מנור סולומון
צילום: אתר רשמי פולהאם

"מאות חולצות מנור סולומון נמכרות באנגליה": כמה כסף זה שווה?

הכוכב הישראלי שאמור להיות השחקן המוביל בנבחרת ישראל בקמפיין הקרוב גורף הצלחה גם מחוץ לכר הדשא. מה מחיר החולצה בחנות ולמה אוהדי פולהאם לא מפסיקים לקנות?

מיכאל וייסרמן |
המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, והמאמן אלון חזן פרסמו הבוקר את הסגל הרשמי לצמד משחקי נבחרת ישראל במוקדמות היורו - מול קוסובו ושוויץ. מי שאמור להוביל את הנבחרת הקמפיין הזה, שישוחק ללא ערן זהבי שפרש, הוא מנור סולומון. גם דיא סבע (הודיע כי הוא לא רוצה להיות חלק מהנבחרת) ועומר אצילי (הודיע על פרישה) - סלומון יהיה עמוד התווך גם בחדר ההלבשה. שחקנה של פולהאם בן ה-23 מגיע בכושר שיא, שם כבש חמישה משחקים ברציפות ולמעשה נמצא במקום השלישי בטבלת "כובשי הרצף" בפרמיירליג. מקדימים אותו ארלינג הולאנד (10 כיבושים ברציפות) ומרקוס ראשפורד (7).   הבוקר זכה השחקן לכותרות באנגליה, שם כבר השוו אותו לשמות גדולים כמו רוני רוזנטל ויוסי בניון. בינתיים, באגף המרצ'נדייז, הוא יכול להתחיל לחלום. הקצב האדיר שלו במכירת החולצות זוכה לכותרות. על פי החנות הרשמית של המועדון, החולצות של סולומון נמכרות בין 90-110 דולר. בשבועות האחרונים נמכרו מאות חולצות שלו. בנוסף, כפי שכבר דיווחנו, החולצות נמכרות גם במכירות פומביות ושם הסכום הגיע למעל 200 ליש"ט. סולומון הוא השחקן הישראלי עם השכר הגבוה ביותר כיום. הוא קיבל הצעה לשכר של 1.7 מיליון פאונד לעונה בחוזה לחמש שנים ואם ימשיך - צפוי להרוויח מעל 2 מיליון יורו לעונה - לא כולל בונוסים. קשר שחטאר לשעבר עבר לאנגליה בהשאלה ללא תמורה, בשל התקנה החדשה של פיפ"א על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה והקפאת הליגה במדינה. כעת, פולהאם רוצה לרכוש אותו, כשגם ארסנל שמה עין על הכוכב הצעיר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לקלר והמילטוןלקלר והמילטון

עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון

אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה פרארי פורמולה 1

פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק. 


 פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”


בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.


המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק. 


קרלוס סיינץ יחזור?

לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.