אחרי גוגל: בשבוע הבא יפרסמו פייסבוק ויאהו דו"חות ל-Q3; התחרות גוברת

ביום שני תציג יאהו את דו"חותיה וביום שלישי תצטרף פייסבוק. הדיווחים מגיעים בזמן בו שוק הפרסום הסלולרי הולך ומתרחב בקצב מסחרר. מה אומרים האנליסטים?
סהר אביב | (3)

דו"חותיה של גוגל (סימול: GOOG) לרבעון ה-3, הדגימו כיצד הצמיחה המהירה של מכשירים ניידים הפכה הזדמנות ואתגר לחברות הפועלות באינטרנט. הנתונים של גוגל, עשויים לשחק לידיים של היריבות שצפויות לדווח בשבוע הבא, פייסבוק (סימול: FB) ויאהו (סימול: YHOO).

יאהו צפויה לדווח ביום שני, בעוד פייסבוק תציג דו"חות ביום שלישי. הדיווחים מגיעים בזמן בו שוק הפרסום הסלולרי הולך ומתרחב במהירות, ולמעשה זינק 127%, ל-1.1 מיליארד דולר ברבעון השני. אולם, שלושת ענקיות האינטרנט ממשיכות להיאבק על הדרך היעילה ביותר לקבל נתח גדול יותר מהעוגה.

"יאהו ופייסבוק עומדות בפני אתגרים קשים אף יותר בחזית הניידת. ליאהו נוכחות מוגבלת מאוד בשוק הפרסום הסלולרי", אמר שותף מ-BGC Partners. אנליסט מולס פארגו ציין כי "המשך פרסום הפסדי מניות בשוק הפרסום יסבכו את מאמצי ההבראה שלו".

באשר לפייסבוק, אנליסט מ-Sterne Agee התייחס: "התחזית לטווח הקרוב עבור פייסבוק נותרה מעט עכורה, בשל המעבר המתמשך לניוד".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אלמוני 23/10/2012 07:35
    הגב לתגובה זו
    מעסקי הפרסומות והכניסות באינטרנאט
  • 2.
    ליאור 20/10/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    אבל תראו עוד תמונות של מריסה מאייר!
  • 1.
    דור 20/10/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    הגלישה בפייסבוק דרך הסמארטפון תפסה תאוצה ואין לה את הכלים והיכולת להפיק מכך רווחים כמו בPC...הדוחות צפויים להיות לא טובים....