למה גרמניה תיפול ראשונה, ואיך היא גוררת את שאר הבורסות באירופה

המנתח הטכני של Bizportal על התנודתיות בוול סטריט ובאירופה - וגם מדד מעניין בתל אביב - צפו בווידאו
|
(36)
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    טכני?
    מה זה ניתוח 18/03/2018 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסף נתוני העבר הרחוק בינוני קצר קצר מאוד והסקת מסקנות על פי הנתונים הללו לגבי העתיד כלומר העבר הסקת מסקנות לעתיד .גלי אליוט ניתוח עפי העבר הרחוק מאוד הכל גלגל עליות חזקות ארוכות קריסה ושוב עליות עפי גרף דאו גונס 100 שנה אכן הדבר אבל רגרסיה של הקו הוא למעלה בדרך יש ירידות חזקות עליות חזקות . עת עליות עת ירידות פעם למילה פעם למטה
    סגור
  • אתה לא יכול להסיק מסקנה על העתיד ......
    מה זה ניתוח טכני ... 20/03/2018 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהעבר .ניתוח טכני מנסה לנתח את העתיד בצורה לינארית על סמך העבר בזמן שהעתיד פועל בצורה בלתי לינארית זה הטעות שלך ושל עוד כמה אנשים פו ,התוצאות יכולות להיות זהות כמו מפולות ירידות או כל אירוע נתון אבל הדרך והזמן שהם מתרחשות שונות לחלוטין ובלתי ניתנות לחיזוי, האינפורמציה משתנה בכל רגע נתון ואתה לא תוכל גם לדעת לעולם איזה משתנה נסתר או גלוי ממאות המשתנים הזורמים ללא ערף היה בעל משקל כדאי לחזות את המערכת הכאוטית ואת כיוונה העתידי .וכמו שטענתי הנהר אולי נראה לך אותו נהר אבל הרכב המים בו שונים בכל רגע נתון הרכב המים של הנהר שלפני שנייה שונה בתכלית מהרכב המים בכל רגע נתון .
    סגור
  • 18.
    הנאסד"ק יקבע השבוע שיא אחרון ואח"כ תחל הצניחה
    ירון 18/03/2018 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיקון עמוק מאד לפנינו. המדדים האחרים כבר בתוך התיקון. להערכתי הנאסד"ק יכול לרדת עד לאזור ה 5000 נקודות. בסיום התיקון תיווצר הזדמנות היסטורית לרכישת מניות.
    סגור
  • 17.
    מסקרן לראות את התיק של גורביץ (ל"ת)
    סקרן 18/03/2018 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני ראיתי ומאוד אוכזבתי ממה שראו עיני..
    לסקרן 18/03/2018 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בתיק 2.000.000.000 שקלים במזומן אפילו ללא ריבית. שוכב ככה קרוב ללב שלו.הלוואי עלי ועל כל המגיבים כאן ביחד שיהיה לנו 2 מליארד שקל מזומן בתיק לא צמוד לכלום. איזה ביזבוז היה יכול להרוויח כמה מאות או אלפי שקלים בקטנה אם היה משקיע.
    סגור
  • 16.
    הערה מעניינת
    דוד מירושלים 17/03/2018 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף דבריו אומר המנתח שאם השווקים לא יהיו חיוביים גם כיל לא תעלה. אכן יש בזה משהו.אבל, אנחנו רוצים מידע יותר מדוייק. אם תהיינה עליות שהמנייה שבחרנו תעלה יותר ואם תהיינה ירידות המנייה שבחרנו כמעט לא תרד או אפילו תעלה מעט. כי אם להסתמך על מגמה כללית אין כאן שום מידע. האם מישהו בכלל יודע מה יהיה עם המדד עד סוף השנה? יש אפשרות שהמדד יעלה, ירד או ידשדש. בשביל זה אין צורך במומחה. שבוע טוב לכולם
    סגור
  • 15.
    ניתוח טכני - התייחסות
    ארז 17/03/2018 01:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ניתוח טכני זה מצויין לטווחים קצרים , יש מגמה ומומלץ להצטרף אליה , גרפים של רבע שעה ועד יום . כל ניתוח של למעלה מזה מצריך סטופים גדולים ( ומינוף קטן) ומדובר על הימור בשבוע שעבר אייל כתב שהזהב יגיע ( בטווח הארוך...) ל 1700 דולר אבל אני בדרך! יכול לעבור ב1200.. לא ניתן לסחור את זה כמובן לדעתי ניתוח טכני זה מצויין אבל מעל 150 פיפס סטופ , זה הימור .
    סגור
  • ניתוח טכני זה הימור גם מתחת ל 150 פיפס סטופ (ל"ת)
    לארז 21/03/2018 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    נאסד''ק
    oraniumm 16/03/2018 21:38
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הנאסד''ק מתארגן להפגזה למעלה, אחרי השיא החדש שכבש השבוע ובעזרתו שאר המדדים יעלו בצורה רגועה ובטוחה... השוק נקנה גם ברמות האלה להמשך מגמה עולה.. בהצלחה
    סגור
  • הנאסדאק הולך לאכול 50 אחוז בתור התחלה לפני המפולת. (ל"ת)
    לבחור 18/03/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    ניתוח לסלקום בבקשה (ל"ת)
    אורי 16/03/2018 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 12.
    מה הקשר בין ניתוח הטכני לבין לכשל המהמר .....
    יוסף 16/03/2018 17:02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    בקיץ 1913 קרה משהוא בלתי ייאמן במונטה קרלו . אנשים ועוד אנשים התקבצו בסביב לשולחן הרולטה ולא האמנו למראה עינהם . הכדור נחת 20 פעמים ברציפות על צבע השחור רק בסיבוב ה 27 הכדור נחת על האדום וגרם למהמרים להפסיד הון עתק .ישנם מהמרים שבאים לקזינו וצופים במספרים ובצבעים שיוצאים ברולטה , הם משכללים את המספרים, ומהמרים לפי הניתוח של המספרים והצבעים שעלו בגורל בסיבובים הקודמים כדאי לנסות לחזות את המספרים בעתיד . גם בניתוח הטכני המנתח הטכני מנתח את תנועות המניות או המדדים בעבר ועל פי זה הוא בונה האסטרטגיה כדאי לחזות את מה שהתרחש בעתיד. מה ששניהם לא מבינים שהעבר הוא לא האינדיקציה לעתיד ואין שום קורלציה בין צבע או מספר שהיה בעבר וזה שהיה בעתיד בדיוק כמו שאין קשר סיבתי בין מה שמניה או מדד עשה בעבר ומה שהיא תעשה בעתיד .שום גרף בעולם לא מגלם את העתיד .שוק ההון היא מערכת בלתי ליניארית שהעבר הוא לא אינדיקציה לעתיד בדיוק כמו שכאשר נפל לכם חמש פעמים עץ בהטלת המטבע זה לא יכול לתת לכם שום אינפורמציה מה היה בהטלה הבאה . לכן ניתוח הטכני הוא לא יותר מכשל המהמר ואשליית הידע .
    סגור
  • נכון ולא נכון
    אלכס 18/03/2018 00:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יוסף יש אמת בדבריך , אך לא כל האמת. בדומה לניתוח טכני אתה יכול לשלול גם את אמינות של תחזית מזג האוויר. גורביץ תמיד אבל תמיד מדגיש שאין לו אחריות ב100% על מה שניתוח שלו גורס, אך אם תיקח 100 מניות שמקבלות אינדקציות לקניה על פי אותו הניתוח תגלה שביחס 70-30 המניות המומלצות יעלו. אין לקחת מקרה נקודתי או מניה בודדת כמבחן לאמינות.
    סגור
  • אלכס בו תעשה ניסוי ......
    לאלכס 20/03/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זרוק מטבע ותבחר 100 מניות שקיבלו אינדיקציה אצל המטבע (למשל עץ ) לבחירה קניה קח 100 מניות שקיבלו אינדיקציה איתות לקניה בניתוח טכני תחזור על הניסוי כמה וכמה פעמים ותראה שלא היה אבדל בין הטלות המטבע לבין ניתוח הטכני .
    סגור
  • דבר ראשון ניתוח מזג האוויר הוא ......
    לאלכס 20/03/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב ל כמה ימים בודדים ,דבר שני תחזית מזג האוויר זה לא ניתוח טכני שם רואים פזית את השקעים או הרמות הברומטריות אבל ברור שהם הם יכולות להשתנות בכל רגע נתון לכן הם בהסתברות , דבר שלישי חזאי מזג האוויר נמדדים ע"י סולם ברייאר שמראה באופן קונקרטי את אחוזי ההצלחה שלהם מול אחוזי הכישלונות של כל חזאי ועל פי זה נמדד החזאי .אני מעולם לא ראיתי איזה תיק יחס או טבלה שמראה את הצלחותיו של אייל מול הכשלות שלו .בניתוח הטכני אתה רואה רק את העבר ואין ל שום ראייה עתידית מה שהיה הוא לא מה שהיה . אני מעולם לא טענתי שיש 100 אחוז הצלחות גם במקרה שלאייל היה הצלחות מעל 50 אחוז לאורך זמן זה יספק אותי . אבל אייל מדבר בצורה בלתי קונקרטית ומשתמש במקדמי ידע היכולים להיות נכונים לכל מצב נתון ומסתמך על הזיכרון קצר המועד של הקוראים . ולבסוף מה זה 30-70 מבחינה מדעית 30 אחוז זה ניחוש ברור שהיה לך גם הצלחות שען לא זה באמת היה נס (חוק מיספרם גדולים ) אבל במצרפי ניתוח טכני לא יעבור את הניחוש באקראי .אתה פשוט חיי באשליה .שאלה אחרונה למה אתה חושב שאייל לא מציג תיק יחס יש פרסומת טובה יותר מפרסות ההצלחות ?
    סגור
  • 11.
    האתר עושה ריפרש באמצע הוידאו........................... (ל"ת)
    סימפל 16/03/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    גזור ושמור
    נפילת אירופה 16/03/2018 12:36
    הגב לתגובה זו
    7 5
    לבן אדם אין מושג בכלכלה,זו היחסות שלו שטחית ולא מקצועית,את הניתוחים הטכניים האלה אפשר לעשות על הביטקוין לא על הדקס שמגלם את הכלכלה החזקה באירופה
    סגור
  • אין לו מושג- משנת 1994 ועד הלום... חרטטה (ל"ת)
    oraniumm 16/03/2018 21:23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • אתה מקשקש ומתחרבש על לפני 24 שנים? התחרפנת? (ל"ת)
    לאופיום 18/03/2018 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אם זה חרטטה אז למה אתה עוקב אחריו משנת 1994 ? (ל"ת)
    ל oraniumm 17/03/2018 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כדאי לבדוק עם זה חרטה צריך לבדוק ....
    1 20/03/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותו תקופה ארוכה ולכן כנראה הוא צודק
    סגור
  • ניתוח טכני על הביטקוין שווה .....
    ניתוח טכני 16/03/2018 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לניתוח אסטרולוגי על הביטקוין שניהם לא חכמים מהמטבע .
    סגור
  • 9.
    חמוד הגורביץ הזה :)
    יוסי 16/03/2018 12:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הוא נותן סקר לגבי כל המדדים ,שכולם יודעים מראש שהגיע הזמן לתיקון מטה בכל העולם,אז הוא מעלה לעצמו ניתוח טכני עדיין להשמיע אני גאון ,ממש גילית לנו את אמריקה אפילו הסוחר הטירון יודע להריח ירידות !
    סגור
  • 8.
    הנביא הטכני מוכר לכם קורסים בניתוח טכני ,לא את האמת (ל"ת)
    בא 16/03/2018 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • מה היא האמת לדעתך פיצפונצ'יק? (ל"ת)
    לבא 16/03/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    תעשו הפוך ממנו ותרויחו. זה בדוק. (ל"ת)
    צחי 16/03/2018 12:02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • אם תוכיח לי שזה בדוק
    לצחי 16/03/2018 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תזוכה במיידי בסמליון שקלים..
    סגור
  • 6.
    ריבית ריבית
    העניין 16/03/2018 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ריבית ועוד פעם ריבית השפעת הריבית גדולה מאוד על הכל החל מנכסים פיננסיים ראליים נדלן סחורה בעיקר נפט רואים יורד. סביבת ריבית גבוה החברות הסקטור העיסקי מפנים זאת
    סגור
  • 5.
    שאלה
    יוסי 16/03/2018 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתחילת 2017(לפי הגרף שבועי בכתבה) בגדול ישנו דישדוש. מה הבדל בין נק' בזמן הזה וכ7נק' דומות שהיינו בהם מאז תחילת 17? אם נעלה מעל 7300 במחזור גדול דעתך תשתנה? תודה מראש. עוד שאלה בקשר לשטראוס. גם שם לפי הגרף המצורף. במשך כחצי שנה הסגירות היו מעל רצועת בולינגר. כרגע בכלל נמצאים בתוך הרצועות. אז מה יפריע למנ' להמשיך להתנהל כפי שהיה בחצי השנה האחרונה?
    סגור
  • 4.
    גורביץ שהאל יברך אותך .
    גד 16/03/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תודה
    סגור
  • שאל יברך אותו ושהיה לו רק בריאות ....
    לגד 16/03/2018 16:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אבל הניתוח הטכני הוא בולשיט
    סגור
  • 3.
    שאלה.
    יוסי. 16/03/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם הרבעון הנוכחי הדאקס סוגר מעל 13000( לפי הגרף הרבעוני בכתבה), ז.א. סגירה גבוה מרבעון הקודם, אז אנו עדיין לא בסוף גל 5? תודה מראש.
    סגור
  • 2.
    תתעסקו ביוקר המחיה תקשורת מושחתת די לשטוף לציבור את המו
    איל 16/03/2018 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתעסקו ביוקר המחיה תקשורת מושחתת די לשטוף לציבור את המוח על כלום, אתם מושחתים בול כמו הפוליטיקאים זה נבלה וזה טרפה ורק הציבור מפסיד תתביישו מושחתים
    סגור
  • 1.
    תודה מלך .
    דן 16/03/2018 09:10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גורביץ המנתח הטוב ביותר בארץ .
    סגור
  • תודה למלך אבל הוא ערום ואת זה אתה כנראה ....
    לדן 16/03/2018 17:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא תופס
    סגור
  • נכון הוא מנתח טכני טוב יודע הבעייה שהשיטה ...