לאחר ערב השקות של מכשירי קינדל, מנית היצרנית אמזון עלתה 2.1%

ה-קינדל PAPERWHITE החדש הוא בעל עובי של 9 מילימיטר, שוקל כ-212 גרם והבטריה שלו יכולה להחזיק עד שמונה שבועות ללא הטענה. מחירו נקבע על 179 דולר
יואב כהן |

ענקית הקמעונאות, אמזון (סימול: AMZN), חשפה הערב (ה') את הקינדל PAPERWHITE החדש שלה, כמו גם את הקינדל פייר החדש, באירוע שנערך בסנטה מוניקה, קליפורניה. ה-PAPERWHITE החדש הוא בעל עובי של 9 מילימיטר, דק יותר מהקינדל הקודם, שוקל כ-212 גרם והבטריה שלו יכולה להחזיק עד שמונה שבועות ללא הטענה. מחירו נקבע על 179 דולר.

הקינדל פייר HD שהוצג הוא בעל מסך בגדול של 8.9 אינצ' ורזולוציה של 1,920 על 1,200 פיקסל. לדברי מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, הוא נבנה באופן שמפחית את השתקפות האור בו ומקל על שימוש בשמש. יתר על כן, לדגם הבסיסי יהיה מרחב אחסון של 16 גיגה-בייט.

החברה גם הציגה דגם חדש לקינדל פייר הרגיל. לדגם, מסך של 7 אינץ', והמעבד שלו מהיר יותר מהקינדל פייר הקודם. עוד חשוב לציין שחיי הסוללה שלו ארוכים יותר והקיבולת שלו היא פי 2 ממכשירים קודמים וחיי סוללה ארוכים יותר. מחיר המוצר יעמוד על 159 דולר בלבד.

בזוס הדגים במהלך ההשקה כמה מהמאפיינים החדשים של המכשירים ביניהם היכולת להחליף סוגי אותיות ולהתאים את מה שהמשתמש רוצה לראות על המסך, למסך עצמו. הן מבחינת גודל והן מבחינת רזולוציה. "ההשקה הראשונה של קינדל היתה לפני פחות משנה ומאז הוא תפס תאוצה והיום הוא תופס 22% מנתח שוק הטאבלטים בארצות הברית", כך נאמר על ידי גורם בחברה. בתגובה לערב ההשקות, מנית החברה עלתה 2.1%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה