שוק חדש מתפתח: אמזון תוקפת את נטפליקס, חתמה על הסכם שיתוף עם וורנר ברוס

לאחר שרווחי החברה צללו 35% ברבעון הראשון של השנה, אמזון החלה להתפתח בתחום חדש של שידורי סרטים אונליין ללא הגבלה
דניאל פליישר | (1)

הקימעונאית האינטרנטית אמזון (סימול: AMZN) הודיעה היום (ו') כי היא חתמה על הסכם עם וורנר ברוס על הוספת שירותי השידורים על גבי רשת האינטרנט לפעילו האתר.

בחודש פברואר האחרון השיקה אמזון את שירות הצפייה הישירה שלה, אשר מתחרה בשירות דומה שמציעות נטפליקס (סימול: NFLX) ודיירקט טי.וי. (סימול: DTV). השירות של אמזון, הנקרא 'פריים', מציע גישה ללא הגבלה ליותר מ-18,000 סרטים ותוכניות טלוויזיה ולעשרות אלפי ספרים.

כעת לקוחות הקינדל, הטאבלט מבית אמזון, יכולים להנות מתכנים מורחבים של אחד מחברות הבידור הטובות ביותר בעולם. הגישה לשירותי הפריים מתאפשרת מכל מכשיר תואם, כולל קונסולות משחקים כמו XBox 360 ופלייסטישן 3.

העסקה הזו מגיעה בהמשך לסדרה של עסקאות קודמות, כאשר אמזון עושה הכול על מנת להאים את נתח השוק שלה ממה שהופך להיות אחד ממקורות הצמיחה החשובים ביותר לצרכני התכנים. בחודש שעבר חתמה החברה על עסקה בשווי של 100 מיליון דולר עם מטרו-גולדווין להוספת יותר מ-18,000 סרטים נוספים לאורך 2012.

כזכור, בקיץ הקודם הודיעה אמזון על עסקת הענק עם רשת NBC יוניברסל אשר הוסיף לה למעלה מ-9000 סרטים עבור לקוחות הפריים ללא תוספת תשלום מצד הלקוחות. ברבעון הראשון דיווחה החברה על ירידה של 35% ברווחים בשל הוצאות כבדים שהכבידו על השורה התחתונה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    Humpty 22/07/2012 23:36
    הגב לתגובה זו
    בגלל הגבלות זכויות יוצרים שולחים אותנו לאתרים פירטיים. אבל יש פתרון לפחות לפי מה שכתוב כאן http://muchfaster.info/netflix