ספקית שירותי שיווק דיגיטלי נרכשה עבור 316 מיליון ד' - וטסה 116%
הקבוצה היא חברת השיווק הדיגיטלי העצמאית השנייה בגדלה בארה"ב, וגדלה בשנים האחרונות בקצב מהיר עם הכנסות של 141 מיליון ד' ב-2012
סהר אביב |
לאחר נעילת המסחר בוול סטריט ביום ו', הודיעה חברת אקסנצ'ור (סימול: ACN) על עסקת ענק במזומן לרכישתה של חברת אקוויטי גרופ (סימול: AQ) תמורת 316 מיליון דולר. אקסנצ'ור, המספקת שירותי אינטגרציית מערכות מידע ומיקור חוץ במגוון תהליכים עסקיים, תרחיב את שירותי השיווק הדיגיטליים אותם היא מספקת ללקוחות.
קבוצת אקוויטי היא חברת השיווק הדיגיטלי העצמאית השנייה בגדלה בארה"ב, גדלה בשנים האחרונות בקצב מהיר, עם הכנסות של 141 מיליון דולר בשנת 2012, גידול של 32% לעומת שנת 2011. אקוויטי הינה ספקית של שירותי סחר אלקטרוני ושיווק דיגיטלי והינה מתמחה במתן שירותי ייעוץ בתחום האסטרטגיה הדיגיטלית עבור מותגים שונים.
החברה הסינית שזינקה 9.8% בניו יורק לאחר דו"ח חיובי במיוחד
היום מתקיים בוול סטריט מסחר מקוצר כאשר הוא מסתיים בשעה 19:00 בעקבות חג ההודיה. אם כי לעיתים גם מסחר מקוצר ישנן תנועות חריגות במסחר. מניית חברת סיטריפ (Ctrip) זינקה 10.8% במסחר ברקע לפרסום הדו"ח הרבעוני שלה. בנוסף מניית החברה זכתה להעלת דירוג מקרב אנליסטים. סיטריפ הינה חברה בעלת אתר לרכישת חופשות בסין והנהלתה ממוקמת בהונג קונג (סימול: CTRP).
בשורה התחתונה החברה הרוויחה 17 סנט למניה, לעומת צפי השוק שעמד על 11 סנט. בשורה העליונה החברה הכניסה 835.5 מיליון דולר, לעומת צפי שוק של 801.8 מיליון דולר. החברה מסרה כי מכירת כרטיסי הנסיעות צמחה ב-101% בתוך שנה. בתוך כך, HSBC העלו את דירוג מניית החברה לרמה של "רכוש" מ"החזק". יעד מחיר מניית החברה עלה מ-53 דולר ל-46.
סיטריפ הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סקיסקנר (Skyscanner), שתרכוש את אתר החופשות הסקוטי. שווי הרכישה עומד על 1.74 מיליארד דולר.
מניית חברת סיטריפ עלתה מתחילת השנה כ-23%. מתוך כך שווי השוק שלה מגיע לכ-34 מיליארד דולר.