניות בטוחות 03/09/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גובוקיט
    גיא 03/09/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קורה עם המניה??לא ברור מה קורה שם היא ירדה דרסטית ומדשדשת.. מישהו? משהו?
    סגור
  • 1.
    יש סיכוי של 60 אחוז להעלאת ריבית ,גם ככה יש
    בא 03/09/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    3 5
    באלגן בבורסות בעולם ואם לא יעלו יעשו בלאגן חדש מתי שהוא בעתיד הקרוב ,וזה טיפשי , מדובר בטריליוני דולרים ,ואת זה פישר יודע .
    סגור