גורביץ' מנתח: "יש סימנים לתחתית כרגע בבורסות, אבל זהירות - הם שבירים"

המנתח הטכני של Bizportal, על המדדים המובילים, ו-2 מניות שאתם הגולשים ביקשתם - צפו בראיון
|
(88)

צילום ועריכה: גילי מייזלר

תגובות לכתבה(88):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    אפה העלימו את גרינברג
    נוווווו 14/09/2015 20:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני מהסלולרי לא מוצא כלוםםם
    סגור
  • 41.
    לאייל
    מרשמלו מוצק 14/09/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    1.מי זאת הכוכבת שמצאה מקום של קבע באגודה לשמירת הטבע בכתבותיך? היא נקראת האחת שמבינה א. איני מבין כל מילה בפני עצמה בשמה. למה האחת? מיהי השניה והתשיעית? למה שמבינה?אני רואה שלמרות שהיא קצת..נו..איך אומרים..לא נעים..יאללא נשחרר..לא תותחית כמו הסגנית שלך. אתה נותן לה מקום ובמה מכובדת ואני כולי אחוז הקנאה ולא מבין מדוע. במה היא יותר טובה ממני או מאחת שמבינה ג? עזוב אותך איילי. שחרר. שחרר. ועוד סעיף 2.נראה לי לא בריא השוק. הוא מחפש לדעתי בריחה מעצמו. אף אחד לא רוצה אותו. מה אתה אומר יקיר המחלקה?
    סגור
  • 40.
    כנסו לדיונים בכתבת שלמה גרינברג. הזקן משיב לו מנה אפיים (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 14/09/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • היכן כתבת גרינברג
    עוקב 14/09/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אני רוצה לראות את הזקן מדרדס את השחצן ההוא.
    סגור
  • ובאותו עניין
    מעניין לעניין 14/09/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לאן הועלמה כתבת גרינברג ששייטה כמו בכל סוף שבוע ימים בכתבה הראשית. אנו מוחים בתוקף על העוול שנגרם. יוחזר גרינברג שנוכל ל"דבר" איתו.
    סגור
  • טען עוד
  • 39.
    מנוי איתותים מבולבל
    אייל נא תגובתך 13/09/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל, איך ביום 09.09.2015 אתה נותן איתות לונג על קסם חוזה נפט וקובע שהנפט הוא לונג והולך לעלות, וביום 11.09.2015 - יומיים לאחר מכן, אתה מפרסם את הכתבה הזו, לפיה הנפט הוא שורט ועם הפנים מטה ?!? אם המצב השתנה ושינית את דעתך, למה לא אותת למנויים לצאת מהלונג על הנפט ?!? אני ממש לא מבין מה קורה כאן, נא תגובתך, טרם ביטולי את המנוי על שירות האיתותים. בתודה, מיכאל
    סגור
  • 38.
    מנוי איתותים מבולבל
    אייל נא תגובתך 13/09/2015 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל, איך ביום 09.09.2015 אתה נותן איתות לונג על קסם חוזה נפט וקובע שהנפט הוא לונג והולך לעלות, וביום 11.09.2015 - יומיים לאחר מכן, אתה מפרסם את הכתבה הזו, לפיה הנפט הוא שורט ועם הפנים מטה ?!? אם המצב השתנה ושינית את דעתך, למה לא אותת למנויים לצאת מהלונג על הנפט ?!? אני ממש לא מבין מה קורה כאן, נא תגובתך, טרם ביטולי את המנוי על שירות האיתותים. בתודה, מיכאל
    סגור
  • 37.
    מכיר כמה סוחרים גדולים, ומה אתם חושבים?
    סיפורי פוגי 13/09/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מציירים קווים ונק'?! מה זה כל הציורים האלה.....כ"כ פאטתי. לוזר שמייעץ לתמימים/טמבלים.
    סגור
  • 36.
    מכסה את כל האפשרויות
    דוד מירושלים 13/09/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם זו באמת תחתית צדקת. אם ירד עוד.גם צדקת. המצב שביר. אז בשביל מה הכתבה? חג שמח לך ולכל בית ישראל
    סגור
  • 35.
    למגיב לתגובתי 17
    אחת שמבינה א 13/09/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 25
    ההערות שלך ממש לא לעניין אבל בכל זאת אתייחס אליהן. דע לך שלהעביר ביקורת זה דבר לגיטימי במיוחד אם היא אמיתית עינינית ולא פוגענית כפי שכתבתי. אני לא צבועה, אני תמיד כותבת את האמת וזה בטח לא הופך אותי לפחות טובה. אין שום קשר אם אדם אוהב את עבודתו, אם הוא טועה צריך להעמיד אותו על טעויותיו ולא להתעלם למה לתת לו את ההרגשה שאנחנו מטומטמים, אולי אתה כן אבל אני לא! להבא תחשוב טוב על כל מילה שאתה כותב כשאתה רוצה להעיר לכל תגובה. שתהיה לך שנה טובה ומבורכת!
    סגור
  • לא הבנתי כלום מדבריך המתוחכמים.
    א הבבון מהמדינה. 14/09/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    13 0
    וואללא. ישד לי רעיון על הבוקר. אולי מידי פעם, הנחמדה שמראיינת את אייל תיזרוק לך איזה יום כשתירצה חופשה ואת תעלי רעיון עם גורביץ'. מה דעתך המלומדת בנושא? יש מצב שאף תקיימי את הרעיון באנגלית או בשפות זרות רבות אחרות השגורות בפיך , וזאת, לטובת קוראי האתר בעולם הרחב. איני מאמין שתעמדי ברמת הבחורה ל אייל. אבל, גם אם יהיה רבע איכותי , גם טוב.
    סגור
  • לאחת והיחידה א שהיא לא ב ולא ג אךו רק א.
    המגיב ל17 13/09/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1.ידוע לי שהערותי לא לעניין ואני חי עם זה. גם כל מקבלי הלא לעניין שלי אוהבים ההערות וטוענים שכמה שיותר לא לעניין יותר טוב.2.תודה על "אבל בכל זאת אתייחס" כבר חששתי מה יהיה עם חיי העלובים אם לא תתייחסי.3.הוא אינו חושב שאנו אהבלים. אני מאמין שאייל חושב שאת התגשמות החכמה ואני סתום ודביל והוא צודק בדבריו כמו בשאר דבריו. 4.לגבי? אני מטומטם את טוענת? אז אני מודה שאת צודקת ואת לא הראשונה שטוענת זאת. אני חושב שאם ניקח נגיד 1000 איש אז אני מספר 1000 יענו הכי מטומטם. אני משוכנע שאת לא כזאת ואת אפילו חכמה מאד ואני מניח שאת בטח 122 דרגות מעלי וזה המון. את יודעת מה זה להיות 122 דרגות מעל מישהו? 5. אני חושב שאני מוכן להבטיח שלהבא אחשוב טוב על כל מילה שאני כותב אבל זה לא אומר שאצליח אולי אשתפר טיפי אבל תגובותי תמשכנה להיות אוויליות ומטומטמות כמו שכולם מצפים ממני ואוהבים אותי בגין זה עד אין קץ. הם אמרו לי שאם הייתי גאון למשל כמוך עם 122 מקומות מעלי, לא היו מכבדים ואוהבים אותי כל כך.אני מאחל לך שנת חכמה בינה ודעת והייתי רוצה אפילו לראותך מכהנת בממשלתנו כשרת החכמה או כיו"ר טאואר. אולי בעלת קו מנחה וביז.
    סגור
  • 34.
    עשו לכם טובה אישית:אל תקראו,ביזפורטל,גלובס,ועוד
    משקיע וותיק 13/09/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואל תקשיבו לאף מומחה,תשקיעו 80/20 באגח ממשלתי בינוני+2 מדדי מניות גדולים=אחלה תשואה בלי כל מיני מומחים בדרך,שרוצים לעשות עלייכם קופה!,מתי תפנימו את זה מדינה של בבונים?!
    סגור
  • עלית עלי שובב.
    א הבבון מהמדינה. 14/09/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אכן אני מוגבל ודפוק ובעיקר בבון. אך למה אתה מלכלך על מדינה נהדרת שיש לנו.
    סגור
  • 33.
    קוראים לי נועם ואני בן 11
    גם אני יודע לנחש 13/09/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    5 4
    או שהגענו לתחתית או שלא.
    סגור
  • לנועם.
    א 14/09/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם אינך נעים הליכות או נעים זמירות ישראל ודווקא בימי חג אלו?אנא ונא שפר מיקומך.
    סגור
  • זה בסדר ...מאושר סופית הגענו לתחתית !! הסר דאגה (ל"ת)
    שגיב . (נעים מאווד ) 13/09/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זה ממש לא בסדר. מאושר סופית שאנו רחוקים מהתחתית
    גביש(נעים מאד) 13/09/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשרות. מאות ואף אלפי נקודות(תלוי במדד)כנס במיידי לדאגה אש.
    סגור
  • 32.
    אייל שנה טובה
    דן 12/09/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בריאות ואושר
    סגור
  • 31.
    אי התאמה - חובה לקרוא!!
    מיכאל 12/09/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך סרטון זה משתלב עם האיתות החיובי על קסם חוזה נפט מיום 09.09.2015 ? אייל, נא התייחסותך.... הצלחת לבלבל אותי לגמרי...
    סגור
  • 30.
    אי התאמה - חובה לקרוא!!
    מיכאל 12/09/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך סרטון זה משתלב עם האיתות החיובי על קסם חוזה נפט מיום 09.09.2015 ? אייל, נא התייחסותך.... הצלחת לבלבל אותי לגמרי...
    סגור
  • 29.
    שנה טובה לכולם. לאייל המשך עם ניתוחיך לטווח רחוק ואני
    זיפו 12/09/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אתן ניתוחים לטווח קצר. ביום המסחר האחרון המעופניקים החליפו פוזיציה מירידות לעליות וניצלו נפילה סתמית בחוזים כדי לנער ולהפחיד את מחזיקי הקולים. אחרי שאספו את הקולים שמכרו הידיים החלשות הם עשו סיבוב פרסה וטסו למעלה. המעופניקים מאורגנים לעליות אחרי ראש השנה. ראלי חגים קלאסי לפנינו. הפקיעה 1660 כלומר עליה של 70 נקודות. מי שבפוטים שיברח, ויפה שעה קודם. חודש שעבר מחקו קולים. החודש הולכים למחוק פוטים. בקשר לחולצה של אייל. מרוב שירדתם עליו בענין החולצה הוא הביא לכם בדיחה ״בהפוכה״. בכסף שאייל עושה בביז הוא יכול לקנות את הרחוב שאתם גרים בה. הוא פשוט אוהב טריקו. מותר לו , הוא לא חבר כנסת. שתהיה לכולנו שנת בריאות שלום אהבה ופרנסה טובה.
    סגור
  • אני מתגורר בבית דל בגלי תכלת בהרצליה פיתוח
    מויש אופניק המעופניק 13/09/2015 04:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש לנו ברחוב 82 בתים ששוויים הכולל המוערך הוא מעל 1.24 מליארד דולר. האם באמת אייל עושה בביז כאלו סכומים או שאתה סתם מבלבל את המוח? גם הנוא של מאורגנים לעליות, ממש לא שמעתי שאנו מאורגנים לזה, ממש הפוך.
    סגור
  • לזיפו .הניתוח לך יפה ומתוחכם כהרגלך..והצליח בתאוריה..
    א 14/09/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והחולה לא ישרוד במציאות.. הכוחות שפועלים ויפעלו בשווקים בקרוב הם גדולים במליוני מספרים על מעופניקים או מעוותי שוק אחרים. שנה מבורכת לך איש יקר וחכם.
    סגור
  • גם הנושא של..
    אופניק 13/09/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפה פגיעה.
    סגור
  • 28.
    Ob La DI Ob La Da ////Life goes on
    The Beatles 12/09/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    47 0
    מה השער הנמוך יותר שמדד DOW JONES עלול להגיע אליו עד ל 27.02.2017 שמשם יעלה 22.37% ואז יחזור בדיוק תוך 37 ימי מסחר לשער הנמוך?!?
    סגור
  • מה זה מבחן בפסיכומטרי? (ל"ת)
    לא הבנתי כלום 13/09/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • שאל יקירי.
    לא הבנת? 14/09/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    12 0
    שנה מבורכת.
    סגור
  • מה זה
    שואל 14/09/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מבחן פסיכומטרי?מה לא ברור?
    סגור
  • לא. ממש לא מבחן פסיכומטרי.
    א והיום הביטלס 14/09/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל פעם הבאה נביא אחד לדוגמא ואני דורש שציונך יהיה לפחות 799 נקודות.
    סגור
  • ללא הבנתי
    החיפושיות 13/09/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1.אמור מבחן פסיכומטרי ולא מבחן ב.. 2.לא.לא מבחן. דווקא מעין סוג קביעה. הבן מה כתוב. ממש לא מסובך. קח זאת והבן זאת איך ולאן שתחפוץ.
    סגור
  • 27.
    תקראו משפט של "מומחה"
    חה, חה ,חה 12/09/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    "יש סימנים לתחתית כרגע בבורסות, אבל זהירות - הם שביריםו להסביר . אני לא מבין כלום , אבל אני מכסה את עצמי מכל הכיוונים.
    סגור
  • 26.
    666
    666 12/09/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    666
    סגור
  • 25.
    הבעיה עם החולצה זה רק הצבע
    שי2 12/09/2015 07:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוץ מזה אחלה חולצה.גם לי יש כאלה.
    סגור
  • 24.
    אייל אתה תו - תחת (ל"ת)
    מרקו 11/09/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • כה קרוב
    א 11/09/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    9 2
    וכה רחוק..קרא את אנאליסט ב 23 כה סמוך אליך. בא לי ממש לחבקו..חמוד אמיתי.
    סגור
  • האם אתה מתכוון לתו מתווי המוסיקה. אז מה הקשר לתחת?
    למרקו 12/09/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה בטוח לא מרקו פולו הדמות המיתולוגית. חוקר ארצות וימים. ואתה גם לא מרקו מספר הלב האגדי. אז מי אתה במבי?
    סגור
  • 23.
    שנה טובה לכל הקוראים וגם לכל ה"קורעים"
    אנאליסט 11/09/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מי ייתן והתגובות בשנה החדשה הבאה עלינו, יהיו יותר סובלניות, מאופקות וענייניות - כך נצא כולנו נשכרים: הן מגישות חיוביות והן מתגובות ביקורתיות (אך חשוב לזכור שלחרף ולגדף זאת לא תרומה !) - לו יהי !
    סגור
  • לאנאליסט
    א 11/09/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    קרא את תגובתי ל 24 הסמוך אליך. התביישתי קצת בקטנה להגיד דברים חמים ישר בפנים..אז התחכמתי. שא ברכות חמוד אמיתי.
    סגור
  • 22.
    עדי מלכת המדבר, איזה חיוך... אחחחחח (ל"ת)
    אורי 11/09/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • כבר כתבנו כאן על הנערה..
    א 12/09/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מתקדמת ומשתבחת מפעם לפעם. יפה ויצוגית. רואים את רצונה ללמוד , להחכים ולהתקדם גם בתחום זה, ואנו מאמינים בהצלחתה ומאחלים לה הצלחה. יש יופי מסויים בתמימות נעורים וחסכים בידע..המשיכי להתקדם ולהשתבח. מידי פעם משוגרים חיצי רעל..אל תכעסי חמודה..זה לא תמיד מרוע..לעיתים , לצערי, סתם מקנאה. עלי והצליחי והיצמדי לאייל בנושא ואז תלמדי גם את התחום המקצועי.
    סגור
  • 21.
    אפשר בבקשה ניתוח של טאואר? תודה. (ל"ת)
    שי 11/09/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    שנה טובה אייל ותודה על כל הניתוחים המקצועיים!!! (ל"ת)
    שני 11/09/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • מעניין כל פעם אותו משפט או שזה טוקבקיסט .....
    22 11/09/2015 19:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בתשלום או שאייל מגיב לעצמו מכוון משהו יכול להסביר לי על איזה מקצועיות או מדבר יותר נכון מדבר על ניחוש מושכלים ולוגיקה עמומה בטח שמקצועיות בחיזוי אנו לא רואים אצלו
    סגור
  • אתה מנסה לנחש. ממש לא קובע מסמרות בעניין.
    ל 22 12/09/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    10 1
    או או ועוד פעם או או ופעם נוספת או. אם אינך בטוח בתהייה , אז למה להעלותה? חיפשתי בספרות המדעית מה פרוש לוגיקה עמומה ולא מצאתי ערך שכזה. התוכל להפנותני.
    סגור
  • 19.
    יעלה אולי כמה אחוזים
    עכשיו סימנים לתחתית 11/09/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ואז נמצא תחתית אחרת הרבה יותר נמוכה. רוב הקוראים האתר אייל הם משקיעים ולא סוחרים, לא מעניים אותם תחתית שמתית כדי שיגרדו אולי כמה אחוזים כמו השחקנים. הבורסות בדרך למטה. היום, מחר, עוד חצי שנה. השוק הדובי התחיל
    סגור
  • הוא החל מזמן. צובר תאוצה. התחתית רחוקה ונמוכה.
    ל19 11/09/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    15 2
    ראה הוזהרת.
    סגור
  • 18.
    ניתוח טוב ספרותי מקצועי (ל"ת)
    רן 11/09/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 17.
    אי אפשר לסייםאת השנה בלי תגובה שלי
    אחת שמבינה א 11/09/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    7 22
    אני חושבת דווקא החולצה שהוא לובש מאוד מחמיאה לו והוא נראה צעיר יותר. ולעיניינו, בקשר לאל על ממש לא מזמן, לא המליץ על המנייה ואחרי זה עלתה הרבה, כעת הוא שינה את דעתו בדיוק כמו במעוף, זוכרים לפני שבוע שבועיים ייעץ לצאת מהשוק, אז בקיצור כמו שאני תמיד כותבת שגורביץ משנה את דעתו לפי המגמה בשוק לא יודע לקרוא מהלך אחד קדימה, כשיש ירידות נסחף עם הירידות וכנל גם לגבי העליות . אז אני חוזרת שוב וכותבת תנודתיות בשוק תמשך קשה מאוד לחזות את כיוון השוק כולם מנחשים הבורסה הפכה לקזינו! לכן תמיד אני מציינת שצריך מזל בשוק ההון. שתהיה לכולם שנה טובה ומוצלחת!
    סגור
  • אענה לך
    לאחת ש 11/09/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    18 1
    1. אפשר גם אפשר לסיים בלי תגובתך למרות שאת בר רפאלי וסתם כותבת אחת ש. 2.מה זה נראה צעיר יותר? כמה ולמה? האם צעיר זה יותר טוב? 3.הבורסה ממש לא קזינו. אפשר לתכנן ולהגיב עם קצת שכל ב 100% הצלחה. 4. מזל בבורסה הוא לא פקטור בבית סיפרנו. 5. פקטור זאת מילה קלה ופשוטה אבל מרGO יעזור אפילו לך להבינה.6.לדעתי , אפשר היה הפעם הזאת בלבד(שאר הפעמים ממש אין צורך)להיכנס ולאחל לאייל שנה טובה. 7.גם אני לא מסכים או מבין או מוכן לקבל את שיטתו..אך אני מגלה אמפתיה לאיש המקסים שכולה אוהב את עבודתו ומנסה להייטב ולהעביר מידיעותיו אלינו. לעיתים מצליח פחות ולרוב מצליח יותר. שנה טובה גם לך . ודעי ועשי לך כלל בחיים. דברים ששוחררו מהפה ..לעיתים גורמות נזק סביבתי ואי אפשר להחזירם. צריך לחשוב היטב וכל אחד כמיטב יכולתו ולא לשגר חיצים מורעלים לכל הכיוונים. קל מאד להיות רע. קשה אך אפשרי וכדאי להיות טוב ולהייטיב עם הזולת. זה תמיד חוזר אלינו בריבית דריבית. ברכות לך ולבני ביתך.
    סגור
  • 16.
    גורביץ' אתה לא אמיץ, דבר ברור, ירד או יעלה ? (ל"ת)
    אלפא99 11/09/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • אתה מוכן להכנס עימו לזירה לבדוק אם הוא אמיץ?
    לאלפא 11/09/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לי אין בעיה עם שחור 6 בJJJ ושחור בBJJ. אבל באשר אליך וכל השאר. הישמרו לנפשותכם יקירי.
    סגור
  • 15.
    לגבי איזיציפ הניתוח שלך לא נכון -כנסו
    Rsi 11/09/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברמה השבועית וברמה החודשית היא לפני התפרצות מטורפת של עליות איזיציפ הולכת לסגור את הגאפ ל 40 $ תרשום לך אייל ושנה טובה
    סגור
  • 14.
    זה בן אדם חסר מצפון שהורס משקיעים כול שבוע ,ניתוח טכני
    בא 11/09/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    4 12
    לא מחובר למציאות .
    סגור
  • יאאללא עם השטויות שלכם.
    לבא 11/09/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    12 1
    למה אותי לא הרס? כי אני לא כ"כ חכם ואפילו טפשון אבל אני לא זומבי שאומרים לי מה לעשות. וגם אתה בחור טוב. אבל..אח של אחותי..קח אחריות.
    סגור
  • 13.
    שלח אותי לקנות אפריקה ב 3000 נפט ב 60 דולר דקס נתן לי
    אייל טחן אותי 11/09/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    4 7
    למכור ב8000 צעק מפולת מפולת
    סגור
  • מעטפה עם בול?
    מה אתה 11/09/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מה זה שלח אותי? ולחילופין , אם היה שולח אותך לעשות בנז'י חופשי בלי קשירה לכלום מגובה 300 מטר לכיוון ריצפת בטון..היית הולך בסבבא שלך? או היית אומר לו..לך תחפש ת'חברים שלך. מה אתה חושב שאני טומטום מסתכן סתם?שבת מבורכת והשתדל להיות בחור טוב כי אתה באמת כזה.
    סגור
  • 12.
    אייל - שנה טובה
    אשר ג. 11/09/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אייל היקר, שנה טובה ומאושרת. תמשיך עם הניתוחים המקצועיים והמעניינים שלך. תודה !!
    סגור
  • 11.
    חולצה חדשה-גם הקנקן וגם תוכו בסדר!
    קליפ 11/09/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על לקנות רק בשער 140 כרגע יקרה. זהירות נדרשת!!!
    סגור
  • 10.
    אייל לך תכין חמוצים עדיף. (ל"ת)
    דור 11/09/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    7 12
    סגור
  • הבנתי מחבריו שהוא גם מומחה בתחומו
    א 11/09/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    וגם יודע לבשל בחסד ולהכין חמוצים לתפארת כמו שיודעות זוגתי שתחיה ואימי וחותנתי..והלוואי עלי הידע להחמיץ ירקות שונים. שבת טובה.
    סגור
  • כן הוא מנתח את הגרף של החמוצים וגם אותם ....
    22 11/09/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    3 8
    הוא מחמיץ
    סגור
  • גרף ניתוח חמוצים?
    האם ראית מעודך 12/09/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין כזה דבר. אז איך ינתח מה שלא קיים? אם היית ילד טוב, לעומת זאת, הייתי נותן לך טיפ החיים על מסחר בסחורות, ובמקרה הספציפי גידולים חקלאיים עם ספיציפיקציה למלפפונים. יש חוזה סגור לגבי 5% מכל גידול המלפפונים של הודו, שהיא המגדלת החזקה בעולם בעניין.
    סגור
  • איזו חברה
    לדור 11/09/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מייצרת את חמוצי עדיף?
    סגור
  • 9.
    אייל הפסדתי כמעט את הכל בגלל שפעלתי
    אריק 11/09/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    14 20
    על סמך הניתוחים שלך,ממליץ לכולם לפעול על סמך הידע והאינטואיציה שלהם ולא להקשיב לאייל עם כל הכבוד האיש מוחק משקיעים ופשוט מנחש מחדש כל שבוע,סוג של אורקל שפשוט ניפח בלון כמו וול סטריט סופו פיצוץ
    סגור
  • הפסדת,כי אתה דביל!,ולא בגלל אייל.
    חמי 13/09/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני למשל לא מקשיב לאף "מומחה",אחלה תשואה יש בתיק
    סגור
  • לאריק. אשתדל בעדינות ובכבוד ..אבל לא אחמיא לך במיוחד.
    א 11/09/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    15 3
    1.אריק נגזר מאריה שהוא מלך החיות ולא מפחד מאף אחד ואף לא מאשים אך אחד אם נכשל. 2.אם הפסדת כמעט הכל..צר לי ידידי., אני מאחל לך שיקום ורווחים מהירים. 3.מה פשר :"על סמך הניתוחים שלך"? היו פחות טובים ולרוב יותר טובים. אז לצערי בחרת מהפחות טובים ..מה עוד שאייל לא עמד עם אקדח לרכתך והכריך אותך. 4.ברור מאליו שצריכים להתבסס על הידע העצמי והאינטואיציה ואפשר להקשיב לאייל או אחרים ולברור דברים לטובתך. 5. האיש לא מנחש. האיש היקר עובד לפי שיטה מסויימת ספציפית שהוא בה מגדולי המומחים. כנאמר..לעיתים צודקת השיטה ולעיתים לא ..כמו כל תחום בחיים.6. האיש לא מוחק אנשים, אינו עובד בעולם התחתון או בממונים מטעם המדינה למחיקת אנשים. 7. קח אחריות על מעשיך ומהלך חייך וכך ייטב לך. שנה טובה.
    סגור
  • אריק, על STOP LOSS שמעת? (ל"ת)
    אחד מהעם 11/09/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • גם שמעתי
    שמעתי 11/09/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אך אם האיש מנתח מנייה כמו טאואר בשער 70-72 ואומר שהיא חזקה וצריך סבלנות ,אז קוראים שמקשיבים לו ממתינים בסבלנות,SL בשוק בימינו כל משקיע בסיסי היה עף בSL,מעבר לזה מי שלא סוחר סווינג אלא משקיע לטווח בינוני לפחות,לא יכול למכור כל פעם שהמנייה שלו יורדת 5%,האיש המליץ למכור את פרטנר באופן נחוש ואמר במצח נחושה שמי שמחזיק את המניה אין לו סיכוי,המניה עשתה מאז מעל 100%,אני מכרתי בהפסד,כנ"ל דאקס שטען שהוא חזק,נפט שטען שהוא בדרך ל70,האיש מקבל במה ללא סיבה ומוחק משקיעים תמימים,אין סיבה שכל פלוני אלמוני אחר שקוראים לו אייל לא יגיש את הפינה השבועית.
    סגור
  • וואא,איך שכחתי, מי גאון של אמא ? (ל"ת)
    אחד 11/09/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 8.
    גורביץ מה דעתך על אופקו? (ל"ת)
    שי לי 11/09/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    למר אייל.
    פרופ' אבירם(איצ100) 11/09/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    128 3
    אנו בתקופה אחרת, מאלו שהורגלנו אליהן בעבר. הורגלנו לטלטלות ודישדוש. הורגלנו לתקופות שפל. ואף הורגלנו גם לתקופות גאות. אנו כבר תקופה די ארוכה במצב של שווקים, תשואות ומחירים שלא ידענו בעבר. נראה בעליל שהפעם הזאת תדרדרנו לשערים נמוכים בהרבה. יש לנ"ל שלל סיבות אותן פרטנו בשנה האחרונה כאן באתרכם. ואף באתרים קצת פחות ידועים כמו אקונומיסט, וול סטריט ז'ורנל ועוד כמה. מספיק לבחון את הDJIA מסוף דצמבר 2014 עד כה. המדד ממש "נילחם "על נפשו. וזאת למרות כל הדפסת הכספים ההיסטרית של הפד והפניית חלקם לשווקים וגם , למרות המלצות 99.9% מגדולי המומחים , הטכנאים והמנהלים בארץ ובעולם בהקשר לעתיד ברור לחלוטין שהוא ורוד. בנימה לא כ"כ אופטימית זאת, אנו מאחלים לך שנה מבורכת.
    סגור
  • לפאטריק
    אבירם 14/09/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ימים שבועות חודשים ואף שנים קדימה. נראה בעליל ממש לא סימפטי. לגבי היום (ב)ספציפית אני יודע שיש הרבה טובים וחכמים בעולם שמנסים וינסו להתנקות מסחורה. חלקם , ולדעתי, בעיקר הגדולים והמתוחכמים, עושים זאת כבר שנה בערך. אני חושב שקצת קשה להביא לשוק בימים אלו כמויות ענק. אין קונים רבים בשמחה ובששון. הפתח צר והסחורה מרובה. יש מצב סביר להתרחבות הפתח ולנהרות שישטפו..יום טוב.
    סגור
  • תודה על התשובה המאד מאוחרת.
    פאטריק 14/09/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אבל מאד רלוונטית מבחינתי. ביתיים, מאז ששאלתי, זה אכן מתקדם בדיוק כמו שתיארת. תודה .פאטריק . סורבון צרפת.
    סגור
  • לאייל
    א 15/09/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמעט והבנתי שהנך בדרך להתחזק ועוד בכיוון של בראסלב. ולמה?המשפט :כל ירידה היא לצורך עלייה הוא ממשפטי המפתח במשנתם. אתה (ועוד רבים ובעיקר רבות עושים שימוש במשפט אולי בהשראתך..) המשפט הגורף והאלמותי לא יכול להתקיים אבסולוטית אלא אם אמרת את עומק הירידה. משך הירידה, עוצמת הירידה, ואפשר להוסיף גם מטרת או פשר או כיוון וכולי. שאחרת אין למשפט נכונות ואחיזה במציאות והוא למעשה חסר עניין ,בסיס ,תועלת ועוד. זריקת משפט כזה חייבת לבוא בתוספת עובדות, מספרים ועוד פקטורים רבים. נסה לשים משפט זה במקומות אחרים ולא דווקא בורסה..וראה איך המשמעות ממש לא הגיונית.
    סגור
  • למגיב 7 הנכבד.
    פאטריק דיוק 13/09/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה זה עלול להיות גרוע ואף מפחיד או מלחיץ? האם מחר יום ב' נחווה עליית מדרגה חזקה בכיוון הלא נחמד שאתה רומז? או שזה ילך במדרון איטי, ארוך ועמוק? לתשובתך אודה.
    סגור
  • 6.
    אפשר ניתוח של מניית אבנר?
    ניר 11/09/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תודה!
    סגור
  • 5.
    אייל התותח
    שרון 11/09/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    7 6
    הוא זורם עם האנשים פה בעיניין החולצה ממש גבר יצא ואני בטוח שיש לו חולצות אלגנטיות מכל אחד שכותב פה
    סגור
  • 4.
    אייל התותח
    שרון 11/09/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הוא זורם עם האנשים פה בעיניין החולצה ממש גבר יצא ואני בטוח שיש לו חולצות אלגנטיות מכל אחד שכותב פה
    סגור
  • תותוח שלא יורה (ל"ת)
    22 11/09/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • שטוטוח וטארמאח ותותוח לא יורים.
    בטוח 12/09/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה הם פראייארים? הם בכלל דברים אחרים לגמרי.
    סגור
  • 3.
    לא להקשיב לו . (ל"ת)
    בא 11/09/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    10 11
    סגור
  • או שהולך.
    לבא 11/09/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    15 2
    למה? הוא דווקא בעל קול נעים כמו זמיר.
    סגור
  • 2.
    עד שנה הבאה לא קונה כלום בגלל דוח אדיוטי על מחזור
    הבורסה מתה בשבילי 11/09/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 12
    לא רוצה לשלם לרואה חשבון סתם
    סגור
  • טובות.
    אל תעשה 11/09/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    12 2
    עשה מה שמתאים לך. אל תאיים עלינו. ומה עם הרו"ח מסכן? ישאר ללא פרנסה?
    סגור
  • אחד ועוד שניים ועוד אלף חכמים כן עושים טובות
    עושה הטובות 11/09/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הבורסה מתייבשת גם ככה.
    סגור
  • 1.
    אם אין לו כסף לחולצה זה אומר דרשני (ל"ת)
    תומר 11/09/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    8 18
    סגור
  • לתומר
    א 11/09/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    30 2
    החולצה ממש לא אומרת דרשני. אני חושב שהיופי הפנימי והחיצוני של הבחור חשובים יותר מאשר פיסת בד כזאת או אחרת. עברתי בכפר שמריהו על יד ביתו של אייל ולא הבנתי את טעמו בצבעים..הלמבורגיני שחונה בחזית היא בצבע שחור ממש מזעזע..אבל יתכן ששחור זה הצבע שלו גם בקבוצות הכדורגל שהוא אוהב ובאחת העונות הגדולות שלהם הם לבשו חולצה שכזאת.. חג מבורך לך ולאייל.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות