מחוץ למגרש- האם כריסטיאנו רונאלדו בדרך ל-WWE?
כריסטיאנו רונאלדו הפך בשנתיים האחרונות לאחד האנשים המתוקשרים ביותר בערב הסעודית. היום (רביעי) דווח כי ארגון ההאבקות העולמי, WWE, מתכנן לערוך מופע ענק בערב הסעודית ומעוניין שרונאלדו ייקח חלק במופע המרכזי.
פתוח לעוד ענפי ספורט. רונאלדו (צילום: טוויטר אל נאסר)
בארגון ההאבקות מעריכים כי הפרופיל של הכדורגלן הפורטוגלי יאפשר מכירה משמעותית של כרטיסים שמוערכים באלפי אירו לכרטיס בודד. רונאלדו עצמו צפוי לקבל תמורה שעשויה להגיע ליותר ממיליון אירו למופע.
בעבר נכנסו לזירה המתאגרפים הבכירים כמו מייק טייסון ורונדה ראוזי שאף חתמו על הסכם עם WWE וכעת מקווים כי רונאלדו יביא לעניין סביב התחרות.
זאת לא תהיה הפעם הראשונה שכדורגלן ייכנס לזירה. קדם לו הכדורגלן האנגלי, וויין רוני. בשנת 2015 שיחק רוני במנצ'סטר יונייטד והיה קפטן נבחרת אנגליה ובמהלך המופע המרכזי ישב בשורה ראשונה ו"סטר" למתאבק הבריטי ווייד בארט. אחד הבכירים בארגון WWE ציין: "אנחנו תמיד שואלים שחקנים בכירים מה הם עושים מחוץ למגרש ומנסים להביא אותם". לאחרונה רונאלדו התראיין לתקשורת בערב הסעודית וציין: "טוב לי כאן, אני רוצה להמשיך לשחק כאן".
- 100 מיליון אירו - על מה? ניימאר לא מצדיק את הסכומים בסעודיה
- נחשף: כמה רונאלדו מרוויח לדקה בסעודיה ומתי הוא יפרוש?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחרונה דווח כי רונאלדו כבר חושב על היום שאחרי עולם הכדורגל וכעת אחת מהחברות שבבעלותו צפויה לבנות מתחם טניס בן 17 מגרשים בעיר אוייראס שבפורטוגל. מדובר במתחם שעשוי לארח גם משחקי פאדל בינלאומיות וההשקעה בפרוייקט נאמדת ב-5 מיליון אירו.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
זוכת ליגת האלופות 2025, פריס סן ז'רמן. קרדיט: רשתות חברתיותפרמאונט תשדר את ליגת האלופות באירופה תמורת 11.5 מיליארד דולר
ענקית המדיה האמריקאית זוכה בחלק הארי מהשידורים הבריטיים והגרמניים, במכרז ענק שמחזק את אחיזת הטכנולוגיה האמריקאית בכדורגל האירופי ומעצב מחדש את מפת השידורים לשנים 2031-2027
שוק זכויות השידור האירופי עבר השבוע טלטלה, לאחר שהודעת UC3, המיזם המשותף של אופ״א ושל איגוד מועדוני הצמרת האירופיים, חשפה כי פאראמאונט סקיידאנס Paramount Skydance Corp. -9.82% זכתה בחלק המרכזי של זכויות השידור לליגת האלופות בבריטניה ובגרמניה. המכרז כולו, שכלל את חמשת השווקים הגדולים באירופה, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה וספרד, הניב לאופ״א סכום עתק של כ-10 מיליארד אירו לארבע עונות. העלייה בהכנסות לעומת מחזור השידורים הקודם מאשרת את ההבנה שזכויות ספורט חיות ממשיכות להיות הנכס המבוקש והיציב ביותר בתעשיית המדיה.
פרמאונט נחשבה מראש לאחת המתמודדות האגרסיביות במכרז, אך לפי גורמים הבקיאים בהליך, הצעתה הייתה גבוהה משמעותית מהסכום ששילמה TNT Sports על הזכויות במחזור הנוכחי. בכך התברר כי השחקנית האמריקאית נחושה להפוך את פריצתה לשוק האירופי לא רק לאפשרות, אלא לעובדה מוגמרת.
מאבק אדיר בין סטרימינג לשידור מסורתי
הנוכחות של פרמאונט, אמזון, סקיי, טלפוניקה וקאנאל+ במכרז מצביעה על התעצמות הקרב בין טכנולוגיה חדשה לשחקני השידור המסורתיים. אמזון פריים הצליחה לשמור על הבחירה
הראשונה של משחקי שלישי בבריטניה, גרמניה ואיטליה, לאחר שלא הצליחה להגיע להסכמות כלל אירופיות על חבילה משותפת. בכך הפלטפורמה ממשיכה לקבע את עצמה כשחקן משמעותי בשוק הספורט הסטרימרי, תוך שהיא דוחקת את נטפליקס ודיסני+ מחוץ למרוץ.
במקביל, סקיי חוזרת
למרכז הבמה, לאחר שהשיגה זכויות בלעדיות לכל משחקי הליגה האירופית והקונפרנס ליג בבריטניה ובאיטליה. טלפוניקה וקאנאל+ שמרו על זכויות מלאות לכל משחקי אופ״א במדינותיהן, מה שממשיך לחזק את מעמדן בשווקים המקומיים.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- באיירן, ריאל, דורטמונד ופריז בחצי הגמר: כמה הן הרוויחו עד עכשיו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרמאונט: מהפכה שאפתנית בראשות משפחת אליסון
פרמאונט סקיידאנס, שמובלת על ידי דיוויד אליסון ובגיבוי אביו, מייסד אורקל Oracle Corp 1.52% לארי אליסון, ממשיכה בתהליך של הרחבה אגרסיבית. רק השבוע דווח כי היא מתכוננת להצעת רכישה ענקית של 71 מיליארד דולר עבור וורנר ברוס, בעלת TNT Sports. מעבר כזה יהפוך את פרמאונט לאחת מענקיות המדיה המשמעותיות בעולם ויחזק את אחיזתה במוצרי ספורט גלובליים.
